23.02.2015

VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ УПРАВЛІННЯМ НА ЗВИЧАЙНИХ ДОРОГАХ

Вся інформація про: Volvo

Volvo Cars представляє унікальне рішення, яке дозволить використовувати автомобілі з автономним управлінням на дорогах загального користування, коли за кермом такого автомобіля буде звичайний водій.

"Ми приступаємо до вивчення недослідженої галузі у сфері систем автономного управління, - говорить д-р Петер Мертенс (Peter Mertens), старший віце-президент із досліджень та розробок Volvo Car Group. - Ми переходимо до дивовижного етапу дослідження: ми хочемо надати можливість управляти такими автомобілями звичайним людям, які будуть їздити по суспільних дорогах. Такого ніхто ще раніше ніколи не робив".

Настає другий рік реалізації проекту "Drive Me", і Volvo Cars впевнено йде шляхом досягнення поставлених цілей: до 2017 року компанія надасть 100 автомобілів із системами автономного управління, які будуть використовуватися на певних дорогах в околицях Гетеборга.
Проект, який являє собою унікальне співробітництво за участю законодавців, міністерств з питань транспорту, міських служб та виробника автомобілів, є центральним елементом стратегії Volvo Cars, націленої на розробку систем стійкої мобільності та створення майбутніх автомобілів, які не повинні будуть потрапляти в аварії.
Система автономного управління Drive Me була представлена в ході інтерактивної онлайн прес-конференції 19 лютого. Повний запис прес-конференції можна подивитися тут.

Водії отримають можливість з вигодою для себе використовувати час в процесі руху
У Volvo Cars був проведений всебічний аналіз потенційних збоїв технічних засобів, що дозволило розробити готову до виробництва систему автономного управління. Для створення такої системи потрібна складна структура датчиків, систем визначення місця розташування на базі хмарних технологій, передова гальмівна система і система рульового управління.

"Системи автономного управління радикально змінять поняття керування автомобілем. У майбутньому у нас буде можливість обирати між автономним або активним керуванням автомобіля. Такий вибір дозволить якісно інакше використовувати час, який люди витрачають на керування автомобілем в ході поїздок до роботи і назад, і дасть можливість використовувати цей час для роботи або відпочинку", - говорить д-р Мертенс.

Перехід від концепції до реальних автомобілів
Система автопілота Volvo Cars повинна бути надійною і здатною впоратися з усіма аспектами, що зачіпають сферу автономного управління автомобілем. Технологія Volvo Cars - це потужний ривок вперед у порівнянні з системами, раніше представленими в автомобільній галузі, тому що технологія Volvo Cars включає відмовостійкі системи.

"Створити концептуальний автомобіль з системою автономного управління досить просто. Але якщо ви хочете створити реальну технологію для застосування на реальних дорогах, необхідно розробити комплексну систему, яка буде безпечною, надійною і доступною пересічному покупцеві", - вважає д-р Ерік Коелінг (Erik Coelingh ), технічний фахівець Volvo Cars.


Головне завдання - розробити систему, яка була б достатньо надійною на випадок будь-якого сценарію на дорозі, а також враховувала б усі можливі збої в роботі устаткування. Застосування такої системи не передбачає, щоб у критичній ситуації водій негайно взяв керування автомобілем у свої руки. Спочатку автомобілі будуть їздити в автономному режимі по дорогах з особливими умовами, наприклад, на дорогах без зустрічного руху, де немає велосипедистів і пішоходів.

Дублюючі системи
"Якщо зробити цю систему надійної на 99 відсотків, цього буде недостатньо. Необхідно забезпечити всі 100 відсотків, перш ніж подібна система може бути запропонована в автомобілях, які будуть використовуватися на дорогах разом з іншими учасниками руху, - вважає Ерік Коелінг. - Ми використовуємо підхід , подібний до того, як створюють системи управління в авіації. Наша архітектура повинна бути захищена від збоїв, вона включає резервні системи, які забезпечать роботу автопілота в безпечному режимі, навіть якщо якийсь елемент системи виходить із ладу ".

Наприклад, ймовірність збою в роботі гальмівної системи надзвичайно мала, проте автомобілю з автономним управлінням необхідна друга незалежна система для повної зупинки автомобіля, бо водій буде не готовий у потрібній ситуації натиснути на педаль гальма.

Система розрахована на складні сценарії на дорозі
Комплексне рішення буде здатне працювати в умовах найскладніших сценаріїв на дорозі - від плавної їзди в потоці до найбільш непередбачуваних ситуацій.

"Робота системи буде подібною до поведінки хорошого водія, який у складних ситуаціях діє дуже обережно. Але в реальній ситуації система реагує швидше людини", - говорить Ерік Коелінг.

Коли автономне управління більше не може використовуватися, наприклад, у зв’язку із погодними умовами, внаслідок збою в роботі системи або коли автомобіль завершує намічений маршрут, система оповіщає водія, щоб він взяв управління на себе. Якщо з якої-небудь причини водій не може взяти керування автомобілем у свої руки, автомобіль знайде безпечне місце і зупиниться.

Переваги для користувачів і суспільства в цілому
Автомобілі з системами автономного управління не лише дозволять поліпшити якість життя людей, які зможуть використовувати час у поїздках на роботу і назад для себе, але також будуть вигідні для навколишнього середовища.
У Volvo Cars вважають, що системи автономного управління дозволять скоротити витрату пального. Також технологія допоможе поліпшити пропускну спроможність доріг і відкриє нові шляхи планування дорожньої інфраструктури, у свою чергу інвестиції в дорожню інфраструктуру будуть більш ефективними.

"Важливе завдання - розробити комплексне технологічне рішення для автомобілів з автономним управлінням. Коли наш проект із використанням таких автомобілів на громадських дорогах перейде до фази реалізації, ми почнемо отримувати цінну інформацію про інтеграцію автомобілів із автономним управлінням у природньому дорожньому середовищі. Це допоможе нам дізнатися, як ці автомобілі зможуть допомогти у розвитку стійкої мобільності. Наші високотехнологічні автомобілі відіграють ключову роль у цьому рішенні, але для впровадження систем автономного управління в майбутньому буде потрібна підтримка з боку суспільства в цілому. Така співпраця всіх зацікавлених сторін стане запорукою успіху в реалізації концепції автономного управління", - говорить Ерік Коелінг.

Автомобілі проекту "Drive Me" включатимуть такі системи та компоненти:

Датчики

У Volvo Cars розробляється цілісне рішення, що забезпечує точного визначення місцезнаходження та повний огляд на 360°. Для цих цілей використовуються радари, камери і лазерні датчики. Дубльована мережа комп'ютерів робить обробку інформації, формуючи карту в режимі реального часу, на якій відображаються рухомі і стаціонарні об'єкти навколо автомобіля.

Функція точного визначення місцезнаходження використовує дані про об'єкти, що оточують автомобіль, а також дані системи GPS і тривимірну цифрову карту з високою роздільною здатністю, яка постійно оновлюється, отримуючи дані в реальному часі. Система досить надійна і не вимагає контролю з боку водія.

Поєднання радарів та камери

Радар 76 ГГц з частотною модуляцією і безперервним випромінюванням та камера розміщені на лобовому склі - точно таке рішення використовується на новому XC90. Ця система зчитує дорожні знаки та стежить за вигинами дороги, вона здатна виявити на дорозі різні об'єкти, наприклад, інших учасників руху.

Радари по периметру автомобіля
Чотири радари, розташовані за переднім і заднім бамперами (по одному на всіх чотирьох кутах кузова) здатні виявляти об'єкти у всіх напрямках. Радари сканують простір праворуч і ліворуч автомобіля, випромінюючи хвилі, які відбиваються від дорожніх знаків, стовпів, стін тунелів - ці радари здійснюють моніторинг оточення навколо автомобіля на всі 360°.

Круговий огляд на 360°

Чотири камери стежать за об'єктами, що знаходяться в безпосередній близькості від автомобіля. Дві камери встановлені під корпусами зовнішніх дзеркал, одна камера інтегрована в задньому бампері і ще одна - в решітці радіатора. Крім контролю за об'єктами, що знаходяться поблизу автомобіля, камери стежать за дорожньою розміткою. Камери мають високий діапазон динамічного регулювання і можуть швидко підлаштовуватися до мінливого освітленню, наприклад, коли автомобіль в'їжджає в тунель.

Багатопроменевий лазерний скануючий датчик

Цей датчик розміщений в передній частині автомобіля під повітрозабірником. Датчик із широким діапазоном визначає об'єкти перед автомобілем. Більше того, він здатний розрізняти об'єкти. Діапазон дії цієї унікальної системи, яка стежить за автомобілями на дорозі, становить 150 метрів. Поле огляду - 140°.

Трифокусная камера

Окрім цього, у верхній частині лобового скла встановлена трифокусная камера. Це три камери в одному виконанні: одна з широким полем огляду в 140°, інша з полем огляду 45°, і ще одна камера далекого діапазону дії з вузьким кутом огляду 34°, що необхідно для більш точного сприйняття глибини та оцінки відстані до об'єктів. Камера здатна виявити пішоходів та інші небезпечні об'єкти, які раптово з'явилися на дорозі.

Радари дальньої дії

Два радари дальньої дії встановлені в задньому бампері і контролюють простір позаду автомобіля. Ця технологія особливо важлива в таких випадках, коли, наприклад, автомобіль проводить зміну смуги руху: радари зможуть вчасно виявити автомобілі, які швидко наближаються ззаду.

Ультразвукові датчики

Дванадцять ультразвукових датчиків, розташованих по периметру автомобіля, визначають об'єкти, що знаходяться поблизу автомобіля, і забезпечують підтримку системи автономного управління при русі на малих швидкостях.
В основі цих датчиків технологія, яка використовується для сучасної функції полегшення паркування, але в цих датчиках застосовується більш досконала система обробки сигналів. Ця технологія найбільш актуальна для таких ситуацій, коли поблизу автомобіля несподівано з'являється пішохід чи інший об'єкт.

Тривимірна цифрова карта високої роздільної здатності

За допомогою тривимірної цифрової карти з високою роздільною здатністю автомобіль отримує інформацію про навколишнє оточення, включаючи дані про висоту, вигинах дороги, кількість смуг, геометрію тунелів, огорож, знаки, з'їзди та багато іншого. У багатьох випадках позиціонування враховується з похибкою, вимірюваної в сантиметрах.

Система позиціонування високої точності

Високопродуктивна система GPS являє собою лише частину системи визначення місця розташування автомобіля. Також використовується поєднання передової системи GPS, 3-х осьового акселерометра і гіроскопа з 3 ступенями свободи. Зіставляючи зображення на 360°, створене за допомогою численних датчиків, із зображенням на карті, автомобіль отримує точну інформацію про своє місцезнаходження відносно навколишніх об'єктів.
Використовуючи отриману з датчиків інформацію і карти, автомобіль Drive Me здатний в режимі реального часу обрати оптимальний маршрут, враховуючи змінні значення, включаючи вигини дороги, обмеження швидкості, зони дії знаків та інші фактори, що позначаються на транспортному потоці.

Хмарні сервіси

Хмарні сервіси підключені до центру управління дорожніх служб, а це означає, що автомобілю завжди доступна найсвіжіша інформація про дорожній рух. Оператори центру управління також мають можливість повідомити водіям, якщо виникла необхідність відключити систему автономного управління автомобілем.

Облачные сервисы

Облачные сервисы подключены к центру управления дорожных служб, а это значит, что автомобилю всегда доступна самая свежая информация о дорожном движении. Операторы центра управления также имеют возможность сообщить водителям, если возникла необходимость отключить систему автономного управления автомобилем.

Про компанію:

ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд» - офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche в Україні. Компанія розпочала свою діяльність у 1992 році та є одним із лідерів автомобільного бізнесу в Україні з відмінною репутацією та світовими стандартами якості. Десятки нагород і перемог у національних бізнес-рейтингах, автомобільних конкурсах красномовно свідчать про високі стандарти роботи та прогресивний підхід до ведення бізнесу в Україні. Дилерська мережа налічує 60 центри з продажу та сервісного обслуговування автомобілів п’яти брендів по всій Україні. Детальніше про «Віннер» на www.winner.ua

Читайте також:
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
12.03.2015
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ НАПРЯМКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОМФОРТУ ТА БЕЗПЕКИ
02.03.2015
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ ...
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНК ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО СТАН ДОРІГ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ЧЕРЕЗ «ХМАРНИЙ СЕРВЕР» СТАЄ РЕАЛЬНІСТЮ
13.02.2015
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ ...
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
28.01.2015
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
BAS Brake Assist
20.12.2012
BAS Brake Assist
Системи нічного бачення
14.11.2012
Системи нічного бачення
ABS
17.10.2012
ABS
ESP: різноманіття назв
16.10.2012
ESP: різноманіття назв
Асистент сліпої зони
10.10.2012
Асистент сліпої зони
більше новин »
Коментарі відвідувачів
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта