15.12.2012

Концерн BMW Group збільшує число моделей, що оснащуються повним приводом

Вся інформація про: BMW, MINI

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Концерн BMW Group збільшує число моделей, що оснащуються повним пріводомКонцерн BMW Group збільшує число моделей, що оснащуються повним приводомдо 68 - динамічний перерозподіл тягового зусилля дозволяє оптимізувати якість зчеплення коліс з поверхнеюкурсову стійкість і маневреність автомобіля в будь-яких умовах - BMW і MINI продемонструють багатий досвід у сфері створення систем повного приводу в ході заходу Winter Drive Event в австрійському Кютаї.

Взимку аргументи на користь інтелектуальної системи повного приводу звучать особливо переконливо, проте така система здатна подарувати особливе задоволення від водіння не тільки в холодну пору року. Разом з BMW xDrive і MINI ALL4 в автомобілях преміум-брендів BMW і MINI застосовуються технології повного приводу, завдяки яким вдається не тільки оптимізувати якість зчеплення коліс з поверхнею і курсову стійкість на снігу, кризі, слизьких дорогах і пухкому грунті, але і відчутно підвищити маневреність під час проходження поворотів. На момент початку зимового сезону 2012/2013 система xDrive пропонується для 64 моделей BMW, тоді як система ALL4 доступна для MINI Countryman з чотирма різними двигунами.

Концерн BMW Group увеличивает число моделей, оснащаемых полным приводом

Асортимент автомобілів з ​​постійним повним приводом безперервно зростає: тільки за останні два роки концерн BMW Group збільшив число повнопривідних моделей приблизно на 50%. І нинішня цифра - 68 моделей - буде знову збільшена навесні 2013 року. Крім MINI Paceman з системою ALL4, в цей період в продаж надійдуть перші моделі BMW 3 серії Універсал з системою повного приводу xDrive.

Початок зимового сезону знаменує прем'єра - повний привід для BMW 1 серії. Лінійку моделей з приводом на всі чотири колеса поповнили моделі BMW 120d xDrive і BMW M135i xDrive. Стосовно до BMW 3 серії система xDrive в даний час пропонується для седанів і купе. Інтелектуальна система повного приводу також демонструє свої чудові якості в складі оснащення BMW 5 серії Седан, BMW 5 серії Універсал і BMW 5 серії Гран Туризмо, BMW 6 серії Купе, BMW 6 серії Кабріолет, BMW 6 серії Гран Купе, розкішного седана BMW 7 серії, а також моделей BMW X1, BMW X3, BMW X5 і BMW X6.

Яскрава динамічність вже з перших миттєвостей: історія систем повного приводу BMW, що бере початок у 1985 році

Система передачі потужності на всі чотири колеса була вперше запропонована в 1985 році у складі оснащення моделі BMW 3 серії як альтернатива фірмовому задньому приводу. Навіть на такому ранньому етапі розподіл крутного моменту між мостами дозволяло не тільки оптимізувати якість зчеплення коліс з поверхнею, але і підвищити динамічність проходження поворотів. Цей принцип залишається ефективним донині і є ключовою особливістю сучасної концепції повного приводу BMW xDrive.

На відміну від інших автовиробників, які застосовують повний привід в основному для компенсації дефіциту зчеплення з поверхнею, який характерний для передньопривідних автомобілів, інженери BMW вигідно використовують у системі xDrive переваги заднього приводу. У звичайних умовах більша частина крутного моменту прямує туди, де вона найкращим чином перетвориться в яскраву динаміку, добре знайому по автомобілям BMW з одним ведучим мостом. Іншими словами, більша частина тяги передається на задні колеса. Така схема дозволяє практично повністю виключити вплив тяги на характерну для автомобілів BMW точність рульового управління. При швидкісному проходженні поворотів баланс сил в ще більшому ступені зміщується в бік заднього моста. З метою підвищення точності рульового управління в поворотах і забезпечення високої курсової стійкості система xDrive при входженні в поворот збільшує частку потужності, що спрямовується на задній міст. Це дозволяє отримувати ні з чим незрівняне задоволення від водіння.

Ось вже більше 20 років інженери BMW застосовують електронну систему управління, що забезпечує високоточний аналіз умов руху і миттєву реакцію з відповідним перерозподілом потужності. У моделі BMW 525ix, представленої в 1991 році, блок управління системи повного приводу отримував сигнали датчиків обертання коліс антиблокувальної системи, датчика обертів двигуна, положення дросельної заслінки і стану гальм. На основі цих даних система вибирала оптимальні параметри розподілу потужності.

Сьогодні система управління xDrive тісно пов'язана із системою забезпечення курсової стійкості в рамках комплексної системи управління шасі (Integrated Chassis Management, ICM). Це означає, що крім швидкості обертання коліс система повного приводу може працювати з даними, що надходять з системи DSC (кут повороту автомобіля, положення педалі газу, поперечне прискорення). Завдяки високоточному аналізу умов руху система xDrive функціонує в попереджуючій манері, що дозволяє їй по праву називатися єдиною у світі інтелектуальною системою повного приводу. На відміну від традиційних систем повного приводу, що реагують безпосередньо на факт появи пробуксовки, система xDrive здатна заздалегідь розпізнати передумови надлишкової або недостатньої обертальності на основі даних системи DSC і запобігти розвитку цих небажаних явищ шляхом випереджального перерозподілу тяги.

Наприклад, при появі ризику зносу передніх коліс система миттєво збільшує частку потужності, переданої на задні колеса. У результаті автомобіль проходить поворот з більш високою точністю. Те ж відбувається і під час отримання інформації про можливість занесення задніх коліс: у цьому випадку збільшується відсоток потужності, що спрямовується на передній міст. Таким чином, система повного приводу готова до ситуації ще до початку пробуксовки коліс, і потужність двигуна без втрат перетвориться в задоволення від водіння.

Моделі BMW X: унікальний атлетичний характер

Із самого початку запорукою успіху моделей BMW X була система повного приводу, яка (спільно з високотехнологічною системою підвіски) забезпечує неперевершену динамічність водіння. Модель BMW X5, представлена ​​в 1999 році, дозволила говорити про новий клас автомобілів - Sports Activity Vehicle. Поява BMW X3 у 2004 році аналогічним чином відкрило нову главу в історії повнопривідних моделей бренду: вперше була представлена ​​система повного приводу BMW xDrive, що включала у себе багатодискову муфту з електронним управлінням для регулювання розподілу потужності між переднім і заднім мостами із ще більш високою точністю і швидкістю . Електронне управління дозволяє перерозподіляти зусилля за рекордно короткий час. Повне з'єднання або роз'єднання муфти у центральному дільнику потужності може бути виконано всього за одну 16-ти тисячну частку секунди.

Ще більш висока маневреність із системами Performance Control і Dynamic Performance Control

У автомобілях BMW X1 і BMW X3 система xDrive може поєднуватися з системою Performance Control. Це дозволяє ще більше підвищити маневреність. Виборче гальмування внутрішнього заднього колеса під час повороту і одночасне збільшення потужності двигуна дозволяють реалізувати особливо динамічне і точне проходження криволінійних ділянок, наприклад крутих поворотів. Застосування гальма запобігає пробуксовку внутрішнього заднього колеса. Одночасно з цим збільшується частка потужності, яка подається на зовнішнє заднє колесо, що забезпечує підвищену маневреність під час зміни напрямку руху.

У BMW X6 розподіл потужності носить ще більш гнучкий характер, що також відноситься до моделей BMW X5 M і BMW X6 M, - всі ці моделі оснащуються системою Dynamic Performance Control в якості стандартного обладнання. Ця система також має електронне управління. Вона інтегрована в диференціал заднього моста і взаємодіє з системою xDrive, забезпечуючи незвичайне поєднання динамічності і курсової стійкості. На додаток до динамічного перерозподілу потужності між переднім і заднім мостами система забезпечує безступінчате регулювання розподілу крутного моменту між задніми колесами. Таким чином, додатково підвищуються точність рульового управління та курсова стійкість при динамічному проходженні поворотів. При наявності ознак надмірної обертальності система xDrive зменшує частку потужності, переданої на задні колеса, що штовхають задню частину автомобіля в напрямку зовнішньої сторони повороту. В цей же час система Dynamic Performance Control перенаправляє потужність від зовнішнього заднього колеса (яке піддається максимальній дії відцентрових сил) до внутрішнього заднього колеса. Розвиток недостатньої обертальності запобігається за протилежним сценарієм: система xDrive зменшує частку потужності, переданої на передні колеса, що штовхають автомобіль до зовнішньої сторони повороту, тоді як система Dynamic Performance Control оптимізує курсову стійкість, зміщуючи крутний момент у бік зовнішнього заднього колеса. Система Dynamic Performance Control контролює розподіл потужності між задніми колесами навіть у випадку раптової зміни навантаження або при русі на примусовому холостому ходу, тим самим гарантуючи унікальну маневреність та курсову стійкість, навіть якщо водій знімає ногу з педалі газу під час проходження повороту.

Задоволення від водіння на будь-якому дорожньому покритті: MINI ALL4

У 2010 році маневреність MINI (нагадує поведінку гоночного карта) придбала нову грань. З виходом на ринок MINI Countryman фірмовий характер автомобілів бренду підкорив нові горизонти, буквально проклавши до них дорогу по пересіченій місцевості. Це стало можливим завдяки системі повного приводу ALL4, пропонованої у якості альтернативи передньому приводу MINI. В основі системи лежить електромагнітний центральний диференціал. Система забезпечує безступінчастий перерозподіл тяги між переднім і заднім мостами. У звичайних умовах до 50% тягового зусилля спрямовуються на задній міст. В екстремальних ситуаціях, наприклад при русі по кризі або снігу, автомобіль може ставати фактично повністю задньопривідним. Керуюча електроніка системи ALL4, інтегрована безпосередньо в блок DSC, дозволяє змінювати параметри розподілу потужності за необхідності та реагує протягом мілісекунд. З урахуванням даних системи DSC, розподіл тяги заздалегідь вибірково регулюється, наприклад під час проходження повороту, при цьому забезпечується оптимальна маневреність без втрати безпеки на дорозі.

Теги: BMW, Mini, автобізнес

Читайте також:
АЛЬЯНС RENAULT-NISSAN РЕАЛІЗУВАВ У 2015 Р. 8,5 МЛН. АВТОМОБІЛІВ
10.02.2016
АЛЬЯНС RENAULT-NISSAN РЕАЛІЗУВАВ У 2015 Р. 8,5 МЛН. АВТОМОБІЛІВ
Бренд Honda в Україні: нові шляхи розвитку
16.04.2015
Бренд Honda в Україні: нові шляхи розвитку
Офiцiйно - новини про припинення продажів Opel та Chevrolet в Росії не стосуються України!
19.03.2015
Офiцiйно - новини про припинення продажів Opel та Chevrolet в Росії не стосуються України!
Завод KIA Motors в Словаччині побив рекорд виробництва!
22.01.2015
Завод KIA Motors в Словаччині побив рекорд виробництва!
Bosch планує стати єдиним власником ZF Lenksysteme
17.09.2014
Bosch планує стати єдиним власником ZF Lenksysteme
Honda CR-V – самый продаваемый SUV в мире по результатам первого квартала года
01.08.2014
Honda CR-V – самый продаваемый SUV в мире по результатам первого квартала года
Great Wall вновь вошел в список самых дорогих брендов Китая
21.07.2014
Great Wall вновь вошел в список самых дорогих брендов Китая
На заводе VDL Nedcar состоялся запуск производства MINI
21.07.2014
На заводе VDL Nedcar состоялся запуск производства MINI
Mitsubishi Motors Corporation будет поставлять Chrysler de Mexico компактный седан
04.07.2014
Mitsubishi Motors Corporation будет поставлять Chrysler de Mexico компактный седан
більше новин »
Коментарі відвідувачів

BMW Group відзначає кращі продажі у серпні за всю історію концерну

BMW Group відзначає кращі продажі у серпні за всю історію концерну

У серпні 2012 концерн BMW Group передав клієнтам по всьому світу 121 615 автомобілів BMW, MINI та Rolls-Royce. Зростання обсягу продажів у порівнянні з серпнем 2011 року, коли було продано 110 903 автомобіля, склало 9,7%.

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Московський Міжнародний Автомобільний Салон, який проходить із 31 серпня до 9 вересня 2012 року у виставочному центрі "Крокус Експо", безумовно, є головним бієнале в автомобільному бізнесі Росії. На своїй експозиції BMW Group представить європейську прем'єру: BMW і8 Spyder Concept.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

Експозиція BMW Group на Московському автоcалоні

Експозиція BMW Group на Московському автоcалоні

Експозиція BMW Group на Московському міжнародному автомобільному салоні 2012, що проходить у виставочному комплексі "Крокус Експо" з 31 серпня по 9 вересня, традиційно відрізняється широтою масштабу. Найбільший серед експонентів люксового сегменту стенд площею 3900 кв.м. покликаний наочно продемонструвати основні досягнення концерну за останні роки

Кращі автомобілі для пограбування банків

Кращі автомобілі для пограбування банків

Пам'ятаєте анекдот? - "Чому в СРСР було мало пограбувань банків? - Тому що автомобіль для втечі треба було чекати 15 років. "МИ, звичайно ж, не спонукаємо вас до пограбувань та нагадуємо про усю суворість покарання за такий вчинок, але ідея дослідити, який автомобіль є найкращим для втечі з місця події здалася нам такою, яка заслуговує уваги.

П'ятдесят нових моделей авто будуть представлені на автошоу в Детройті

П'ятдесят нових моделей авто будуть представлені на автошоу в Детройті

Однією з головних прем'єр Детройтського автошоу стане презентація машини BMW 4 Series. Хоча вона буде представлятися в якості концепту, її вже незабаром можна буде запускати в серійне виробництво.

Автоновинки 2011 / 2012: що очікує на нас у найближчі 12 місяців

Автоновинки 2011 / 2012: що очікує на нас у найближчі 12 місяців

У найближчі 12 місяців будуть представлені численні нові моделі. Сформувався і новий тренд виробників: різноманіття приводів і нові концепти.

Цієї осені BMW готує нові двигуни для 1-ї та 3-ї серії

Цієї осені BMW готує нові двигуни для 1-ї та 3-ї серії

BMW розширює восени палітру двигунів для своїх компактних автомобілів. Крім того, для 1-ї серії з'явиться повний привід, а для 3-ої - новий навігатор

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта