09.01.2014

Leon CUPRA - новий символ SEAT

Вся інформація про: Seat

Захоплива динаміка, потужний дизайн – нові SEAT Leon CUPRA та CUPRA 280

  • SEAT представляє нову топ-модель у лінійці Leon

  • Дві модифікації нового 2,0-літрового двигуна потужністю 265 к.с. (195 кВт) та

    280 к.с. (206 кВт), що агрегатуються з механічною або автоматичною

    трансмісією

  • Вражаюча динаміка на тлі дивовижної економічності

  • Неймовірна насолода від керування, яку забезпечують самоблоківний

    диференціал та адаптивне рульове управління у поєднанні з адаптивною

    підвіскою (DCC)

  • На вибір доступні п'ятидверний хетчбек Leon та тридверна модифікація Leon

    SC

  • Ексклюзивні варіанти комплектації, величезні можливості для персоналізації

     Захоплива динаміка, ультрасучасні технології та вражаючий дизайн у поєднанні з переконливою економічністю та чудовою пристосованістю до повсякденної експлуатації – новий Leon CUPRA являє собою ідеальне втілення цінностей бренду SEAT. Завдяки потужності у 280 кінських сил новий CUPRA став не лише топовою моделлю надзвичайно успішного сімейства Leon, а й найпотужнішим серійним авто іспанської марки. І найшвидшим: силові агрегати та шасі Leon CUPRA гарантують фантастичну насолоду від керування. Завдяки багатій комплектації та винятковій якості новий CUPRA пропонує оптимальне співвідношення ціни та якості. На початковому етапі будуть доступні п'ятидверна версія Leon CUPRA, а також тридверна модифікація Leon SC CUPRA Sport Coupé.

    «З виходом нового Leon CUPRA компанія SEAT робить черговий величезний крок уперед. CUPRA являє собою досконалий, потужний автомобіль, в якому експресивна динаміка поєднується з винятковим комфортом та переконливим відчуттям високої якості, – говорить Юрген Стакман (Jürgen Stackmann), Голова правління SEAT S.A. – Задоволення від керування та яскравий дизайн є невід'ємними рисами кожної моделі Leon, проте новий CUPRA дозволяє поглянути на досягнення SEAT у цілковито новій перспективі. Ми пишаємось цим новим символом бренду і впевнені в його успіху».

    Запорукою неймовірної динаміки нового CUPRA слугує надзвичайно змістовний пакет високих технологій. Перш за все варто відзначити новий дволітровий двигун TSI із системою подвійного впорскування та системою регулювання фаз газорозподілу. Залежно від версії він розвиває 265 або 280 кінських сил. До подальших прикладів ультрасучасних технологій належать адаптивна підвіска (DCC), самоблоківний диференціал підвищеного тертя на передній осі, адаптивне рульове управління, система управління динамікою руху CUPRA Drive Profile та повністю світлодіодна головна оптика (стандарт).

«Новий Leon CUPRA по своїй суті є справжнім SEAT – емоції та потужність, дизайн і динаміка поєднуються у ньому задля незрівнянної насолоди від кожного кілометра дороги. Найбільш наочно новітні технології проявляються у надзвичайно точній керованості та неймовірній економічності авто, – наголошує д-р Матіас Рабе (Matthias Rabe), віце-президент компанії SEAT S.A. з досліджень та розробок. – Новий CUPRA є спорткарам на кожен день, який однаково добре почувається і на гоночному треку, і у далеких турне».

Новий Leon CUPRA дозволить перегорнути чергову сторінку історії успіху. Перше покоління з'явилося на світ у 1996 році з початком випуску моделі Ibiza, і відтоді «заряджені» моделі CUPRA посіли культове місце у продуктовій лінійці SEAT. А сьогодні CUPRA вперше постає у вигляді тридверної версії Leon.

Силові агрегати: максимальна потужність у комплекті

Приставка «CUPRA» символізує міць, продуктивність та динаміку, і новий Leon CUPRA став ідеальним втіленням усіх цих характеристик. Топова CUPRA 280 з автоматичною трансмісією DSG (опція) «вистрілює» з місця до 100 км/год усього за 5,7 секунди, тоді як версії з «механікою» (Leon SC) на це потрібно лише 5,8 секунди. Максимальна швидкість, цілком природно, обмежена електронікою на позначці 250 км/год. Максимальний крутний момент у 350 Н·м, доступний у широкому діапазоні (1750–5300 об/хв), гарантує вражаюче тягове зусилля у будь-якій ситуації. А 265- сильна версія CUPRA з аналогічним крутним моментом відстає від потужнішої модифікації всього на 0,1 секунди: прискорення до першої «сотні» триває 5,9 секунди (МКП) та 5,8 секунди (DSG, Leon SC).

І незважаючи на це новий Leon CUPRA демонструє дивовижну економічність. Обидва мотори споживають в середньому лише 6,4 літра пального з трансмісією DSG (Leon 5D – 6,6 л) та 6,6 літра з «механікою». Рівень викидів СО2 складає усього 149 і 154 г/км відповідно (на 41 грам менше за попередника).

Високотехнологічні компоненти двигуна

Як і личить справжнім спортивним агрегатам, двигун 2.0 TSI миттєво реагує на найменший імпульс акселератора і вирізняється надзвичайно високими обертами та підкресленим звучанням, що регулюється спеціальним модулятором. Новий агрегат із напрочуд чутливим турбокомпресором оснащений багатьма високотехнологічними та революційними по своїй суті функціями. Зокрема, у системі подвійного впорскування у режимі помірного навантаження на додачу до безпосереднього впорскування пального використовується впорскування до впускного колектора. Удосконалені налаштування системи зумовлюють скорочення витрати пального та шкідливих викидів. Система регулювання фаз газорозподілу із системою управління підійманням випускних клапанів забезпечують постійно оптимальний заряд циліндрів. Випускний колектор інтегрований до головки блока циліндрів і входить до складу інтелектуальної системи управління тепловим режимом. Нове покриття алюмінієвих поршнів та підшипників дозволило звести тертя практично до мінімуму. До пакета ощадливих технологій CUPRA входять також система «Старт/Стоп» та система рекуперації кінетичної енергії.

Шасі: високі технології як джерело драйву

CUPRA завжди був синонімом до виняткової динаміки, прецизійної керованості, спортивної харизми тощо. Та новий Leon CUPRA спромігся підняти планку ще вище, причому в усіх відношеннях. Передбачені у базовій комплектації адаптивна підвіска (DCC), самоблоківний передній диференціал та адаптивне рульове управління дозволяють новому Leon CUPRA значно швидше долати кола на треку у порівнянні з його попередником, котрий теж вражає своїми можливостями. Але новинка значно

легша у керуванні і надзвичайно комфортна навіть у далеких магістральних поїздках. Надійне та безпечне уповільнення гарантує надзвичайно ефективна гальмівна система, що належить до особливостей моделі CUPRA: упізнати її можна за червоними супортами.

Адаптивна підвіска (DCC)

В основі виняткової динаміки автомобіля лежать передусім низька вага та жорсткий кузов. Добре продумана легковага конструкція нового сімейства Leon добре помітна і в новому CUPRA. Попри значне покращення технічної начинки, нова генерація важить на 55 кілограмів менше, ніж попередня. Адаптивна підвіска нового покоління, розроблена спеціально для модельної лінійки CUPRA, набула ще більшої чутливості і здатна адаптувати характеристики амортизаторів до змін дорожніх умов протягом якихось мілісекунд. Те ж саме стосується й системи CUPRA Drive Profile, що пропонує широкі можливості для персоналізації динаміки руху.

Самоблоківний диференціал підвищеного тертя на передній осі

Новий самоблоківний диференціал на передній осі значно покращує зчеплення коліс та керованість передньоприводного CUPRA. Конструктивно ця система являє собою багатодискову муфту з гідравлічним приводом та електронним «мозком». Максимальне блокувальне зусилля сягає 1600 Н·м, а у певних ситуаціях електроніка може перекидати до 100% тяги на одне колесо. Самоблоківний диференціал інтегрований у роботу всіх систем стабілізації, як-от ESP та EDS. Він не тільки покращує зчеплення з поверхнею, а й дозволяє уникнути паразитного силового підрулювання. Більше того, завдяки надзвичайній чутливості він не справляє жодного негативного впливу на інформативність керма.

Адаптивне рульове управління

Пропоноване у базовій комплектації адаптивне рульове управління сприяє значному покращенню прудкості нового Leon CUPRA. Водій має змогу насолоджуватись точною і спокійною керованістю, адже система дозволяє проходити віражі і паркуватися за рахунок обертання керма на менший кут та меншої кількості «перехоплень» руками. Зміна передатного числа забезпечується за допомогою змінного кроку зубців рульової рейки.

До числа ексклюзивних особливостей CUPRA належить спеціально налаштована система стабілізації (ESP), що дає змогу керувати у значно агресивнішій манері при максимальному рівні безпеки. Для поїздок в екстремальних умовах, приміром на гоночному треку, передбачено два ступеня відключення системи. На першому деактивується лише протибуксувальна функція, а система ESP переходить у спортивний режим з більшими порогами кута рискання. Другий ступінь передбачає повне відключення системи ESP.

Система CUPRA Drive Profile

Система CUPRA Drive Profile дозволяє змінювати ходові характеристики нового Leon CUPRA у надзвичайно широкому діапазоні, налаштовуючи системи шасі відповідно до індивідуальних уподобань водія. Режим CUPRA, нарівні з режимами Comfort та Sport, був центром зосередження зусиль інженерів з Мартореля. У цьому режимі дросельна заслінка блискавично реагує на команди водія, коробка DSG застосовує спортивний алгоритм перемикання передач, а звуковий модулятор додатково посилює спортивне звучання турбомотора. Адаптивна підвіска, адаптивне рульове управління та самоблоківний диференціал також переходять у спортивний режим.

Дизайн – емоційний та потужний

Яскравий дизайн завжди належав до сильних сторін SEAT Leon. У новому CUPRA він піднявся на наступний рівень. Нова передня частина з великими повітрозабірниками та повністю світлодіодними фарами у поєднанні з оригінальним заднім дифузором та двома вихлопними трубами з овальними патрубками забезпечує потужний вигляд.

До того ж CUPRA комплектується ексклюзивними легкосплавними дисками, а червоні гальмові супорти і тоноване заднє й бокові стекла підкреслюють унікальність моделі. Ключовими елементами дизайну в салоні CUPRA є спортивне кермо з пелюстками для трансмісії DSG, а також спортивні сидіння, оббиті темно-сірою Alcantara з контрастною білою строчкою. На вибір додатково пропонується повний шкіряний пакет чорного кольору, теж із білою строчкою. Максимальну бічну підтримку здатні забезпечити ківшеподібні сидіння, доступні за окрему плату. Педалі та накладки на пороги виготовлені з алюмінію.

Характерними ознаками моделі CUPRA 280 є унікальні колісні диски діаметром 19 дюймів, пофарбовані у титановий колір, аеродинамічний комплект, до складу якого входить задній спойлер на кромці даху, напис «CUPRA» на гальмових супортах та корпуси зовнішніх дзеркал чорного кольору. Для оздоблення передньої панелі топової спортивної версії використовуються глянцево-чорні або хромовані декоративні елементи.

Обладнання – ексклюзив та індивідуальність

Підтвердженням провідних позицій Leon CUPRA у модельному ряді SEAT слугують адаптивне рульове управління, адаптивна підвіска, самоблоківний диференціал підвищеного тертя на передній осі, система CUPRA Drive Profile та надзвичайно ефективна гальмівна система у поєднанні з 18-дюймовими колісними дисками (19" для CUPRA 280).

Базова комплектація також включає повністю світлодіодні фари та світлодіодні задні ліхтарі. На додачу до стильного дизайну світлодіодні фари забезпечують ряд суто практичних переваг. Зокрема, їх колірна температура становить 5300 К, тож за своїми характеристиками вони близькі до денного світла і значно менше втомлюють зір. Варто відзначити також економічність такої оптики, адже світлодіодні модулі споживають мінімальну кількість електроенергії. Приміром, у режимі ближнього світла кожна фара споживає усього 20 Вт.

Базове устаткування комплектації FR додатково включає спортивні сидіння з оббивкою із Alcantara, кермо «CUPRA» та мультимедійну систему Media System Plus із кольоровим сенсорним дисплеєм з діагоналлю 5,8 дюймів. Ще однією особливістю інтер'єру CUPRA є система фонового світла. Світлодіоди у панелях дверей підкреслюють лінії дизайну та посилюють відчуття преміальності. До того ж фонове світло полегшує орієнтування і створює ефект просторовості. Колір світлодіодів можна налаштувати за допомогою системи CUPRA Drive Profile: у режимі CUPRA стандартний білий колір світлодіодів змінюється на червоний. 

Читайте також:
Новий PEUGEOT 301:  створений для руху в ногу з часом
24.11.2016
Новий PEUGEOT 301: створений для руху в ногу з часом
Світовий дебют концепту позашляховика Subaru VIZIV-7 на автосалоні в Лос-Анджелесі
21.11.2016
Світовий дебют концепту позашляховика Subaru VIZIV-7 на автосалоні в Лос-Анджелесі
Новий кросовер Honda WR-V.
09.11.2016
Новий кросовер Honda WR-V.
ОНОВЛЕНИЙ MITSUBISHI ASX ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК
07.11.2016
ОНОВЛЕНИЙ MITSUBISHI ASX ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК
Volvo презентував нову версію седана S90
02.11.2016
Volvo презентував нову версію седана S90
Група компаній " АІС " починає прийом замовлень на новий Geely Emgrand 7 FL!
01.11.2016
Група компаній " АІС " починає прийом замовлень на новий Geely Emgrand 7 FL!
В листопаді в Україні буде представлений новий Geely Emgrand 7
28.10.2016
В листопаді в Україні буде представлений новий Geely Emgrand 7
Оновлена Skoda Octavia
27.10.2016
Оновлена Skoda Octavia
Відбулася світова прем'єра Geely Emgrand GL
18.10.2016
Відбулася світова прем'єра Geely Emgrand GL
більше новин »
Коментарі відвідувачів
09.01.2014 Олег
все круто, но дизайн не в том направлении пошел.

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

2012-й рік виявився щедрим на новинки. Простежити за ними складно, тому ми вирішили допомогти нашим читачам і зібрали всі новинки разом. Всі бренды від "А" до "Я", вибирайте та дізнавайтеся новини першим

Поліпшені умови кредитування покупки автомобілів Toyota

Поліпшені умови кредитування покупки автомобілів Toyota

Поліпшені умови кредитування покупки автомобілів Toyota У автосалоні офіційного дилера Тойота Центр Київ «Автосаміт на Столичному» спільно з банком ПАО «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» діє єдина програма кредитування покупки автомобілів марки Toyota під назвою «Тойота Кредит».

Авто в лізинг. Плюси і мінуси

Авто в лізинг. Плюси і мінуси

Фінансовий лізинг до недавнього часу був малопопулярним серед населення. 

Вибір автомобіля: крок за кроком

Вибір автомобіля: крок за кроком

Ви абсолютно впевнені в тому, що машина, яку ви збираєтеся купити, буде длявас кращим вибором? Якщо не впевнені, візьміть чистий лист паперу, авторучку, і через годину ви будете точно знати, який автомобіль вам потрібний.

Вибір за Вами: поради щодо купівлі бувшого у вжитку автомобіля

Вибір за Вами: поради щодо купівлі бувшого у вжитку автомобіля

Для тих, хто зважився купити старий автомобіль, варто звернути увагу на деякінюанси при виборі такого авто. Поради з даної статті допоможуть бути підготовленим до «дрібниць», які в майбутньому заощадять Вам час і гроші.

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Електромобілі: огляд ринку 2011

Електромобілі: огляд ринку 2011

Електромобілі - це наше майбутнє, але чому їх немає на наших вулицях? Ми вирішили поглянути на ті, що продаються на ринку Європи

Тест-драйв Chevrolet Spark

Тест-драйв Chevrolet Spark

Друге покоління хетчбека Chevrolet Spark було представлене ще на минулому Московському мотор-шоу.

Різноманіття автомобільного світла

Різноманіття автомобільного світла

Спочатку фари були галогеновими, потім ксеноновими, бі-ксеноновими, а тепер стали світлодіодними. Позбавлене уваги декілька десятиліть,  автомобільне світло останніми роками розвивається швидше, ніж автолюбителі встигають зрозуміти, що відбувається. Ми вирішили прояснити ситуацію та пролити світло на існуючі варіанти.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта