08.08.2016

Дослідницький проект в Індустрії 4.0 Моніторинг процесу промислового виробництва із застосуванням «розумних» датчиків

„  Компанія Bosch очолює партнерський проект AMELI 4.0, покликаний розробити «датчики майбутнього»

„  Система функціонує без зовнішніх енергетичних ресурсів, що запобігає простоям і покращує обслуговування

 

 

 

Сім підприємств-партнерів на чолі із компанією Bosch спільно працюють над проектом AMELI 4.0, мета якого – розробка сенсорної «системи майбутнього», призначеної для моніторингу стану виробничих механізмів і оперативного визначення відхилень від нормального функціонування. Завдяки цій системі промислові підприємства зможуть упереджувати вихід обладнання та приладів з ладу. Замість дотримання суворих інтервалів між технічним обслуговуванням механізмів компанії матимуть змогу ремонтувати обладнання безпосередньо в момент пошкодження. Такий підхід дозволяє зменшити витрати на технічне обслуговування, обстеження та ремонт на 30%.

 

AMELI 4.0 – це дослідницький проект, спрямований на поліпшення ринкових позицій німецьких компаній в Індустрії 4.0. На його фінансування Федеральне міністерство освіти та наукових досліджень Німеччини (BMBF) виділило 3,84 млн євро у рамках ініціативи «IKT 2020 року  – Дослідження для інноваційної програми».

 

 

Жорсткі умови для датчиків

Датчики, що збирають інформацію про стан та ефективність роботи обладнання і деталей, відіграють провідну роль в Індустрії 4.0. Щоб полегшити процес інтелектуального управління у виробництві, датчики мають збирати і обробляти велику кількість інформації в режимі реального часу. Також вони повинні бути максимально енергоефективними і відзначатися простотою інтеграції у комплексну систему виробництва. Застосування широковідомих наразі промислових датчиків в Індустрії 4.0 пов’язане із низкою серйозних обмежень: для багатьох програм вони недостатньо «розумні» або недостатньо «гнучкі», поглинають забагато енергії, а їх експлуатація потребує занадто високих витрат.

 

Датчики MEMS для індустрії

Щоб виконати задачі проекту AMELI 4.0, дослідники вдаються до допомоги провідних світових технологій – таких, як датчики MEMS (мікроелектромеханічні системи). Сьогодні вже неможливо уявити автомобілі, побутову техніку та електроніку без датчиків MEMS: вони є ключовим компонентом системи курсової стійкості ESP, забезпечують автоповорот дисплею мобільних пристроїв тощо. У порівнянні зі звичайними промисловими датчиками, MEMS – маленькі, «розумні», енергоефективні й економічні. Дослідницька команда, яка працює над AMELI 4.0, має на меті подальший розвиток датчиків MEMS, щоб зробити їх більш придатними для промислового застосування. Енергопостачання грає тут важливу роль: нова система не потребуватиме електричних кабелів або акумуляторів. Вона спроектована таким чином, щоб бути повністю самодостатньою і самостійно генерувати необхідну енергію від вібрації механізмів.

 

Вся різниця  – у звучанні

З метою моніторингу механізмів нова система датчиків буде розпізнавати 2 типу шуму: корпусний звук (вібрації всередині пристрою) і акустичний звук (в даному випадку мається на увазі шум, який утворює пристрій). Якщо у роботі пристрою є якісь негаразди, його звучання відрізняється від того, яким воно має бути за умови нормального функціонування. Виміряні сигнали порівнюються зі збереженими зразками, і якщо є якісь зміни, що вказують на наявність поламки, зношення або розриву, система виконує відповідні дії. В майбутньому за допомогою датчиків можна буде визначити потребу пристрою у технічному обслуговуванні або ремонті. У більш складних системах таку «розумну» перевірка можна здійснювати з використанням роутера, на який сенсори передають зібрану ними інформацію, або виробничих потужностей комп’ютерних систем.

 

Дослідження у мережі

Проект AMELI 4.0 об’єднує установи та індустріальних партнерів, які є світовими лідерами в таких сферах, як технологія виготовлення датчиків, системний і механічний інжиніринг, моніторинг стану пристроїв, сфера перетворення енергії та мікротехнології. Robert Bosch GmbH, лідер на ринку MEMS-датчиків, очолює проект. Серед інших учасників проекту  – компанії Siemens AG, Hahn Schickard Gesellschaft, Інститут виробничих систем і технології проектування IPK Фраунховера (the Fraunhofer Institute for Production Systems and Design Technology IPK), Binder-Elektronik GmbH, Schaudt Mikrosa GmbH і Stackforce GmbH. Назва «AMELI 4.0» означає «мікроелектромеханічні системи для здійснення моніторингу контролю стану в індустрії 4.0». Проект розпочався у грудні 2015 р. і розрахований до кінця 2018 р.

 

Контакт для преси:

Вікторія Купрійчук                             
E-mail: v.kupriychuk@spncomms.com

Тел.: +38 (067) 219-50-33

 

 

Групу компаній Bosch представляють у країнах СНД, Україні, Грузії та Монголії майже 4 120 співробітників, які забезпечили в 2015 р. продажі на суму 1,2 млрд. євро. Bosch презентує в регіоні широку гаму високоякісних продуктів та послуг у сферах автомобільного обладнання й запчастин, електроінструментів, термотехніки, систем безпеки, промислового й пакувального обладнання.

 

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У 2015 році близько 375 000 співробітників (дані на 31 грудня 2015 р.) забезпечили продажі на суму понад 70,6 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма основними бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і понад 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом із партнерами у сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже в 150 країнах. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок працюють 55 800 працівників приблизно в 118 містах по всьому світу. Стратегічною метою Групи Bosch є створення продуктів і послуг у сфері Інтернету речей. Компанія Bosch підвищує якість життя за допомогою інноваційних технологій із широким спектром можливостей і розроблених для життя рішень, що надихають.

 

Компанію було засновано Робертом Бошем (1861-1942) в Штутгарті в 1886 р як «Майстерню точної механіки і електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев'яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належать благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

 

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua
www.bosch.com и www.bosch-press.com.

 

 

Читайте також:
Рекомендації спеціалістів Bosch з експлуатації свічок запалювання
23.03.2017
Рекомендації спеціалістів Bosch з експлуатації свічок запалювання
Акумулятори Bosch серії T – найкращий вибір для вантажних автомобілів
22.03.2017
Акумулятори Bosch серії T – найкращий вибір для вантажних автомобілів
Прес-парк бренду Volkswagen Комерційні автомобілі
21.03.2017
Прес-парк бренду Volkswagen Комерційні автомобілі
Група компаній " АІС " розпочинає співпрацю з брендом Peugeot
17.03.2017
Група компаній " АІС " розпочинає співпрацю з брендом Peugeot
Subaru Outback названий «Кращим сімейним автомобілем» у США
16.03.2017
Subaru Outback названий «Кращим сімейним автомобілем» у США
Новий SUV PEUGEOT 3008 став Автомобілем року в Європі 2017
07.03.2017
Новий SUV PEUGEOT 3008 став Автомобілем року в Європі 2017
Компанія Bosch щиро вітає всіх автоледі з найкрасивішим весняним святом — 8 Березня!
07.03.2017
Компанія Bosch щиро вітає всіх автоледі з найкрасивішим весняним святом — 8 Березня!
RANGE ROVER ФОРМУЄ 85% БРИТАНСЬКОГО ЕКСПОРТУ АВТМОБІЛІВ  ПРЕМІУМ КЛАСУ
02.03.2017
RANGE ROVER ФОРМУЄ 85% БРИТАНСЬКОГО ЕКСПОРТУ АВТМОБІЛІВ ПРЕМІУМ КЛАСУ
Бестселер Kia Sportage отримав дизельний двигун 1,7 у поєднанні з роботизованою коробкою DCT (ДіСіТі) та розширену стартову комплектацію
28.02.2017
Бестселер Kia Sportage отримав дизельний двигун 1,7 у поєднанні з роботизованою коробкою DCT ...
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Позашляховиками сьогодні називають практично усі місткі автомобілі у специфічному форм-факторі, з великим кліренсом.

Обираємо авто середнього класу

Обираємо авто середнього класу

У якій комплектації пропонують авто від 110 до 150 тиc. грн.

Як вибрати двірники для авто

Як вибрати двірники для авто

Із настанням періоду дощів, бруду та снігу старі двірники потрібно замінити. Якщо після декількох помахів гумових помічників на лобовому склі залишилися розводи, щітки склоочисника необхідно терміново замінити. Інакше погана видимість у сніг та дощ може призвести до аварії.

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта