17.12.2013

У 2014 році споживачі переоцінять пріоритети - стверджується у аналізі трендів від Ford

Вся інформація про: Ford

У 2014 році споживачі переоцінять своє ставлення до технологій, шукаючи компроміс між необхідністю постійно залишатися на зв’язку та новим розумінням  якісного проведення часу офф-лайн. Про це йдеться у другому щорічному звіті про аналіз тенденцій, підготовленому компанією Ford (Ford Trends Research).

Звіт під назвою «Погляд у майбутнє з Ford 2014» виокремлює 10 світових тенденцій споживчих уподобань у наступному році.

Погляд у майбутнє з Ford

Компанія Ford відслідковує зрушення у соціальній, технологічній, економічній, екологічній та політичний сферах, підходячи до розуміння того, що рухає погляди та поведінку споживача, і як ці погляди та поведінка можуть вплинути на автомобільну промисловість. Цінна інформація, сформульована у звіті про аналіз тенденцій, використовується дизайнерами, інженерами та учасниками ринку Ford для створення майбутньої продукції та послуг компанії.

Звіт «Погляд у майбутнє з Ford 2014» зосереджений на великій кількості мікротрендів, що впливають на бізнес і споживачів. Зібрані дані відображають багаторічні якісні та кількісні дослідження, а також співпрацю з ідейними лідерами зі всього світу.

10 тенденцій для 2014 року
До 10 тенденцій, що на думку спеціалістів Ford впливатимуть на споживачів і бренди у 2014 році, увійшли:

  1. «Тиха технологічна революція»: бурхливий розвиток інновацій набуває все більшого розмаху, в корені змінюючи принципи, за якими споживачі працюють, грають і спілкуються;
  2. «Ностальгія»: споживачі представляють в ідеалізованому вигляді минуле, знаходячи комфорт і прив’язаність до продукції, досвіду та брендів, що викликають ностальгію;
  3. «Персоналізація послуг»: жадаючи більш тісного зв’язку з виробниками та постачальниками товарів та послуг, споживачі шукають історії про особливі риси та значення їх товарів і послуг;
  4. «Визначення статусу»: по всьому світу споживачі розширюють вибір способів демонстрації власного добробуту як яскравими, так і стриманими засобами, в корені змінюючи традиційне вираження статусу та впливовості;
  5. «Соціальна особистість»: у світі підвищеного самовираження, активної громадянської журналістики та інших форм цифрового вираження споживачі створюють публічне «я», що може потребувати підтвердження відповідності ще більше, ніж справжня особистість;
  6. «Переоцінка пріоритетів»: на заміну традиційному страху упустити щось важливе приходить відчуття радості від цього, створюючи певне протистояння. З одного боку споживачі прагнуть використати всі переваги того, що є під рукою. З іншого боку вони замислюються над необхідністю зосереджувати увагу на тому, що має найвище значення, а також отримувати від цього радість;
  7. «Мікромоменти»: маючи у розпорядженні так багато даних, періоди перепочинку поступилися наповненню кожної секунди фрагментами інформації, освіти та розваг, що, очевидно, наповнює життя продуктивністю;
  8. «Розвінчання міфу про мультизадачність»: у сучасному мультизадачному світі, наповненому джерелами інформації, з’являється все більше підстав вважати, що, роблячи все водночас, ми жертвуємо якістю, а деколи й безпекою кожної окремої справи;
  9.  «Фемінізація»: статус жінки набув нового значення; демографічні зрушення змінюють сенс і визначення домашнього господарства. Загалом у 2014 році чоловіки та жінки перевизначать ролі й обов’язки;
  10. «Екологічність»: світ взяв спрямування на екологічно відповідальне життя, і наразі увага перемістилась з питань переробки відходів і екологічної ефективності на все більшу стурбованість щодо джерел енергії та розуміння цінності водних ресурсів планети.
Читайте також:
АЛЬЯНС RENAULT-NISSAN РЕАЛІЗУВАВ У 2015 Р. 8,5 МЛН. АВТОМОБІЛІВ
10.02.2016
АЛЬЯНС RENAULT-NISSAN РЕАЛІЗУВАВ У 2015 Р. 8,5 МЛН. АВТОМОБІЛІВ
Бренд Honda в Україні: нові шляхи розвитку
16.04.2015
Бренд Honda в Україні: нові шляхи розвитку
Офiцiйно - новини про припинення продажів Opel та Chevrolet в Росії не стосуються України!
19.03.2015
Офiцiйно - новини про припинення продажів Opel та Chevrolet в Росії не стосуються України!
Завод KIA Motors в Словаччині побив рекорд виробництва!
22.01.2015
Завод KIA Motors в Словаччині побив рекорд виробництва!
Bosch планує стати єдиним власником ZF Lenksysteme
17.09.2014
Bosch планує стати єдиним власником ZF Lenksysteme
Honda CR-V – самый продаваемый SUV в мире по результатам первого квартала года
01.08.2014
Honda CR-V – самый продаваемый SUV в мире по результатам первого квартала года
Great Wall вновь вошел в список самых дорогих брендов Китая
21.07.2014
Great Wall вновь вошел в список самых дорогих брендов Китая
На заводе VDL Nedcar состоялся запуск производства MINI
21.07.2014
На заводе VDL Nedcar состоялся запуск производства MINI
Mitsubishi Motors Corporation будет поставлять Chrysler de Mexico компактный седан
04.07.2014
Mitsubishi Motors Corporation будет поставлять Chrysler de Mexico компактный седан
більше новин »
Коментарі відвідувачів
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта