17.08.2016

50-річний ювілей Volvo 144 - першої моделі Volvo, продажі якої перевищили мільйон

Вся інформація про: Volvo

Volvo 144 постав перед журналістами 17 серпня 1966 року, причому презентація нової моделі збіглася за часом з операцією по затриманню злочинців, що зіграло свою роль в прем'єри автомобіля. З новою моделлю Volvo прагнула вийти на рівень масштабного автовиробника: за вісім років було виготовлено понад 1,25 мільйона автомобілів цієї серії. Це була перша модель Volvo, продажі якої перевищили мільйон автомобілів.


17 серпня 1966 року на показі нової моделі в залах готелю Лоренсберг в Гетеборзі зібралося майже 400 журналістів. На презентації нового Volvo 144 перед присутніми журналістами піднялася перегородка, за якою їх чекали три передсерійні моделі нового шведського автомобіля. Уже кілька років ходили чутки про новинку Volvo, і тепер представників преси очікував сучасний автомобіль, виконаний в чистому, стриманому стилі. Паралельно з презентацією в Гетеборзі нова модель була представлена в Осло, Копенгагені і Гельсінкі.
Автомобілі для презентації в Гетеборзі доставили в дерев'яних контейнерах і встановили за допомогою крана за день до прем'єри. Природно, малося на увазі, що ця процедура пройде гранично непомітно, однак на ділі виявилося все інакше: в цей час в місті йшла операція по затриманню злочинців, які вбили поліцейського. По всій країні було оголошено про підвищений рівень небезпеки. Коли два дерев'яних контейнера опускали за допомогою крана в демонстраційне приміщення, хтось подзвонив в поліцію і повідомив, що обидва злочинці можуть бути в сусідньому кінотеатрі. Поліція евакуювала всіх людей з кінотеатру.
Ще в червні 1960 року правління Volvo на чолі з генеральним директором Гуннаром прийняло остаточне рішення про розробку майбутньої моделі. Автомобіль, що отримав назву "Проект P660", повинен був бути більше Amazon, але при цьому залишитися в межах такої ж маси і в такому ж ціновому діапазоні. Він повинен був відповідати суворим вимогам безпеки і забезпечувати досить місця для чотирьох-п'яти чоловік. Більше того, новий автомобіль повинен був базуватися на такій же колісній базі, що й попередники - PV 544 і Amazon. На відміну від проектування Amazon для нової моделі планувалося запропонувати декілька варіантів різних шасі.

Виводячи в світло 140-ю серію, Volvo запропонувала нову систему позначення: перша цифра відповідала серії, друга - кількості циліндрів двигуна, а третя - кількості дверей.
Масове виробництво моделі 144 почалося 19 серпня 1966 року - всього через два дні після презентації. У 1967 році компанія приступила до виробництва двохдверной версії - моделі 142. А в 1968 році Volvo почала випускати універсал Volvo 145. У 1969 році була запропонована модель 164, яка була дуже близька до серії 140. У цьому автомобілі використовувалося багато елементів шасі 140-й серії, але колісна база була на 10см довше. Передня частина автомобіля також збільшилася в розмірах - цього вимагала установка рядного шестициліндрового двигуна B30. У 1970 році була запропонована ще одна версія шасі - це був просторий Volvo 145 Express. Дах автомобіля була вище на рівні середніх і задніх стійок, що забезпечувало більше місця для перевезення вантажів.
Головний дизайнер Ян Вільсгард свого часу був розробником елегантного кузова Amazon, тому, незважаючи на певні відмінності, у Amazon і нового Volvo було багато спільного. Дизайн решітки радіатора багато в чому нагадував Amazon. Бічні панелі під вікнами видавалися в сторони, як і в випадку з Amazon, хоча у Volvo 144 ці елементи стали ще більш значними. Подібно Amazon нові Volvo 142 і 144 отримали вертикально розташовані задні ліхтарі.


Серія 140 повністю відповідала тенденціям, характерним для 60-х років, коли перевага віддавалася функціональності автомобіля. Нові Volvo отримали просторий салон і великі вікна. Скандинавський дизайн з його чистими і простими лініями неймовірно популярний сьогодні, і автомобілі 140-й серії стали першими, які наочно продемонстрували цю тенденцію.
140-я серія включала цілий ряд важливих новинок в області пасивної і активної безпеки. Шасі автомобіля мало високу стійкість до скручування, кузов включав зони деформації і каркас безпеки. Гальмівна система була представлена передніми і задніми дисковими гальмами і включала двоконтурну систему зі здвоєним гідравлічним контуром попереду. Це забезпечувало трьохканальний поділ гальмівних контурів: навіть у разі виходу з ладу одного контура, система гарантувала гальмування двох передніх і одного заднього колеса. Більше того, гальмівна система включала редукційні клапани, що запобігають блокуванню коліс в разі інтенсивного гальмування - це рішення вперше було застосовано в автомобілях Volvo. Серед інших рішень безпеки слід відзначити секційну рульову колонку і панель приладів із захисною рамкою на випадок зіткнення. Пізніше 140-я серія отримала в стандартному оснащенні підголовники, ремені безпеки з механізмом утримання і пристрої нагадування про непристебнутий ремінь безпеки.

Серія Volvo 140 відрізнялася традиційною компоновкою: фронтальне розташування двигуна з приводом на задні колеса. Спочатку в автомобіль встановлювався перевірений 1,8-літровий чотирициліндровий двигун B18, який використовувався в Amazon. Цей мотор розвивав у поєднанні зі здвоєним карбюратором 75 к. с. або 96 к. с. У 1969 році почали встановлювати 2-літровий двигун B20 потужністю 82 к. с. і 100 к. с. відповідно. У 1971 році створено версії Volvo 140 з керованою електронікою системою впорскування пального - такий двигун розвивав потужність 120 к. с.
Влітку 1974 року виробництво моделей 142, 144 і 145 було завершено. Всього ж за весь час виробництва з конвеєра зійшов 1 251 371 автомобіль. Ця модель стала першою в історії компанії, продажі якої перевищили мільйон. Завдяки Volvo 140 компанія отримала статус світового постачальника автомобілів. Але значимість 140-й серії цим не обмежується - спадщина цієї моделі виявилося актуальним аж до 1993 року. На зміну 140-й серії прийшов Volvo 240, який запозичив багато елементів шасі 140-й серії і став наймасовішою моделлю Volvo: за 19 років виробництва було продано близько 2,8 мільйона Volvo 240.

Читайте також:
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
01.12.2016
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
01.12.2016
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу «Найвища остаточна вартість’2017», що проводиться ALG
28.11.2016
Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу «Найвища ...
Учасники «IT Форум 2016» першими в Україні побачать  інноваційний гібридний кросовер Kia Niro
28.11.2016
Учасники «IT Форум 2016» першими в Україні побачать інноваційний гібридний кросовер Kia Niro
Еластичні поліклинові ремені Bosch – перевірені рішення для найсучасніших конструкцій
25.11.2016
Еластичні поліклинові ремені Bosch – перевірені рішення для найсучасніших конструкцій
НОВИЙ L200 – СПАДКОЄМЕЦЬ ДОСЯГНЕНЬ ЕПОХИ ПІКАПІВ MITSUBISHI
24.11.2016
НОВИЙ L200 – СПАДКОЄМЕЦЬ ДОСЯГНЕНЬ ЕПОХИ ПІКАПІВ MITSUBISHI
10 років успіху: дилерський центр Subaru «Богдан-Авто Поділ» відсвяткував десятиріччя своєї роботи
23.11.2016
10 років успіху: дилерський центр Subaru «Богдан-Авто Поділ» відсвяткував десятиріччя своєї роботи
НОВА СЕРВІСНА ПРОГРАМА RENAULT ASSISTANCE+: НА ВІДСТАНІ ОДНОГО ДЗВІНКА
22.11.2016
НОВА СЕРВІСНА ПРОГРАМА RENAULT ASSISTANCE+: НА ВІДСТАНІ ОДНОГО ДЗВІНКА
Гібридний кросовер Kia Niro в Європі замовили більше 20 000 клієнтів
18.11.2016
Гібридний кросовер Kia Niro в Європі замовили більше 20 000 клієнтів
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Позашляховиками сьогодні називають практично усі місткі автомобілі у специфічному форм-факторі, з великим кліренсом.

Обираємо авто середнього класу

Обираємо авто середнього класу

У якій комплектації пропонують авто від 110 до 150 тиc. грн.

Як вибрати двірники для авто

Як вибрати двірники для авто

Із настанням періоду дощів, бруду та снігу старі двірники потрібно замінити. Якщо після декількох помахів гумових помічників на лобовому склі залишилися розводи, щітки склоочисника необхідно терміново замінити. Інакше погана видимість у сніг та дощ може призвести до аварії.

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта