06.02.2013

Audi - провідний бренд в технологіях освітлення

Вся інформація про: Audi

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Марка Audi стрімко розвивається в області технологій освітлення. Біфункціональні ксенонові і світлодіодні фари прекрасно освітлюють дорогу і створюють неповторний вигляд автомобіля марки з чотирма кільцями. У майбутньому світлотехніка Audi буде ще точніше реагувати на умови навколишнього середовища, при цьому управління стане повністю електронним. Перший крок у цьому напрямку буде зроблено вже в цьому році з появою інноваційних світлодіодних фар Matrix LED.

Audi

Денні ходові вогні на білих світлодіодах - відмінна риса системи безпеки і дизайну Audi, підтверджуюча лідируючі позиції марки з чотирма кільцями серед конкурентів. Вперше це рішення було використано в моделі Audi A8 W12в 2004

Це рішення стало першим кроком на шляху до створення унікального дизайну світлотехніки, який зробив автомобіль Audi неповторним. Сьогодні світлодіодні денні ходові вогні пропонуються для всього модельного ряду марки. Потужні світлодіоди у всіх моделях відкривають нові можливості для розробки внутрішньої конструкції фар. Незважаючи на різні форми ліній, будь-яку модель Audi легко упізнати за характерним світловим обладнанням.

У Audi A1 використовуються по два світлодіоди на модуль. Вони випромінюють світло в прозору полімерну трубку - світлопровід, що створює суцільну лінію. У Audi A7 Sportback денні ходові вогні пропонованих на замовлення світлодіодних фар також мають лінійну структуру, але складаються з 18 окремих світлодіодів, які встановлені за полімерними світловодами. Світлодіодні ходові вогні споживають менше електроенергії, мають дуже великий термін служби і не вимагають техобслуговування.

Повністю світлодіодні фари, які стали встановлюватися на моделях Audi A6, Audi A7 Sportback і Audi A8, а останнім часом і на серію Audi A3, додають зовнішності автомобіля неповторність і рішучість. Маленькі світлодіоди можна розташовувати лінійно, а також реалізувати різні функції освітлення за допомогою управління окремими діодами.

Фари формують характерний малюнок світіння, який часто здається об'ємним. Такого вражаючого дизайнерського результату вдалося домогтися завдяки тісній взаємодії інженерів і дизайнерів. Штефан Берлітц (Stephan Berlitz), керівник відділу розробок функцій світлотехніки та інновацій Audi, зазначає: «Ми завжди знаходимо спосіб бездоганно поєднувати високі технології і стиль». Сезар Мунтада Роура (Cesar Muntada Roura) з відділу з дизайну екстер'єру Audi пояснює: «Наша сила - в розумінні завдань один одного».

Сучасні технології освітлення

Передні фари і задні ліхтарі - будь то біфункціональні ксенонові або светодіодні фари - є одним з основних елементів в екстер'єрі моделей Audi. Технології освітлення, використовувані маркою, об'єднують зовнішню привабливість з високим рівнем активної безпеки: фари, устатковані системою адаптивного освітлення, вже зараз реагують на навколишні умови і поведінку інших автомобілів в потоці.

Audi

Біфункціональні ксенонові фари

Біфункціональні ксенонові фари пропонуються для всього модельного ряду Audi - у стандартній комплектації або в якості додаткового обладнання. Ксенонові фари працюють на газорозрядних лампах. У колбу (пальник) із кварцового скла вплавлені два вольфрамових електрода, між якими виникає концентрована світлова дуга. Пальник заповнений інертним газом ксеноном, який знаходиться під тиском до 100 бар. Він дає світло ближче до фіолетового спектру, а солі металів, що знаходяться у скляній колбі, знижують його колірну температуру до спектру денного світла.

Ксенонові фари дають набагато більш яскраве світло і кращу освітленість в порівнянні з галогенними фарами на лампах розжарювання. Крім того, вони споживають приблизно на 20% менше електроенергії і служать набагато довше. Audi використовує у біфункціональних ксенонових фарах один пальник як для ближнього, так і для дальнього світла; перемикання між ними відбувається за допомогою регульованої заслінки. Всі ксенонові фари не містять ртуті.

Світлодіодні фари

Марка Audi значно випереджає своїх конкурентів і стосовно світлодіодних фар. Ця передова технологія вперше була використана в 2008 році у Audi R8, і зараз вона реалізована і в сімействі Audi A3. Колірна температура світлодіодів дорівнює 5500 К; випромінюване ними світло максимально наближене до природного освітлення, що знижує стомлюваність очей. Світлодіоди не вимагають техобслуговування, розраховані на весь термін служби автомобіля і мають високу ефективність. Наприклад, при ближньому світлі витрата складає всього 40 Ватт, що на 5% менше в порівнянні з біфункціональними ксеноновими модулями.
У новому Audi A3 дев'ять високоефективних світлодіодних чіпів у двох відбивачів вільної форми випромінюють ближнє світло; за дальнє світло, що проходить через алюмінієву декоративну бленду, відповідають десять високоефективних світлодіодів. Статичне поворотне і всепогодне світло укладений в окремий модуль. При цьому стрічка денних ходових вогнів, габаритів і покажчиків повороту, утворена світловодом, тонким контуром проходить по верхній і внутрішньої частини фар. Внутрішня структура фари має форму «крила».

Світлодіодні фари Audi найкраще проявили себе не тільки на дорозі, але і в автоспорті. Вони дебютували на спортивному прототипі Audi R15 TDI в гоночних змаганнях «24 години Ле-Мана» в 2010 році, а в 2011 році на гоночний автомобіль наступного покоління, Audi R18 TDI, вперше були встановлені повністю світлодіодні фари. Ці світлодіоди сумарною потужністю 200 Ватт дають промінь світла, що покриває відстань більше кілометра, а також створюють освітленість в 1000 люкс, що в 5-7 разів перевищує показники фар, встановлюваних в серійні автомобілі.

Світлодіодна технологія впродовж довгого часу використовується і в задніх ліхтарях - в стандартній комплектації або в якості додаткового обладнання. На відміну від ламп розжарювання світлодіоди починають випромінювати світло без затримки і відразу на повну потужність. У разі різкого гальмування, наприклад, швидке спрацьовування гальмівних вогнів дає водієві, який їде слідом, додаткові цінні частки секунди для реагування.

Система адаптивного освітлення

Для систем головного світла передбачені різні варіанти адаптивного освітлення. Електронний блок управляє біфункціональними ксеноновими поворотними модулями або світлодіодами таким чином, щоб вони створювали освітлення, найбільш підходяще до умов руху по міським і заміським трасам, по швидкісних автомагістралях. Параметри робочого режиму водій може настроювати через систему Audi drive select.

Особлива функція системи адаптивного освітлення - плавна корекція дальності світла фар. Відеокамера розпізнає транспорт, що рухається попереду в попутному і зустрічному напрямках; блок управління регулює світло фар автомобіля в залежності від відстані до інших транспортних засобів. При цьому параметри освітлення змінюються плавно, завдяки чому постійно зберігається максимально можлива освітленість.

Всепогодні вогні висвітлюють зону перед автомобілем значно краще, ніж протитуманні ліхтарі. Ця функція реалізується в залежності від встановленої системи: додатково до інших увімкнених вогнів підключається статичне поворотне світло, що значно покращує освітленість бічних зон. Крім того, ксенонові модулі (в біфункціональних ксенонових фарах) можна розгорнути вниз, а світлодіоди (у світлодіодних фарах), які відповідають за ближнє світло, можна відключити або приглушити. Поєднання цих заходів дозволяє суттєво зменшити «самозасліплення» водія.

Як тільки асистент нічного бачення розпізнає пішохода, в моделях Audi A6, Audi A7 Sportback і Audi A8 активується ще одна функція. Залежно від ситуації система посилає пішоходу сигнал у вигляді трикратного мигання фарами, додатково висвітлюючи його і попереджаючи про наближення транспортного засобу. Система розпізнає будь-який транспортний засіб, що рухається назустріч, і виключає небезпечне осліплення.

Використання даних про маршрут

Об'єднання блоку управління фарами і системи MMI Navigation plus в єдину мережу - це унікальна пропозиція від Audi. Дані навігаційної системи про маршрут дозволяють, наприклад, реалізувати таку функцію, як раннє включення режиму для автомагістралі, що забезпечує більший радіус освітлення. Режим активується вже в той момент, коли автомобіль тільки виїжджає на трасу.

Навігаційні дані використовуються і при русі по місту. Завдяки постійному обміну даними по мережі системи освітлення завжди готові здійснити певні для кожної конкретної ситуації дії. При русі по міських вулицях більш широкий промінь світла краще висвітлює зони ліворуч і праворуч по ходу руху автомобіля. Крім того, в міській межі або за її межами система активує функцію освітлення перехресть відразу при наближенні до місця перетину доріг, що спрощує водієві огляд в поперечному напрямку. Безпосередньо під час маневру включається поворотне світло, що дозволяє краще висвітлювати повороти як на міських, так і заміських трасах. Ще однією функцією, корисною для таких країн, як Великобританія, є автоматичне перемикання фар в режим лівостороннього руху.

Audi

Динамічні покажчики повороту

Удосконалюючи стрімкий спорткар Audi R8, марка з чотирма кільцями реалізувала в серійних автомобілях ще одну інновацію - динамічний покажчик повороту. У порівнянні з традиційними покажчиками поворотів цей покажчик дає оточуючим більш чіткі сигнали.

Якщо миготливі ліхтарі включаються для подачі сигналу про поворот, їх вогні рухаються в тому напрямку, у якому збирається повернути водій. Дана функція реалізована з кожного боку у вигляді стрічки з 30 світлодіодів і семи сегментів, які послідовно активуються з періодичністю 150 мілісекунд.

Технології освітлення майбутнього

У розробках технології освітлення майбутнього Audi визначила чотири основні тенденції: світлотехніка автомобілів марки буде ще точніше реагувати на навколишні умови; вона буде різними способами обмінюватися інформацією із зовнішніми об'єктами, тим самим, підвищуючи активну безпеку; в майбутньому світлотехнікою буде повністю управляти електроніка, а нові динамічні функції зроблять її більш привабливою і помітною.

Світлодіодні фари Audi Matrix LED

Технологія майбутнього, відома як світлодіодні фари Audi Matrix LED, полягає в тому, що дальнє світло, що випромінюється світлодіодами, розділене на кілька окремих сегментів. Окремі світлодіоди, працюючі одночасно з лінзами або відбивачами, забезпечують висвітлення незмінно високої якості, при цьому немає необхідності в поворотному механізмі - замість цього світлодіоди окремо включаються, відключаються або приглушаються. Ця нова технологія дає інженерам і дизайнерам Audi величезні можливості при виборі кількості світлодіодів, схеми їх розташування, а також розміру і зовнішнього вигляду фар.

Світлодіодні фари Audi Matrix LED отримують необхідну інформацію від камери, навігаційної системи або інших датчиків. Коли камера розпізнає інші транспортні засоби, дальнє світло, розділене на декілька зон, в певних підзонах блокується. Навіть у складних ситуаціях фари можуть висвітлювати зони між декількома автомобілями.

На основі навігаційних даних відбувається завчасне направлення дальнього світла в поворот ще до того, як водій почне обертання кермом. Дальнє світло фактично веде водія по дорозі. Ця функція знайшла своє відображення і в особливій формі фар. Підсвічування сегментів можна спостерігати і зовні. Світлодіодні фари Matrix LED планується випустити в цьому році.

Теги: Audi, освітлення, технології, фари

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
BMW Group створює нові стандарти обробки алюмінію
25.12.2012
BMW Group створює нові стандарти обробки алюмінію
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Вибираємо фари: галоген, ксенон або світлодіоди?

Вибираємо фари: галоген, ксенон або світлодіоди?

За останнє сторіччя автомобільні фари значно еволюціонували від простих ацетиленових ламп, які застосовували в 1880-х роках до складних систем освітлення.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

В Ауді Центр «АІС- Харків» кредитна і лізингова ставки понижені до 9,9%

В Ауді Центр «АІС- Харків» кредитна і лізингова ставки понижені до 9,9%

Німецька якість стає доступнішим: з серпня в Ауді Центр «АЇС- Харків» діють нові умови покупки автомобілів в кредит і лізинг. На вибір клієнта - декілька оптимальних програм з річною ставкою 9,9% і строком до 5 років.

Майбутні технології: нові фари переднього освітлення BMW

Майбутні технології: нові фари переднього освітлення BMW

Компанія BMW є провідним виробником автомобілів і славиться конструкцією й дизайном світового класу. Її чарівні габаритні вогні в передніх фарах стали справжньою класикою. Тепер прийшов час озброїти автомобіль лазером.

Audі та органічні світлодіоди

Audі та органічні світлодіоди

Audі демонструє нову концепцію освітлення автомобіля майбутнього, у якій використовується технологія органічних світлодіодів (OLED). Ця вражаюча техніка відкриває нові сфери в автомобілебудуванні.

П'ятдесят нових моделей авто будуть представлені на автошоу в Детройті

П'ятдесят нових моделей авто будуть представлені на автошоу в Детройті

Однією з головних прем'єр Детройтського автошоу стане презентація машини BMW 4 Series. Хоча вона буде представлятися в якості концепту, її вже незабаром можна буде запускати в серійне виробництво.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Нова система освітлення на базі лазерних світлодіодів забезпечує кращу освітленість і безпеку. Група дослідників інституту розробки пристроїв і приладів (IPeG) з німецького університету Лейбніца у Ганновері вже розробили готовий механізм.

Audi RS 5 кабріолет потужністю 450 кінських сил з'явиться навесні 2013 року

Audi RS 5 кабріолет потужністю 450 кінських сил з'явиться навесні 2013 року

У вересні 2011 року компанія Audi представила оновлений RS 5 у вигляді купе, пройшов рік і для Паризького автосалону (27 вересня - 14 жовтня 2012) вже приготували кабріолет.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта