27.10.2012

Дивовижна одіссея автомобілів класу люкс

За матеріалами сайту: www.epravda.com.ua

Дивовижна одіссея автомобілів класу люксУ демонстраційному залі компанії Baltavtotrade-M виставлені в ряд автомобілі класу люкс. На Рубльовці, де мешкають російські нувориші з їх віллами, хутрами і діамантами, дилер автомобілів BMW виглядає майже скромно. Седани 5-ої серії припарковані разом з моделями 3-ї серії, а між ними вклинився шикарний X6.

Продавець каже про цю модель: «nowaja» - тільки що з конвеєра! Нуль кілометрів пробігу! Саме так уявляють цей позашляховик.

Однак насправді цей автомобіль встиг взяти участь у незвичайній одіссеї. Він вже подолав 9000 кілометрів від американського міста Спартанбург (Spartanburg), де мюнхенський концерн виробляє свої позашляховики X3, X5 і X6, а також побував у Бремерхафені і Калінінграді.

При цьому своїм ходом ця машина, оснащена найпотужнішими двигунами, не проїхала жодного метра. Її доставили по морю, а потім на вантажівці. Під час своєї тривалої подорожі по морях і океанах її стан змінювався. У Сполучених Штатах автомобіль поставили на колеса, у Бремерхафені розібрали, а в Калінінграді знову зібрали.

Виходить, що компанія BMW двічі займається збіркою своїх автомобілів.

В автомобільній індустрії, де ритмічність виробничих циклів важливіше за все, це справляє дивне враження. І, тим не менш, збільшення тривалості процесу виготовлення приблизно у три рази є неминучим.

Справа в тому, що історія з BMW X6 особливо яскраво висвітлює проблему, що має відношення до автомобільної індустрії в цілому. Автовиробники змушені шукати способи обходу імпортних мит. Розбирання машини на складові частини і є одним з таких прийомів. За рахунок місцевого складання створюється локальне виробництво - і тим самим відпадає необхідність платити надвисокі мита.

Дивовижна одіссея автомобілів класу люкс

Причиною подібного роду ситуації є захисний інстинкт ринків, що розвиваються: такі країни як Росія, Бразилія та Індія намагаються відгородитися від сильних індустріальних держав за допомогою ввізних бар'єрів. Замість того, щоб бути заваленими західними автомобілями класу люкс, вони воліють розвивати свою власну економіку.

У Росії імпортні мита на нові машини і після вступу у Всесвітню торгову організацію (ВТО) все ще становлять 25%. У найближчі роки вони поступово будуть скорочуватися.

Бразилія шокувала всіх на початку року тим, що підвищила ввізні мита на 30 процентних пунктів, і тепер вони становлять 55%, а Індія вимагає навіть 60%.

Аргентина змушує підприємства компенсувати експорт за допомогою імпорту «долар за долар». Компанія Porsche купує в Аргентині вино, тоді як концерн BMW дав згоду на закупівлю шкіри і рису.

Подібного роду перешкоди приймаються в розрахунок, коли будівництво нового автомобільного заводу поки не очікується, проте присутність на ринку вважається стратегічно важливим. Якщо кількість автомобілів невелика, але, тим не менш, продавати їх вигідно, то одним з варіантів вирішення цієї дилеми нерідко може стати метод повного розбирання (Completely Knocked Down). Замість того, щоб завозити цілі машини, виробники направляють у країну окремо двигуни, кузови та двері.

Зазвичай виробники при цьому беруть окремі деталі, призначені для звичайної збірки, упаковують їх і посилають у далекі країни. Однак на заводі у Спартанбурзі подібного роду логістична структура для моделей X5 і X6 відсутня. Успіх цих моделей у таких країнах як Росія виявився несподіваним. «Тому метод повного розбирання, звичайно, є лише проміжним рішенням», - підкреслив офіційний представник BMW. Нова модель X3 вже піддається розбиранню.

Дивовижна одіссея автомобілів класу люкс

У даний час компанія BMW збирає свої автомобілі в Калінінграді, Єгипті, Малайзії, Індії та в Таїланді якраз за цим методом. І концерн Volkswagen також здійснює, наприклад, складання моделей Passat і Jetta в Малайзії на основі принципу повного розбирання, і за тією ж схемою в Індонезії проводиться сімейний мінівен Touran. Нерідко подібні складальні підприємства використовуються як основа для того, щоб пізніше побудувати справжній завод.Розраховує на зростання продажів, зрозуміло, і компанія BMW, представники якої оголосили нещодавно про свої плани в Бразилії. У ніч на вівторок мюнхенський концерн конкретизував свої наміри щодо будівництва нового заводу в Бразилії. Як повідомив в понеділок на зустрічі з президентом країни Ділма Русефф (Dilma Rousseff) член правління концерну BMW Іан Робертсон (Ian Robertson), його компанія планує в найближчі роки інвестувати 200 мільйонів євро у будівництво виробничих потужностей у цій країні. Якщо бразильський уряд остаточно схвалить ці плани, то виробництво автомобілів почнеться в 2014 році. За словами Робертсона, планується виробництво 30 000 машин у рік. На новому підприємстві буде створено 1000 нових робочих місць, і додаткова їх кількість виникне у постачальників комплектуючих. Новий завод буде мати власне кузовне виробництво, цех фарбування та складальних цех, і це вже на крок далі, ніж просто складальне підприємство.

Бразилія вважається перспективним ринком для автоіндустрії, хоча темпи росту в цій країні поки залишаються невисокими, а ринок для вищих класів автомобілів ще невеликий. Уряд зовсім недавно представив змінені умови для іноземних підприємств, у тому числі це стосується і визначення ступеня локалізації виробництва. Однак від високих імпортних мит Бразилія, судячи з усього, відмовлятися не збирається.

Теги: автобізнес, купівля авто

Читайте також:
Продажи внедорожников и SUV Great Wall бьют рекорды
23.04.2013
Продажи внедорожников и SUV Great Wall бьют рекорды
«НІКО-Україна» - лідер продажів автомобілів Mitsubishi в 2012 році
04.02.2013
«НІКО-Україна» - лідер продажів автомобілів Mitsubishi в 2012 році
Пакет послуг PrecurePro: економія на кожному кілометрі
29.01.2013
Пакет послуг PrecurePro: економія на кожному кілометрі
П'ять авто-прогнозів на 2013 рік
26.01.2013
П'ять авто-прогнозів на 2013 рік
Nissan знижує ціни на електромобіль Nissan LEAF
25.01.2013
Nissan знижує ціни на електромобіль Nissan LEAF
Поліція Китаю пересяде на електромобілі BYD e6
15.01.2013
Поліція Китаю пересяде на електромобілі BYD e6
Компанія «Єврокар» підтвердила дію сертифікату ISO
28.12.2012
Компанія «Єврокар» підтвердила дію сертифікату ISO
Що чекає світовий авторинок у новому році
25.12.2012
Що чекає світовий авторинок у новому році
Авторинок України в листопаді: ТОП-20 з продажів
19.12.2012
Авторинок України в листопаді: ТОП-20 з продажів
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Б/в авто: що продають і купують українці

Б/в авто: що продають і купують українці

Які марки і моделі машин були найбільш ходовими на вторинному ринку України у 2012-му році. Якими будуть бестселери на вторинному ринку в 2013-му році і які параметри будуть відігравати ключову роль під час вибору б/в автомобіля у пересічних українців.

Наші послуги

Наші послуги

Тренінги, консультації, таємний покупець, CSI, он-лайн тестування....

У Тернополі менше купують дорогі авто

У Тернополі менше купують дорогі авто

Згідно статистики ринку автопродажів у вересні цього року в автосалонах Тернопільщини було реалізовано найменшу кількість дорогих автівок.

Реєстрація в ДАІ (МРЕВ)

Реєстрація в  ДАІ (МРЕВ)

Реєстрація автомобіля в ДАІ є важливим етапом покупки автомобіля. Договір купівлі-продажу дозволяє Вам володіти авто, а реєстрація в ДАІ дає Вам право використовувати його за призначенням. Саме на цьому етапі Ви можете зробити собі особливі номерні знаки або дублікати номерних знаків у випадку, якщо у Вашого авто нестандартні для нашого регіону місця під номери.  

Аутсорсингове керування автопарками або fleet management по-українському

Аутсорсингове керування автопарками або fleet management по-українському

Так вже склалося, що в Україні до останнього часу питаннями аутсорсингу в керуванні корпоративними парками ніхто серйозно не займався

Хто з виробників заробляє на своїх автомобілях більше всіх?

Хто з виробників заробляє на своїх автомобілях більше всіх?

Що стосується заробітку на кожному проданому автомобілі, те BMW жваво залишає своїх прямих конкурентів Audі та Daіmler далеко позаду. Але от справжнім королем ринку тут є...

Вживані авто: ринок чи базар?

Вживані авто: ринок чи базар?

Сьогодні в Україні ринку старих авто немає, є дикий базар. Звичайно, офіційні імпортери намагаються запустити систему продажу trade-in. У багатьох автосалонах вона вже успішно працює, але замінити свій старий автомобіль на новий покупець може тільки в рамках одного бренду.

Купівля автомобіля: який колір вибрати?

Купівля автомобіля: який колір вибрати?

Характеризуючи автомобіль, ми говоримо про марку, модель та колiр. Давайте розберемося з останньої складової докладно. Статистика стверджує, що ...

Бєларусь не відмовляється від заводу Geely

Бєларусь не відмовляється від заводу Geely

Виробництво китайських автомобілів Geely у Білорусії не суперечить домовленостям з Російською Федерацією

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта