26.09.2016

RENAULT ПЕРЕДАЛА ПОКУПЦЕВІ КЛЮЧ ВІД СВОГО 100 000-ГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ

Вся інформація про: Renault

У вересні в столиці Норвегії Осло Renault передала ключі покупцеві від свого 100 000-го електромобіля ZOE. Renault, новатор в сфері виробництва повністю електричних автомобілів, є європейським лідером, якому належить 27% ринку приватних і корпоративних продажів електромобілів.

 

П'ять років потому після випуску свого першого електромобіля Renault - піонер в галузі виробництва електромобілів і лідер європейського ринку - передала ключі покупцеві 100 000-го електромобіля. Цей електромобіль Renault ZOE був проданий пану Асмунду Гіллебо (Åsmund Gillebo), 41-річному норвежцю. Для того, щоб він міг насолодитися своїм ZOE в повній мірі, два місцевих постачальника електроенергії подарували йому можливість підзарядки акумулятора: протягом п'яти років від Fortim і 100 000 хвилин підзарядки від Grønn kontakt.

 Renault: європейський лідер з виробництва електромобілів

У першій половині 2016 р. Renault продала більш ніж 15 000 електромобілів (за винятком Twizy), що було на 32% більше в порівнянні з попереднім роком. Цей успіх закріпив за Renault статус лідера європейського ринку, особливо в секторі комерційних автомобілів. Дійсно, на дорогах Європи кожен четвертий електромобіль - марки Renault. У Франції половина всіх електромобілів - це Renault. Основними ринками продажу електромобілів Renault є Франція, Норвегія, Великобританія, і Німеччина.

 «Щороку покупців електромобілів стає все більше, і Renault сприяє цьому найбільше завдяки своїм постійним інноваціям і прихильністю до технічних можливостей, що розвиваються. Задоволеність наших покупців, яка для ZOE становить 98%, надихає нас продовжувати рух в тому ж напрямку», розповідає Ерік Фонтон (Eric Feunteun), директор відділу з виробництва електромобілів компанії Renault.

 Renault пишається найбільшим асортиментом 100% електричних автомобілів на ринку, які здатні задовольняти найрізноманітніші вимоги. Ця лінійка представлена компактним міським автомобілем ZOE, комерційним автомобілем Kangoo ZE, компактним міським двомісним автомобілем Twizy (і його універсальної версією Twizy Cargo), а також розкішним седаном RSM SM3 ZE (найбільш популярним електромобілем в Кореї).

 Електромобіль ZOE, що користується найбільшим попитом у Європі, домінує на ринку в сегменті приватних продажів електромобілів з часткою понад 23%. Kangoo ZE, який лідирує серед корпоративних продажів електромобілів в Європі третій рік поспіль, отримав високу оцінку професіоналів і виграв безліч тендерів, включаючи Пошту у Франції та Норвегії або ERDF (Французька мережа дистрибуції електроенергії). І нарешті, з 17 000 проданими моделями, Twizy, що йде в авангарді нової мобільності по всьому світу, особливо популярна в ініціативах car sharing як в Європі, так і в Північній Америці.

 Renault, ключовий гравець на ринку електричної енергії

Використовуючи прогресивні електричні технології, що випробовуються на змаганнях Формули Е, компанія Renault легко завойовує популярність серед споживачів, число яких зростає. Оскільки Renault прагне комплексного підходу до електричної мобільності, компанія слідує загальній стратегії розвитку інфраструктури і виробничо-технічної бази, зокрема.

 Renault залучена до великої кількості проектів зі встановлення громадських пунктів підзарядки і веде роботу з державними установами та іншими учасниками в сфері електричної мобільності. На даний час по всьому світу налічується більше 100 000 громадських пунктів підзарядки, у тому числі 80 000 знаходяться в Європі, і число їх постійно зростає. Наприклад, Renault надає підтримку проектам Європейської Комісії у вигляді фінансування TEN-T (Транс'європейської транспортної мережі), яка встановила понад 2 300 терміналів швидкої підзарядки на шосе і основних автомагістралях в більш ніж 15 країнах.

Читайте також:
OLX назвав найпопулярніші автомобілі в Україні
20.01.2017
OLX назвав найпопулярніші автомобілі в Україні
Продажі Opel в Європі в 2016 році зросли на чотири відсотки.
19.01.2017
Продажі Opel в Європі в 2016 році зросли на чотири відсотки.
Успішний рік для Volkswagen.
18.01.2017
Успішний рік для Volkswagen.
КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT У 2016 РОЦІ
18.01.2017
КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT У 2016 РОЦІ
Volvo Cars відкриває новий підрозділ з надання послуг спільного використання автомобілів
14.01.2017
Volvo Cars відкриває новий підрозділ з надання послуг спільного використання автомобілів
Volvo Cars: потреби людей є основним пріоритетом при розробці автомобілів з автономним управлінням
14.01.2017
Volvo Cars: потреби людей є основним пріоритетом при розробці автомобілів з автономним управлінням
РОЗІГРАШ АКЦІЇ «КРОСОВЕР RENAULT ПРИДБАЙ – ВАЛІЗУ З ГРОШИМА ВИГРАВАЙ»
13.01.2017
РОЗІГРАШ АКЦІЇ «КРОСОВЕР RENAULT ПРИДБАЙ – ВАЛІЗУ З ГРОШИМА ВИГРАВАЙ»
Рекордні об’єми виробництва бренду Volkswagen Комерційні автомобілі у 2016 році
13.01.2017
Рекордні об’єми виробництва бренду Volkswagen Комерційні автомобілі у 2016 році
Від магнето – до системи впорскування води
12.01.2017
Від магнето – до системи впорскування води
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Позашляховиками сьогодні називають практично усі місткі автомобілі у специфічному форм-факторі, з великим кліренсом.

Обираємо авто середнього класу

Обираємо авто середнього класу

У якій комплектації пропонують авто від 110 до 150 тиc. грн.

Як вибрати двірники для авто

Як вибрати двірники для авто

Із настанням періоду дощів, бруду та снігу старі двірники потрібно замінити. Якщо після декількох помахів гумових помічників на лобовому склі залишилися розводи, щітки склоочисника необхідно терміново замінити. Інакше погана видимість у сніг та дощ може призвести до аварії.

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта