13.09.2016

Новий PEUGEOT 3008 DKR готовий до викликів Дакара!

Вся інформація про: Peugeot

В продовження успіху PEUGEOT 2008 DKR на Дакарі і ралі «Шовковий шлях» у цьому році, команда Peugeot Total і Red Bull представляють новий PEUGEOT 3008 DKR. Це абсолютно новий спадкоємець знаменитого автомобіля, на якому Стефан Петрансель здобув свою 12-ту блискучу перемогу на Дакарі в січні, а Сіріль Депре завоював перше місце на ралі «Шовковий Шлях» у липні.

Технічні завдання та дизайнерські рішення
Новий завойовник Дакара тепер базується на абсолютно новій моделі SUV PEUGEOT. Його презентують в наступному місяці на Паризькому автосалоні - після восьми місяців інтенсивних робіт у французькому місті Велизи (з моменту перетину фінішної риси ралі Дакар у місті Росаріо). Через 25 років, після переможного повернення компанії до Дакар, новий SUV PEUGEOT 3008 надихнув творців на новий виток еволюції автомобіля.

Новий PEUGEOT 3008 DKR залишається вірним філософії моноприводу PEUGEOT, що підтверджено першою перемогою моноприводної автомобілю на Дакарі – щоб підкорювати найскладніші у світі ландшафти, не потрібен повний привід.

«Новий 3008 символізує наступний крок», – говорить директор команди Бруно Фамин (Bruno Famin). «Нашою метою було виявлення слабких місць поточної моделі, щоб зробити їх сильніше. Одночасно потрібно було розвинути сильні сторони до найвищого рівня. Також перед нами стоять нові правила, з якими ми повинні рахуватися».

Старший дизайнер екстер'єру Peugeot Себастьян Крику (Sebastien Crique) створив агресивні лінії для двох нових автомобілів: PEUGEOT 3008 DKR і його серійної версії. Розміри і риси ралійного автомобіля для Дакара відповідають технічним вимогам спортивної федерації. Але в унікальних дизайнерських рішеннях чітко простежуються натхнення серійної версії.

«Новий PEUGEOT 3008 DKR – найбільш екстремальне втілення новітнього SUV від PEUGEOT», – додає Себастьян Крику. «Модель зберігає характерний дизайн серійного автомобіля, який одночасно вписаний у контекст ралі. Це мрія будь-якого дизайнера – створюючи автомобіль, тримати в голові його версію для змагань».

Новий PEUGEOT 3008 DKR перевершує свого попередника у чотирьох основних категоріях:

Надійність. Незважаючи на те, що у попередньої моделі вистачило стійкості, щоб виграти Дакар в цьому році, здобувши перемогу в дев'яти етапах, включаючи сім фінішів на першому і другому місцях подіуму, все ж у будь-якому гоночному автомобілі завжди є місце для підвищення надійності. Спортивні інженери Peugeot пропрацювали кожен аспект автомобіля, приділивши максимум уваги як механічної міцності автомобіля, так процесу управління двигуном. Дакар – одна з найбільш складних гонок у світі, маршрут довжиною 10 000 кілометрів на великих швидкостях і висотах, Дакар – це випробування для будь-якого автомобіля.

Керованість. Починаючи з дебюту в 2015 році і до перемоги в 2016-му, у сфері керованості були зроблені значні удосконалення. І тепер Peugeot Sport гарантує, що в наступному році 3,0-літровий шестициліндровий дизельний двигун TwinTurbo покаже на Дакарі нові результати завдяки ще більшого крутного моменту на низьких обертах. Додатковим викликом для інженерів стали зміни правил Дакара – зменшення розмірів обмежувача двигуна (38 мм в порівнянні з 39 мм у минулому році) спричинило за собою втрату близько 20 кінських сил. Тим не менш, резерв потужності тепер доступний на низьких обертах, що підвищує керованість, та, в перспективі, динаміку моделі.

Підвіска. Це один з ключових елементів успіху на Дакарі, так як вона відповідає за швидкість проходження постійно мінливого ландшафту, який став відмінною рисою гонки – починаючи від солончаків, типових для WRC доріг з гравійним покриттям і закінчуючи піщаними дюнами. Підвіска стала одним з найбільш вражаючих аспектів для водіїв PEUGEOT 2008 DKR. Зміни в PEUGOT 3008 DKR дозволили оптимізувати геометрію і демпфуючі характеристики підвіски. Тестова програма, що включає в себе 15-денний ралі «Шовковий Шлях» з схожими з Дакаром ландшафтами, зіграла важливу роль для впровадження нових поліпшень.

Кондиціонер. Представлена влітку в Азії система кондиціонування PEUGEOT 2008 DKR, стала ще більш ефективною в новітній моделі від Peugeot Sport. Команди проводили в салоні автомобіля по 12 годин в день при температурі до 60 °С, тому неможливо переоцінити користь від кондиціонування для організму людини. Незважаючи на те, що пілоти добре підготовлені до випробувань, модернізована система кондиціонування повинна допомогти їм показати найкращі результати.

Команда Peugeot Total готова до нових випробувань

Peugeot Sport поставили перед собою мету отримати ще одну шосту перемогу в ралі Дакар на додаток минулорічного тріумфу Peugeot за всіма показниками і чотирьох перемог на Дакарі в Африці в 1987-1990. Загалом екіпажі PEUGEOT здобули 18 перемог в ралі Дакар, а в цьому році на Новому PEUGEOT 3008 DKR їм необхідно пройти абсолютно новий маршрут через Аргентину, Болівію і Парагвай при досить сильної конкуренції.

Безпосередньо перед Дакаром, Карлос Сайнс випробує новий PEUGEOT 3008 DKR проти інших учасників Дакара і Сайрила Деспре на PEUGEOT 2008 DKR під час ралі в Марокко в Жовтні (3-7 жовтня).

Спільні зусилля Peugeot, Red Bull, Total, Sparco, BF Goodrich і найуспішніші гонщики Дакара в світі – Стефан Петерансель, Карлос Сайнс, Себастьян Леб і Сайрил Деспре – повернулися і готові перемагати.

Читайте також:
PEUGEOT 3008 DKR: всі погляди спрямовані на Дакар!
13.10.2016
PEUGEOT 3008 DKR: всі погляди спрямовані на Дакар!
Motul обраний титульним спонсором гонки на витривалість «Sepang 12 Hours»
13.10.2016
Motul обраний титульним спонсором гонки на витривалість «Sepang 12 Hours»
PEUGEOT 3008 DKR, ГОТОВИЙ ДО ДІЇ!
29.09.2016
PEUGEOT 3008 DKR, ГОТОВИЙ ДО ДІЇ!
16.09.2016
Український спортсмен здобув перемогу на етапі міжнародного гоночного чемпіонату в Італії.
World RX, 2 сезон Команда Peugeot-Hansen - на зв'язку!
09.04.2015
World RX, 2 сезон Команда Peugeot-Hansen - на зв'язку!
E.DAMS-RENAULT ПОБОРЕТЬСЯ ЗА ЧЕМПІОНСЬКИЙ ТИТУЛ ФОРМУЛИ Е
10.02.2015
E.DAMS-RENAULT ПОБОРЕТЬСЯ ЗА ЧЕМПІОНСЬКИЙ ТИТУЛ ФОРМУЛИ Е
Renault Megane  R.S. 275 Trophy-R ставит новый рекорд на легендарной «Северной петле» Нюрбургринга
16.06.2014
Renault Megane R.S. 275 Trophy-R ставит новый рекорд на легендарной «Северной петле» Нюрбургринга
  
більше новин »
Коментарі відвідувачів
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта