02.08.2016

Bosch і DTM – історія спортивного успіху

Bosch і DTM – історія спортивного успіху

 

  • „  Боліди чемпіонату традиційно обладнані системою управління двигуном, дисплеями та іншими доробками від Bosch
  • „  Компанія Bosch – ексклюзивний постачальник електронних компонентів для авомобілів DTM
  • „  115-річна історія успішності Bosch в автоспорті з першою перемогою у 1901 році

Етапи чемпіонату DTM традиційно привертають увагу шанувальників автоспорту своїм драйвом, величезними швидкостями й напруженою боротьбою найкращих пілотів світу впродовж усіх перегонів. У кузовний серії DTM традиційно представлена «велика трійка» німецької автомобільної індустрії: Mercedes-Benz, BMW і Audi.

 

Попри те, що на трасі боліди Audi RS5 DTM, BMW M4 DTM і Mercedes-AMG C 63 DTM змагаються один з одним, насправді всі ці моделі походять з однієї «родини». Під капотом кожного з цих автомобілів міститься система управління двигуном Bosch, а пілоти під час перегонів слідкують за показниками роботи систем на дисплеях Bosch. «Електронні компоненти Bosch дозволяють із високою точністю контролювати всі параметри двигуна. Для глядачів це означає, що змагання відповідають найвищому технічному рівню», - говорить д-р Клаус Бьоттхер, віце-президент Bosch Motorsport.

 

Автоспорт і технології серійного виробництва

АГ

З моменту відновлення чемпіонату DTM у 2000 році в усіх автомобілях-учасниках застосовуються технології Bosch. На додачу до системи управління двигуном і дисплеїв Bosch постачає для болідів DTM стартери, генератори, проводку і привод склоочисників. Ці деталі є стандартними й обов’язковими для кожного автомобіля серії. Над розробленням і виготовленням спортивних компонентів працює науково-дослідний центр Bosch в місті Абштаті. Він є основною базою для фахівців Bosch Motorsport, підрозділу групи Bosch, що відповідає за розвиток технологій для автоспорту.

Спеціально для болідів DTM інженери Bosch Motorsport суттєво модифікували систему управління двигуном, дисплеї та проводку. «Блоки управління двигуном для болідів DTM відрізняються від тих, якими комплектуються серійні легкові автомобілі, призначені для руху шляхами загального користування. Для серії DTM ми розробляємо компоненти відповідно до спеціальних вимог, і виробляємо їх обмеженими серіями», - коментує Клаус Бьоттхер. Окрім вищезазначеного обладнання Bosch розробляє і спеціальне програмне забезпечення для його роботи. З його допомогою техніки команд DTM мають можливість робити індивідуальні налаштування для широкого спектру параметрів управління двигуном, зокрема системи запалювання та впорскування палива - у межах, дозволених регламентом DTM. Програмне забезпечення також записує всі поточні показники під час перегонів і дозволяє аналізувати дані щодо кожного пройденого кола.

АГ

Конструкція стартерів, генераторів і прямого приводу склоочисника неабияк перекликається з конструкцією серійних вузлів. Інженери дослідницького центру в Абштаті лише досягають збільшення продуктивності цих компонентів. Насамперед, адаптують їх для важких умов експлуатації та додатково захищають від негативного впливу пилу, вібрації, тепла і вологості. Фахівці підрозділу тісно співпрацюють із відділами розробки на підприємствах Bosch у Німеччині та в усьому світі. «Якщо говорити про компоненти для спортивних автомобілів, кожна команда в DTM отримує всі переваги технологій Bosch водночас із високим рівнем якості, відпрацьованим в умовах великомасштабного серійного виробництва», - зазначив д-р Бьоттхер.

 

115 років в автоспорті

1901ММ

Участь Bosch в автоперегонах має давню історію. Перші спортивні перемоги болідів із технологіями Bosch на борту належать до перегонів у Ніцці 1901 року та змагань на кубок Гордона Беннета 1903 року. Автомобілі Mercedes із розробленим на основі магнето запалюванням Bosch одержали тоді кілька перемог поспіль.

Ще однією важливою подією стала перемога 1954 року на Гран-прі Франції автомобіля Mercedes-Benz із двигуном у 2,5 літри, оснащеним механічною системою безпосереднього впорскування Bosch. Це був перший випадок використання системи безпосереднього впорскування в автоспорті - і відразу перша перемога. Кілька років потому, 1965 року, на автомобілі Porsche 906 вперше в історії автоперегонів була використана безконтактна система запалювання Bosch (із застосуванням напівпровідників-транзисторів). Крім того, в 1968 році на гоночному боліді Porsche Bergspyder була випробувана експериментальна антиблокувальна гальмівна система (ABS). На початку 1980-х років розробники Bosch об’єднали систему безпосереднього впорскування та систему запалювання для створення електронної системи управління двигуном Motronic. Після її доопрацювання для Формули 1, команда Brabham BMW, що використала систему, стала переможцем чемпіонату світу 1983 року.

З 2001 до 2005 року на всіх автомобілях, що здобули перемоги у перегонах «24 години Ле-Мана», була встановлена ​​електронна система безпосереднього бензинового впорскування від Bosch. А з 2006 до 2011 року усі боліди-переможці перегонів були оснащені системою дизельного впорскування Bosch Common Rail. У 2012 році автомобіль із дизель-гібридною силовою установкою, в якій застосовані технології, розроблені групою Bosch Motorsport, здобув перемогу у Ле-Мані. «Технології Bosch для спортивних автомобілів не раз довели свою успішність у найбільш екстремальних умовах. Такими ж успішними вони залишаються й досі», - зазначив д-р Бьоттхер. Саме тому понад сто розробників, які входять до автоспортивного підрозділу, і далі безперервно працюють над удосконаленням наявних технологій і створенням нових в ім’я майбутніх перемог.

АГ

Контакт для преси:

Вікторія Купрійчук
E-Mail: v.kupriychuk@spncomms.com

Тел.: +38 (067) 219-50-33

Читайте також:
«Мережеві можливості автомобілів 2025» Результати дослідження Bosch
24.01.2017
«Мережеві можливості автомобілів 2025» Результати дослідження Bosch
2016 року концерн Volkswagen реалізував 10,3 мільйонів автомобілів.
23.01.2017
2016 року концерн Volkswagen реалізував 10,3 мільйонів автомобілів.
OLX назвав найпопулярніші автомобілі в Україні
20.01.2017
OLX назвав найпопулярніші автомобілі в Україні
Продажі Opel в Європі в 2016 році зросли на чотири відсотки.
19.01.2017
Продажі Opel в Європі в 2016 році зросли на чотири відсотки.
Успішний рік для Volkswagen.
18.01.2017
Успішний рік для Volkswagen.
КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT У 2016 РОЦІ
18.01.2017
КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT У 2016 РОЦІ
Volvo Cars відкриває новий підрозділ з надання послуг спільного використання автомобілів
14.01.2017
Volvo Cars відкриває новий підрозділ з надання послуг спільного використання автомобілів
Volvo Cars: потреби людей є основним пріоритетом при розробці автомобілів з автономним управлінням
14.01.2017
Volvo Cars: потреби людей є основним пріоритетом при розробці автомобілів з автономним управлінням
РОЗІГРАШ АКЦІЇ «КРОСОВЕР RENAULT ПРИДБАЙ – ВАЛІЗУ З ГРОШИМА ВИГРАВАЙ»
13.01.2017
РОЗІГРАШ АКЦІЇ «КРОСОВЕР RENAULT ПРИДБАЙ – ВАЛІЗУ З ГРОШИМА ВИГРАВАЙ»
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Позашляховиками сьогодні називають практично усі місткі автомобілі у специфічному форм-факторі, з великим кліренсом.

Обираємо авто середнього класу

Обираємо авто середнього класу

У якій комплектації пропонують авто від 110 до 150 тиc. грн.

Як вибрати двірники для авто

Як вибрати двірники для авто

Із настанням періоду дощів, бруду та снігу старі двірники потрібно замінити. Якщо після декількох помахів гумових помічників на лобовому склі залишилися розводи, щітки склоочисника необхідно терміново замінити. Інакше погана видимість у сніг та дощ може призвести до аварії.

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта