29.09.2016

Інновації від Bosch на Міжнародній виставці комерційного транспорту IAA 2016

Майбутнє комерційних автомобілів: повністю  автоматизовані, електрификовані та підключені до мережі Інтернет

 „      Із технологіями Bosch «підключенні» вантажівки стають більш безпечними та ефективними

„      - «Очі» та «вуха» для напівавтономного й автономного водіння

„      - Кермові системи Bosch для комерційного транспорту визначають напрямок руху

„      - Електрифікація двигунів сприяє збільшенню крутного моменту із меншим споживанням бензину 

  Ганновер / Штутгарт - Із технологіями Bosch звичайна вантажівка стає королевою автошоу. На 66-му Міжнародному автосалоні IAA для комерційного транспорту в Ганновері провідний постачальник технологій і послуг представляє свої ідеї та рішення для комерційного транспорту майбутнього: підключення до мережі Інтернет, автоматизація і електрифікація. 

Повний огляд із цифровими бічними дзеркалами та сучасними моніторами

Новий дісплей та інтерфейс користувача. Функції підключення автомобіля до мережі інтернет та інформаційно-розважальні системи стають досконалішими. Для більш зручного користування Bosch оснащує вантажні автомобілі великими дисплеями і сенсорними екранами, які мають прості налаштування й відображають актуальну на даний момент інформацію. Наприклад, у небезпечних ситуаціях монітор видає попереджуючий для водія як пріоритетний у даній ситуації. Інноваційний сенсорний екран neoSense від Bosch оснащений кнопками, які відчуваються як об’ємні, тому водій може управляти ними, не дивлячись. Ще один продукт Bosch – mySPIN – має просте управління, зрозуміле меню, тому водій менше відволікається від дороги, водночас отримуючи всі переваги інтеграції зі смартфоном. До цього часу тільки компанія Apple пропонувала подібний продукт CarPlay, але Bosch розробив єдине рішення, що об’єднує пристрої з ОС Android та iOS в інформаційно-розважальну систему. Bosch також розробляє GPS-навігатори, в яких об’ємні елементи (наприклад, будівлі) накладаються на зображення карти, допомагаючи краще орієнтуватися на місцевості. До того ж, навігатор може повідомляти інформацію про погоду або ціни на заправках у режимі реального часу.

 

Цифрові дзеркала заднього огляду. У комерційних автомобілях великі дзеркала справа і зліва дозволяють водієві впевнено почуватися у дорозі, надаючи повну картину того, що відбувається позаду автомобіля. Хоча дзеркала відіграють важливу роль у забезпеченні безпеки, вони часто негативно впливають на аеродинаміку автомобіля і передній огляд. На виставці IAA Bosch представляє рішення, яке пропонує повністю замінити бічні дзеркала відеокамерами. При використанні системи Mirror Cam System суттєво зменшується опір потоку повітря, що набігає, і таким способом скорочується споживання палива від 1 до 2%. Відео датчики можуть знаходитися у водійській кабіні, де також розташовуються монітори. З такою цифровою технологією водій отримує повне уявлення про поточну ситуацію. Під час руху швидкісною трасою він може бачити все, що відбувається далеко позаду його автомобіля, а в умовах їзди у місті кут огляду робиться якомога ширшим для збільшення безпеки. Велика контрастність покращує видимість у темний час доби.

 Більша безпека та економія під час водіння з рішеннями Bosch з підключення до мережі

Управління підключенням. Пульт управління підключенням (CCU) Bosch є центральним компонентом у підключенні комерційних автомобілів до мережі. Він діє через бездротовий модуль, оснащений власною SIM-картою, і в разі необхідності може визначати місце розташування транспортного засобу за допомогою GPS-навігатора. Пульт можна додатково модернізувати: наприклад, під’єднати до електросистеми автомобіля через бортовий діагностичний (OBD) интерфейс. CCU передає операційні дані про транспортний засіб на хмарний сервер, відкриваючи доступ до різноманітних потенційних послуг. Протягом багатьох років Bosch виробляє пристрій для управління причепом, який можна використовувати для його «підключення». Пристрій може фіксувати положення причепа, температуру в холодильнику, жорсткі вібрації і відразу відправляти цю інформацію автотранспортній компанії (перевізнику).

 Підключена територія. Система навігації Bosch доступна вже декілька років, і зараз компанія працює над тим, щоб розширити її для передачі даних у режимі реального часу. Крім топографічної інформації, хмарний сервер може виконувати функцію помічника. Це дозволить системам управління двигуном і трансмісією врахувати рух вантажівок у будівельних зонах, у заторах і на крижаних ділянках. Швидкість руху на таких ділянках буде автоматично коригуватися, що допоможе у подальшому скоротити споживання палива та збільшити ефективність.

 Гарантія паркування для вантажівки. Нове рішення від Bosch дозволить зарезервувати онлайн місце для паркування вантажівки у спеціально відведених зонах вздовж автострад, а також провести безготівкову оплату паркування. Щоб створити такий додаток, Bosch об’єднує інфраструктуру паркувальних майданчиків із інформаційною та комунікаційною системами, якими користуються перевізники і водії. Bosch надає інформацію в режимі реального часу про вільні паркувальні місця з використанням власного хмарного сервісу. Паркувальні майданчики охороняються засобами високотехнологічних систем спостереження, а в'їзд до цієї зони контролюється за допомогою технології зчитування номерних знаків.

 

Розважальні системи для туристичних автобусів. Інформаційно-розважальні системи Bosch пропонують пасажирам туристичних автобусів різноманітні види мультимедійних розваг під час поїздки. Пам’ять системи дозволяє заванатажити великий об’єм контенту для відображення на моніторах із високою роздільною здатністю і HD-звукових системах, які також виробляє Bosch. До того ж, пасажири можуть вибирати розваги на свій смак. Coach Media Router забезпечує трансляцію кінофільмів, телесеріалів, музики і журналів за допомогою wi-fi або у режимі стриму. Кінофільми можна зберігати у пам’яті пристрою, щоб не перевантажувати радіочастоти.

 «Очі» та «вуха» системи автономного водіння

Мультифункціональна камера MPC 2.5 розроблена спеціально для важких комерційних автомобілів. Її інтегрована система обробки зображень із високою точністю ідентифікує, класифікує й локалізує об’єкти, які знаходяться навколо автомобіля. Крім системи екстреного гальмування, яка з осені 2015 року стала обов’язковою в Євросоюзі для всіх вантажних автомобілів з вагою брутто понад 8 т, камера має нові допоміжні можливості. Одна з них - управління головним світлом, яке включається автоматично вночі або у разі проїзду через тунель. Камера також допомагає розпізнавати дорожні знаки, демонструючи їх на моніторі в кабіні водія. До того ж, вона є основою для системи підтримки руху в обраній смузі: водій отримує попереджувальний сигнал у разі відхилення від руху в обраній смузі, наприклад, за допомогою легкої вібрації керма.

 Передній радарний датчик середньої дальності дії (передній MRR). Для легкого комерційного транспорту Bosch пропонує передній датчик середнього радіусу дії. Радарний датчик ідентифікує об’єкти попереду автомобіля, визначає їх швидкість і положення щодо автомобіля. До того ж, датчик надсилає радіосигнал із модуляцією 76-77 гігагерц через передавальну антену. Датчик MRR від Bosch може здійснювати функції допомоги водієві, такі як ACC (адаптивний круїз-контроль) або системи екстреного гальмування.

 Задній датчик середнього радіусу дії (задній MRR) дозволяє водієві легкого комерційного автомобіля відстежувати «сліпі» зони. Система, що складається із двох датчиків, розташованих у протилежних кінцях заднього бамперу, визначає будь-який транспортний засіб позаду автомобіля у сліпій зоні та попереджає водія.

 Стерео відеокамера. Компактна стерео відеокамера SVC від Bosch з одним датчиком - рішення для багатьох систем допомоги водієві, об’єднаних в одному датчику. Вона надає повне тривимірне зображення навколишнього простору і вільного місця перед автомобілем у радіусі до 50 м. Кожен із двох високочутливих датчиків зображення, оснащених технологіями розпізнавання кольорів і комплементарного метало-оксидного напівпровідника (CMOS), має роздільну здатність 1280 на 960 мегапікселів. Камера допомагає виконувати численні функції безпеки і комфорту, від автоматичного екстреного гальмування до допомоги руху в заторах, у зонах будівництва, складних місцях, попередження зіткнення і всі функції круїз-контролю ACC. Камера SVC також використовується для «розумного» управління головним світлом, підтримки руху в обраній смузі, дотримання інтервалу та дистанції руху, а також розпізнавання дорожніх знаків.

 

Система камер ближнього огляду розроблена Bosch для успішного маневрування і безаварійного паркування легкого комерційного транспорту. На основі технології CMOS камера заднього огляду допомагає водіям у русі заднім ходом, надаючи точне бачення об’єктів і місцевості у безпосередній близькості. Мультикамерна система Bosch складається із чотирьох камер ближнього огляду. Одну камеру встановлено ​​попереду, іншу ззаду, і ще по одній - у бічних дзеркалах. Із кутом дії 192 градуси вони покривають весь навколишній простір. Завдяки спеціальній технології на моніторі демонструється об’ємне зображення. У разі необхідності водій також може вибрати будь-яку перспективу, щоб розглянути навіть найменші перешкоди у зоні паркування.

 Ультразвукові датчики. Часто дуже важко охопити простір навколо невеликого автомобіля, але ультразвукові датчики Bosch діють у радіусі до 4 м. Вони можуть виявити можливі перешкоди і визначити відстань до цих перешкод при маневруванні автомобіля. Інформація від датчика надходить до системи допомоги при паркуванні, що дозволяє водієві безаварійно паркуватися та маневрувати.

 Кермова система Bosch для комерційного транспорту визначає курс

Servotwin.  Система Servotwin від Bosch збільшує ефективність комерційних автомобілів і робить їх зручнішими. Електрогідравлічна кермова система пропонує підтримку рулювання, в залежності від швидкості, з активною відповіддю і споживає менше палива, ніж звичайна гідравлічна система. Servotwin надійно компенсує проїзд через вибоїни, нерівності та забезпечує хороше зчеплення з асфальтом. Завдяки електронному інтерфейсу кермова система є своєрідною основою для виконання функцій допомоги водієві, таких як підтримка руху в обраній смузі або опір вітру. Кермова система має багато сфер застосування, в тому числі виконання функції автономного водіння Actros для автомобілів Mercedes-Benz.

 Водіння із застосуванням заднього мосту. eRAS (electric Rear Axle Steering) – електрична система управління задніми колесами для комерційних автомобілів із трьома і більше мостами, використовує рушійні колеса і колеса причепа. Це зменшує радіус повороту і знижує навантаження на шини. eRAS має два компоненти: циліндри приводу із датчиком положення коліс, системою клапанів «скидання» тиску та силового блоку. Останній складається з електронасоса і блоку управління. Враховуючи кут рулювання передніх коліс, який передається системою контролерів CAN, кермова система визначає оптимальний кут для задніх коліс. Після повороту система повертає кермо у нейтральне положення. eRAS споживає енергію тільки під час рулювання.

 Електронний блок управління подушками безпеки. З електронним блоком управління подушками безпеки Bosch підвищує ступінь захисту водія і пасажирів важкого комерційного транспорту. Електронний блок управління зчитує сигнали, отримані від датчика акселератора, визначає силу зіткнення і миттєво активує систему пасивного захисту: натягувач ременя безпеки і подушки безпеки. Паралельно електронний блок аналізує рух автомобіля і розпізнає критичні ситуації, наприклад, переворот авто. Інформація використовується для активації натягувача ременя безпеки, бічних і передніх подушок безпеки, що пом’якшує наслідки аварії для водія і пасажирів.

 Електрифікація мотору – більший крутний момент із меншим споживанням палива

48-вольтовий гібрид початкового рівня. Поліпшення системи рекуперації: 48-вольтовий гібрид, розроблений Bosch для легких комерційних автомобілів, дозволяє економити паливо і при цьому має більшу потужність, що дає можливість використовувати рекуперацію енергії ефективніше, ніж пристрої з традиційними рівнями напруги. Як альтернатива звичного генератора з ремінним приводом 48-вольтовий апарат збільшення рекуперації (BRM) забезпечує комфортний запуск двигуна. Ремінний стартер-генератор можна легко інтегрувати до існуючої трансмісії. Як високоефективний генератор BRM перетворює енергію гальмування в електричну енергію, яка потім може використовуватися іншими системами автомобіля.

Електричний гібридний двигун. Bosch розробив паралельну гібридну систему з напругою 120 кВт для важкого комерційного транспорту. Система дає можливість скоротити споживання палива на 6%. Вона також може використовуватися для комерційних автомобілів вагою від 26 до 40 тон або іншої спецтехніки. Основні компоненти для довгомірного транспорту - це електромотор і силова електроніка. Компактний електропривод вбудований у двигун між мотором і коробкою передач. Це допомагає роботі двигуна внутрішнього згоряння, забезпечує рекуперацію енергії, застосовується при руханні накатом і знижує витрати. Інвертор трансформує постійний струм батареї у змінний струм, необхідний для мотору, а також контролює рівень крутного моменту і швидкість двигуна. До системи може бути інтегрована функція старт-стоп, відкриваючи подальший потенціал економії палива, особливо в міських умовах із заторами.

Варіативна геометрія турбіни. Так само, як і в сегменті легкових автомобілів, вимоги щодо скорочення споживання палива і викидів у секторі комерційного транспорту стають суворішими. Тому турбонаддув відіграє критичну роль. Крім зменшення тертя й збільшення термодинамічної ефективності за допомогою оптимізованих аерокомпонентів система Bosch Mahle Turbo Systems (BMTS) пропонує змінну геометрію турбіни (VTG) для двигунів комерційних транспортних засобів. Основна мета цієї розробки - досягнення високого ступеня термодинамічної ефективності при використанні повного діапазону геометрії й збільшення надійності всієї системи.

 Bosch залучає електродвигуни для застосування у будівництві

Електропривод – це майбутнє не тільки автомобілів, але і у сегменті спецтехніки. Він дає можливість відповідати вимогам з обмеження обсягу викидів відпрацьованих газів й істотно знижує рівень шуму, наприклад, при будівництві. Bosch пропонує не тільки різні компоненти для електричних двигунів, але і повну електроприводну систему для оснащення спецтехніки. Така система може встановлюватися у комплекті з енергонакопичувачем, щоб забезпечувати роботу інших компонентів спецтехніки, а не тільки мотора. Це робить можливим управління як швидкістю, так і крутним моментом. Система може встановлюватися на будь-яку автомобільну техніку. І оскільки місце для встановлення й інтерфейс однакові, оснащення техніки гібридною силовою установкою на основі гідростатичних систем не потребує великих додаткових витрат.

 Випробування системи рекуперації тепла відпрацьованих газів. Комерційні автомобілі з системою утилізації тепла (WHR) мають переваги щодо зниження витрат для перевізників і економлять ресурси. Система рекуперації тепла відновлює частину енергії, що міститься в вихлопних газах. Наразі більша частка первинної енергії, яка використовується для живлення комерційних транспортних засобів, втрачається у вигляді відходів тепла. Деяку частка цієї енергії можна повернути через WHR - систему утилізації тепла за допомогою парового циклу. Система дозволяє знизити споживання палива комерційними транспортними засобами до 4%. Під час розробки комплексних систем WHR Bosch використовує комбінацію комп’ютерного моделювання та реальних випробувань на стенді. Компанія тестує як окремі компоненти, так і всю систему WHR у стаціонарних і динамічних режимах роботи.

 Модульна система подачі палива типу Common-rail – рішення, що відповідає будь-яким вимогам 

Універсальність. Система типу Common-rail для комерційного транспорту відповідає всім нинішнім і майбутнім вимогам як до автомобілів, так і спецтехніки. Хоча модульна система розроблена для 4-циліндрових або 8-циліндрових двигунів, вона також може використовуватися для спецтехніки і навіть для 12-циліндрових двигунів. Ця система Bosch призначена для обсягу двигунів 4 та 17 літрів і потужності двигунів до 635 кВт для транспорту і 850 кВт для спецтехніки.

 Конфігурація. Щоб задовольнити специфічні потреби виробників двигунів, деталі та модулі системи можна об’єднувати в будь-якій комбінації. Сюди належать паливні насоси і насоси з масляним змащуванням (CP4, CP4N, CP6N), форсунки (CRIN) для різних умов встановлення, а також система подачі палива через RAIL і електронний контрольний пристрій нового покоління MD1.

 Гнучкість і масштаб.  Оскільки можливі різні рівні тиску - від 1 800 до 2 500 бар - виробники надають рішення для вдоволення вимог різних сегментів ринку: для роботи протягом 1,6 млн км для транспорту, або 15 000 годин - спецтехніки. Спроможність інжекторів впорскувати значну кількість палива за 1 цикл дозволяє оптимізувати процес згоряння й досягти високих результатів продуктивності двигуна.

 Ефективність. Електронний паливний насос eGP дозволяє встановлювати попереднє впорскування палива, у такий спосіб зменшуючи потребу енергії. Можливість зробити 8 впорскувань за 1 цикл, вдосконалена система впорскування й оптимізовані інжектори дедалі збільшують економію палива.

 Економічність. Загалом модульна система дозволяє знизити витрату палива на 1% в порівнянні зі звичайними системами. Великовантажний автомобіль може заощадити до 450 літрів палива на рік. Система також передбачає електрифікацію двигуна із можливістю зробити до 500 000 пусків / зупинок.

 Інші інновації Bosch для двигуна внутрішнього згоряння комерційної техніки    

Baseline - система подачі палива Common rail для ринків, які стрімко зростають. Система впорскування палива до 2 000 бар для середньо-і великовантажних автомобілів та спецтехніки повністю задовольняє вимоги динамічного ринку. До того ж, система має широкий асортимент масляних насосів і форсунок Baseline. Високий рівень інтеграції системи, її калібрування і перевірки дозволяють швидко обладнати нові транспортні засоби цією технологією.

 Двигуни на газі: Комерційний транспорт із газовим двигуном вирізняється низьким рівнем шуму, викидів і високою економічністю. Технології Bosch зменшують викиди CO2 до 20%. Bosch систематично покращує двигуни, що працюють на зрідженому природному газі. У портфелі компанії представлені компоненти для управління двигуном, впорскування палива, запалювання, системи кондиціонування, очищення вихлопних газів і турбонаддува.

 Очищення вихлопних газів. Обмеження, встановлені законодавством щодо викидів, можуть бути досягнуті тільки за рахунок розробки діючої системи очищення вихлопних газів, наприклад, каталітичного конвертора SCR для зменшення рівня окису азоту. Система Denoxtronic впорскує AdBlue (32,5%-ий розчин сечовини у воді) до потоку вихлопних газів через каталітичний конвертор SCR. У каталітичному конверторі SCR аміак розділяє окис азоту на воду й азот. Шляхом обробки поточних експлуатаційних даних двигуна і всіх показників датчика система може визначити необхідну кількість AdBlue для даних конкретних умов роботи двигуна і забезпечення максимальної конверсії оксидів азоту.

Читайте також:
РОЗІГРАШ ПО АКЦІЇ «КРОСОВЕР RENAULT ПРИДБАЙ – ВАЛІЗУ З ГРОШИМА ВИГРАВАЙ»
08.12.2016
РОЗІГРАШ ПО АКЦІЇ «КРОСОВЕР RENAULT ПРИДБАЙ – ВАЛІЗУ З ГРОШИМА ВИГРАВАЙ»
"7 in 17": 7 нових моделей від Опель в 2017 році!
07.12.2016
"7 in 17": 7 нових моделей від Опель в 2017 році!
«АІС Маркет» відзначає власний рекорд – 5000 успішних угод на ринку б/у автомобілів
07.12.2016
«АІС Маркет» відзначає власний рекорд – 5000 успішних угод на ринку б/у автомобілів
RENAULT В УКРАЇНІ ЗАПУСКАЄ ПРОЕКТ ЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ ГАЗОБАЛОННОГО ОБЛАДНАННЯ З КОМПАНІЄЮ BRC
06.12.2016
RENAULT В УКРАЇНІ ЗАПУСКАЄ ПРОЕКТ ЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ ГАЗОБАЛОННОГО ОБЛАДНАННЯ З КОМПАНІЄЮ BRC
Голова правління Bosch Фолькмар Деннер: «Сучасні автомобілі скоро стануть історією»
06.12.2016
Голова правління Bosch Фолькмар Деннер: «Сучасні автомобілі скоро стануть історією»
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
01.12.2016
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
01.12.2016
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу «Найвища остаточна вартість’2017», що проводиться ALG
28.11.2016
Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу «Найвища ...
Учасники «IT Форум 2016» першими в Україні побачать  інноваційний гібридний кросовер Kia Niro
28.11.2016
Учасники «IT Форум 2016» першими в Україні побачать інноваційний гібридний кросовер Kia Niro
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Позашляховиками сьогодні називають практично усі місткі автомобілі у специфічному форм-факторі, з великим кліренсом.

Обираємо авто середнього класу

Обираємо авто середнього класу

У якій комплектації пропонують авто від 110 до 150 тиc. грн.

Як вибрати двірники для авто

Як вибрати двірники для авто

Із настанням періоду дощів, бруду та снігу старі двірники потрібно замінити. Якщо після декількох помахів гумових помічників на лобовому склі залишилися розводи, щітки склоочисника необхідно терміново замінити. Інакше погана видимість у сніг та дощ може призвести до аварії.

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта