Віадук Мійо (фр. le Viaduc de Millau) - найвищий міст

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

le Viaduc de MillauМіст  - вінець конструкторської думки.  Споруда, що поєднує два береги, часом вражає найнеочікуванішими, шокуючими, нетрадиційними формами. Для Вас, читачу, ми підготували рубрику про «най-най» мости: високі, довгі, широкі, старі. Сьогодні ми розповімо про найвищий міст.

Віадук Мійо (фр. le Viaduc de Millau) - вантовий дорожній міст, що проходить через долину річки Тарн поблизу міста Мійо в південній Франції. Авторами проекту моста є французький інженер Мішель Вірложо, відомий проектом другого за протяжністю вантового моста в світі — моста Нормандія й англійський архітектор Норман Фостер, що є також автором проектів аеропорта в Гонконзі і реставрації будівлі Рейхстага в Берліні. Це найвищий транспортний міст в світі, одна із його опор має висоту 341 метр — трохи вище за Ейфелеву вежу, і всього на 40 метрів нижче за Empire State Building.


Провести автотрасу через саме містечко Мійо відмовились, щоб не турбувати спокійне життя людей містечка  і не забруднювати навколишнє середовище. Тому вирішили побудувати міст практично над Мійо через долину річки Терн.

le Viaduc de MillauМіст був урочисто відкритий 14 грудня 2004 року і відкритий для руху 16 грудня 2004 року. Міст є останньою ланкою траси А75, що забезпечує високошвидкісний рух із Парижа через Клермон-Ферран до міста Без'е. Однак віадук був створений за контрактом французького уряду з «Ейфаж груп» — французькою конструкторської компанією, яка побудувала також Ейфелеву вежу. Міст забезпечив між Іспанією і Францією пряме автомобільне сполучення.

В цьому регіоні суворі кліматичні умови — сильні вітри і доволі специфічні геологічні характеристики плато Ларзак (фр. plateaux du Larzac) і долини Тарна, затиснутої між крутими берегами, — створювали певні складності. Різноманітні проекти з перетину долини було технічно важко виконати. Знадобилось 10 років досліджень і 4 роки будівництва, щоб завершити цей проект. Будували міст протягом трьох років (грудень 2001 - грудень 2004) з двох берегів. Рух мостом було відкрито 16 грудня 2004 року.

le Viaduc de MillauМіст складається із восьмипрольотного сталевого дорожнього полотна, яке підтримують вісім сталевих колон. Дорожнє полотно важить 36 000 тон, має довжину 2460 метри, ширину 32 метри і глибину 4,2 метри. Кожний із шести центральних прольотів має довжину 342 метри, два крайні - кожен 204 метри у довжину. Дорога має невелике відхилення в 3%, спускаючись від півдня до півночі, і кривизну радіусом 20 кілометри, щоб дати водіям кращий огляд.

Рух здійснюється в дві смуги в кожному напрямі. Висота колон варіюється від 77 до 246 метрів, діаметр найдовшої колони 24,5 метри біля основи і 11 метри біля дорожнього полотна. Кожна опора складається з 16 секцій, кожна секція важить 2230 тонни. Секції збирались на місці із частин масою 60 тон, 4 метри у ширину і 17 метри у довжину.

le Viaduc de Millau

Кожна із опор підтримує пілони висотою 97 метрів. Спочатку були зібрані колони, разом з тимчасовими опорами, потім частини полотна висувались через опори за допомогою гідравлічних домкратів, які управляються із супутника, на 600 міліметрів кожні 4 хвилини.

До слова, з джампінга тут не стрибають, з парашутом теж… Та просто проїжджаючи цим мостом, здається, ніби злітаєш над хмарами. Насолоджуватись мальовничими пейзажами долини з такої приголомшливої висоти - уділ не для людей зі слабкими нервами. Для безпеки руху віадук оснащений анемометрами, акселерометрами, тензометрами, спадометрами. Всі ці прилади бесперестанно відслідковують стан конструкції, її опір силам природи, здатність тримати навантаження. Так що їздити цим мостиком цілком безпечно. Спробуєте?

Теги: автоподорож, відпочинок

Читайте також:
26.03.2015
90% доріг повинні бути відремонтовані за три місяці
Зима вихідного дня: подорожуємо Україною разом з Goodyear
30.01.2015
Зима вихідного дня: подорожуємо Україною разом з Goodyear
Любителям Карпат - Славсько
24.01.2015
Любителям Карпат - Славсько
Киевляне массово ищут попутчиков
16.06.2014
Киевляне массово ищут попутчиков
Десять фактов о Бразилии, которые нужно знать автомобилисту
11.06.2014
Десять фактов о Бразилии, которые нужно знать автомобилисту
Будьмо патріотами! Приїдьте і підтримайте українських кінних лучників!
17.05.2014
Будьмо патріотами! Приїдьте і підтримайте українських кінних лучників!
Майские праздники вместе с BYD
07.05.2014
Майские праздники вместе с BYD
Гастрономическая звезда BMW
30.04.2014
Гастрономическая звезда BMW
Мотобарахолка в «Route 66». 12 апреля
21.03.2014
Мотобарахолка в «Route 66». 12 апреля
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Ніжин – містичне місто Чернігівської області

Ніжин – містичне місто Чернігівської області

 Історія Ніжина нараховує більше тисячі років, а його поява вчені пов'язують з градобудівельною діяльністю київського князя Володимира Святославовича (кінець Х століття). Найстародавніше місто часів Київської Русі. З його біографією пов'язані імена таких видатних діячів вітчизняної культури і науки, як М. В. Гоголь, Л. І. Глібов, Є. П. Гребінка і багато інших. 

"Парк Київська Русь" запрошує на свято мудрості та доблесті

"Парк Київська Русь" запрошує на свято мудрості та доблесті

1-2 вересня  2012 року у "Парку Київська Русь" пройде цікава програма, присвячена Дню знань

Любителям Карпат - Славсько

Любителям Карпат - Славсько

 Славсько відоме всім гірськолижникам і любителям Карпат тим, що саме тут знаходиться Мекка українських гірськолыжников - гора Тростян ( місце тренувань радянської збірної). Висота гори 1232 метри. Розташоване Славсько в 140 км. від Львова на висоті 750 метрів над рівнем моря, в долині річок Опір і Славської. Поряд знаходиться історичне село Тухля, описане в книзі І.Франка "Захар Беркут". 

Новгород - Сіверський чекає на гостей!

Новгород - Сіверський чекає на гостей!

 Новгород-Сіверський - найпівнічніше місто України, розташоване на правому березі Десни в 270 км. від Києва і в 180 км. від Чернігова. Виникло, як одна із фортець Київської Русі. Перша літописна згадка про Новгород-Сіверський була в знаменитому «Повчанні дітям» Володимира Мономаха. Основу економіки стародавнього Новгорода-Сіверського складали ремесла, торгівля, землеробство, скотарство, бджолярство, полювання, рибальство. 

Ласкаво просимо в ... Смішна фотопідбірка населених пунктів

Ласкаво просимо в ... Смішна фотопідбірка населених пунктів

Кожен автомандрівник не раз на своєму шляху зустрічав цікаві назви населених пунктів. Були серед них і смішні, і не дуже, загадкові та незрозумілі, а іноді навіть нецензурні ...

Лапландія - в гості до Санта Клауса!

Лапландія - в гості до Санта Клауса!

 В Лапландії на Вас чекає краса північної природи, незвичайна гостинність лапландців і високий рівень сервису. Зима в Лапландії починається в жовтні, коли випадає перший сніг (по якому вже можна кататися на лижах). Скоро починаються справжні снігопади, і тоді на маршрути відправляються мотосани, олені і собачі запряжки. 

Байкерський зліт «Умань 5 доріг! Назад в СРСР!»

Байкерський зліт «Умань 5 доріг! Назад в СРСР!»

  Поїхав в Умань на ці вихідні «Autoexpert.in.ua» побували на міжнародному байкерському зльоті «Умань 5 доріг! Назад в СРСР!».  

Подорож в Богуслав

Подорож в Богуслав

 На найпівденнішій окраїні Київської області, в 183-х км. від Києва, на берегах  Росі розташоване місто Богуслав. Згідно записів Іпатіївського літопису, в 1032 році Ярослав Мудрий посилював південні кордони Київської держави, побудувавши низку укріплень по річці Рось. Найбільшими із них Біла Церква, Корсунь і Богуслав.  

Історія Закарпаття: палац Шенборнів

Історія Закарпаття: палац Шенборнів

Палац Шенборнів є одним із наймальовничіших серед палаців Закарпаття, які ще збереглися. Розташований в невеликому селі Карпати (Берегвар) між Мукачево і Свалявою.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта