16.05.2013

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Вся інформація про: Honda, Hyundai, Mitsubishi

Вся інформація про: Honda CR-V (2012), Hyundai Santa Fe (2013), Mitsubishi Outlander (2012)

За матеріалами сайту: www.auto-motor-und-sport.de

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander - 3 новеньких кросовера азіатського походження, здатні відібрати клієнтів у респектабельних європейцівНас зацікавило одвічне питання - хто з них кращеДля порівняння німці вибрали дизельні версії.

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Кругом припарковані одні Audi, BMW і Volkswagen, а свій автомобіль доводиться впізнавати виключно за номерним знаком? Може не варто переплачувати, адже є ж автомобілі з повним приводом, пристойним дизельним двигуном і за розумною ціною?

Ця осінь виявилася багатою на такі новинки: Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander стали чудовою альтернативою пихатим і надмірно дорогим «німцям». Всі три моделі мають довжину близько 4,6 метра, поставляються (принаймні в Європі) з потужними дизельними двигунами (150 - 197 к.с.), мають величезні багажники і вже давно грають в одній лізі з Audi Q5, BMW X3 і Mercedes GLK, будучи при цьому більш доступними у ціні.

Honda CR-V - економний і доступний

Honda CR-V

У цьому європейському тесті Хонда виявилася найбільш доступним з представленої трійки автомобілем: за CR-V 2.2 4WD Lifestyle, з двозонним клімат-контролем, сидіннями з підігрівом зі шкіри алькантари, сабвуфером, камерою заднього вигляду і бі-ксеноновими фарами Honda просить у Німеччині за 150-сильну версію з повним приводом 34 380 євро.

У новій Хонді пасажири розміщуються на зручних сидіннях, панель управління аж до радіо виглядає просто і зрозуміло, на підлозі і навіть у багажнику - м'які килимки. Ось тільки Хонда відмовилася від використання м'якого пластику і справжнього алюмінію у декоративних елементах - в результаті якісно зібрана панель інструментів втрачає певний шарм. З іншого боку Hyundai і Mitsubishi у цьому плані теж гранично економні.

Жорстка підвіска і великий багажник

Honda CR-V

Типова Honda: перед водієм - великі підсвітлені прилади, які обрамляють світлові смужки. Вони змінюють свій колір на синій або зелений в залежності від стилю водіння. Ще одна типова для компанії особливість: грамотна концепція спинки заднього сидіння. Досить потягнути за ручку в багажнику, як подушки і спинка сидіння автоматично відкидаються вперед і утворюють рівну, якісно виконану підлогу багажника, об'єм якого може доходити до 1669 літрів. У стандартній конфігурації об'єм багажника становить 589 літрів. Таким чином, Хонда при довжині 4570 міліметрів є найкоротшим позашляховиком у цьому тесті і при цьому володіє найбільшим багажником. На жаль, є й інша сторона медалі - максимальне завантаження багажника складає всього 489 кг, що відразу ж зменшує його користувальницьку цінність.

Honda CR-V

Більш послідовним CR-V виявився у налаштуваннях підвіски. Вона є підкреслено жорсткою і охоче повідомляє про всі нерівності дороги, але не стомлює зайвими розгойдуваннями на асфальтових хвилях. Додайте сюди ще досить пряме рульове керування і прогнозовану керованість і ви відразу ж забудете про зайву жорсткість підвіски.

6-ступінчаста «механіка» з короткими передавальними числами перемикається чітко і відмінно узгоджується не тільки з підвіскою, але і з 2,2-літровим дизелем. Агрегат з обертовим моментом 350 Нм працює тихо і без вібрацій. З нуля до сотні він розганяється за 9,5 секунд і не страждає слабкістю навіть на високій швидкості. Тестова витрата палива склала 7,8 літрів/100 км, по цьому показнику Хонда обходить обидва своїх конкурента. Автоматика «стоп-старт», а також активований за допомогою кнопки Eco-режим дозволяють зменшити витрату палива до солідних 5,5 літрів дизеля.

Hyundai Santa Fe: великий і ненажерливий

Hyundai Santa Fe

Позашляховик Hyundai на 12 сантиметрів довше, а його добротний 197-сильний дизель витрачав у тесті на 1 літр більше палива (9,2 л/100 км). Цьому є логічне пояснення: при зважуванні Hyundai виявився на 200 кг важче. Незважаючи на більшу кількість кінських сил і збільшений крутний момент (421 Нм) кореєць тягне на високих передачах нітрохи не краще за CR-V і Outlander. Плюси Santa Fe набирає у салоні. Попереду й позаду 5-місний автомобіль висотою 1,9 м. пропонує багато простору для пасажирів. Шкіряні сидіння м'які і великі, заднє сидіння зсувається у поздовжньому напрямку і має відкидну спинку. Салон багатий на численні полки та ніші, а його матеріали досить якісні. У середній консолі може розміщуватися сенсорний екран навігації. Похвали заслуговує і блакитне підсвічування рідкокристалічного екрану бортового комп'ютера, а також зручне розміщення роз'єму USB і Aux біля 12-вольтової розетки перед важелем КПП.

Hyundai Santa Fe

Hyundai: дорого, шумно та з високим навантажувальним краєм

Аналогічно Хонді спинка заднього сидіння у Santa Fe легко і швидко складається у рівну поверхню. Об'єм багажника варііруется від 534 до 1680 літрів. Практична особливість: під підлогою багажного відсіку можна зберігати різні дрібниці (загальний об'єм ніш - 51 літр). Єдина незручність - край вантажної платформи багажника знаходиться на висоті 78 сантиметрів, для порівняння у Хонди - речі для завантаження у багажник необхідно піднімати на висоту 65,5 сантиметрів.

Підвіска цього гіганта справляє неоднозначне враження. На довгих хвилях дороги він спочатку справляє враження непохитного і надійного корабля, що злегка погойдується, на якому можна подолати найдовші відстані. Але як тільки ви з'їжджаєте з хорошої траси на бездоріжжя, то 19-дюймові колеса Santa Fe починають передавати у салон сильні удари знизу. Ймовірно, справа у першу чергу саме у великих колесах.

Hyundai Santa Fe

Розчарованими залишаються і ті, хто сподівається на активний характер підвіски. Жорстке налаштування підвіски не зменшує нахили автомобіля у поворотах і не покращує інертне рульове керування.

Свої сильні сторони повнопривідний Santa Fe показує на бездоріжжі. Системи допомоги початку руху на схилі і блокування розподілу тягового зусилля (50:50) ставить його на сходинку вище за його конкурентів у тесті (CR-V не має блокування, Outlander не має системи допомоги початку руху на схилі).

Hyundai Santa Fe

Найбільший недолік Santa Fe у Європі - це його ціна. 42380 євро вимагає компанія за 2.2 CRDi в топовій комплектації. При порівнянній комплектації його конкуренти коштують дешевше.

Mitsubishi Outlander: активний і шумний

За Outlander з електричним люком, електроприводом кришки багажника і за третім рядом сидінь у Європі просять на 2500 євро менше, ніж за Hyundai. 150-сильний Mitsubishi, довжина якого (4,66 метра) дозволяє його розташувати між Santa Fe і CR-V, має таку ж масу як і Honda. Це відповідним чином позначається на його динамічних показниках. Прискорення до 100 км / год займає 9,6 секунд.

Mitsubishi Outlander

Для досягнення крейсерської швидкості Аутлендер потрібно більше страждань. 2,2-літровий дизель спалює паливо шумно, якість асфальту можна легко визначати по шуму коліс, а коробка перемикання передач вимагає підвищеної уваги через свої неточності. У нашому тесті ми часто помилялися при перемиканні з п'ятої на четверту передачу. Тим не менш, жорсткуватий дизель порадував своєю витратою палива - 7,9 л/100 км, а комфортна підвіска гасить більшість нерівностей дороги.

В Outlander заплутана навігація і довгий гальмівний шлях

Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander

Поїздку на окремо розкладних сидіннях у багажнику об'ємом 494 літри можна порадити тільки дітям, так як тут катастрофічно не вистачає місця для ніг і голови. Доступ до них теж вимагає чималих фізичних зусиль. Для дорослих пасажирів однозначно потрібно використовувати тільки 1-й і 2-й ряди сидінь. До речі, сидіння другого ряду зсувається у поздовжньому напрямку, а його спинка регулюється по нахилу. Нестачі в корисних полицях і підстаканниках ми не відчули. Найбільше нас засмутила навігація з сенсорним екраном - у більшості випадків вона спрацьовувала тільки після другого дотику. Враження виправило ретельне вивчення пунктів меню пристрою, серед яких ми знайшли навіть індикацію атмосферного тиску.

Mitsubishi Outlander

Ще одне слабке місце Outlander - гальмівна система, яка працює надійно, але уповільнює автомобіль все ж слабо. Гальмівний шлях зі швидкості 100 км / год склав більше 38 метрів - значний мінус з точки зору безпеки. Таким чином, Outlander отримав тільки третє місце, пропустивши на друге місце дорогий і неекономний Santa Fe. Місце номер один у цьому тесті заслужив економний і дуже збалансований CR-V.

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Теги: Honda, Honda CR-V, Hyundai, Hyundai Santa Fe, Mitsubishi, Mitsubishi Outlander, огляд авто, тест-драйв

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів
24.01.2013 прохожий
А шумка у Санты! Им и не снилась!

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Фейсліфт Hyundaі і20 у 2012 році: економні двигуни та сучасна техніка

Фейсліфт Hyundaі і20 у 2012 році: економні двигуни та сучасна техніка

У рамках відновлення Hyundaі і20 оснастили більш економними двигунами й освіжили дизайн. Все це пропонують за розумною ціною

Honda запускає міні-автомобіль N-One

Honda запускає міні-автомобіль N-One

Honda оголосила про випуск на японський ринок міні-автомобіля N-ONE

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Якщо "пропелер" на капоті BMW уже не викликає подиву, то історія логотипів окремих марок дотепер   залишається загадкою

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

У мережі "Хюндай Мотор Україна" діють акційні ціни на автомобілі HYUNDAІ

У мережі "Хюндай Мотор Україна" діють акційні ціни на автомобілі HYUNDAІ

З 13 лютого поточного року в дилерській мережі ТОВ "Хюндай Мотор Україна" стартувала акція на покупку популярних моделей HYUNDAІ 2011 року випуску

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Нещодавно ми отримали до використання www.autoexpert.in.ua оновлений Honda Accord у комплектації Type S.

Автоновинки 2012: Honda

Автоновинки 2012: Honda

У 2012-му Honda взялася за відновлення своїх бестселерів - Honda Cіvіc і Honda CR-V. Перші новини з ринку говорять про правильно обраний курс.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта