Яскраве сьогодення: ксенонові фари

сравнение ксенонового и галогенового освещения

Ксенонові фари мають цілий ряд переваг: ксенонове джерело створює вдвічі більше світла, ніж галогенова лампочка. При цьому потрібно втричі менше потужності. Ксенонове світло освітлює дорогу яскравіше та ширше. Це дозволяє краще розпізнати пішоходів чи велосипедистів на краю дороги.

Випромінюване світло за своїм забарвленням близьке до денного.  Така схожість добре сприймається людськими очима, вони стомлюються повільніше і водій веде автомобіль більш розслаблено, а це вже підвищення безпеки.

стандартная ксеноновая лампочка фирмы Philips

Ксенонові фари виробляють світло за принципом газорозряду. Необхідна для засвічування ксенонового газу напруга 20 000 вольт створюється електронним блоком управління.

У стандартній ксеноновій фарі газорозрядна лампа використовується тільки для ближнього світла, а дальнє світло працює з допомогою галогенової лампочки.

пусковые блоки и регуляторы наклона фар

Так як світловіддача ксенонової фари вища, ніж галогенової, для розробників дуже важливо забезпечити менший ефект осліплення зустрічного транспорту. Для цього ксенонові фари обов'язково оснащуються автоматичним регулюванням кута нахилу світла фар, котре корегує положення фар у залежності від завантаження автомобіля, а також під час гальмування та прискорення автомобіля (піднімаючи або опускаючи фари).

датчик уровня кузова

Ступінь завантаження автомобіля визначають індуктивні чи магнітнорезистивні датчики рівня кузова. За сигналом датчиків електромотори корегують положення фар.

Якщо автомобіль оснащений динамічною системою регулювання кута нахилу світла фар, то електроніка відробляє також і сигнал швидкості, розпізнаючи, таким чином, процес гальмування чи прискорення.

омыватель фар - штатное оборудование для ксеноновых фар

Ксенонові фари оснащуються також обов'язково системою очищення скла фар. Вони підтримують фару в чистому вигляді, світло направляється на дорогу цілеспрямовано, не розсіюється та не засліплює зустрічний транспорт.

В Європі законодавством заборонено використання ксенонових фар без омивача і автоматичного регулювання кута нахилу світла фар.

переключение между ближним и дальним светом выполняется с помощью заслонки

Фари Bi-Xenon®
Технологія Bi-Xenon® використовує переваги ксенонового джерела освітлення не тільки для ближнього, але й для дальнього світла.

Секретом цієї фари є той факт, що для ближнього та дальнього світла викорисовується одна і та сама лампочка. Переключення між ближнім та дальнім світлом реалізоване за допомогою пересувної механічної засувки, котра, переключаючись, закриває частину світлового потоку для ближнього світла чи відкриває його повністю для дальнього світла. Дорога при цьому освітлюється однаковим світлом та інтенсивністю. Очі спостерігають стабільне приємне освітлення.

 

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
06.02.2013
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
більше новин »
Коментарі відвідувачів
19.10.2012 Геннадий
Странно, всегда думал что Солнце светит естественным жёлтым светом, а оказывается оно светит могильно-голубым и от него не устают глаза.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Різноманіття автомобільного світла

Різноманіття автомобільного світла

Спочатку фари були галогеновими, потім ксеноновими, бі-ксеноновими, а тепер стали світлодіодними. Позбавлене уваги декілька десятиліть,  автомобільне світло останніми роками розвивається швидше, ніж автолюбителі встигають зрозуміти, що відбувається. Ми вирішили прояснити ситуацію та пролити світло на існуючі варіанти.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

Вибираємо фари: галоген, ксенон або світлодіоди?

Вибираємо фари: галоген, ксенон або світлодіоди?

За останнє сторіччя автомобільні фари значно еволюціонували від простих ацетиленових ламп, які застосовували в 1880-х роках до складних систем освітлення.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта