21.01.2016

Що таке пасивна безпека автомобіля

Пасивна безпека автомобіля включає в себе конструктивні елементи та системи автомобіля, які спрацьовують безпосередньо у момент ДТП.

Якщо системи активної безпеки створені задля запобігання аварійних ситуацій, то системи пасивної безпеки створені задля зменшення наслідків аварій.

Головною задачею систем пасивної безпеки є порятунок життя та зведення до мінімуму травмування водія, пасажирів та інших учасників дорожнього руху під час аварії.

Кузов

Кузов автомобіля розробляється таким чином, щоб під час зіткнення «зони деформації» зминались поглинаючи енергію удару, а «зона безпеки», у якій знаходяться пасажири, залишалася неушкодженою.



«Зони деформації» зменшують силу інерції,  що впливає на водія та пасажирів під час зіткнення, і у результаті пристебнуті пасками безпеки пасажири відчувають менше навантаження, що зменшує ймовірність їхнього травмування.

Як правило, моторний відсік та багажне відділення виконують основну функцію так званих «зон деформації» під час фронтальних зіткнень та ударів ззаду.

Моторний відсік виготовлений так, щоб двигун під час фронтального зіткнення не потрапляв у салон, а зміщувався вниз.

Задля уникнення травмування кермом, автомобілі оснащують травмобезпечною енергопоглинаючою складною рульовою колонкою. Також для уникнення травм ніг водія виробники встановлюють травмобезпечний педальний вузол.

Під час бокових ударів основними елементами, які «тримають удар», є середня стійка та двері, посилені додатковими елементами жорсткості. Стійка розсіює і розподіляє значну частину енергії удару на дах та поріг автомобіля, а двері поглинають остаточну її частину.

Ремені безпеки

Ремені безпеки є найбільш поширеною системою пасивної безпеки, яка береже пасажирів від інерційного переміщення тіла внаслідок зіткнення або різкого гальмування.

Ремені безпеки розрізняють за кількістю точок кріплення. Найпоширенішими є трьохточкові.

Ремені безпеки оснащуються переднатяжником, який призначений для завчасного запобігання інерційному переміщенню тіла людини 

Подушки безпеки

Подушки безпеки призначені для запобігання ударів об елементи салону авто внаслідок зіткнення.

Подушки безпеки в залежності від розташування бувають: фронтальні, бокові, колінні, віконні (шторки).

Підголівники

Підголівники створені для запобігання травмуванню шийного хребця під час аварії.

Розрізняють активні та пасивні підголівники.

Активний підголівник під час зіткнення наближається до голови, що зменшує ймовірність травмування шийного хребця під час удару.

Активні підголівники можуть мати механічний, або електричний привід.

Все це працює до певної міри, про що необхідно завжди пам*ятати та намагатися дотримуватися безпечного водіння та не перевищувати рекомендований швидкісний режим.

Читайте також:
02.09.2016
Чому треба фіксувати багаж в машині (відео)
Honda Civic отримав найвищий рейтинг безпеки Top Safety Pick+
15.01.2016
Honda Civic отримав найвищий рейтинг безпеки Top Safety Pick+
Кабріолети Opel Cascada, Peugeot 308 CC, Renault Megane CC і Volkswagen Golf Cabrio пройшли краш-тест від ADAC
18.06.2014
Кабріолети Opel Cascada, Peugeot 308 CC, Renault Megane CC і Volkswagen Golf Cabrio пройшли краш-...
Новий KIA Soul отримав 5 зірок за безпеку
07.04.2014
Новий KIA Soul отримав 5 зірок за безпеку
Новый Nissan Qashqai получил 5-звездный рейтинг EuroNCAP
18.03.2014
Новый Nissan Qashqai получил 5-звездный рейтинг EuroNCAP
Nissan Qashqai на «отлично» прошел краш-тесты «Euro NCAP»
03.03.2014
Nissan Qashqai на «отлично» прошел краш-тесты «Euro NCAP»
RAV4 не выдержал на краш-тесте
16.07.2013
RAV4 не выдержал на краш-тесте
Ключевой компонент системы помощи водителю Bosch выпускает миллионный радар
21.06.2013
Ключевой компонент системы помощи водителю Bosch выпускает миллионный радар
Скажи “НЕТ” макияжу за рулем. MINI беспокоится о безопасности девушек, которые любят наводить красоту за рулем автомобиля.
07.06.2013
Скажи “НЕТ” макияжу за рулем. MINI беспокоится о безопасности девушек, которые любят наводить ...
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль

Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль

ABS вважається матір'ю всіх асистент-систем. У 1978 система вперше з'явилася як опція в Mercedes S-класу і дуже швидко після цього в BMW 7-ї серії. З початку 90-х ця система отримала вже широке поширення навіть в автомобілях компактного класу, а сьогодні в Європі Вам навряд чи вдасться знайти новий автомобіль без ABS.

Toyota винайшла датчик виїзду на зустрічну смугу

Toyota винайшла датчик виїзду на зустрічну смугу

Toyota у співробітництві з одним з найбільших у світі виробників автомобільної електроніки компанією Denso представляє систему, що допомагає водіям запобігти виїзду на зустрічну смугу.

Volkswagen винайде автомобілі, які самостійно паркуються від сигналу дистанційного управління

Volkswagen винайде автомобілі, які самостійно паркуються від сигналу дистанційного управління

Німецька компанія Volkswagen відкрила підрозділ, а вірніше науковий центр, у каліфорнійському місті Белмонт.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта