06.02.2015

АЛЬЯНС RENAULT-NISSAN ЗБІЛЬШУЄ ОБ'ЄМИ ПРОДАЖІВ П'ЯТИЙ РІК ПОСПІЛЬ: 8,5 МЛН. АВТОМОБІЛІВ У 2014 РОЦІ

Вся інформація про: Renault

  • Зростання обсягу продажів на тлі зростаючого попиту в США і Західній Європі.
  • В рамках Альянсу, включаючи АВТОВАЗ, випускається кожен десятий проданий у світі автомобіль.
  • Альянс залишається світовим лідером у галузі транспорту з нульовим викидом - продажі електромобілів зросли на 24% порівняно з минулим роком.

Альянс Renault-Nissan демонструє рекордний обсяг продажів, який в 2014 р. на тлі зростаючого попиту в США і Європі склав 8 470 610 автомобілів.

Продажі зростають п'ятий рік поспіль, збільшившись на 2,5% порівняно з минулим роком. Renault, Nissan та АВТОВАЗ сукупно випускають кожен десятий автомобіль, проданий у світі.

 

 «Стійкий попит в США, його відновлення в Західній Європі і поява низки цікавих нових моделей привели до чергового зростання продажів Альянсу в 2014 р., - зазначив Карлос Гон, Президент-генеральний директор Альянсу. - Ми зберігаємо впевнені позиції і оптимізм у зв'язку з довгостроковими перспективами на світових ринках, незважаючи на недавній спад в Росії і Бразилії».

 

Renault SAS, третій найбільший автовиробник Європи, продала у всьому світі 2 712 432 автомобілів в 2014 р., що на 3,2% більше, ніж в 2013 р. У Західній Європі продажі Renault склали 1 464 611 автомобілів і, таким чином, виросли на 12,5%, більш ніж в два рази перевищивши зростання ринку. Ринкова частка Renault в Європі досягла 10% (+0,6 пп). Dacia стала найбільш швидко зростаючої маркою в Європі, збільшивши свою ринкову частку на 0,4 пп.

 

Обсяг продажів Renault за межами Західної Європи впав на 5,9% і склав 1 247 821 автомобілів внаслідок економічного спаду на багатьох ринках. Незважаючи на цей спад, Renault завоювала найвищу ринкову частку в Бразилії і Росії - на другому і третьому найбільших для себе ринках після Франції.

 

Nissan Motor Co., Ltd. показала рекордні продажі в кількості 5 310 064 автомобілів і вантажівок у всьому світі (+ 4,1%). Обсяг продажів Nissan в США і Китаї, на двох найбільших для компанії ринках, перевищив мільйон автомобілів.

 

АВТОВАЗ продав 448 114 автомобілів. Це скорочення на 16,3% пояснюється загальним спадом російського ринку. Альянс Renault-Nissan має контрольний пакет акцій АВТОВАЗа, що продає автомобілі під маркою LADA через спільне підприємство з державною корпорацією «Ростех». Альянс Renault-Nissan разом з АВТОВАЗом продають приблизно третину всіх автомобілів у Росії.

 

 

Результати на ринках Альянсу

Десятьма найбільшими ринками для Альянсу в 2014 р стали США, Китай, Росія, Японія, Франція, Мексика, Бразилія, Великобританія, Німеччина та Італія.

 

У Китаї, на найбільшому автомобільному ринку в світі, Nissan продала за допомогою партнера Dongfeng Motor 1 221 598 автомобілів (+0,5%). Nissan є провідною японською маркою в Китаї з ринковою часткою в 5,5%. У 2016 Renault почне випуск автомобілів у Китаї разом з давнім партнером Nissan - китайською компанією Dongfeng Motor. Завод нового спільного підприємства в Ухані спочатку зможе випускати 150 тисяч автомобілів на рік, з потенційною можливістю подвоєння потужностей в майбутньому.

 

У США Nissan продала рекордну кількість автомобілів – 1 386 895 (+11,1%), що дозволило досягти рекордної частки в 8,4% автомобільного ринку. Nissan також показала рекордні річні обсяги продажів моделей Altima, Rogue, Versa, Juke, NV200 і повністю електричного Nissan LEAF.

 

Незважаючи на економічний спад в Росії, ринкова частка Альянсу склала 30,7% (+1,1 пп). АВТОВАЗ продав 387 307 автомобілів (-15%). Ринкова частка АВТОВАЗА склала 15,5% (-0,9 пп). Renault продала 194 531 автомобіль (-7,4%), проте ринкова частка компанії виросла до рекордних 7,9% (+0,3 пп) завдяки успіху кросовера Duster і виходу трьох новинок: Нового Logan, Нового Sandero і Нового Sandero Stepway. Nissan продала 182 412 автомобілів (+ 17,7%). Марка утримує ринкову частку в 7,3% (+1,8 пп).

 

В Японії, на домашньому для Nissan ринку, компанія продала 670 263 автомобіля (-1,3%). Ринкова частка Nissan склала 12%.

 

У Франції, на домашньому для Renault ринку, компанія продала 577 601 автомобіля (+5,5%). Ринкова частка компанії склала 26,6% (+1,3 пп). Clio став найбільш продаваним легковим автомобілем, а Captur лідирував у сегменті кросоверів.

 

В Мексиці продажі Nissan досягли рекордної цифри в 293 204 автомобіля (+10,9%), випередивши загальне зростання ринку. Nissan - марка номер 1 в Мексиці з часткою 25,8%.

 

У Бразилії Renault продала 237 187 автомобілів (+0,3%). Ринкова частка Renault склала рекордні 7,1%.

 

Автомобілі з нульовим викидом

У 2014 р. Альянс Renault-Nissan продав 82 602 електромобіля, на 24% більше порівняно з минулим роком, і зміцнився на світовому ринку в цьому сегменті з часткою в 56%. Хетчбек Nissan LEAF став світовим бестселером (61 507), у той час як Renault лідирувала в Європі, продавши 17 813 електромобілів.

 

З грудня 2010 року, коли в продаж надійшов Nissan LEAF, перший серійний електромобіль Альянсу, в світі було продано в цілому 217 365 електромобілів. Провідними ринками для Nissan LEAF є США (з продажем 72 322 од. після виходу), Японія (з продажем 48 641 од.) та Європа (з продажем 33 481 од.). Renault з жовтня 2011 р., коли на ринку з'явився її перший електромобіль Kangoo ZE, продала в світі в цілому 56 499 електромобілів.

 

Альянс продає приблизно половину всіх електромобілів у світі, включаючи Twizy, двомісний міський автомобіль Renault, і мініфургон Nissan e-NV200, що надійшов у продаж в Європі і Японії в 2014 р.

 

 

10 найбільших ринків Альянсу

Країна

Сукупні продажі

Ринкова частка

США

1 386 895

8,4%

Китай

1 255 665

5,7%

Росія*

764 245

30,7%

Японія

674 922

12,1%

Франція

653 326

30,2%

Мексика

318 093

28%

Бразилія

309 547

9,3%

Великобританія

259 762

9,3%

Німеччина

240 181

7,4%

Італія

184 416

12,5%

*Включно АВТОВАЗ.

 

 

10 найбільших ринків Renault

Країна

Сукупні продажі

Ринкова частка

Франція

577 601

26,6%

Бразилія

237 187

7,1%

Росія

194 531

7,9%

Німеччина

173 479

5,3%

Туреччина

133 212

17,4%

Італія

130 996

8,9%

Іспанія

127 666

13,2%

Великобританія

109 014

3,9%

Алжир

91 800

26,9%

Аргентина

84 946

12,9%

 

 

10 найбільших ринків Nissan

Країна

Сукупні продажі

Ринкова частка

США

1 386 895

8,4%

Китай

1 221 598

5,5%

Японія

670 263

12,0%

Мексика

293 204

25,8%

Росія

182 412

7,3%

Великобританія

150 748

5,4%

Канада

115 445

6,2%

Франція

75 725

3,6%

Бразилія

72 360

2,2%

Німеччина

66 702

2,1%

 

Читайте також:
Bosch презентує нове покоління модуля KTS з інноваційними рішеннями для діагностики
09.12.2016
Bosch презентує нове покоління модуля KTS з інноваційними рішеннями для діагностики
Kia Motors відзначає перший ювілей європейського заводу компанії у Словаччині
09.12.2016
Kia Motors відзначає перший ювілей європейського заводу компанії у Словаччині
РОЗІГРАШ ПО АКЦІЇ «КРОСОВЕР RENAULT ПРИДБАЙ – ВАЛІЗУ З ГРОШИМА ВИГРАВАЙ»
08.12.2016
РОЗІГРАШ ПО АКЦІЇ «КРОСОВЕР RENAULT ПРИДБАЙ – ВАЛІЗУ З ГРОШИМА ВИГРАВАЙ»
"7 in 17": 7 нових моделей від Опель в 2017 році!
07.12.2016
"7 in 17": 7 нових моделей від Опель в 2017 році!
«АІС Маркет» відзначає власний рекорд – 5000 успішних угод на ринку б/у автомобілів
07.12.2016
«АІС Маркет» відзначає власний рекорд – 5000 успішних угод на ринку б/у автомобілів
RENAULT В УКРАЇНІ ЗАПУСКАЄ ПРОЕКТ ЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ ГАЗОБАЛОННОГО ОБЛАДНАННЯ З КОМПАНІЄЮ BRC
06.12.2016
RENAULT В УКРАЇНІ ЗАПУСКАЄ ПРОЕКТ ЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ ГАЗОБАЛОННОГО ОБЛАДНАННЯ З КОМПАНІЄЮ BRC
Голова правління Bosch Фолькмар Деннер: «Сучасні автомобілі скоро стануть історією»
06.12.2016
Голова правління Bosch Фолькмар Деннер: «Сучасні автомобілі скоро стануть історією»
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
01.12.2016
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
01.12.2016
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Позашляховиками сьогодні називають практично усі місткі автомобілі у специфічному форм-факторі, з великим кліренсом.

Обираємо авто середнього класу

Обираємо авто середнього класу

У якій комплектації пропонують авто від 110 до 150 тиc. грн.

Як вибрати двірники для авто

Як вибрати двірники для авто

Із настанням періоду дощів, бруду та снігу старі двірники потрібно замінити. Якщо після декількох помахів гумових помічників на лобовому склі залишилися розводи, щітки склоочисника необхідно терміново замінити. Інакше погана видимість у сніг та дощ може призвести до аварії.

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта