24.03.2015

Міський стиляга - Nissan Qashqai

Вся інформація про: Nissan

Автор: Ярослав Ковачевич, всі статті автора

Коли компанія «Ніссан Україна» люб'язно запропонувала для теста новий Nissan Qashqai, я пригадав свої перші емоції, пов'язані з Qashqai минулих поколінь. У цьому автомобілі було щось, що не можна було описати словами. Ця назва часто звучало навколо, навколо нього була присутня якась інтрига.

Не зрозуміла одна річ, чому цей автомобіль назвали «Кочівник», бо, на мій погляд, у цього автомобіля немає нічого спільного з його назвою. А у нового Nissan Qashqai і взагалі.


Зовнішній дизайн

Як на мене, дуже стильний вигляд, він змінився абсолютно. З'явилося більше аеродинамічних якостей. Більш агресивний капот, розтягнуті фари, до речі, світять вони чудово завдяки світлодіодним оптики, а чорний корпус під скельцями виглядає дуже добре.

Навіть хромована окантовка протитуманних фар гармонійно вписується в дизайн.

Звернув увагу і на загострені лінії на кутах бампера.

Задні ліхтарі також змінилися в кращу сторону.



А ось задню кришку багажника, я все таки округлив би і зробив трохи опуклою. Ну це моє суб'єктивне, вже сильно вона схожа на ASX

В цілому, дизайн сподобався і я вважаю, що HI-Cross добре впоралися зі своїм завданням.


Управління


Як завжди, тест-драйв починався в умовах столичних доріг і перевірки на маневреність.

Кермо виявився дуже чуйним і легким, я б навіть сказав, різкуватим, але мені це дуже сподобалося, так як я вимогливий до управління.

У поворотах крен мінімальний.

Підвіска у нових QASHQAI і X-TRAIL однакова, тільки налаштовані вони по різному. Налаштування QASHQAI мені подобаються більше, за моїми відчуттями, вона менш жорстка для цього кузова, але в поворотах натякає на її спортивність, незважаючи на габаритні дані 4377 х 1837 х 1595 мм Колісну базу 2646 мм., і кліренс 180 мм
А от колеса, я б поставив більшого діаметру, колісні арки дозволяють.

Добре показав себе автомобіль і за межами асфальту. Вільно проїжджали нерівності дороги, не боячись зачепитися частинами кузова.

Динаміка

Надали нам на тест драйв, версію з дизельним турбо-двигуном 1.6 L., потужністю 130 л. с. обертовим моментом 320 Нм. Автомобіль жвавий, а новий варіатор в тандемі з мотором показує відмінні результати.

Саме на модернізованому варіаторі я і хотів акцентувати увагу і коротко спробувати пояснити різницю старого і нового варіаторів.

Коли ви їхали на старому варіаторі, відбувалося це так: ви вдавлюють педаль газу, стрілка тахометра доходила мало не до червоної зони і трималася там, а автомобіль плавно починав розгін.

З новим варіатором все по іншому - коли ви вдавлюєте педаль газу, автомобіль стрімко починає розгін, передні колеса намагаються зриватися в букс (електроніка тримає), а стрілка тахометра доходила максимум до 4.5 тис. оборотів в хвилину. І відгукується на педаль негайно.


Інтер'єр

Всередині, по дизайну все таке ж, як і в новому X-Trail, тільки трохи менше. Все таке ж зручне і доступне. Сидіння здалися мені трохи зручніше, відмінна бічна підтримка, поперекова регулювання, електроприводи, непогана шкіра, підігрів, хороша рядок. У цих сидіннях не втомлюєшся. М'який пластик, ніяких цвіркунів, чорні вставки з полірованого пластику, хромовані дверні важелі, панорамний дах і т. д. Так само зручний кермо, обшитий шкірою. Камери по колу і системи допомоги.


А взагалі, комплектації можна замовляти різні. 

Місткості, на мій погляд теж вистачає. Звичайно, є люди, які кажуть, що в QASHQAI мало місця. Ну це дивлячись для чого. На мій погляд, в багажне відділення спокійно стане три великі валізи. Є ще й знімна полку, плюс складається ряд сидінь і вуаля!




Підсумуємо

Новий QASHQAI стильний, практичний, добре рулится, хороша підвіска, непогано гальмує (хоча гальма і гуму, я би поліпшив), досить тяговітий, економний (витрата по місту 5,5-6,3 літра), досить місткий, зручний салон, якісні матеріали, відмінний світло.

Autoexpert.in.ua дякує "Ніссан Україна" за люб'язно наданий автомобіль для тест-драйву.

Читайте також:
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
30.06.2017
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
26.06.2017
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

У чому переваги дизельного двигуна?

У чому переваги дизельного двигуна?

Зростання цін на пальне, і особливо на дизельне паливо, давно привертає загальну увагу, і навколо дизельних технологій не зникають суперечки. У той самий час прихильники "дизеля" наводять низку аргументів на його користь.

Різноманіття автомобільного світла

Різноманіття автомобільного світла

Спочатку фари були галогеновими, потім ксеноновими, бі-ксеноновими, а тепер стали світлодіодними. Позбавлене уваги декілька десятиліть,  автомобільне світло останніми роками розвивається швидше, ніж автолюбителі встигають зрозуміти, що відбувається. Ми вирішили прояснити ситуацію та пролити світло на існуючі варіанти.

Муфта Халдекс: історія розвитку

Муфта Халдекс: історія розвитку

Названа за ім'ям фірми виробника муфта Haldex вже більш ніж 10 років забезпечує повний привід від позашляховика до суперкара. Як це було...

Все про диски

Все про диски

Якщо Вам захотілося змінити диски на Вашому автомобілі, тоді саме час дізнатися, яким параметрам він повинен відповідати ...

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль

Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль

ABS вважається матір'ю всіх асистент-систем. У 1978 система вперше з'явилася як опція в Mercedes S-класу і дуже швидко після цього в BMW 7-ї серії. З початку 90-х ця система отримала вже широке поширення навіть в автомобілях компактного класу, а сьогодні в Європі Вам навряд чи вдасться знайти новий автомобіль без ABS.

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією позбавила дизельний двигун від сумнозвісної «турбоями». Ідея, закладена у конструкцію, настільки проста, що могла б спасти на думку навіть школяреві...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта