15.12.2012

Спортивний гібрид Honda CR-Z

Вся інформація про: Honda

Вся інформація про: Honda CR-Z (2010)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Автор: Олег Авєрін, всі статті автора

Honda CR-Z це автомобільякий вже встиг нашуміти у всьому світі продовжує дивувати своєю незвичністюПоєднання гібрида і спортивного автомобіля - ось чим приваблює Honda CR-Z.

Honda CR-Z

Технічні характеристики

Honda CR-Z обладнаний 1,5 літровим бензиновим двигуном потужністю 114 к.с, електромотором, що видає 10 к.с. та 6-ти ступінчастою механічною коробкою передач. Передня підвіска типу MacPherson із контролем центру кута сходження, стабілізатор поперечної стійкості та газонаповнені амортизатори. Позаду торсіонна балка, стабілізатор поперечної стійкості й газонаповнені амортизатори.

Габаритні розміри

Довжина 4080 мм

Ширина 1740 мм

Висота 1395 мм

Ширина передньої колії 1520 мм

Ширина задньої колії 1500 мм

Дорожній просвіт 135 мм

Колісна база 2425 мм

Об'єм багажного відділення 225/401

Зовнішній вигляд і комфорт салону

Виглядає Honda CR-Z по молодіжному, всі спортивні обриси і кліренс у 135 мм тому підтвердження.

Honda CR-Z

Автомобіль досить компактний і за його габаритами можна сміливо говорити, що він пристосований до міста. Своєрідний дизайн і не поширеність даної моделі на дорогах привертають увагу перехожих також як і шильдик «Hybrid» на кришці багажника. Зовнішній вигляд автомобіля злегка «інопланетний», але враховуючи те, що Honda CR-Z вийшов на ринок уже досить давно, то можна сказати, що цей космічний гість вже адаптувався.

Honda CR-Z

Не можна не відзначити і оптику автомобіля, яка підкреслює і без того оригінальний стиль автомобіля. Honda CR-Z, м'яко кажучи, дивує своєрідністю. Причому, це проявляється навіть у дрібницях. Одні дверні ручки чого лише варті, такої форми ручки рідко можна зустріти навіть на нових автомобілях, що випускаються сьогодні.

Honda CR-Z

Процедуру посадки в салон Honda CR-Z можна порівняти хіба що з посадкою пілота у винищувач. На водійському місці почуваєш себе як у кабіні пілота, і це, безумовно, заслуга дизайнерів компанії Honda. Посадка низька, як і сам автомобіль у принципі. Сидіння зручні та з хорошою бічною підтримкою.

Honda CR-Z

Що стосується ергономіки салону, то виглядає все заплутано і нагадує той же літак з купою датчиків та кнопок управління чимось. Насправді все не так заплутано, як здається і вам не знадобиться багато часу для того, щоб дізнатися призначення тієї чи іншої кнопки, так як всі елементи управління мають зрозумілі позначення та розташовані в логічному порядку. Оглядовість трохи збентежила, доводиться досить пильно видивлятися чи немає перешкод під час поворотів, не кажучи вже про виїзд з парковки задом. Дзеркало в салоні, як правило, у машинах такого типу не особливо допомагає, так як заднє скло розділене на дві частини і через нього практично нічого не видно.

Honda CR-Z

Є у Honda CR-Z і задній ряд сидінь, ну сидіння то точно є, а от дорослій людині там сісти буде важко, місця для ніг там практично немає. Але якщо сидіння скласти, то ви отримаєте пристойний багажник об'ємом 401 л.

Honda CR-Z

У цілому інтер'єр особисто мені сподобався. Підсвічування панелі приладів, форма важеля перемикання передач, світлий салон і відчуття, як на борту винищувача ще раз підкреслили унікальний стиль Honda CR-Z.

Їзда містом

Посадка, як вже було зазначено, низька і зручна, але регулюється вона механічними важелями. Надана нам для тесту Honda CR-Z була оснащена парктроніком, але чомусь тільки датчиком позаду. Чесно кажучи, ззаду він звичайно потрібен, але чому його немає спереду, при такому то кліренсі, це вже інше питання. Габарити автомобіля читаються, але до них треба звикнути.Парковка із заїздом на брівку на Honda CR-Z не дуже практична, так як машина низька.

Керованість на рівні, рулится цей автомобіль відмінно. Досить невеликі розміри і гарне управління Honda CR-Z дозволяють спритно переміщатися у міському трафіку. Підвіска помірно жорстка і відносно спортивна, але під час різких маневрах на швидкості автомобіль трохи розгойдує. Шумоізоляція нормальна, але все таки, аеродинамічні шуми присутні у салоні і доносяться вони з колісних арок. Електродвигун працює завжди у парі з бензиновим. Тобто, електромотор асистує бензиновому під час необхідності. Honda CR-Z можна використовувати у трьох режимах - ECON, NORMAL і SPORT.

Honda CR-Z

Зі зміною режиму, відповідно змінюється і поведінка автомобіля.В режимі ЕCON - машина лінива і досить мляво, по максимуму зменшує витрату палива і турбується про навколишнє середовище. Динаміки при цьому мінімум, але і витрата менше. Режим SPORT більш агресивний і машина стає набагато жвавіше. Режим NORMAL - це щось перехідне між ECON і SPORT. Він призначений для повсякденної їзди у нормальному режимі. До речі, підсвічування панелі приладів також змінює колір залежно від обраного режиму (зелений-синій-червоний). Спортивний гібрид Honda CR-Z оснащений системою Start-stop, що теж допомагає зменшити витрату. Система працює відмінно, не змушує вас затримуватися на світлофорах і не відволікає від дороги у момент старту. Порадувала також і коробка перемикання передач, у якій відносно короткий хід куліси і відмінне, м'яке зчеплення. Їздити з такою механікою одне задоволення.

Комбінування 1,5 літрового бензинового мотора потужністю 114 к.с. і електромотора потужністю 10 к.с не дають суто спортивної динаміки, але по суті, від цієї комбінації, скажених швидкостей і потужності чекати марно.

Наданий нам для тесту автомобіль був обладнаний панорамним дахом, щоправда без електроприводу, що трохи збентежило. Також у цю комплектацію входить і відмінна аудіосистема з шістьма динаміками, сабвуфером і додатковим підсилювачем. Усе це разом дає відмінне звучання і дарує насолоду від водіння.

Підсумки

Honda CR-Z - це дуже цікаве поєднання гібрида і спортивного купе. Він цікавий молоді, але не маленька ціна у цієї моделі трохи бентежить. Для міста Honda CR-Z цілком підійде, але один мінус при міській експлуатації у нього є. Недостатня оглядовість позаду змушує дуже акуратно паркуватися і здавати задом. Відмінний дизайн і, як мінімум, імітацію спортивної, але при цьому комфортної їзди на Honda CR-Z, ви однозначно отримаєте

Редакція www.autoexpert.in.ua дякує компанії «Хонда Україна», офіційного дистриб'ютора бренду Honda в Україні, за надану можливість протестувати автомобіль.

Теги: Honda, Honda CR-Z, тест-драйв

Читайте також:
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
30.06.2017
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
26.06.2017
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Найекономніші автомобілі 2012 року: рейтинг по всім класам

Найекономніші автомобілі 2012 року: рейтинг по всім класам

Тривале використання автомобіля спричиняє   вибухоподібне наростання витрат. Особливо відчутно ми ставимося до витрат на заправку автомобіля та все частіше віддаємо перевагу економним автомобілям. Але які автомобілі в дійсності є економними? Німецьке видання "Auto Motor und Sport" провело своє дослідження та склало реальний рейтинг.

Honda Pilot. Політ нормальний

Honda Pilot. Політ нормальний

У продовження "польоту" на попередній версії Honda Pіlot, команда "Автоексперт.ін.юей" одержала можливість протестувати оновлений автомобіль, і от що із цього вийшло.

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander - 3 новеньких кросовера азіатського походження, здатні відібрати клієнтів у респектабельних європейців. Нас зацікавило одвічне питання - хто з них краще? Для порівняння німці вибрали дизельні версії.

Honda Crosstour: відчуй себе дорослим

Honda Crosstour: відчуй себе дорослим

Honda Crosstour - великий у всіх значеннях, від об'єму двигуна до габаритних розмірів, японський автомобіль в американському стилі побував у нас на тест-драйві

На хетчбеку Honda Civic – до Одеси

На хетчбеку Honda Civic – до Одеси

Нарешті прийшла весна і в нас з'явилась можливість протестувати автомобіль Honda Civic 5D. До нашого розпорядження потрапив автомобіль яскраво червоного кольору у комплектації Executive.

Тест-драйв Honda CR-V: колишній законодавець тренду хоче повернути собі славу

Тест-драйв Honda CR-V: колишній законодавець тренду хоче повернути собі славу

Колись Honda CR-V диктувала правила створення міського позашляховика, але потім все потроху заспокоїлося. Четверте покоління покликане змінити ситуацію.

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

У світі є декілька автомобільних брендів, прихильність до котрих є дуже велика. Це означає, що багато покупців навіть не думають міняти свій автомобіль на машину іншого виробника. Це в першу чергу стосується японського бренду Honda. Представники www.autoexpert.in.ua отримали можливість зрозуміти, чому це так на прикладі наданого для тест-драйву седана Honda Civic.

Тест Cіtroen DS4 THP 200: симбіоз краси та функціональності

Тест Cіtroen DS4 THP 200: симбіоз краси та функціональності

DS4 - це друга модель Cіtroen із шляхетної лінії DS: свіжий дизайн, всепроникаючий комфорт, шляхетний салон і ціле море задоволення

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта