20.01.2013

Що чекає світовий автопром у найближчі п'ять років

За матеріалами сайту: delo.ua

Що чекає світовий автопром у найближчі п'ять роківНапередодні відкриття автосалону в Детройті міжнародна консалтингова компанія KPMG запитала у топ-менеджерів галузіяких кардинальних змін вони чекають у найближчі п'ять років

Світовий автопром у найближчі роки чекають серйозне перегрупування сил, істотне коригування бізнес-моделей та посилений пошук відповіді на ключове технологічне питання. Така думка топ-менеджерів галузі, опитаних міжнародною консалтинговою компанією KPMG, пише BFM.ru.

Наступ азіатських виробників

Відповідаючи на питання, які виробники в найближчі п'ять років мають найкращі шанси збільшити свою частку на світовому автомобільному ринку, 81% респондентів назвали німецький концерн Volkswagen. Друге місце з 70% голосів зайняв інший автовиробник з Німеччини - BMW. Стільки ж набрала і поки маловідома на Заході китайська компанія BAIC.

На четвертому місці з відривом усього у два процентних пункти виявилася японська корпорація Toyota. За нею, але вже з великим відривом, йдуть корейський виробник Hyundai / Kia, три китайські компанії - SAIC, FAW і Geely, японський Nissan та індійський концерн Tata, якій належать британські бренди Jaguar і Land Rover.

"З десяти підприємств з найкращими перспективами росту вісім - азіатські. Серед них у свою чергу більшість становлять китайські фірми", - підкреслює Матьє Майєр (Mathieu Meyer), який очолює KPMG-відділ, що займається автомобілебудуванням.

Таким чином, опитані топ-менеджери (200 генеральних директорів та членів правлінь фірм, що працюють у галузі автомобілебудування) виходять з того, що у ході глобального перегрупування сил, розпочатої у галузі, свої позиції істотно зміцнять азіатські держави та в цілому країни з ринками, що розвиваються: саме там будуть найбільш швидкими темпами зростати і обсяги виробництва, і продажі.

Східна Європа як плацдарм для експансії

Учасники опитування виходять з того, що автомобілі, які на даний час випускаються в країнах БРІК (Бразилії, Росії, Індії, Китаї) переважно для внутрішнього ринку, до 2018 року будуть повністю відповідати стандартам якості у розвинених державах. Отже, експорт із цих країн зросте. Це ще сильніше погіршить ситуацію в Європі, де багато учасників опитування очікують у найближчі п'ять років найбільш істотного скорочення і виробництва, і продажів. Найгірше справи підуть в Італії та Іспанії.

Більшість учасників опитування KPMG виходять з того, що широкомасштабний наступ на європейському ринку нові азіатські гравці почнуть з Східної Європи. "У свою чергу плацдармом для експансії китайських або індійських компаній на американському континенті стане Мексика", - відзначає Матьє Майєр.

На Заході - екологія, на Сході - престиж

Серйозною технологічною проблемою для глобально діючих виробників, які прагнуть знизити свої витрати шляхом подальшої уніфікації випущених ними на різних континентах моделей, стануть суттєві регіональні відмінності у смаках, пріоритетах і перевагах автолюбителів, вказується у дослідженні KPMG.

Так, в індустріально розвинених країнах зростає попит на невеликі та екологічні машини. Тому тут найбільш швидкими темпами зростатиме попит у сегментах мало-та мікролітражок, вважають учасники опитування. Такі ж моделі будуть як і раніше затребувані і в країнах, що розвиваються. "У той же час ми бачимо, що на зростаючих ринках збільшується попит на престижні автомобілі, наприклад з сегменту SUV. Ось і виходить, що тенденції у розвинених країнах і країнах, що розвиваються в кінцевому рахунку все-таки різні", - вважає Майєр.

Галузь готується до гібридів і каршерінгу

Втім, найбільше галузь хвилює зовсім інша технологічна проблема: які двигуни будуть в перспективі домінувати в галузі? Недавній ажіотаж навколо електромоторів і електромобілів, схоже, закінчився. У всякому разі, опитані фахівці вважають, що в найближчі п'ять років основні інвестиції підуть на вдосконалення моторів внутрішнього згоряння. Одночасно зростає інтерес до гібридів plug-in - моделям, в яких двигун внутрішнього згоряння межує з електромотором, що підключається до електромережі (розеткові гібриди).

Ну, а в сфері маркетингової стратегії автовтробникам належить знайти адекватні відповіді на мінливе ставлення до автомобілів в розвинених країнах: ними хочуть користуватися, але їх все рідше хочуть купувати й утримувати. Тому три чверті учасників опитування вважають, що в найближчому майбутньому помітно зросте роль різних моделей оренди автотранспорту - таких, наприклад, як каршерінг (Carsharing). А понад половини учасників опитування вважають, що автомобілями все частіше будуть користуватися в поєднанні з громадським транспортом.

Теги: автобізнес, авторинок, світовий автовиробник

Читайте також:
АЛЬЯНС RENAULT-NISSAN РЕАЛІЗУВАВ У 2015 Р. 8,5 МЛН. АВТОМОБІЛІВ
10.02.2016
АЛЬЯНС RENAULT-NISSAN РЕАЛІЗУВАВ У 2015 Р. 8,5 МЛН. АВТОМОБІЛІВ
Бренд Honda в Україні: нові шляхи розвитку
16.04.2015
Бренд Honda в Україні: нові шляхи розвитку
Офiцiйно - новини про припинення продажів Opel та Chevrolet в Росії не стосуються України!
19.03.2015
Офiцiйно - новини про припинення продажів Opel та Chevrolet в Росії не стосуються України!
Завод KIA Motors в Словаччині побив рекорд виробництва!
22.01.2015
Завод KIA Motors в Словаччині побив рекорд виробництва!
Bosch планує стати єдиним власником ZF Lenksysteme
17.09.2014
Bosch планує стати єдиним власником ZF Lenksysteme
Honda CR-V – самый продаваемый SUV в мире по результатам первого квартала года
01.08.2014
Honda CR-V – самый продаваемый SUV в мире по результатам первого квартала года
Great Wall вновь вошел в список самых дорогих брендов Китая
21.07.2014
Great Wall вновь вошел в список самых дорогих брендов Китая
На заводе VDL Nedcar состоялся запуск производства MINI
21.07.2014
На заводе VDL Nedcar состоялся запуск производства MINI
Mitsubishi Motors Corporation будет поставлять Chrysler de Mexico компактный седан
04.07.2014
Mitsubishi Motors Corporation будет поставлять Chrysler de Mexico компактный седан
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Б/в авто: що продають і купують українці

Б/в авто: що продають і купують українці

Які марки і моделі машин були найбільш ходовими на вторинному ринку України у 2012-му році. Якими будуть бестселери на вторинному ринку в 2013-му році і які параметри будуть відігравати ключову роль під час вибору б/в автомобіля у пересічних українців.

BMW Group відзначає кращі продажі у серпні за всю історію концерну

BMW Group відзначає кращі продажі у серпні за всю історію концерну

У серпні 2012 концерн BMW Group передав клієнтам по всьому світу 121 615 автомобілів BMW, MINI та Rolls-Royce. Зростання обсягу продажів у порівнянні з серпнем 2011 року, коли було продано 110 903 автомобіля, склало 9,7%.

Вживані авто: ринок чи базар?

Вживані авто: ринок чи базар?

Сьогодні в Україні ринку старих авто немає, є дикий базар. Звичайно, офіційні імпортери намагаються запустити систему продажу trade-in. У багатьох автосалонах вона вже успішно працює, але замінити свій старий автомобіль на новий покупець може тільки в рамках одного бренду.

Наші послуги

Наші послуги

Тренінги, консультації, таємний покупець, CSI, он-лайн тестування....

У Тернополі менше купують дорогі авто

У Тернополі менше купують дорогі авто

Згідно статистики ринку автопродажів у вересні цього року в автосалонах Тернопільщини було реалізовано найменшу кількість дорогих автівок.

Renault купує АвтоВАЗ: спадкоємці Наполеона знову в Росії

Renault купує АвтоВАЗ: спадкоємці Наполеона знову в Росії

Купівля АвтоВАЗу концерном Renault-Nissan - справа вирішена. Це забезпечить японо-французькому концерну стабільну частку на російському ринку.

В 2012 році продажі КІА в Україні зросли на 53%

В 2012 році продажі КІА в Україні зросли на 53%

В 2012 році бренд КІА укріпив свої позиції на автомобільному ринку України: його частка досягла майже 7%

Хто винен у тому, що в Україні більше немає автомобілебудування?

Хто винен у тому, що в Україні більше немає автомобілебудування?

11 жовтня в Представництві ЄС в Україні відбулась робоча зустріч Першого радника, керівника відділу торгівлі і економіки Ніколаса Берджа (First Counsellor, Head of Trade and Economic Section Nicholas Burge)та представників ВААІД: Олега Назаренко – Генерального директора ВААІД, Сержа Банзе (керівника представництва Пежо - Сітроен в Україні), Марка Леграсьє (керівника представництва Рено в Україні ).Під час зустрічі, сторони обговорили стан українського автомобільного ринку та основні загрози, які можуть внести дестабілізацію: введення утилізаційного збору на імпорт авто, введення спецмита та перегляд в рамках ВТО існуючого ввізного мита . Були обговорені шляхи пошуку виходу з можливих кризових ситуацій та принципи подальшої співпраці.

Як українізувати світовий автопром

Як українізувати світовий автопром

Нещодавно у пресі прозвучала інформація, що GM буде вимушена для продажів "Шевроле" в Єгипті зняти знаменитий хрест з капота, щоб не ображати виглядом хреста почуття правовірних мусульман.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта