19.01.2016

КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ В СВІТІ ЗА 2015 РІК

Вся інформація про: Renault

ОБСЯГ ПРОДАЖІВ RENAULT ЗРОСТАЄ ТРЕТІЙ РІК ПОСПІЛЬ

  • У 2015 році обсяг продажів Групи зріс на 3,3%, поставивши новий рекорд в 2 801 592 автомобіля.
  • В Європі за рахунок триваючого зростання обсягу продажів частка ринку для Групи в цьому році перевищила 10%.
  • Марка Renault залишається незмінним лідером ринку комерційного транспорту в Європі 18 років поспіль.
  • Незважаючи на падіння російського і бразильського ринків положення Групи на світовому рівні незмінне.
  • Успіх нових продуктів в 2015 р., численні заплановані запуски та розвиток діяльності Групи поза межами Європи підтверджують мету щодо зростання на 2016 рік.


НОВЕ ЗРОСТАННЯ СВІТОВИХ ПРОДАЖІВ  

В 2015 р. обсяг продажів легкових автомобілів та комерційного транспорту (ЛА + КТ) групи Renault на світовому рівні знову виріс на 3,3% до 2,8 млн. автомобілів на тлі зростання ринку на 1,6%. Третій рік зростання поспіль дозволив Групі домогтися безпрецедентного показника обсягу продажів. Відтепер частка Групи на світовому ринку становить 3,2%. Марка Renault зберігає позиції першої французької автомобільної марки у світі, а Dacia встановлює новий рекорд продажів.

 

Група, як і раніше користується перевагою, що дає швидкий розвиток європейському автомобільному ринку (+ 9,4%), де обсяг її продажів виріс на 10,2% до 1 613 499 автомобілів (10,1% частки ринку). Renault тут є лідером ринку електромобілів і 18ий рік поспіль очолює ринок комерційного транспорту.

 

Поза Європою, незважаючи на економічну кризу в Росії і Латинській Америці, Група змагається за результат і демонструє приріст частки ринку в регіоні Африка, Середній Схід, Індія і в регіоні Євразія.

 

«2015 р. став ще одним роком зростання продажів групи Renault, ми знову встановлюємо рекорд. Незважаючи на раніше суперечливу економічну ситуацію від регіону до регіону, наше зростання неухильне і підтверджує вірність стратегії географічної диверсифікації, прийнятої кілька років тому», - підкреслює Тьєрі Коскас, комерційний директор Групи.

 

УСПІХ В ЄВРОПІ ЗАВДЯКИ НОВИМ ПРОДУКТАМ

В Європі частка ринку легкових автомобілів та комерційного транспорту групи Renault за рахунок зростання обсягу продажів на 10,2% (1613499 автомобілів) піднімається до 10,1%. Група нарощує обсяги продажів у всіх країнах регіону, зокрема, демонструючи чудові результати в Іспанії (+ 22,3%), Великобританії (+ 17,7%) та Італії (+ 18%) з рекордною часткою ринку в 9,1%.

 

Марка Renault відзначає ще один рік зростання - в 2015 р. її приріст став найбільш значним. При обсязі продажів у розмірі 1 238 711 автомобілів (+ 12,3%) частка ринку досягла 7,8% (в 2014 р. - 7,6%, в 2013 р. - 7,4%). Модель Clio лишається автомобілем, що продається найбільше в Європі у всіх сегментах.

 

На ринку легкових автомобілів Renault (+ 11,1% або 969 508 автомобілів) утримує положення лідера сегменту міських автомобілів завдяки стійкому успіху Clio і Captur, що є також лідером свого сегменту з обсягом продажів в 194 703 автомобіля (23,7% сегмента).

 

Підтверджується успіх запусків 2015 року. Вже продано 49 016 автомобілів Kadjar. Продажі Нового Espace склали 20 930 одиниць, тобто в 3 рази більше, ніж у попередньої версії в 2014 р.

 

На ринку комерційного транспорту марка Renault утримує позиції лідера 18ий рік поспіль. Продано 269 203 автомобіля (+ 16,9%), частка ринку виросла на 0,7 пунктів.

 

Через десять років після свого дебюту в Європі марка Dacia відзначає в 2015 р. нове зростання продажів (+ 3,6%), встановлюючи рекорд в 374 458 проданих автомобілів.

 

Renault є лідером ринку електромобілів Європи. Продажі Групи значно зросли (+ 49%) до 23 086 автомобілів (без Twizy). Показник у 18 453 продажів за рік (+ 68%) виводить ZOE в лідери ринку легкових автомобілів.

 

У Франції Renault зміцнює своє становище автомобільної марки номер один, а Clio залишається автомобілем, що найбільше продається на ринку. Clio, Captur, Twingo і Espace є лідерами своїх сегментів. Представники комерційного транспорту Trafic, Master і Kangoo також очолюють кожен свій сегмент. ZOE, зі свого боку, утримує 60% ринку електричних легкових автомобілів.

 
RENAULT зберігаЄ стійку ПОЗИЦІю ПОЗА ЄВРОПою

Незважаючи на суперечливу економічну ситуацію в різних країнах і регіонах групі Renault вдається не тільки стабілізувати, а й зміцнити своє становище поза Європою.

 

В Євразії частка ринку Групи зросла на 1,6 пунктів до 11,9%, зокрема завдяки динаміці зростання в Туреччині (+ 21,7%), де встановлено новий рекорд продажів. Зростання в більшості країн регіону дозволив компенсувати наслідки економічної кризи в Росії, де ринок впав більш ніж на 35%, а продажі групи Renault скоротилися на 38,1%. В рамках політики збереження прибутку показник частки ринку залишається практично стабільним на рівні 7,5%.

 

У регіоні Африка, Середній Схід, Індія продажі Групи зросли майже на 17%, а частка ринку склала 4,5% (+0,7 пунктів).

 

Групі належить більше третини ринку Північної Африки. В Алжирі місцеве виробництво Symbol в Орані дозволило досягти істотного (+8,7 пунктів) зростання частки ринку до рекордних 35,6%. У Марокко, де Dacia і Renault є, відповідно, першою та другою марками, продажі виросли на 11,5%. Частка ринку Групи досягла 38,2% (+1,2 пунктів).

 

В Єгипті, на другому ринку Африки, продажі Групи збільшилися на 73,8%, а частка ринку дорівнює 7,5% (+ 3,4 пунктів).

 

В Індії, де зростання обсягу продажів марки склало 20,1%, Renault залишається першою європейською маркою автомобілів. Перші продажі Kwid виявилися досить успішними, кількість замовлень з моменту його запуску у вересні перевищило 80 000.

 

В Американському регіоні (355 151 автомобіль, зниження на 14,8%) Група долає економічні труднощі, з часткою ринку в 6,3% (-0,1 пунктів).

 

У Бразилії, другий за значенням ринок для Групи, частка ринку збільшилася на 0,2 пунктів і досягла небаченого раніше рівня в 7,3% на тлі скорочення ринку на 25,5%.

 

В Аргентині Група утримує падіння рівня продажів на рівні -6,5% завдяки успіхам, відзначеним в останньому кварталі, з часткою ринку 14,7% (12,7% за весь рік). У Колумбії Renault рішуче покращує свої позиції, досягши частки ринку в 18,6% (+2 пунктів.

 

Пікап Duster Oroch, продажі якого йдуть протягом усього кінця року, зайняв вже друге місце у своєму сегменті в Бразилії. Нарощування присутності Renault в даному сегменті має відповідати загальному зростанню регіону в найближчі місяці.

 

В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, в Кореї, на першому за значенням для Групи місцевому ринку, рівень продажів стабілізувався після значного зростання в 2014 р.

 

У Китаї пріоритет в 2015 р. був відданий підготовці запуску китайської версії Kadjar, першого автомобіля місцевого виробництва на спільному підприємстві Dongfeng Renault.


КОМЕРЦІЙНІ ПЕРСПЕКТИВИ RENAULT НА 2016 рік

В 2016 р. світовий ринок повинен зрости в порівнянні з 2015 р. на 1-2%. Очікуване зростання європейського ринку складає 2%, на ці ж 2% ймовірно виросте ринок Франції.

 

Поза Європи очікується продовження спаду бразильського та російського ринків, відповідно на 6% і 12%. Навпаки, в Китаї (від +4 до 5%) та Індії (+ 8%) передбачається збереження позитивної динаміки.

 

У цьому контексті, спираючись на насичений план запусків на рік, на зростання продажів в Індії і на нові успіхи в Китаї, група Renault планує:

-                    прискорення зростання своїх продажів у світі,

-                    зміцнення позицій марки Renault в Європі,

-                    поступальну динаміку в кожному з п'яти регіонів.

 

«Спираючись на динаміку комерційного розвитку трьох останніх років, на серйозне оновлення комерційної пропозиції в 2015 і 2016 рр., на розвиток продажів в Індії та Китаї, наше зростання прискориться в 2016 р. і наше становище в усіх регіонах покращиться», - підтвердив Тьєрі Коскас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальний обсяг продажів ГРУПИ ПО РЕГІОНАХ

 

На кінець грудня*

 

2015

2014

% зміни

Франція

607, 173

577, 606

5.1%

Європа** (поза Францією)

1, 006, 326

887, 179

13.4%

Всього Франція+ Європа

1, 613, 499

1, 464, 785

10.2%

Африка Середній Схід Індія

359, 858

307, 927

16.9%

Євразія

356, 216

389, 704

-8.6%

Америка

355, 151

416, 914

-14.8%

Азія-Тихий Океан

116, 868

133, 197

-12.3%

Всього крім Франція +Європа

1, 188, 093

1, 247, 742

-4.8%

В СВІТІ

2, 801, 592

2, 712, 527

3.3%

*Обсяг продажів
** Європа= Євросоюз, Ісландія, Норвегія, Швейцарія

 

ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ПРОДАЖІВ ЗА МАРКАМИ

 

На кінець грудня*

 

2015

2014

% зміни

RENAULT

 

 

 

ЛА

1, 822, 965

1, 811, 443

0.6%

КТ

347, 679

307, 582

13.0%

ЛА+КТ

2, 170, 644

2, 119, 025

2.4%

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

ЛА

80, 028

82, 123

-2.6%

DACIA

 

 

 

ЛА

511, 510

474, 623

7.8%

КТ

39, 410

36, 756

7.2%

ЛА+КТ

550, 920

511, 379

7.7%

GROUPE RENAULT

 

 

 

ЛА

2, 414, 503

2, 368, 189

2.0%

КТ

387, 089

344, 338

12.4%

ЛА+КТ

2, 801, 592

2, 712, 527

3.3%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТОП-15 ринків Групи на кінець грудня 2015 р.

 

 

Обсяг продажів 2015*

Частка на ринку ЛА+КТ 2015

(од.)

(% )

1

ФРАНЦІЯ

607, 173

26.4

2

БРАЗИЛІЯ

181, 504

7.3

3

НІМЕЧЧИНА

177, 787

5.2

4

ТУРЕЧЧИНА

162, 175

16.8

5

ІСПАНІЯ

156, 108

13.1

6

ІТАЛІЯ

154, 730

9.1

7

ВЕЛИКОБРИТАНІЯ

128, 269

4.3

8

РОССІЯ

120, 411

7.5

9

АЛЖИР

90, 182

35.6

10

БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ

82, 374

13.3

11

ПІВДЕННА КОРЕЯ

80, 017

4.4

12

АРГЕНТИНА

79, 383

12.7

13

ІНДІЯ

53, 848

1.7

14

ІРАН

51, 500

4.8

15

МАРОККО

50, 369

38.2

*Результати продажів подані на кінець грудня 2015 р., крім продажів Twizy

 

ТОП-5 бестселерів на кінець грудня 2015 р.

 

 

Всього

Renault

Dacia

RSM

Clio 4

372, 062

372, 062

 

 

Duster

331, 238

168, 900

162, 338

 

Sandero 2

326, 712

141, 354

185, 358

 

Logan 2

251, 030

151, 949

99, 081

 

Captur/QM3

245, 126

220, 567

 

24, 559

 

 

Всі дані, використані в цьому документі, відповідають ситуації на 12 січня 2016 р.

Читайте також:
БРЕНД RENAULT – ЛІДЕР АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ УКРАЇНИ В 2015 РОЦІ
18.01.2016
БРЕНД RENAULT – ЛІДЕР АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ УКРАЇНИ В 2015 РОЦІ
Kia Motors встановила новий рекорд продажів в США
15.01.2016
Kia Motors встановила новий рекорд продажів в США
БРЕНД RENAULT № 1 НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ В БЕРЕЗНІ 2015 РОКУ
07.04.2015
БРЕНД RENAULT № 1 НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ В БЕРЕЗНІ 2015 РОКУ
Корпорація KIA Motors реалізувала майже 209 000 автомобілів у лютому 2015 року!
14.03.2015
Корпорація KIA Motors реалізувала майже 209 000 автомобілів у лютому 2015 року!
За підсумками продажів в лютому 2015 року BMW Group встановлює новий рекорд
13.03.2015
За підсумками продажів в лютому 2015 року BMW Group встановлює новий рекорд
Nissan повідомляє про результати продажів в Європі в лютому 2015 року
12.03.2015
Nissan повідомляє про результати продажів в Європі в лютому 2015 року
Підсумки та прогнози: на скільки подорожчали автомобілі в Україні?
09.03.2015
Підсумки та прогнози: на скільки подорожчали автомобілі в Україні?
ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ЗА 2014 РІК
16.02.2015
ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ЗА 2014 РІК
 
більше новин »
Коментарі відвідувачів
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта