20.11.2014

F-TYPE ОТРИМАВ ПОВНИЙ ПРИВІД ТА МЕХАНІЧНУ КОРОБКУ ПЕРЕДАЧ, МОДЕЛЬНИЙ РЯД ЗБІЛЬШИВСЯ З 6 ДО 14 КОМПЛЕКТАЦІЙ

Вся інформація про: Jaguar

  • Найпопулярніший повнорозмірний спортивний автомобіль F-TYPE компанії Jaguar отримав нові варіанти силових агрегатів і трансмісій, а лінійка розширилася від шести до 14 моделей
  • Повний привід (AWD) з автоматичним розподіленням крутного моменту підвищує ефективність і динамічні характеристики F-TYPE на всіх дорожніх покриттях і за будь-яких погодних умов
  • Купе F-TYPE R потужністю 550 кінських сил з повним приводом розганятиметься від 0 до 100 км/г за 4,2 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 300 км/г
  • Інтелектуальна система контролю тяги трансмісії Intelligent Driveline Dynamics (IDD), розроблена компанією, максимально використовує потенційні можливості повного приводу та коефіцієнту зчеплення, зберігаючи при цьому риси, характерні для автомобіля із заднім приводом
  • Повнопривідні моделі F-TYPE отримали унікальний дизайн капоту з виразнішими та потужнішими вигинами та характерними оновленими повітрозабірниками
  • Шестишвидкісна механічна коробка передач для моделей із заднім приводом і двигуном V6 з турбонагнітачем пропонує справжнє відчуття керування спортивним автомобілем
  • Кабріолет F-TYPE R, доступний із заднім і повним приводом, обладнуватиметься двигуном V8 з турбонагнітачем компанії Jaguar потужністю 550 к.с.
  • Система рульового управління з електропідсилювачем Electric Power Assisted Steering забезпечує ще більшу точність і чутливість, а також зменшує викиди CO2 на 4 г/км у європейському змішаному циклі
  • Система векторизації крутного моменту гальмуванням (Torque Vectoring by Braking), якою обладнуються версії R у базовій комплектації, підвищує маневреність і наразі доступна на моделях з V6
  • Спортивні комплекти для купе та кабріолету підкреслюють зовнішній стиль і дають можливість ще більше персоналізувати автомобіль
  • Новий модельний ряд F-TYPE 2016 надійде у продаж навесні 2015 року (в залежності від ринку)

«Купе та кабріолет F-TYPE вже задовольняють будь-які вимоги, що можна висувати до спортивних автомобілів Jaguar, завдяки привабливому дизайну, приголомшуючій ефективності та вражаючій маневреності. Додаючи до лінійки версії з повним приводом та механічною коробкою передач, ми продовжуємо нарощувати динамічні характеристики F-TYPE та пропонуємо ще більше задоволення для водія, адже модель стане ще привабливішою для прихильників спортивних автомобілів по всьому світу».

Філ Пофам, комерційний директор групи компаній Jaguar Land Rover

У 2015 році спортивний автомобіль Jaguar F-TYPE у повністю алюмінієвому кузові встановить нові стандарти динамічності та захоплення від керування завдяки впровадженню нових версій з інтелектуальним повним приводом (AWD) і шестишвидкісною механічною коробкою передач. Уся лінійка у базовій комплектації обладнуватиметься системою рульового управління з електропідсилювачем Electric Power Assisted Steering (EPAS).

В основі моделі лежать характеристики, що генетично притаманні автомобілям Jaguar, а саме легковагова конструкція, удосконалена потужність, ідеальні пропорції та неперевершений дизайн, але зараз купе та кабріолет F-TYPE пропонують ще приємніше, інтуїтивно зрозуміліше керування серед усіх автомобілів лінійки, до якої наразі входять 14 версій.

Найновіші технології трансмісії та ходової частини підвищують відчуття єднання автомобіля та водія, і завдяки ним F-TYPE став ще динамічнішим.

«Під час розробки F-TYPE з повним приводом ми ставили перед собою мету зберегти той захоплюючий дух задньопривідного автомобіля, що відіграє таку важливу роль у філософії спортивних автомобілів Jaguar, але при цьому запропонувати ще кращі динамічні характеристики. У результаті маємо надзвичайно керований, зручний в експлуатації та стрімкий автомобіль спортивного типу, придатний для руху за будь-яких дорожніх і погодних умов.

Завдяки механічній коробці передач, що встановлюється у версії F-TYPE з двигуном V6, нам вдалося досягти надзвичайно точної, витонченої та чутливої взаємодії між водієм, муфтою зчеплення та механізмом перемикання передач. Це саме те, що необхідно водіям-пуристам, а я відношу себе до цієї категорії людей».

Ян Хобан, директор компанії Jaguar з питань розвитку модельного ряду

Завдяки цим удосконаленням лінійку F-TYPE розширено до 14 моделей, починаючи з купе та кабріолету, що мають двигун V6 потужністю 340 кінських сил з турбонагнітачем і задній привід з механічною коробкою передач, закінчуючи та завершуючи купе та кабріолетом F-TYPE R, потужністю 550 кінських сил із двигуном V8 і турбонагнітачем, повним приводом і восьмишвидкісною трансмісією із системою швидкого перемикання передач Quickshift. Передаючи крутний момент потужністю 680 Нм від двигуна V8 на всі чотири колеса, моделі R отримують можливість розганятися від нуля до 100 км/г лише за 4,2 секунди та досягати вищої швидкості у 300 км/г.

Впровадження повного приводу потребувало внесення лише незначних змін у визнаний стиль моделі F-TYPE. Це була попередня вимога, для дотримання якої дизайнери та інженери компанії Jaguar працювали пліч-о-пліч, а отримані результаті додали автомобілям AWD F-TYPE ще більше харизми.

Алюмінієвий капот у формі раковини молюска отримав ще виразніший та потужніший центральний вигин. По обидві сторони можна побачити характерні оновлені повітрозабірники, що розташовані ширше та глибше, ніж на моделях F-TYPE із заднім приводом. Також повнопривідні автомобілі з двигуном V6 пропонують унікальні 19-дюймові легкосплавні диски «Volution» у сріблястому чи сірому кольорі з діамантовим покриттям.

Керуючи автомобілем, водії одразу помітять додаткові переваги, що створені повним приводом і сприяють ефективності, керованості та стійкості руху усіх за будь-яких умов, а особливо на слизьких дорожніх покриттях.

Комплекс повного приводу оснащується інтелектуальною системою контролю тяги трансмісії Intelligent Driveline Dynamics (IDD), створеною та розробленою для отримання максимальної віддачі від повного приводу, але не на шкоду динаміці, що генетично притаманна автомобілям Jaguar. Вона працює у поєднанні з силовим агрегатом, заднім диференціалом, центральною муфтою зчеплення та системою динамічної стабілізації Dynamic Stability Control (DSC) для забезпечення оптимального розподілу крутного моменту.

У звичайних умовах руху система повного приводу, працюючи на принципі автоматичного розподілу крутного моменту, направляє 100 відсотків потужності двигуна на задні колеса. Це зберігає характеристики керованості, притаманні задньопривідним моделям F-TYPE, а також зменшує паразитні втрати потужності у трансмісії.

Якщо система визначає, що задні колеса наближуються до граничної межі наявного зчеплення з дорожнім покриттям, центральна муфта з електронним управлінням направляє крутний момент до переднього мосту, покращуючи тягове зусилля.

До числа інших переваг повного приводу входить здатність змінювати розподіл крутного зусилля між переднім і заднім мостом для зменшення заносу під час швидкого проходження поворотів шляхом демпфірування коливань. У поєднанні із підвищеним рівнем чутливості нової системи рульового управління з електропідсилювачем – технології, на удосконалення якої інженери ходової частини компанії Jaguar витратили більше п‘яти років – ефективність F-TYPE стала ще доступнішою та зручнішою у використанні.

У той час як восьмишвидкісна трансмісія Jaguar з системою Quickshift пропонує неперевершене поєднання швидкого перемикання передач, комфорту та удосконаленості, завжди знайдуться автолюбителі, які отримують задоволення від механічного перемикання передач.

Для задоволення такого попиту інженери F-TYPE розробили шестишвидкісну коробку передач, якою обладнується виключно конфігурація з потужним двигуном V6 і заднім приводом (RWD). Важіль коробки передач з укороченим ходом довжиною лише 45 мм, близько розташовані передатні числа та педалі, що встановлені для ідеально зручного переміщення стопи з п‘ятки на носок – все це втілюватиме досвід керування спортивним автомобілем Jaguar для прихильників цієї моделі.

F-TYPE – це перший спортивний автомобіль Jaguar, що використовує систему рульового управління з електропідсилювачем EPAS. Роки, витрачені на розробку технології, гарантують, що наразі вона достатньо удосконалена для забезпечення цільового рівня реагування та необхідної чутливості. А завдяки тому, що електродвигун системи надає силовий імпульс лише у разі необхідності, вдалося скоротити витрати пального, а викиди CO2 зменшено на 4 г/км у європейському змішаному циклі.

Система векторизації крутного моменту гальмуванням Torque Vectoring by Braking (TVbB), вперше розроблена для купе F-TYPE R, наразі встановлюється на всіх моделях. Працюючи у поєднанні з системою динамічної стабілізації, вона забезпечує вибіркове гальмування внутрішніх по відношенню до кута повороту коліс, зменшує знос передньої вісі та допомагає водієві обрати ідеальну траєкторію руху в повороті. Окрім того, система TVbB сприяє стабілізації автомобіля та мінімізує зусилля, що докладається до керма під час таких маневрів, як швидка зміна смуги руху.

Водії, які прагнуть до найвищого рівня стилю та ефективності, знайдуть свою мету в новому кабріолеті F-TYPE R, доступному із заднім і повним приводом, що прийшов на заміну задньопривідної моделі F-TYPE S з двигуном V8 потужністю 495 кінських сил. Славнозвісний 5,0-літровий двигун V8 компанії Jaguar поєднує систему прямого впорскування та подвійний турбонагнітач для забезпечення надшвидкого реагування на потреби водія у потужності. З опущеним дахом і на вільному шляху характерне звучання двигуна створює ще більше захоплення від керування.

Агрегат з чотирма розподільними валами у литому корпусі потужністю 550 кінських сил і крутним моментом 680 Нм відмінно поєднується з трансмісією, що має систему швидкого перемикання передач Quickshift, та задньо- чи повнопривідною конфігурацією. Додаткова тяга повного приводу дає можливість кабріолету версії R розганятися від 0 до 100 км/г лише за 4,2 секунди, що відповідає характеристикам купе F-TYPE R, а також досягати найвищої швидкості у 300 км/г, яка обмежена електронікою.

Удосконалення торкнулись не лише технологій ходової частини та трансмісії. Панель приладів містить нові круглі шкали та вимірювальні прилади. Інформаційно-розважальний комплекс також отримав певні покращення: маршрут у навігаційній системі прокладається швидше, ніж раніше, а дорожню карту вперше можна завантажувати з карти пам‘яті SD.

Клієнти, які бажають, щоб їх F-TYPE виглядав ще більш ексклюзивно, можуть обрати спортивний комплект: унікальний сплітер, пороги, насадку Вентурі, а для купе – стаціонарний задній спойлер. Комплект дає можливість витончено підкреслити стиль, не змінивши при цьому чистоту ліній, що відрізняє F-TYPE від інших автомобілів у спортивному сегменті.

Застосування композитних технологій, які вперше почали розвиватися у мотоспорті та аерокосмічній галузі Jaguar розробив карбоновий дах для F-TYPE Coupé. При вазі лише в 4.25 кг, карбонова панель навіть легша за алюмінієву. Лаковане оздоблення дозволяє бачити виразний візерунок «твіл».

Оновлений модельний ряд купе F-TYPE 2016 року складатиметься з: купе F-TYPE (340 к.с., RWD Quickshift / RWD з механічною коробкою передач), купе F-TYPE S (380 к.с., Quickshift RWD або AWD, RWD з механічною коробкою передач), купе F-TYPE R (550 к.с., Quickshift RWD або AWD).

До модельного ряду кабріолетів F-TYPE 2016 року увійдуть: F-TYPE (340 к.с., RWD Quickshift / RWD з механічною коробкою передач), F-TYPE S (380 к.с., Quickshift RWD або AWD, RWD з механічною коробкою передач), F-TYPE R (550 к.с., Quickshift RWD або AWD).


 

Повний привід

Відчуття керування задньопривідним автомобілем, при тязі повного приводу

Повний привід з автоматичним розподіленням крутного моменту та система контролю тяги трансмісії Intelligent Driveline Dynamics підтримують керованість F-TYPE, при цьому забезпечуючи бездоганну ефективність за будь-яких погодних умов

Застосувавши унікальні знання у технологіях повного приводу до моделі F-TYPE, інженерам вдалося створити найпотужніший спортивний автомобіль серед усіх, що колись випускала компанія Jaguar Land Rover.

Ґрунтуючись на досвіді, отриманому від надзвичайно вдалих моделей AWD XF і XJ, повнопривідний F-TYPE отримав багато тих же трансмісійних модулів, що й седани, але має і свої переваги – блоки контролю наступного покоління. І у той час як в моделях XF і XJ основна увага приділялася тяговому зусиллю, призначення F-TYPE – це неперевершена ефективність і динаміка за будь-яких умов.

Система AWD пропонується у купе та кабріолетах F-TYPE конфігурації S потужністю 380 к.с. із двигуном V6 та конфігурації R потужністю 550 к.с.з двигуном V8, і всі вони обладнуються восьмишвидкісною трансмісією з функцією швидкого перемикання передач Quickshift.

Основною метою розробки повного приводу було збереження маневреності та чіткості управління, властивої задньопривідній моделі F-TYPE, але при цьому надання переваг потужного тягового зусилля та керованості, що пропонує система автоматичного розподілення крутного моменту.

«Від системи повного приводу в моделі F-TYPE нам потрібне саме оптимальне тягове зусилля в усіх погодних умовах, але зберігаючи генетично притаманні риси та характер спортивних автомобілів Jaguar, тобто відчуття водіння задньопривідного автомобіля та бездоганна керованість. І таку можливість надає система контролю тяги трансмісії Intelligent Driveline DynamicsIDD.

 

Вона дозволяє забезпечити автоматичне розподілення крутного моменту, спрямовуючи його до передніх коліс, лише коли це необхідно для посилення зчеплення з дорожнім покриттям. Це означає, що ми отримуємо неймовірну чіткість керування та ефективність задньопривідного автомобіля, але з додатковою тягою, що точно надається переднім колесам для задоволення потреб водія, а також для відповідності стану дорожнього покриття та ситуації».

Русс Варні, директор програми виробництва спортивних автомобілів компанії Jaguar

У звичайних умовах руху 100 відсотків крутного моменту двигуна спрямовуються до задньої вісі. У разі необхідності муфта зчеплення з електромеханічним управлінням у роздавальній коробці дозволяє плавно перенаправляти крутну силу до передньої вісі, а сам процес проходить майже непомітно для водія.

 

 

Все під контролем: система контролю тяги трансмісії Intelligent Driveline Dynamics

Для отримання максимальної віддачі від повного приводу він обладнується контролем тяги трансмісії Intelligent Driveline Dynamics (IDD). Ця надзвичайно складна система, розроблена компанією, встановлюється поряд з блоком управління високого рівня, що контролює взаємодію повного приводу, заднього електронного активного диференціалу або механічного диференціалу підвищеного тертя у моделях S з двигуном V6, системи векторизації крутного моменту гальмуванням TVbB і системи динамічної стабілізації DSC.

Рішення щодо власної розробки системи IDD означає повний контроль процесів проектування та калібрування. Спеціалісти, що налаштовували IDD для F-TYPE, також відповідальні за калібрування DSC, забезпечуючи оптимальну взаємодію між цими двома системами.

Алгоритми блоку управління IDD постійно оцінюють ступінь тертя дорожнього покриття. Він використовує такі показники, як швидкість, кут повороту керма, швидкість обертання коліс, а також дані датчиків поперечного та подовжнього прискорення. Окрім того, він враховує режим динамічності руху, обраний водієм.

Блоки управління IDD та електронного активного диференціалу використовують отримані дані для визначення, що робить автомобіль, даючи так звану оцінку стану, а конструкція системи IDD дає можливість застосовувати єдиний набір даних у двох блоках управління.

Детальне спостереження за динамікою автомобіля дає можливість забезпечити оптимізоване розподілення крутного моменту в задній вісі та між обома мостами шляхом застосування засобів попереднього та зворотного контролю, що пропонуються технологією активної трансмісії. В результаті маємо покращену маневреність і керованість, а контроль такого високого рівня сприяє впевненості водія.

Під час входу в поворот система TVbB здатна зменшити знос передньої вісі шляхом легкого та вибіркового гальмування внутрішніх коліс для підтримки рівного руху автомобіля. Якщо його починає заносити, крутний момент може спрямовуватися до передньої вісі, створюючи зусилля для стабілізації. В результаті швидкість на початку маневру може бути вищою, та водій може раніше створити більшу потужність для виходу з повороту.

Об‘єднання засобів управління цих систем в IDD означає їх бездоганну взаємодію, практично непомітну для водія. Ще одна перевага систем AWD та IDD у порівнянні з заднім приводом – це більша різниця між режимами «Звичайний», «Дощ/ лід/ сніг» і «Динамічний», особливо з відключеною системою динамічної стабілізації.

У режимі «Дощ/ лід/ сніг» програмне забезпечення, що контролює IDD, сприяє більшому відчуттю руху з повним приводом, ніж у режимі «Звичайний», у той час як режим «Динамічний» створює враження від керування задньопривідним автомобілем. А зважаючи на те, що система постійно оновлює дані щодо коефіцієнту тертя дорожнього покриття, IDD обере налаштування, що найкраще відповідають будь-яким умовам.

Моделі AWD візуально відрізняються малопомітною емблемою та виточеними, але чіткими змінами титулованого стиля F-TYPE.

Алюмінієвий капот у формі раковини молюска отримав ще виразніший та потужніший центральний вигин. Окрім додаткової харизми, ця риса моделі F-TYPE оптимізує аеродинамічні характеристики для силового агрегату. Нові повітрозабірники розташовані ширше та глибше, ніж на моделях F-TYPE з заднім приводом, забезпечуючи покращене охолодження.

Повнопривідні версії S з двигуном V6 оснащуються унікальними 19-дюймовими легкосплавними диски «Volution» у сріблястому чи сірому кольорі з діамантовим покриттям.

Під кузовом автомобіля розташовані амортизатори з електронним управлінням і переналаштованим програмним забезпеченням, а пружини на 10% жорсткіші. Повертаючись до подвійного дизайну, слід відмітити, що наразі вони довше працюють у лінійному діапазоні. Втулки рульової тяги також стали жорсткішими, що додатково сприяє чутливості рульового управління та відчуттю центрального положення керма.

Скрупульозна увага, яку приділили деталям під час інтеграції систем, означає, що модель AWD F-TYPE зберігає ідеальні характеристики розподілу ваги, а зсув балансу складає лише 1,2 % у порівнянні з задньопривідними моделями.

 

механічна коробка передач

Справжнє захоплення та задоволення: спортивний автомобіль для пуристів

Шестишвидкісна механічна коробка передач моделі F-TYPE створена для надання прихильникам найприємнішого досвіду керування. Поєднання потужного двигуна V6 з турбонагнітачем, КПП з напівсухим картером і чітких, ідеально зважених передач забезпечує задоволення абсолютно нового рівня

Унікальна трансмісія компанії Jaguar з системою Quickshift залишається еталоном швидкого та удосконаленого перемикання передач, але обрана група прихильників зі всього світу отримує найчистіше задоволення від водіння, перемикаючи механічну коробку передач в ідеально розраховані проміжки часу.

Для задоволення цього попиту інженери Jaguar помістили високоефективну шестишвидкісну коробку передач у легковаговий алюмінієвий кузов F-TYPE, що працює виключно із заднім приводом і силовими агрегатами V6 потужністю 340 та 380 кінських сил.

«Механічна коробка передач у спортивному автомобілі – це завжди вибір водія-пуриста, і для виправдання їх очікувань F-TYPE з механічною трансмісією має запропонувати надзвичайно захоплюючий досвід керування.

 

Короткий хід важелю передач, технічна якість перемикань, педалі, що встановлені для ідеально зручного переміщення стопи з п‘ятки на носок, налаштування самого двигуна V6 з турбонагнітачем – всі ці моменти були детально переглянуті, щоб водіння моделі F-TYPE було таким же приємним, як і швидким».

Майк Кросс, головний інженер компанії Jaguar з питань технічного стану автомобілів

Всі деталі – від конструкції фіксаторів коробки передач, опорних втулок важелю перемикання швидкостей і до форми підлокітника у центральній консолі – оптимізовані для забезпечення інтуїтивно зрозумілого, захоплюючого та приємного керування.

Легкий, плавний, ефективний

Як і секвентильну трансмісію Quickshift, нову механічну коробку передач для F-TYPE розробили ті ж спеціалісти, що працювали над моделлю ZF. Компактний пристрій має литий алюмінієвий корпус та інноваційну систему змащування з напівсухим картером, що додатково сприяє підвищенню ефективності.

Замість звичайного методу змащування розбризкуванням у коробці передач F-TYPE використовується компактний механічний насос, який приводиться у рух проміжним валом і змащує зубці шестерень, що зачіплюються, напрямні та кільця синхронізатора. Подача мастила низької в‘язкості лише у ті місця, де воно необхідно, значно зменшує втрати на тертя. Це також означає, що коробка передач містить лише 1,2 літра рідини, а це зменшує вагу та поліпшує конструктивне поєднання.

Спеціально виготовлений картер зчеплення містить двосекційний маховик, що створює чудові шумоізоляційні властивості, а однодискове сухе зчеплення оптимізовано для інерції обертання, зменшуючи навантаження при перемиканні передач.

Зрозумілі, чіткі та ідеально розраховані перемикання передач

Водій контролює коробку передач через механізм перемикання, який поєднує прямі, короткі відстані між швидкостями, що суттєво для спортивних автомобілів, зі зручністю та удосконаленістю, якої потребують споживачі Jaguar. Усі деталі від самої коробки передач і до рукоятки важеля перемикання впливають на відчуття увімкненої швидкості, і саме тому кожен компонент був ретельно переглянутий, гарантуючи бездоганність кожного перемикання передач.

Тяга штоку в моделі F-TYPE забезпечує найпряміший зв‘язок між важелем передач і вилкою перемикання. Кожна опорна втулка тонко налаштована на ідеальну рівновагу між відчуттям передачі та ізольованість від небажаної вібрації. Оптимізація конструкції фіксаторів забезпечує плавні та чіткі перемикання без пікових навантажень, що в результаті усуває будь-які нерівності під час включення швидкості.

Ґрунтуючись на висновках випробувань, проведених у ході розробки, рукоятку важелю передач розташовано на ідеальній висоті та положенні для руху автострадами та бездоріжжям. Завдяки величезній увазі до деталей форму підлокітника в центральній консолі в моделях з механічною коробкою передач було змінено для оптимізації руху зап‘ястя, ліктю та плеча під час кожного перемикання передач. З метою задоволення найвимогливіших прихильників педалі гальм і акселератора розташовані ідеально для переміщення стопи з п‘ятки на носок.

Ідеальне поєднання: двигун V6 з турбонагнітачем

Механічна трансмісія винятково поєднується з повністю алюмінієвим 30-літровим двигуном V6 компанії Jaguar. Агрегат з турбонагнітачем і прямим впорскуванням у конфігураціях потужністю 340 та 380 кінських сил відрізняється лінійною подачею енергії та бездоганною роботою на високих обертах, а нова коробка передач сприяє отриманню додаткового задоволення від повного використання потужності двигуна. А зважаючи на те, що ручна коробка вимагає більшої участі водія, у той же час збільшуючи захоплення від керування автомобілем, двигун V6 отримав унікальні налаштування, посилюючи враження від водіння та у той же час зберігаючи подвійний характер моделі F-TYPE.

Для активного прискорення двигун налаштовано на ще точніше реагування на зусилля, що докладається до педалі акселератора. У поєднанні зі зменшеною інерцією обертання прихильники швидкої їзди отримують можливість швидко та чітко переходити на знижену передачу рухом стопи з п‘ятки на носок, не використовуючи функцію автоматичного різкого відкривання дроселю.

Електронний блок управління двигуна забезпечує вирівнювання швидкостей при переході на вищу передачу, що робить кожне перемикання передач ще плавнішим. Завдяки противостопорній функції управління F-TYPE на малих швидкостях не потребує зайвих зусиль.

 

система рульового управління з електропідсилювачем

Нове розуміння чутливості керма

Система рульового управління моделі F-TYPE продовжує встановлювати еталони чутливості та керованості, а впровадження електропідсилювача керма сприяє скороченню викидів CO2

Чутливість і керованість рульового управління – це ключові елементи, притаманні бренду Jaguar на генетичному рівні. Саме вони викликають враження, наче чутливість всіх органів розширилася до 50 метрів, яке отримує клієнт, вперше виїжджаючи у своєму автомобілі з дилерського центру. Саме воно має підказати водієві все необхідне про поведінку автомобіля на дорозі.

Спортивні автомобілі Jaguar завжди використовували гідравлічний підсилювач керма, адже раніше він надавав найбільш природні, інтуїтивно зрозумілі технічні характеристики. Система рульового управління з електропідсилювачем Electric Power Assisted Steering (EPAS) пропонує набагато більший потенціал для регулювання та покращену енергоефективність, але інженери Jaguar не вважали цю технологію достатньо зрілою – до цього часу.

«В нас було стійке відчуття, що переваги в ефективності, які пропонує система рульового управління з електропідсилювачем, слід узгоджувати з рівнем чутливості та реагування, що додатково сприятиме неперевершеним враженням від водіння F-TYPE.

 

Ми задоволені тим, що система EPAS перевершила все, що ми пропонували до цього часу, забезпечуючи саме той рівень маневреності та взаємодії, якого можна вимагати від спортивних автомобілів Jaguar».

Тім Кларк, головний спеціаліст з технічних питань компанії Jaguar

Система EPAS, якою обладнується найновіша версія F-TYPE, є результатом науково-дослідної роботи, що почалась у 2008 році. Роки розробки та налаштувань гарантують, що ця система рульового управління забезпечує миттєве реагування та відчуття взаємозв‘язку, якого можна очікувати від спортивного автомобіля Jaguar.

Найсучасніші алгоритми контролю забезпечують відсутність у рульовому управлінні моделі будь-якого відчуття штучного відтворення зусиль, яке може дещо зіпсувати інші системи EPAS. І воно настільки «розумне», що програмне забезпечення навіть компенсує різниці в температурі оточуючого середовища, гарантуючи надзвичайно послідовну реакцію, яку водій отримує через кермо.

Певним удосконаленням система може завдячити і своїй конструкції: підвищення жорсткості при обертанні проміжного валу рульової колонки допомагає створити відчуття центральної позиції керма, яке необхідне для досягнення далекосяжних цілей, встановлених ще на початку програми розробки моделі.

На відміну від гідравлічних систем, що отримують імпульс від двигуна з моменту його запуску, система EPAS використовує енергію тільки тоді, коли дійсно потрібне підсилення, знижуючи тим самим споживання палива та скорочуючи викиди CO2 на 4 г/км в європейському змішаному циклі.

Ці вдосконалення додають ефективності легковаговій алюмінієвій конструкції F-TYPE та дають можливість купе та кабріолету потужністю 340 кінських сил з трансмісіями Quickshift увійти в число перших спортивних автомобілів Jaguar з викидами до 200 г/км.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

 

Купе F-TYPE

Кабріолет F-TYPE

ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ

Об‘єм двигуна (куб. см)

2 995

Кількість циліндрів

V6 з турбонагнітачем

Кількість клапанів на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра та хід поршня (мм)

84,5/ 89,0

Коефіцієнт стиснення

10,5:1

Впорскування пального

Пряме впорскування під тиском 150 бар

Потужність у кінських силах (кВт)

340 (250) @ 6 500 об./хв.

Крутний момент Нм

450 @ 3 500-5 000 об./хв.

Трансмісія

8-швидкісна Quickshift, [6-швидкісна механічна]

Передавальне число (:1)

 

1-а

4,714  [4,110]

2-а

3,143  [2,315]

3-я

2,106  [1,542]

4-а

1,667  [1,179]

5-а

1,285  [1,000]

6-а

1,000  [0,846]

7-а

0,839  [   -   ]

8-а

0,667  [   -   ]

Передача заднього ходу

3,317  [3,727]

Кінцева передача

3,15  [3,31]

ХОДОВА ЧАСТИНА

Передня підвіска

Двоважільна

Задня підвіска

Двоважільна

Передні гальма

Однопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 355 мм

Задні гальма

Однопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 325 мм

Рульове управління

Електромеханічне з рейковим механізмом

РОЗМІРИ

Довжина (мм)

4 470

4 470

Ширина без дзеркал (мм)

1 923

1 923

Висота (мм)

1 311

1 308

Колісна база (мм)

2 622

2 622

Відстань між передніми/задніми колесами (мм)

1 597/ 1 649

1 597/ 1 649

Власна маса (кг)

Від 1 577 [1 567]

Від 1 597 [1 587]

Об‘єм багажного відділення (л)

315/ 407 з/ без задньої панелі

196,2

Об‘єм паливного баку (корисний), літрів

70

70

ЕФЕКТИВНІСТЬ І ПАЛИВНА ЕКОНОМІЧНІСТЬ

0-100 км/г (с)

5,3 [5,7]

5,3 [5,7]

Максимальна швидкість км/г

260

260

Споживання пального л/100 км у європейському змішаному циклі

8,4) [9,8]

8,4 [9,8]

Викиди CO2 (г/км) у європейському змішаному циклі

199 [234]

199 [234]

Показники надані виробником, інформація правильна на момент публікації
Цифри у квадратних дужках стосуються механічної коробки передач

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

 

Купе F-TYPE S

Кабріолет F-TYPE S

ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ

Об‘єм двигуна (куб. см)

2 995

Кількість циліндрів

V6 з турбонагнітачем

Кількість клапанів на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра та хід поршня (мм)

84,5/ 89,0

Коефіцієнт стиснення

10,5:1

Впорскування пального

Пряме впорскування під тиском 150 бар

Потужність у кінських силах (кВт)

380 (280) @ 6 500 об./хв.

Крутний момент Нм

460 @ 3 500-5 000 об./хв.

Трансмісія

8-швидкісна Quickshift, [6-швидкісна механічна]

Передавальне число (:1)

 

1-а

4,714  [4,110]

2-а

3.143  [2,315]

3-я

2,106  [1,542]

4-а

1,667  [1,179]

5-а

1,285  [1,000]

6-а

1,000  [0,846]

7-а

0,839  [   -   ]

8-а

0,667  [   -   ]

Передача заднього ходу

3,317  [3,727]

Кінцева передача

3,31  [3,31]

ХОДОВА ЧАСТИНА

Передня підвіска

Двоважільна

Задня підвіска

Двоважільна

Передні гальма

Двопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 380 мм

Задні гальма

Однопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 325 мм

Рульове управління

Електромеханічне з рейковим механізмом

РОЗМІРИ

Довжина (мм)

4 470

4 470

Ширина без дзеркал (мм)

1 923

1 923

Висота (мм)

1 311

1 308

Колісна база (мм)

2 622

2 622

Відстань між передніми/задніми колесами (мм)

1 597/ 1 649

1 597/ 1 649

Власна маса (кг)

Від 1 594 [1 584]

Від 1 614 [1 604]

Об‘єм багажного відділення (л)

315/ 407 з/ без задньої панелі

196,2

Об‘єм паливного баку (корисний), літрів

70

70

ЕФЕКТИВНІСТЬ І ПАЛИВНА ЕКОНОМІЧНІСТЬ

0-100 км/г (с)

4,9 [5,5]

4,9 [5,5]

Вища швидкість км/г

275

275

Споживання пального л/100 км у європейському змішаному циклі

8,6 [9,8]

8,6 [9,8]

Викиди CO2 (г/км) у європейському змішаному циклі

203 [234]

203 [234]

Показники надані виробником, інформація правильна на момент публікації
Цифри у квадратних дужках стосуються механічної коробки передач
ТЕХНІЧНІ ДАНІ

 

Купе F-TYPE S AWD

Кабріолет F-TYPE S AWD

ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ

Об‘єм двигуна (куб. см)

2 995

Кількість циліндрів

V6 з турбонагнітачем

Кількість клапанів на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра та хід поршня (мм)

84,5/ 89,0

Коефіцієнт стиснення

10,5:1

Впорскування палива

Пряме впорскування під тиском 150 бар

Потужність у кінських силах (кВт)

380 (280) @ 6 500 об./хв.

Крутний момент Нм

460 @ 3 500-5 000 об./хв.

Трансмісія

8-швидкісна Quickshift

Передавальне число (:1)

 

1-а

4,714

2-а

3,143

3-я

2,106

4-а

1,667

5-а

1,285

6-а

1,000

7-а

0,839

8-а

0,667

Передача заднього ходу

3,317

Кінцева передача

3,31

ХОДОВА ЧАСТИНА

Передня підвіска

Двохважільна

Задня підвіска

Двохважільна

Передні гальма

Двопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 380 мм

Задні гальма

Однопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 325 мм

Рульове управління

Електромеханічне з рейковим механізмом

РОЗМІРИ

Довжина (мм)

4 470

4 470

Ширина без дзеркал (мм)

1 923

1 923

Висота (мм)

1 311

1 308

Колісна база (мм)

2 622

2 622

Відстань між передніми/задніми колесами (мм)

1 597/ 1 649

1 597/ 1 649

Власна маса (кг)

Від 1 674

Від 1 694

Об‘єм багажного відділення (л)

315/ 407 з/ без задньої панелі

196,2

Об‘єм паливного баку (корисний), літрів

70

70

ЕФЕКТИВНІСТЬ І ПАЛИВНА ЕКОНОМІЧНІСТЬ

0-100 км/г (с)

5,1

5,1

Максимальна швидкість км/г

275

275

Споживання пального л/100 км у європейському змішаному циклі

8,9

8,9

Викиди CO2 (г/км) у європейському змішаному циклі

211

211

Показники надані виробником, інформація правильна на момент публікації

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

 

Купе F-TYPE R

Кабріолет F-TYPE R

ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ

Об‘єм двигуна (куб. см)

5 000

Кількість циліндрів

V8 з турбонагнітачем

Кількість клапанів на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра та хід поршня (мм)

92,5/ 93,0

Коефіцієнт стиснення

9,5:1

Впорскування пального

Пряме впорскування під тиском 150 бар

Потужність у кінських силах (кВт)

550 (405) @ 6 500 об./хв.

Крутний момент Нм

680 @ 3 500 об./хв.

Трансмісія

8-швидкісна Quickshift

Передавальне число (:1)

 

1-а

4,714

2-а

3,143

3-я

2,106

4-а

1,667

5-а

1,285

6-а

1,000

7-а

0,839

8-а

0,667

Передача заднього ходу

3,317

Кінцева передача

2,56

ХОДОВА ЧАСТИНА

Передня підвіска

Двохважільна

Задня підвіска

Двохважільна

Передні гальма

Двопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 380 мм

Задні гальма

Однопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 376 мм

Рульове управління

Електромеханічне з рейковим механізмом

РОЗМІРИ

Довжина (мм)

4 470

4 470

Ширина без дзеркал (мм)

1 923

1 923

Висота (мм)

1 314

1 311

Колісна база (мм)

2 622

2 622

Відстань між передніми/задніми колесами (мм)

1 586/ 1 627

1 586/ 1 627

Власна маса (кг)

Від 1 650

Від 1 665

Об‘єм багажного відділення (л)

315/ 407 з/ без задньої панелі

196,2

Об‘єм паливного баку (корисний), літрів

70

70

ЕФЕКТИВНІСТЬ І ПАЛИВНА ЕКОНОМІЧНІСТЬ

0-100 км/г (с)

4,2

4,2

Вища швидкість км/г

300

300

Споживання пального л/100 км у європейському змішаному циклі

10,7

10,7

Викиди CO2 (г/км) у європейському змішаному циклі

255

255

Показники надані виробником, інформація правильна на момент публікації


ТЕХНІЧНІ ДАНІ

 

Купе F-TYPE R AWD

Кабріолет F-TYPE R AWD

ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ

Об‘єм двигуна (куб. см)

5 000

Кількість циліндрів

V8 з турбонагнітачем

Кількість клапанів на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра та хід поршня (мм)

92,5/ 93,0

Коефіцієнт стиснення

9,5:1

Впорскування палива

Пряме впорскування під тиском 150 бар

Потужність у кінських силах (кВт)

550 (405) @ 6 500 об./хв.

Крутний момент Нм

680 @ 3 500 об./хв.

Трансмісія

8-швидкісна Quickshift

Передавальне число (:1)

 

1-а

4,714

2-а

3,143

3-я

2,106

4-а

1,667

5-а

1,285

6-а

1,000

7-а

0,839

8-а

0,667

Передача заднього ходу

3,317

Кінцева передача

2,56

ХОДОВА ЧАСТИНА

Передня підвіска

Двохважільна

Задня підвіска

Двохважільна

Передні гальма

Двопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 380 мм

Задні гальма

Однопоршневий плаваючий супорт; вентильовані дискові гальма 376 мм

Рульове управління

Електромеханічне з рейковим механізмом

РОЗМІРИ

 

Довжина (мм)

4 470

4 470

Ширина без дзеркал (мм)

1 923

1 923

Висота (мм)

1 314

1 311

Колісна база (мм)

2 622

2 622

Відстань між передніми/задніми колесами (мм)

1 586/ 1 627

1 586/ 1 627

Власна маса (кг)

Від 1 730

Від 1 745

Об‘єм багажного відділення (л)

315/ 407 з/ без задньої панелі

196,2

Об‘єм паливного баку (корисний), літрів

70

70

ЕФЕКТИВНІСТЬ І ПАЛИВНА ЕКОНОМІЧНІСТЬ

0-100 км/г (с)

4,1

4,1

Вища швидкість км/г

300

300

Споживання пального л/100 км у європейському змішаному циклі

11,3

11,3

Викиди CO2 (г/км) у європейському змішаному циклі

269

269

Показники надані виробником, інформація правильна на момент публікації

Про компанію:

ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд» - офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche в Україні. Компанія розпочала свою діяльність у 1992 році та є одним із лідерів автомобільного бізнесу в Україні з відмінною репутацією та світовими стандартами якості. Десятки нагород і перемог у національних бізнес-рейтингах, автомобільних конкурсах красномовно свідчать про високі стандарти роботи та прогресивний підхід до ведення бізнесу в Україні. Дилерська мережа налічує 60 центрів з продажу та сервісного обслуговування автомобілів п’яти брендів по всій Україні. Детальніше про «Віннер» на www.winner.ua

 

Читайте також:
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
01.12.2016
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
01.12.2016
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу «Найвища остаточна вартість’2017», що проводиться ALG
28.11.2016
Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу «Найвища ...
Учасники «IT Форум 2016» першими в Україні побачать  інноваційний гібридний кросовер Kia Niro
28.11.2016
Учасники «IT Форум 2016» першими в Україні побачать інноваційний гібридний кросовер Kia Niro
Еластичні поліклинові ремені Bosch – перевірені рішення для найсучасніших конструкцій
25.11.2016
Еластичні поліклинові ремені Bosch – перевірені рішення для найсучасніших конструкцій
НОВИЙ L200 – СПАДКОЄМЕЦЬ ДОСЯГНЕНЬ ЕПОХИ ПІКАПІВ MITSUBISHI
24.11.2016
НОВИЙ L200 – СПАДКОЄМЕЦЬ ДОСЯГНЕНЬ ЕПОХИ ПІКАПІВ MITSUBISHI
10 років успіху: дилерський центр Subaru «Богдан-Авто Поділ» відсвяткував десятиріччя своєї роботи
23.11.2016
10 років успіху: дилерський центр Subaru «Богдан-Авто Поділ» відсвяткував десятиріччя своєї роботи
НОВА СЕРВІСНА ПРОГРАМА RENAULT ASSISTANCE+: НА ВІДСТАНІ ОДНОГО ДЗВІНКА
22.11.2016
НОВА СЕРВІСНА ПРОГРАМА RENAULT ASSISTANCE+: НА ВІДСТАНІ ОДНОГО ДЗВІНКА
Гібридний кросовер Kia Niro в Європі замовили більше 20 000 клієнтів
18.11.2016
Гібридний кросовер Kia Niro в Європі замовили більше 20 000 клієнтів
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Позашляховиками сьогодні називають практично усі місткі автомобілі у специфічному форм-факторі, з великим кліренсом.

Обираємо авто середнього класу

Обираємо авто середнього класу

У якій комплектації пропонують авто від 110 до 150 тиc. грн.

Як вибрати двірники для авто

Як вибрати двірники для авто

Із настанням періоду дощів, бруду та снігу старі двірники потрібно замінити. Якщо після декількох помахів гумових помічників на лобовому склі залишилися розводи, щітки склоочисника необхідно терміново замінити. Інакше погана видимість у сніг та дощ може призвести до аварії.

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта