20.03.2015

Як продовжити безаварійну роботу двигуна вашого автомобіля?

За матеріалами сайту: http://ukrautoportal.com/

Питання збільшення тривалості життя силового агрегату хвилює будь-якого автомобіліста, так як це самий дорогий вузол в машині, після кузова. Реальний ресурс двигуна у різних власників може відрізнятися в рази. Які чинники впливають на здоров'я силового агрегату, ми розберемо в нашому матеріалі.

Обкатка двигуна

Це найважливіший етап, який надає величезний вплив на «здоров'я» силового агрегату. Не випадково, що всі двигуни проходять первинну обкатку в заводських умовах, але перші 2-3 тисячі кілометрів нову машину потрібно поберегти, уникаючи зайвих навантажень.

Протягом цього періоду на новому авто притираються не тільки деталі мотора, але і трансмісії. Не випадково, що зовсім новий автомобіль в період обкатки відрізняється збільшеним витратою палива.

Оптимальним варіантом обкатки нового або відремонтованого двигуна можна вважати розмірений заміський режим руху. Далеко не завжди такий варіант здійсненний, тому можна просто уникати вибухових навантажень (та ж буксирування), більших обертів (не варто наближатися до червоної зони тахометра) і руху внатяг.

Особливо небезпечний цей період перегрів мотора, а масло і фільтр потрібно замінити після завершення обкатки, приблизно на 3 тис. км.

Оптимальний режим роботи мотора

Неможливо дотримуватися оптимальних оборотів роботи двигуна, але можна і потрібно створювати нормальні умови експлуатації. Мова йде про середніх обертах мотора, а холостий режим і робота мотора на межі вважаються шкідливими.

З цієї причини слід по можливості скоротити роботу двигуна на холостому ходу і час прогрівання холодного двигуна. Температуру 20 градусів можна вважати достатньою для початку руху, інша справа, що пару кілометрів слід проїхати в щадному режимі. Поки масло в двигуні і трансмісії не наблизиться до своєї робочої температури.

Інша крайність - високі обороти мотора. Деякі автомобілісти прагнуть постати в образі гонщика, чим шкодять собі і свого «залізного друга». Двигуни спортивних автомобілів експлуатуються на межі своїх можливостей, але спочатку розраховані на один сезон, а то й на одну гонку. «Вбити» мотор за один рік - сумнівне досягнення.

Дієта

В сервісній книжці кожного автомобіля вказаний перелік рекомендованих технічних рідин для всіх вузлів і агрегатів. Не варто винаходити велосипед і експериментувати з іншими маслами, а також додавати різні присадки - це доля спеціальних лабораторій, а не звичайного автомобіліста.

«Нерідне» масло може агресивно впливати на окремі сплави або гумові деталі двигуна, сприяючи їх прискореного зносу. Присадки, в свою чергу, не можуть порозумітися з заводськими присадками рекомендованого масла і ефект буде зворотний бажаному.

З паливом гірше. Рекомендоване паливо стандарту Євро 4 в наявності в основному на папері, а тому реальний зміст сірки та інших агресивних сполук невідомо. З цим можна боротися скороченням пробігу машини між ТО.

Фахівці сервісу рекомендують скоротити цей пробіг вдвічі, але вони, часто впадають в іншу крайність - перестраховуються. Скоротити пробіг на третину - цілком розумний крок для вітчизняного автомобіліста. Само собою, заправлятися на АЗС відомих брендів.

Якщо річний пробіг у вашого авто досить великий для двох замін масла, варто використовувати сезонні масла для літнього і зимового періоду. Це не тільки позитивно позначиться на здоров'ї мотора, але допоможе підвищити його економічність, особливо в зимовий період.

Профілактика і обстеження

Як і живий організм, двигун потребує регулярному профілактичному огляді. Справний силовий агрегат може без проблем ходити від ТО до ТО, але обмежуватися однією заміною масла і фільтрів не можна. Періодично потрібно перевіряти/міняти свічки запалювання, промивати систему вприскування, просто знімати показання з працюючого мотора.

Збільшення викидів СО та СН - це не тільки погіршення екологічних параметрів, але підвищений витрата палива. Як наслідок - збільшується нагар в камері згорання, порушується температурний режим, змивається масляна плівка зі стінок циліндрів і збільшується знос двигуна.

Вчасно виявити і усунути подібні «дрібниці» набагато простіше і дешевше, ніж чекати розвитку «запущеного захворювання»

Читайте також:
Скільки коштує "перевзутися" в 2016 році
18.10.2016
Скільки коштує "перевзутися" в 2016 році
При заміні шин на літні не забудьте перевірити гальма
08.04.2015
При заміні шин на літні не забудьте перевірити гальма
Навіщо міняти літню гуму на зимову і навпаки
10.03.2015
Навіщо міняти літню гуму на зимову і навпаки
Nissan придумал самомоющийся автомобиль
28.04.2014
Nissan придумал самомоющийся автомобиль
Як підготувати автомобіль до весни після зимової експлуатації
03.04.2014
Як підготувати автомобіль до весни після зимової експлуатації
Тонкощі при мийці двигуна автомобіля
12.03.2014
Тонкощі при мийці двигуна автомобіля
Последняя возможность приготовить четырехколесные сани к зиме
03.12.2013
Последняя возможность приготовить четырехколесные сани к зиме
Тонкощі самостійної заміни моторної оливи
14.05.2013
Тонкощі самостійної заміни моторної оливи
Готуємо авто до літньої спеки
13.05.2013
Готуємо авто до літньої спеки
більше новин »
Коментарі відвідувачів
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта