16.04.2013

Компанія Jaguar Land Rover відзначає 25-річчя колекції швидкісних автомобілів Jaguar R серії

Вся інформація про: Jaguar, Land Rover

Компанія Jaguar Land Rover відзначає 25-річчя колекції швидкісних автомобілів Jaguar R серії

Компанія Jaguar Land Rover відзначає 25-ий день народження cерії флагманських швидкісних версій продуктової лінійки Jaguar - R. Саме цей знак виділяє автомобілі, які полонять з першого погляду, мають найсучаснішу технологічну основу і володіють розкішним дизайном.

Перша модель R була вперше представлена ​​Jaguar 25 років тому, і з тих пір всі автомобілі цієї серії відрізняються чудовою динамікою, яка дарує незабутні відчуття на дорозі, і в той же час є досить практичними для повсякденного використання.

Моделі серії R з фірмовим звуком мотора, який обіцяє з самого старту поліпшені динамічні характеристики, пропонують найширші можливості, захоплююче і хвилююче водіння.

Автомобіль забезпечує впевнене і потужне прискорення, при цьому істотно підвищені контроль над кузовом, точність рульового управління і стійкість на високих швидкостях. Оновлена ​​аеродинаміка, поліпшена маневреність і керованість дарують зовсім інші відчуття від водіння, а оригінальний дизайн, високоякісні спортивні матеріали і обробка надають автомобілям миттєво впізнаваний і вкрай цілеспрямований вигляд. При цьому моделі серії відрізняються високим рівнем комфорту і розкоші, традиційно характерним для Jaguar.

Моделі підсерії Jaguar RS завдяки поліпшеним технічним і динамічним характеристикам відрізняються ще більш спортивним характером, а обмежена серія Jaguar GT - це ультимативні спорткари, уособлюють азарт і пристрасть автогонок і орієнтовані на динаміку і швидкість.

 

Початок

Першими моделями Jaguar серії R стали гоночні автомобілі XJR, що брали участь у Світовому чемпіонаті спортивних автомобілів (WSCC) та Американської серії IMSA з 1983 р. Найвідомішим з них був Jaguar XJR-9 з двигуном V12, на якому Енді Уоллес, Джонні Дамфріс і Йан Ламмерс здобули перемогу на Ле-Мані в 1988 р., що стала першою для Jaguar після успіхів D-Type у 1950-х. У тому ж році Мартін Брандл виграв WSCC на своєму XJR-9 з рекордним відривом, і він же в 1990 р. переміг на Ле-Ман на дуже схожому автомобілі XJR-12.

Компанія TWR, яка була гоночним партнером Jaguar, успішно виступала з XJ-S на Європейському чемпіонаті з шосейно-кільцевих автогонок у класі турінг і випустила невелику кількість доопрацьованих серійних автомобілів під маркою XJR-S, черпаючи натхнення в своїх гоночних моделях. У середині сезону 1988 компанія Jaguar вирішила офіційно розвивати бренд R і разом з TWR організувала спільне підприємство JaguarSport, яке зайнялося випуском дрібносерійних спортивних автомобілів колекції R. Пізніше розробка і виробництво стали проводитися повністю в Jaguar.

Сьогодні, через чверть століття, Jaguar може з гордістю озирнутися на численну лінійку швидкісних, потужних і граціозних автомобілів серії R, а також розробляти майбутні моделі такого рівня технологічної оснащеності і динамічних характеристик, про який не могли й подумати творці перших автомобілів серії.

Мартін Брандл розповів про те, як успіхи Jaguar в автоспорті кінця 80-х привели до успіху колекції R: «Гонки на той час були неймовірно захоплюючими. Тоді була величезна конкуренція між виробниками, а вболівальники просто обожнювали ті автомобілі Групи C. У них все було так, як треба. Озираючись назад, я можу сказати, що це був один із найвидатніших періодів автоспорту, як Група B в ралі або ера турбованих моторів у Формулі-1 ». 

«Ті автомобілі були справжніми монстрами. У мене до цих пір мурашки біжать по тілу, коли я чую, як в Гудвуді заводяться ті автомобілі Jaguar V12. Фанати знали, що пілотам доводиться докладати величезних зусиль, щоб їх приручити. Своєму успіху ми повністю зобов'язані тому двигуну. Це було чудово. У автомобіля був такої крутний момент, що стартувати з пітлейн можна було на верхній передачу ».

«Дивно було стояти на подіумі у Ле-Ман. Я пам'ятаю ті емоції, ейфорію і відчуття повної спустошеності - всі разом. Але підтримка там була феноменальною, вже за кілька годин до фінішу ти відчував такий накал глядацьких пристрастей, який нечасто побачиш у Формулі-1. А підтримка Jaguar з боку британців була приголомшливою - Ле-Ман просто перетворювався на куточок Франції, який ми орендували на вихідні. Пам'ятаю, коли я стояв на подіумі, бачив одного з фанатів, який був одягнений тільки в прапор Великобританії ».

«Участь в автоперегонах внесло величезний внесок у розвиток бренду. Багато автовиробників не відмовилися б від такого ж успіху. І це була по-справжньому непросте завдання - компанія Jaguar розробила проект, вклала гроші і повністю його контролювала. Автоспорт реально впливає на зміну модельної лінійки. Звичайно, в звичайному автомобілі є багато чого, чого не знайти в гоночному, наприклад, подушки безпеки або підтримка iPod. Однак багато комплектуючі серійних автомобілів створюються і удосконалюються завдяки досвіду виступу в автоперегонах. Це стосується вдосконалення шин, аеродинаміки і підвіски - вони часто приходять з автоспорту, і розумні компанії використовують такі знання. Компанія Jaguar скоїла б велику помилку, якби не скористалася цими знаннями та успіхами для створення окремого бренду швидкісних автомобілів.

Моя улюблена модель - XFR. Я на ній їжджу зараз. Це неймовірний автомобіль. Він відрізняється прекрасною керованістю, зчепленням з дорогою і міццю. Однак найважливіше в Jaguar - це чуйність, інакше це не Jaguar. XFR володіє всіма цими якостями ».

Автомобілі: 1988-1993 випущено 1143 автомобіля XJR-S 

«Одне з найбільших автомобілів нашого часу. Швидкість, плавність ходу і неймовірне задоволення від водіння - багато хто скаже, що один тільки двигун гідний ціни всього автомобіля ».

Autocar & Motor, 12 лютого 1992 р., стор 61

 

25-річна історія серійних автомобілів Jaguar під маркою R почалася в серпні 1988 р. Від виходом на ринок моделі XJR-S. JaguarSport, спільне підприємство з гоночної командою TWR, випускало XJR-S на спеціалізованому заводі поруч з Оксфордом. Перші сто автомобілів називалися «Celebration» на честь перемоги Jaguar на гонці Ле-Ман 1988 і тотальної переваги компанії в Чемпіонаті світу серед спортивних автомобілів того року. Моделі цієї серії були виконані в кольорі Tungsten Grey, на задньому крилі у них було зображення XJR-9, а продані вони були в лічені дні. У 1989 р. на зміну 5,3-літровому двигуну перших автомобілів прийшов 6-літровий V12. Спочатку його потужність становила 318 к.с., потім її збільшили до 333 к.с., а обертовий момент в 490 Н-м був набагато більше, ніж у Ferrari Testarossa того часу. Були змінені налаштування триступеневої коробки передач, а більш жорстка підвіска стала оснащуватися амортизаторами Bilstein. Пізніше Jaguar представить 6-літровий двигун V12 для своєї стандартної продуктової лінійки, проте XJR-S залишиться найпотужнішим офіційним серійним XJ-S майже за двадцятирічну кар'єру цього чудового автомобіля класу «Гран турізмо».

1988-1994 - XJ40 XJR, випущено 1243 автомобіля

«XJR - це контроль, зчеплення з дорогою і гранична точність керування ... У шкільному творі висновок було б таким: відмінна перша спроба. Його чекає безліч звершень ».

Autocar & Motor, 24 травня 1989 р., стор 61 

XJR був представлений публіці в жовтні 1988 р. і став першим з багатьох седанів Jaguar з емблемою XJR. З самого початку він визначив половину формули, за якою створювалися його послідовники - змінена підвіска і рульова система, забезпечували більш різке управління без шкоди для фірмової чуйності седанів Jaguar. Модель також мала оригінальним зовнішнім дизайном, включаючи більш ефективний аеродинамічний обвіс, менша кількість хромованих елементів, внутрішню обробку в кольорі кузова і матово-чорну радіаторну решітку. Друга половина формули R - значно більш висока потужність - сформувалася роком пізніше після представлення нового 4-літрового рядного 6-циліндрового двигуна, потужність якого була збільшена до 251 к.с. (+7% Порівняно зі стандартною версією). Так з'явився седан серії R: і сьогодні уявити собі продуктову лінійку Jaguar без нього неможливо. 

Джим Рендл, колишній головний інженер Jaguar, який займався розробкою перших моделей R зазначив: «У Jaguar був розроблений компактний турбонагнітач з хорошими показниками кривої крутного моменту, і, зрозуміло, ми використовували його в XJ220, однак мені подобалися двигуни з звичайним компресором. Відмінна крива крутного моменту турбонагнітачів дуже приваблива, особливо для Jaguar. Однак плавність ходу автомобілів серії R для мене була основним завданням. Вона становить саму суть автомобілів Jaguar. У першому XJR були дуже ретельно підібрані різні характеристики, і в деяких відносинах, я думаю, плавність ходу і баланс управління були навіть краще, ніж у стандартних автомобілях ».

 

1994-1997 - X300 XJR, випущено 6547 автомобілів

«Ймовірно, кращий седан у світі ... Візьміть досконалість шасі і неймовірну міць двигуна і з'єднайте їх з унікальним салоном найвищого класу і ви отримаєте продукт, який є метою будь-якого виробника преміальних автомобілів».

Performance Car, листопад 1994 р., стор 81

Новий XJ став дуже важливою моделлю для Jaguar. Версія R несла в собі ДНК Jaguar і характерні деталі нового сімейства XJ з самого початку. 326-сильний 4-літровий XJR став першою моделлю R з нагнітачем. Цей метод наддуву вважався більш підходящим варіантом забезпечення невимушеній динаміки, необхідної для Jaguar, ніж різкий турбонаддув. Новий XJR був на 78 к.с. могутніше попередника і навіть нової версії XJ з 6-літровим двигуном V12. Розгін з нуля до 60 миль / год (97 км / ч) став менше шести секунд: «настільки швидко, наскільки можна рухатися в принципі з чотирма дверима навколо тебе», як зауважив у той час один випробувач. Модель отримала безліч захоплених відгуків за зовнішній вигляд, плавність ходу і керованість, однак своєю міццю вона виділялася як на тлі конкурентів, так і решти моделей лінійки XJ. Ця модель XJR випускалася протягом всього двох років до появи нового двигуна V8, але стала важливою віхою в історії компанії і заслужила найтепліші спогади.

1997-2002 - X308 XJR, випущено 15 303 автомобіля

«Ця модель повинна стати ідеальним авто для подорожей - тут достатньо місця для великої дорожньої сумки і інших дрібниць, що дозволить не зупинятися зайвий раз на дорозі»

Autocar, 10 вересня 1997 р., стор 55

Через всього три роки після представлення нового XJR компанія Jaguar випустила версію нового двигуна AJ-V8 з нагнітачем. Він важив на 20 кг менше попереднього рядного 6-циліндрового мотора, але мав на 44 к.с. велику потужність (370 к.с.). Цей двигун встановлювався на модернізовану модель XJ (кодова назва всередині Jaguar - X308) і розганяв новий XJR до 60 миль / год (0-97 км / год) за 5,3 с, гідні суперкарів, і вимагав встановлення першого для Jaguar електронного обмежувача швидкості . Як і на попередньому автомобілі він задавав межа в 155 миль / год (250 км / год), а без обмежувача XJR міг розігнатися до швидкостей вище 170 миль / год (274 км / год). Разом з тим автомобіль зберіг плавність, характерну для Jaguar, і самоналаштовуватисясистему амортизації CATS, представлену в XK, яка допомагала забезпечувати стійкість на високих швидкостях і комфорт у міських умовах. Один випробувач високо оцінив підвіску з подвійним поперечним важелем спереду і ззаду, назвавши її «зразком якості». При цьому дана модель з підвищеною потужністю і новими технологіями коштувала всього на 2% дорожче попередньої. Не дивно, що вона користувалася величезною популярністю.

1998-2006 - XKR, випущено 23791 автомобіль

«При стриманою їзді цей автомобіль демонструє миролюбність і плавність XK8, однак при повному прискоренні він виявляється зовсім в іншій лізі».

Autocar, 6 травня 1998 р., стор 35

Перший XKR з'явився в 1998 р., він був захоплено зустрінутий автомобільної пресою і залишався у виробництві довше, ніж будь-яка інша модель R до того часу. На момент випуску це був автомобіль з найпотужнішим прискоренням серед всіх серійних Jaguar за всю історію, а також найшвидшим автомобілем у продажу з автоматичною коробкою передач. Як і в седані XJR, в ньому використовувався той же 370-сильний 4-літровий двигун Jaguar AJ-V8 з нагнітачем, а також ряд візуальних елементів, натякали на чудову динаміку: повітрозабірники для більш ефективного охолодження, червоні емблеми з написом «supercharged», збільшені на один дюйм колісні диски і невеликий «липнув-спойлер» ззаду. У 2003 р. робочий об'єм двигуна збільшився до 4,2 л, а потужність до 400 к.с. Було випущено дві обмежених серії цієї моделі: XKR100 на честь сторіччя сера Вільяма Лайонса і заключна XKR 4.2S в 2005 р.

2002-2007 - S-TYPE R, випущено 8043 автомобілів

«За кермом S-TYPE R відчуваєш, що ти одне ціле з автомобілем. Що ви разом зробили щось трошки незаконне, але дуже веселе, що він підбиває вас на авантюри ».

CAR, квітень 2002 р., стор 93 

На момент своєї появи S-TYPE R був найшвидшим і потужним седаном Jaguar за всю історію, з самого виходу він оснащувався поліпшеним 4,2-літровим 400-сильним двигуном AJ-V8 з нагнітачем, який згодом встановлювався на XJR і XKR. У міру розширення продуктового сімейства Jaguar росла і колекція R: після появи S-TYPE R в неї вперше стали входити три моделі, як і сьогодні. І більш компактний седан був у всіх відносинах моделлю R. Як і для інших двох моделей, підвіска і гальма були вдосконалені за допомогою фахівців Bilstein і Brembo, відповідно, а нова перегородка в задній частині кузова дозволила на 14% підвищити жорсткість кузова. За п'ять років цей заслужено популярний суперседан був проданий тиражем більше 8000 автомобілів.

2003-2010 - X350/X358 XJR, випущено 7316 автомобілів

«У XJR найбільше захоплює те, наскільки просто в ньому швидко їхати. Секрет у малій вазі. І в прекрасній підвісці. І у відмінному двигуні V8 з нагнітачем. Це чотиридверний спорткар для вуличних гонок, одягнений в джентльменський фрак ».

CAR, грудень, стор 83

XJ сьомого покоління став першим Jaguar з алюмінієвим кузовом, що несе, він був на 140 кг легше, ніж якби проводився зі сталі, при цьому інженерам вдалося домогтися на 60% більшої жорсткості. З одного боку, зниження маси дозволило Jaguar повернути на ринок шестициліндровий XJ6. З іншого, воно дозволило створити найшвидший стандартний Jaguar за всю історію в особі нового XJR (включаючи спорткари, але крім XJ2200) з 400-сильним двигуном AJ-V8, який використовувався в XKR і S-Type R і забезпечував розгін з нуля до 60 миль / год (0-97 км / ч) за неймовірні п'ять секунд. А легша і жорстка конструкція забезпечила ще більшу широту можливостей шасі нового XJR з чітким керуванням і знаменитим плавним ходом. Ця більш стійка і стабільна платформа дозволила підвищити ефективність роботи підвіски CATS з амортизаторами Bilstein. XJ був більше і просторіше, однак новий XJR анітрохи не втратив у маневреності.

2006 – XKR

«Не будемо ходити навколо. Оновлений Jaguar XKR на сьогоднішній день - це один з кращих, якщо не найкращий спортивний автомобіль класу GT на ринку ».

CAR, травень 2009, с 42

Версія з нагнітачем сучасної повністю алюмінієвої моделі XK оснащується 420-сильною модифікацією 4,2-літрового двигуна V8, який завдяки низькому центру тяжіння нового кузова дозволив скоротити розгін 0-60 миль / год (0-97 км / год) до менше п'яти секунд. Після появи в 2009 р. двигуна AJ-V8 третього покоління з потужністю 380 к.с. в стандартній безнаддувной версії, яка була потужнішою силового агрегату з нагнітачем, що встановлюється в автомобілі до 2003 р., лінійці R знову довелося вступити в боротьбу. Для неї був запропонований 5-літровий 510-сильний двигун з обертовим моментом 625 Н-м, який розганяв XKR до 60 миль / год (0-97 км / год) за 4,6 с, забезпечуючи максимальну обмежену швидкість в 155 миль / год (249 км / год). Дрібносерійні спеціальні випуски включали XKR Portfolio з масивними 400-міліметровими передніми дисками, найбільшими для серійних Jaguar, і модифікацію XKR 75, випущену на честь 75-річчя компанії, з потужнішим 530-сильним двигуном і максимальною швидкістю (також обмеженою) в 174 миль / год (280 км / год). Таких автомобілів було випущено всього 75 штук, проте вони показали, що можливості серії R ще не були вичерпані.

2009 – XFR

«Не буду нагнітати напругу і скажу відразу. Новий Jaguar XFR чудовий ».

Autocar, 18 лютого 2009 р., стор 28

Версія R широко визнаною моделі Jaguar XF з'явилася в 2009 р. і мала потужність, вперше перевищила 500 к.с. для стандартного седана Jaguar, а також розганяла з 0 до 60 миль / год (0-97 км / год) менш ніж за 5 секунд. Преса сходилася на думці, що ці цифри повністю відповідали унікальним відчуттям від водіння цього автомобіля. Ціна і ходові характеристики XFR відразу ж зробили його прямим конкурентом суперседанів від інших преміальних виробників. Автожурналах швидко організували порівняльні тести, де XFR здобув перемогу. «Він пропонує любителям автомобілів щось по-справжньому унікальне, він здається швидше, має набагато кращу трансмісію, коштує дешевше і витрачає менше палива», - писав CAR після присудження XFR перемоги у групових тестах з конкурентами.

2011 – XKR-S

Після установки двигуна з потужністю як у суперкара XJ220 в купе здивувати фахівців можна було, тільки встановивши цей мотор в седан. Саме це і зробила команда ETO. XFR-S став другим автомобілем з позначенням RS від ETO. І без того могутній XFR був детально перероблений. Він отримав той же 550-сильний, 5-літровий двигун V8, що і XKR-S, а збільшення потужності вдалося добитися завдяки модернізації систем впускання і випуску без збільшення викидів і витрати палива. Звук мотора також став ще більш насиченим завдяки акустичному резонатору, який створює чудову атмосферу всередині салону, і вихлопній системі, яка видає відчайдушний тріск при гальмуванні двигуном. У підвісці і трансмісії використовуються напрацювання Jaguar для автомобілів XKR-S і F-TYPE - від першого XFR-S отримав чудові фрезеровані алюмінієві компоненти підвіски, а від другого - восьмиступінчасту коробку передач Quickshift. Аналогічна робота в галузі обчислювальної гідродинаміки дозволила створити аеродинамічний пакет, що складається в основному з вуглеволокна, який скорочує підйомну силу на неймовірні 68%, що абсолютно необхідно для автомобіля з електронним обмеженням швидкості в 186 миль / год або 300км / ч. Ходові характеристики цього седана роблять XFR-S, ймовірно, найважливішим автомобілем в колекції R за всю історію Jaguar.

Майк Кросс, головний інженер Jaguar, про те, що він хотів отримати від XFR-S: «Мені подобається швидкі седани. Я сам воджу XFR, тому мені було дуже цікаво працювати над цією програмою. Ми хотіли добитися більшої орієнтованості на водія і більшої екстремальності, але не відмовляючись від ДНК бренду Jaguar. Новий автомобіль повинен був мати відмінний хід і при 30 миль / год (48 км / год) і на високих швидкостях. Він повинен був бути безпечним, комфортабельним і вишуканим. У ньому повинен був упізнаватися Jaguar. Але для забезпечення цієї додаткової впевненості та точності нам довелося підвищити жорсткість ходу і зробити автомобіль трохи гучніше ».

Читайте також:
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
01.12.2016
Свічки для автомобілів із двигуном, переобладнаним під газове паливо
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
01.12.2016
Дилерська мережа Subaru подякувала власників автомобілів Subaru за їхній вибір
Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу «Найвища остаточна вартість’2017», що проводиться ALG
28.11.2016
Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу «Найвища ...
Учасники «IT Форум 2016» першими в Україні побачать  інноваційний гібридний кросовер Kia Niro
28.11.2016
Учасники «IT Форум 2016» першими в Україні побачать інноваційний гібридний кросовер Kia Niro
Еластичні поліклинові ремені Bosch – перевірені рішення для найсучасніших конструкцій
25.11.2016
Еластичні поліклинові ремені Bosch – перевірені рішення для найсучасніших конструкцій
НОВИЙ L200 – СПАДКОЄМЕЦЬ ДОСЯГНЕНЬ ЕПОХИ ПІКАПІВ MITSUBISHI
24.11.2016
НОВИЙ L200 – СПАДКОЄМЕЦЬ ДОСЯГНЕНЬ ЕПОХИ ПІКАПІВ MITSUBISHI
10 років успіху: дилерський центр Subaru «Богдан-Авто Поділ» відсвяткував десятиріччя своєї роботи
23.11.2016
10 років успіху: дилерський центр Subaru «Богдан-Авто Поділ» відсвяткував десятиріччя своєї роботи
НОВА СЕРВІСНА ПРОГРАМА RENAULT ASSISTANCE+: НА ВІДСТАНІ ОДНОГО ДЗВІНКА
22.11.2016
НОВА СЕРВІСНА ПРОГРАМА RENAULT ASSISTANCE+: НА ВІДСТАНІ ОДНОГО ДЗВІНКА
Гібридний кросовер Kia Niro в Європі замовили більше 20 000 клієнтів
18.11.2016
Гібридний кросовер Kia Niro в Європі замовили більше 20 000 клієнтів
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Похашляховики і кросовери до 200 тисяч грн

Позашляховиками сьогодні називають практично усі місткі автомобілі у специфічному форм-факторі, з великим кліренсом.

Обираємо авто середнього класу

Обираємо авто середнього класу

У якій комплектації пропонують авто від 110 до 150 тиc. грн.

Як вибрати двірники для авто

Як вибрати двірники для авто

Із настанням періоду дощів, бруду та снігу старі двірники потрібно замінити. Якщо після декількох помахів гумових помічників на лобовому склі залишилися розводи, щітки склоочисника необхідно терміново замінити. Інакше погана видимість у сніг та дощ може призвести до аварії.

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта