06.01.2013

Як кишенькове дзеркало увійшло в історію автопрому

За матеріалами сайту: m2motors.com.ua

Все геніальне - простоа все просте - геніальнеЦя фраза виправдовувала себе вже мільйони разівВиправдає і в цей, тому, що сучасне дзеркало заднього виду в автомобілі не що іншеяк аналог маленького дзеркальцяяке носять із собою практично всі жінки.

Отже, якщо вірити джерелам, то вперше дзеркало заднього виду стало відоме громадськості у 1906 році і було встановлено на автомобілі Роллс - Ройс. Однак інші джерела пишуть про те, що вперше дзеркало заднього виду було встановлено на автомобіль тільки в 1911 році. Коли воно з'явилося на автомобілі Marmon Model 32 'Wasp', що брав участь  в гонках 500 миль Індіанаполіса.

Marmon Model 32 'Wasp'

Рей Херрон, який брав участь у змаганнях, на відміну від всіх конкурентів, не зміг знайти відповідного механіка, який повинен був супроводжувати його в гонці, підказувати маршрут та інформувати про ситуацію позаду. Тоді він вирішив просто прикріпити до автомобіля дзеркало - затія вдалася на славу: цей випадок не тільки увійшов в автомобільну історію, але й допоміг креативному гонщикові виграти змагання і 14 250 доларів в якості призу. На наступний рік Елмер Бергер вперше встановив дзеркало на серійний автомобіль і зародив традицію застосування його звичайними водіями.

Як би там не було, а в 1930 р. під час знаменитого 24-годинного марафону в Ле-Мані відбулася найстрашніша катастрофа за весь час проведення автомобільних гонок - після удару ззаду один з «Мерседесів» перелетів через огорожу, врізався в трибуну та вибухнув . Тоді загинуло більше вісімдесяти чоловік. Вважається, що якщо б «срібні стріли» виконали рекомендації організаторів гонки та встановили на свої боліди дзеркала заднього виду, аварії могло б і не статися.

На старих автомобілях (випуску до 1950-х ... 60-х, а в СРСР, з характерною для нього низькою щільністю транспортного потоку, - і до 1970-х років) встановлювали тільки одне внутрішнє дзеркало

На старих автомобілях (випуску до 1950-х ... 60-х, а в СРСР, з характерною для нього низькою щільністю транспортного потоку, - і до 1970-х років) встановлювали тільки одне внутрішнє дзеркало; в 50-х роках з'явилося зовнішнє дзеркало з боку водія, а дещо пізніше і з боку, протилежного водієві.

Cвого часу також можна було зустріти зовнішні дзеркала, встановлені не на дверцятах, а на передніх крилах, далеко від салону. Ця мода виникла в США в середині 50-х років одночасно з піком моди на панорамне лобове скло, через яке було добре видно крила автомобіля, що в теорії покращувало оглядовість - водій міг спостерігати за бічними дзеркалами заднього виду безпосередньо через лобове скло, не пересікаючи поглядом його стійки.

Теги: будова авто, дзеркало, історія

Читайте також:
Как менялись светофоры с XIX века до наших дней
05.06.2014
Как менялись светофоры с XIX века до наших дней
Штутгарт – родина автомобиля.
04.06.2014
Штутгарт – родина автомобиля.
Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів
22.05.2014
Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів
Історія еволюції сучасного автомобіля за дві хвилини від Kіа
12.05.2014
Історія еволюції сучасного автомобіля за дві хвилини від Kіа
Citroёn Traction Avant – 80 лет
18.04.2014
Citroёn Traction Avant – 80 лет
Volkswagen Golf празднует 40-летие
31.03.2014
Volkswagen Golf празднует 40-летие
Роджер Креторн, легендарна особистість Land Rover, йде на заслужений відпочинок
28.03.2014
Роджер Креторн, легендарна особистість Land Rover, йде на заслужений відпочинок
10 лет подряд Mitsubishi L200 – лидер продаж в классе SUV Pick-Up
04.03.2014
10 лет подряд Mitsubishi L200 – лидер продаж в классе SUV Pick-Up
Кто изобрел светофор?
13.02.2014
Кто изобрел светофор?
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Розмір колеса

Розмір колеса

R17 195/65 означає ...

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Колесо

Колесо

Але вибираючи диски, зрозуміло, не тільки технічні параметри відіграють роль. Радимо одразу відкинути крайнощі: магнієві диски, як литі, так і ковані, - велика рідкість, їх, як правило, роблять тільки на замовлення для спортивних машин.

=> що таке привід коліс?

=> що таке привід коліс?

Рух автомобіля здійснює двигун, який передає обертання на колеса через ряд компонентів - зчеплення, КПП, караданний вал, редуктор ведучого моста з диференціалом та напівосі...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта