16.12.2013

Компанія Ford презентувала дослідний гібридний автомобіль Fusion з автоматизованим управлінням

Вся інформація про: Ford

Сьогодні у контексті наступного етапу «Проекту мобільності» компанія Ford у співпраці з Мічиганським університетом і американською фірмою State Farm® представила дослідний автоматизований гібрид Ford Fusion, що використовуватиметься для подальшого розвитку систем автоматизованого управління та інших провідних технологій.

Автоматизований гібридний автомобіль Fusion є результатом  проекту, основаного на дослідженнях компанії Ford щодо автоматизованого управління, що тривають вже більше десяти років. Автомобіль випробує існуючі та майбутні системи датчиків і технології допомоги водієві. Мета компанії Ford – подальша розробка нових технологій у співпраці зі своїми партнерами-постачальниками для впровадження таких засобів у наступному поколінні автомобілів компанії.

У Європі гібрид Fusion продаватиметься як гібридна модель Mondeo одразу після презентації нового Mondeo у 2014 році.

«Гібридний автоматизований автомобіль Ford Fusion являє собою життєво важливий етап у нашій концепції мобільності майбутнього, - розповідає Білл Форд, виконавчий директор компанії Ford. – Ми вбачаємо майбутнє автомобілів з мережевими можливостями, що обмінюються інформацією один з одним і навколишнім світом з метою зробити водіння безпечнішим, усунути затори руху та сприяти екологічній стійкості. Завдяки цьому у наступні 100 років компанія Ford планує справити ще більший вплив, ніж той, якого вдалося досягти за минулі 100 років».

Сучасні автомобілі Ford вже мають технології, що надають їм можливість самостійно паркуватися, розуміти голосові команди водія, розпізнавати небезпечні дорожні ситуації та допомагати шляхом екстреного гальмування. Завдяки цим та іншим технологіям, що в один прекрасний день доставлять людину до місця призначення, водій, якщо потрібно, зможе іноді відволікатись від керма автомобіля.

Автоматизований гібрид Fusion слугуватиме як дослідна платформа для розробки можливих рішень щодо тих довгострокових суспільних, законодавчих і технологічних проблем, що виникають разом з майбутніми повністю автоматизованими автомобілями.

Дослідний гібрид Fusion базується на дослідженнях щодо контролю з боку водія, що проводилися в автомобільному тренажері VIRTTEX компанії Ford. Використовуючи VIRTTEX, експерти Ford вивчають, як об‘єднати здібності людини та автоматизованої системи для створення цілісного та взаємопов‘язаного управління.

«Проект мобільності» компанії Ford

Минулого року у ході Міжнародного конгресу з питань мобільності у Барселоні Білл Форд окреслив «Проект мобільності» компанії Ford Motor – план, що визначає, як, на думку автовиробника, виглядатиме транспортна система у 2025 році й надалі. У ньому розглядаються також і технології, бізнес-моделі та форми співробітництва, необхідні для досягнення мети. 

Сьогодні Ford працює над поліпшенням технологій, що вже використовуються в автомобілях на шляхах світу. Маються на увазі функції, що попереджають водія про автомобільні затори та аварії, а також технології, що допомагають людям під час паркування та повільного руху у пробках. 

У середньостроковій перспективі найбільшого розповсюдження набуватиме обмін інформацією між автомобілями. Це включатиме деякі аспекти роботи автопілоту, наприклад, групування автомобілів, коли вони, рухаючись в одному напрямку, синхронізують швидкість, щоб створити щільнішій транспортний потік.

У довгостроковій перспективі автомобілі матимуть повністю автоматичну навігацію та паркування. Вони обмінюватимуться інформацією один з одним і навколишнім світом, а також стануть елементами повністю інтегрованої транспортної екосистеми. З розвитком нових бізнес-моделей зміниться також і концепція особистого володіння автомобілем. До числа переваг увійде підвищення рівня безпеки, зменшення транспортних заторів і здатність значно поліпшувати екологічну ситуацію.

Технології майбутнього вже сьогодні

Підставою для вибору гібриду Ford Fusion у якості платформи для випробувань у рамках нового дослідження є те, що до числа удосконалених технологій допомоги водієві цієї моделі входять:

  • система інформування про автомобілі у «сліпій» зоні, що в Європі доступна у моделях Focus, Kuga, C‑MAX і Grand C‑MAX, Mondeo, Galaxy та S‑MAX;
  • система активної допомоги при паркуванні, яка встановлюється в європейських моделях Focus, Kuga, C‑MAX і Grand C‑MAX;
  • система попередження під час руху по смузі, доступна для європейських користувачів у автомобілях Focus, Kuga, C‑MAX і Grand C‑MAX, Mondeo, Galaxy, S‑MAX, Tourneo Custom і Transit Custom;
  • адаптивний круїз-контроль з функцією попередження зіткнень з перешкодами попереду, що в Європі доступна у моделях Focus, Kuga, Mondeo, Galaxy та S‑MAX

До числа технологій, доступних у Європі, входить система допомоги під час руху по смузі, доступна в автомобілях Focus, Kuga, C‑MAX і Grand C‑MAX, а також система активної зупинки у місті, якою обладнуються європейські версії Fiesta, B-MAX, Focus, Kuga, C‑MAX, Grand C‑MAX і Transit Connect.

Комплекси датчиків, встановлені сьогодні у цих автомобілях Ford, є структурними елементами для майбутніх повністю автоматизованих засобів транспортування.

Унікальність дослідного гібриду Ford Fusion у тому, що, по-перше, в цьому автомобілі використовуються ті ж технології, що можна побачити сьогодні в автосалонах дилерів Ford, а по-друге, він обладнаний чотирма інфрачервоними датчиками під назвою лідари (лазерні локатори інфрачервоного діапазону), що сканують дорогу зі швидкістю 2,5 мільйони разів на секунду. Лідари застосовують світло тим же чином, яким кажани або дельфіни використовують звукові хвилі. Вони здатні фіксувати інфрачервоне світло, відбите від будь-якого предмету в межах 61 метра (200 футів), створюючи у реальному часі тривимірну мапу навколишнього середовища.

Ці датчики можуть відслідковувати будь-що достатньо щільне для зміни напрямку руху світлових хвиль. Це можуть бути як нерухомі, так і рухомі об’єкти, такі як автомобілі, пішоходи та велосипедисти. Датчики настільки чутливі, що можуть відрізнити паперовий пакет від невеликої тварини на відстані майже з футбольне поле.

Спільна діяльність

Розробка необхідної інфраструктури для підтримки екологічно чистої транспортної екосистеми потребуватиме співпраці багатьох партнерів у різноманітних сферах промисловості. Фірма State Farm і науково-дослідна група з питань робототехніки й автоматизованих систем Мічиганського університету відіграють надзвичайно важливу роль для створення науково-дослідного проекту в сфері технічного зору.

Співпраця Ford з іншими організаціями щодо майбутнього мобільності має глибокі корені. У 2004 та 2005 роках компанія брала активну участь у проекті розробки автоматизованих автомобілів, що впроваджувався Управлінням перспективних досліджень і розробок Міністерства оборони США, а у 2007 році компанія Ford розширила діяльність, включивши у коло партнерів Мічиганський університет. 

У той час як Ford відповідає за розробку унікальних компонентів, що надають автомобілям можливість функціонувати з високим рівнем автоматизації, Мічиганський університет під керівництвом його викладачів Райана Юстіса та Едвіна Олсона займає лідируючі позиції у проектуванні технологій на основі датчиків. Вони допомагають у процесі прийняття логічних і віртуальних рішень, необхідних автомобілеві для сприйняття оточуючого фізичного світу на дорозі.

Дослідники університету обробляють трильйони байтів інформації, зібраної датчиками автомобіля, створюючи тривимірну модель світу навколо машини. Метою є допомогти автомобілеві, а також його водієві приймати належні та безпечні рішення під час руху.

«Це дослідження основане на довгій історії новаторських винаходів у сфері автомобілебудування, що впроваджувалися Мічиганським університетом спільно з Ford, - розповідає Алек Геллімор, заступник декана коледжу машинобудування у складі університету з питань наукових досліджень та післявузівської освіти. – Унікальна співпраця надасть компанії Ford можливість у повній мірі використати глибокі знання університету у сфері робототехніки й автоматизованих систем, а також дозволить факультету та студентам Мічиганського університету працювати пліч-о-пліч з одними з найкращих автомобільних інженерів у світі».

У той же час фірма State Farm співпрацювала з компанією Ford у сфері оцінки впливу технологій допомоги водієві, визначаючи, чи можуть технології знизити процент аварій через удар ззаду.

Минулого року у Сполучених Штатах відбулось майже 34 тисячі смертельних випадків внаслідок дорожньо-транспортних пригод, а у Європі* кількість таких смертей у 2012 році склала 28 тисяч. Розробляючи більш інтелектуальні автомобілі, компанія Ford сприяє формуванню майстерності водіїв.

«Об’єднавшись з Ford і Мічиганським університетом у цьому дослідженні, ми продовжуємо наше багаторічне прагнення до безпеки автомобілів, автошляхів і водіїв, - підкреслює президент і виконавчий директор фірми State Farm Едвард Раст. – Зміни, що вносять у наше життя нові технології, захоплюють, і ми завжди вивчаємо, наскільки ці технології відповідають мінливим потребам наших клієнтів».

Читайте також:
Нове джерело енергії Tesla Model 3 – сонячні батареї
08.11.2016
Нове джерело енергії Tesla Model 3 – сонячні батареї
Автопілот нового покоління анонсований Tesla
24.10.2016
Автопілот нового покоління анонсований Tesla
26.03.2015
«Українська Асоціація Учасників Ринку Електромобілів» - створено нову громадську спiлку
Електромобіль Soul здобув звання Зеленого автомобіля року в Канаді!
26.03.2015
Електромобіль Soul здобув звання Зеленого автомобіля року в Канаді!
«Електромобільність» Bosch Факти про технології виробництва акумуляторних батарей для гібридних і електродвигунів
24.03.2015
«Електромобільність» Bosch Факти про технології виробництва акумуляторних батарей для гібридних ...
Гібридні автомобілі Toyota – новий шлях до екологічної гармонії
06.03.2015
Гібридні автомобілі Toyota – новий шлях до екологічної гармонії
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ У ЖЕНЕВІ НОВИЙ V60 D5 TWIN ENGINE SPECIAL EDITION
02.03.2015
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ У ЖЕНЕВІ НОВИЙ V60 D5 TWIN ENGINE SPECIAL EDITION
«Электрический» круг Nissan ZEOD RC и последовавшее за ним разочарование
18.06.2014
«Электрический» круг Nissan ZEOD RC и последовавшее за ним разочарование
Электрокары Mitsubishi I-MiEV стали патриотичными
05.06.2014
Электрокары Mitsubishi I-MiEV стали патриотичными
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

В 2012 році Emgrand EC7 буде з автоматичною коробкою передач

В 2012 році  Emgrand EC7 буде з автоматичною коробкою передач

Новий флагманський седан Geely Emgrand EC7, продажу якого офіційно стартували в Україні 20 липня, з 2012 року буде оснащуватися автоматичною трансмісією.

Стоянкові гальма стають електричними

Стоянкові гальма стають електричними

Натиснути на газ, легко відпустити зчеплення і відпустити стоянкове гальмо - можливо, цей кошмар початківця водія назавжди відійде в минуле. У той час як автоматична КПП взяла на себе функцію перемикання, стоянкове гальмо теж поступово стає розумним і електричним. Це дозволяє реалізувати цілий ряд додаткових комфортних функцій.

Руль-трансформер від компанії TRW

Руль-трансформер від компанії TRW

Велике рульове колесо, що заважає нормальній посадці в салон, може залишитись в минулому. Подумайте про людей у віці, їм буває особливо важко забратися на місце водія. Змінити ситуацію зможе рульове колесо-трансформер від компанії TRW.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта