16.05.2013

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Вся інформація про: Honda, Hyundai, Mitsubishi

Вся інформація про: Honda CR-V (2012), Hyundai Santa Fe (2013), Mitsubishi Outlander (2012)

За матеріалами сайту: www.auto-motor-und-sport.de

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander - 3 новеньких кросовера азіатського походження, здатні відібрати клієнтів у респектабельних європейцівНас зацікавило одвічне питання - хто з них кращеДля порівняння німці вибрали дизельні версії.

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Кругом припарковані одні Audi, BMW і Volkswagen, а свій автомобіль доводиться впізнавати виключно за номерним знаком? Може не варто переплачувати, адже є ж автомобілі з повним приводом, пристойним дизельним двигуном і за розумною ціною?

Ця осінь виявилася багатою на такі новинки: Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander стали чудовою альтернативою пихатим і надмірно дорогим «німцям». Всі три моделі мають довжину близько 4,6 метра, поставляються (принаймні в Європі) з потужними дизельними двигунами (150 - 197 к.с.), мають величезні багажники і вже давно грають в одній лізі з Audi Q5, BMW X3 і Mercedes GLK, будучи при цьому більш доступними у ціні.

Honda CR-V - економний і доступний

Honda CR-V

У цьому європейському тесті Хонда виявилася найбільш доступним з представленої трійки автомобілем: за CR-V 2.2 4WD Lifestyle, з двозонним клімат-контролем, сидіннями з підігрівом зі шкіри алькантари, сабвуфером, камерою заднього вигляду і бі-ксеноновими фарами Honda просить у Німеччині за 150-сильну версію з повним приводом 34 380 євро.

У новій Хонді пасажири розміщуються на зручних сидіннях, панель управління аж до радіо виглядає просто і зрозуміло, на підлозі і навіть у багажнику - м'які килимки. Ось тільки Хонда відмовилася від використання м'якого пластику і справжнього алюмінію у декоративних елементах - в результаті якісно зібрана панель інструментів втрачає певний шарм. З іншого боку Hyundai і Mitsubishi у цьому плані теж гранично економні.

Жорстка підвіска і великий багажник

Honda CR-V

Типова Honda: перед водієм - великі підсвітлені прилади, які обрамляють світлові смужки. Вони змінюють свій колір на синій або зелений в залежності від стилю водіння. Ще одна типова для компанії особливість: грамотна концепція спинки заднього сидіння. Досить потягнути за ручку в багажнику, як подушки і спинка сидіння автоматично відкидаються вперед і утворюють рівну, якісно виконану підлогу багажника, об'єм якого може доходити до 1669 літрів. У стандартній конфігурації об'єм багажника становить 589 літрів. Таким чином, Хонда при довжині 4570 міліметрів є найкоротшим позашляховиком у цьому тесті і при цьому володіє найбільшим багажником. На жаль, є й інша сторона медалі - максимальне завантаження багажника складає всього 489 кг, що відразу ж зменшує його користувальницьку цінність.

Honda CR-V

Більш послідовним CR-V виявився у налаштуваннях підвіски. Вона є підкреслено жорсткою і охоче повідомляє про всі нерівності дороги, але не стомлює зайвими розгойдуваннями на асфальтових хвилях. Додайте сюди ще досить пряме рульове керування і прогнозовану керованість і ви відразу ж забудете про зайву жорсткість підвіски.

6-ступінчаста «механіка» з короткими передавальними числами перемикається чітко і відмінно узгоджується не тільки з підвіскою, але і з 2,2-літровим дизелем. Агрегат з обертовим моментом 350 Нм працює тихо і без вібрацій. З нуля до сотні він розганяється за 9,5 секунд і не страждає слабкістю навіть на високій швидкості. Тестова витрата палива склала 7,8 літрів/100 км, по цьому показнику Хонда обходить обидва своїх конкурента. Автоматика «стоп-старт», а також активований за допомогою кнопки Eco-режим дозволяють зменшити витрату палива до солідних 5,5 літрів дизеля.

Hyundai Santa Fe: великий і ненажерливий

Hyundai Santa Fe

Позашляховик Hyundai на 12 сантиметрів довше, а його добротний 197-сильний дизель витрачав у тесті на 1 літр більше палива (9,2 л/100 км). Цьому є логічне пояснення: при зважуванні Hyundai виявився на 200 кг важче. Незважаючи на більшу кількість кінських сил і збільшений крутний момент (421 Нм) кореєць тягне на високих передачах нітрохи не краще за CR-V і Outlander. Плюси Santa Fe набирає у салоні. Попереду й позаду 5-місний автомобіль висотою 1,9 м. пропонує багато простору для пасажирів. Шкіряні сидіння м'які і великі, заднє сидіння зсувається у поздовжньому напрямку і має відкидну спинку. Салон багатий на численні полки та ніші, а його матеріали досить якісні. У середній консолі може розміщуватися сенсорний екран навігації. Похвали заслуговує і блакитне підсвічування рідкокристалічного екрану бортового комп'ютера, а також зручне розміщення роз'єму USB і Aux біля 12-вольтової розетки перед важелем КПП.

Hyundai Santa Fe

Hyundai: дорого, шумно та з високим навантажувальним краєм

Аналогічно Хонді спинка заднього сидіння у Santa Fe легко і швидко складається у рівну поверхню. Об'єм багажника варііруется від 534 до 1680 літрів. Практична особливість: під підлогою багажного відсіку можна зберігати різні дрібниці (загальний об'єм ніш - 51 літр). Єдина незручність - край вантажної платформи багажника знаходиться на висоті 78 сантиметрів, для порівняння у Хонди - речі для завантаження у багажник необхідно піднімати на висоту 65,5 сантиметрів.

Підвіска цього гіганта справляє неоднозначне враження. На довгих хвилях дороги він спочатку справляє враження непохитного і надійного корабля, що злегка погойдується, на якому можна подолати найдовші відстані. Але як тільки ви з'їжджаєте з хорошої траси на бездоріжжя, то 19-дюймові колеса Santa Fe починають передавати у салон сильні удари знизу. Ймовірно, справа у першу чергу саме у великих колесах.

Hyundai Santa Fe

Розчарованими залишаються і ті, хто сподівається на активний характер підвіски. Жорстке налаштування підвіски не зменшує нахили автомобіля у поворотах і не покращує інертне рульове керування.

Свої сильні сторони повнопривідний Santa Fe показує на бездоріжжі. Системи допомоги початку руху на схилі і блокування розподілу тягового зусилля (50:50) ставить його на сходинку вище за його конкурентів у тесті (CR-V не має блокування, Outlander не має системи допомоги початку руху на схилі).

Hyundai Santa Fe

Найбільший недолік Santa Fe у Європі - це його ціна. 42380 євро вимагає компанія за 2.2 CRDi в топовій комплектації. При порівнянній комплектації його конкуренти коштують дешевше.

Mitsubishi Outlander: активний і шумний

За Outlander з електричним люком, електроприводом кришки багажника і за третім рядом сидінь у Європі просять на 2500 євро менше, ніж за Hyundai. 150-сильний Mitsubishi, довжина якого (4,66 метра) дозволяє його розташувати між Santa Fe і CR-V, має таку ж масу як і Honda. Це відповідним чином позначається на його динамічних показниках. Прискорення до 100 км / год займає 9,6 секунд.

Mitsubishi Outlander

Для досягнення крейсерської швидкості Аутлендер потрібно більше страждань. 2,2-літровий дизель спалює паливо шумно, якість асфальту можна легко визначати по шуму коліс, а коробка перемикання передач вимагає підвищеної уваги через свої неточності. У нашому тесті ми часто помилялися при перемиканні з п'ятої на четверту передачу. Тим не менш, жорсткуватий дизель порадував своєю витратою палива - 7,9 л/100 км, а комфортна підвіска гасить більшість нерівностей дороги.

В Outlander заплутана навігація і довгий гальмівний шлях

Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander

Поїздку на окремо розкладних сидіннях у багажнику об'ємом 494 літри можна порадити тільки дітям, так як тут катастрофічно не вистачає місця для ніг і голови. Доступ до них теж вимагає чималих фізичних зусиль. Для дорослих пасажирів однозначно потрібно використовувати тільки 1-й і 2-й ряди сидінь. До речі, сидіння другого ряду зсувається у поздовжньому напрямку, а його спинка регулюється по нахилу. Нестачі в корисних полицях і підстаканниках ми не відчули. Найбільше нас засмутила навігація з сенсорним екраном - у більшості випадків вона спрацьовувала тільки після другого дотику. Враження виправило ретельне вивчення пунктів меню пристрою, серед яких ми знайшли навіть індикацію атмосферного тиску.

Mitsubishi Outlander

Ще одне слабке місце Outlander - гальмівна система, яка працює надійно, але уповільнює автомобіль все ж слабо. Гальмівний шлях зі швидкості 100 км / год склав більше 38 метрів - значний мінус з точки зору безпеки. Таким чином, Outlander отримав тільки третє місце, пропустивши на друге місце дорогий і неекономний Santa Fe. Місце номер один у цьому тесті заслужив економний і дуже збалансований CR-V.

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Теги: Honda, Honda CR-V, Hyundai, Hyundai Santa Fe, Mitsubishi, Mitsubishi Outlander, огляд авто, тест-драйв

Читайте також:
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
26.06.2017
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
більше новин »
Коментарі відвідувачів
24.01.2013 прохожий
А шумка у Санты! Им и не снилась!

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Час випробувань: тест-драйви позашляхових автомобілів Mіtsubіshі

Час випробувань: тест-драйви позашляхових автомобілів Mіtsubіshі

За підтримки компанії "Торговий дім - НІКО", офіційного імпортера Mіtsubіshі Motors в Україні, у дилерській мережі по всій Україні проводиться серія тест-драйвів повнопривідної лінійки Mіtsubіshі

Автоновинки 2012: Mitsubishi

Автоновинки 2012: Mitsubishi

Mіtsubіshі - дуже популярна марка в нашій країні. Підтримати купівельний інтерес покликані новинки японського виробника. Цього року  їх планується відразу дві.

Перші суб'єктивні враження від нового Mіtsubіshі Outlander

Перші суб'єктивні враження від нового Mіtsubіshі Outlander

Mіtsubіshі перебуває у творчому пошуку. Після ряду експериментів із дизайном в обрисах нового Outlander XL уже впізнається певна гармонія. Новинка вже готова до виходу на ринок і це стало приводом розглянути її ближче

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Реклама Renault (Dacіa) Duster дуже приваблива: модний позашляховик з надійною технікою Renault за ціною маленького автомобільчика. Але як же виглядає усе замежами телевізора? Представник авторитетного видання http://www.auto-motor-und-sport.de проїхав 50 000 і задокументував усе з німецькою педантичністю...

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

У світі є декілька автомобільних брендів, прихильність до котрих є дуже велика. Це означає, що багато покупців навіть не думають міняти свій автомобіль на машину іншого виробника. Це в першу чергу стосується японського бренду Honda. Представники www.autoexpert.in.ua отримали можливість зрозуміти, чому це так на прикладі наданого для тест-драйву седана Honda Civic.

Акція компанії "Хонда Україна": оригінальні запчастини на CR-V і Cіvіc

Акція компанії "Хонда Україна": оригінальні запчастини на CR-V і Cіvіc

З  1 листопада 2011 до 15 лютого 2012 року при обслуговуванні автомобілів CR-V й Cіvіc на офіційних сервісних станціях у дилерській мережі "Хонда Україна" буде надаватися знижка 20% на оригінальні запчастини

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта