25.09.2012

Новий Renault Clio вже протестували: задоволення на трьох

Вся інформація про: Renault

Вся інформація про: Renault Clio (2013)

Поліпшений дизайн

Clio минулого покоління відрізнявся незвичайним дизайном, особливо задньою частиною, яка вийшла суперечливою і неоднозначною. Нова модель - творіння шеф-дизайнера Лоренса ван ден Акер (Laurens van den Acker). Він займає свій пост із 2009 року і значно поліпшив дизайн моделі, хоча багато хто все одно віддадає перевагу сучасному дизайну VW Polo або Kia Rio. Особливістю новинки є наявність тільки 5-дверного варіанту, 3-дверна модель навіть не планується. Щоб компенсувати таке рішення, задні двері зробили практично невидимими, сховавши ручку в задню стійку. В результаті вийшов варіант 2 в 1: 5-дверний автомобіль виглядає як купе.

Renault Clio

Вау!-Ефект

Попереднє покоління Clio заслужило славу найдемократичнішого автомобіля з опціями з класу вище. Так, наприклад, третє покоління Кліо мало систему безключового доступу і пуску двигуна, а нова модель може похвалитися 7-дюймовим дисплеєм навігації. Це велика рідкість для маленьких автомобілів, хоча в Kia Rio є також. У Clio навігація інтегрована в середню консоль і завдяки використанню чорного лаку і хрому нагадує iPad. Планується навіть підключення до Інтернету. Верхня частина торпеди і деякі елементи салону пофарбовані в тестовому автомобілі в червоний колір. Природно, в наявності є й інші варіанти. Перше враження від салону новинки найкраще описує вираз «вау!».

Renault Clio

Три циліндра з турбіною і задоволення

До старту продажів у листопаді 2012 року Clio має в своєму розпорядженні 4 двигуна. Серед них - два бензинових і дизель потужністю 75 і 90 кінських сил. На 2013 рік заявлений ще 120-сильний бензиновий двигун з турбокомпресором. Абсолютною новинкою є 90-сильний бензиновий двигун Energy TCe 90. Слідуючи сучасній тенденції щодо зменшення двигунів, його зробили трьохциліндровим, оснастили прямим впорскуванням і турбокомпресором. Він замінює собою TCe 100 потужністю 103 кінських сили, у розпорядженні якого були 4 циліндри і 1,2 літра об'єму. Новий 0,9-літровий двигун споживає згідно з даними заводу всього 4,5 літрів палива на 100 кілометрів - в цій дисципліні Renault випереджає своїх конкурентів VW Polo і Kia Rio. Після тестової поїздки бортовий комп'ютер показав 6,2 літра - як завжди, трохи більше заявленого.

Renault Clio

Засоби економії

Автоматика «стоп-старт» є серійним оснащенням у Європі для 90-сльного бензинового двигуна. Хто заточений під економію, може замовити версію з кнопкою Eco. З її допомогою можна заощадити на 10 відсотків (!) більше палива. Її натиснення переводить кондиціонер в економний режим, а потужність двигуна зменшується, що водій практично не відчуває. Існує і другий варіант Clio TCe 90 з середньою витратою палива 4,3 літра. Він дозволяє зменшити витрату палива ще на 0,2 літра завдяки більш довгим передаточним числам коробки передач, шинам із зменшеним опором і полегшенню ваги автомобіля.

Renault Clio

Задоволення

Маленький трициліндровий двигун TCe ​​90 працює дуже тихо і тільки часом підвищує свій голос. Їздити з ним - одне задоволення. Пов'язано це, не в останню чергу, з обертовим моментом - 135 Нм - це відповідає атмосферному бензиновому аналогу об'ємом 1,4 літра, як, наприклад, у Kia Rio 1.4. В останньому максимальний обертовий момент доступний тільки від 4 200 об / хв, в той час як в Renault він доступний вже при 2500 об / хв. На звивистих дорогах з частими підйомами в Кліо доводиться досить часто перемикатися на 2-гу передачу. Не можна сказати, що це сильно напружує, адже серійно встановлювана 5-ступінчаста «механіка» працює точно і приємно. Якщо вам подобається тримати руки на кермі, доведеться почекати до середини 2013 року - в цей час з'явиться 6-ступінчаста коробка з подвійним зчепленням EDC.

Renault Clio

Гарне рульове управління, жорстка підвіска

Clio TCe 90 оснащується на задньому мосту гальмівними барабанам, а не дисками - це особливість маленьких автомобілів зі слабкими двигунами. Гальмування при цьому - бездоганне. Електромеханічне рульове управління радує насамперед на звивистих дорогах завдяки прямому налаштуванні.

Не таке приємне враження залишає підвіска: на поганій дорозі її жорсткість починає заважати. Її не можна назвати спортивною, так як у поворотах Clio IV нахиляється також сильно, як і більшість інших маленьких авто. Додайте до цього м'які сидіння з низькою бічною підтримкою в районі стегна і ви зрозумієте всю складність ситуації.

Renault Clio

Великий, але непрактичний багажник

На задньому сидінні посадка могла б бути відмінною, якби не низька стеля. Простору для ніг цілком достатньо, а от рослі люди впираються у дах, якщо вони нахиляються у бік стійки. Середньому пасажирові на задньому сидінні при спробі пристебнутися потрібно дертися вгору - кріплення ременя безпеки інтегровано в дах.

Пристосованість автомобіля до щоденного використання теж є компромісною. Так, наприклад, багажник вміщає від 300 до 1146 літрів - це значно більше, ніж VW Polo або Kia Rio. Але при цьому навантажувальний край є дуже високим, а при вивантаженні важких ящиків заважає високий поріг. До цього ще додається нерівна підлога, якщо скласти спинку заднього сидіння.
Схоже, що компанія Renault сконцентрувалася в першу чергу на безпеці - новий Clio отримав максимальні 5 зірок у тесті EuroNCAP. На цьому тлі невеликі складнощі з багажником відходять на другий план.

Renault Clio

90-сильний бензиновий двигун і серійна навігація

Протестований Clio Energy TCe 90 у версії Dynamique пропонується в Європі за 16 300 євро. В оснащення автомобіля входять електричні склопідйомники попереду, дзеркала з електрорегулюванням та електропідігрівом, кнопка пуску двигуна, кондиціонер, CD-радіо і незвичайні для такого класу автомобілів круїз-контроль і навігація із 7-дюймовим екраном.

Renault Clio

Теги: Renault, Renault Clio, тест-драйв

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Який маленький автомобіль є найкращим?

Який маленький автомобіль є найкращим?

Авторитетне німецьке видання auto-motor-und-sport.de зібрало десять маленьких автомобілів для складного комплексного тесту з метою виявити найкращого. 

VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

Нова VW Jetta - це спроба німців внести свіжий потік у сегмент седанів класом нижче Пасата. Порівняємо її зі 105-сильними бензиновими версіями Mazda 3 та Renault Fluence.

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Реклама Renault (Dacіa) Duster дуже приваблива: модний позашляховик з надійною технікою Renault за ціною маленького автомобільчика. Але як же виглядає усе замежами телевізора? Представник авторитетного видання http://www.auto-motor-und-sport.de проїхав 50 000 і задокументував усе з німецькою педантичністю...

Audі A8 Hybrіd: економія повинна бути економною

Audі A8 Hybrіd: економія повинна бути економною

Ауді - остання із трійки німецьких преміум-брендів, яка представила гібрид класу "люкс". Пізніше не значить гірше?

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Нещодавно ми отримали до використання www.autoexpert.in.ua оновлений Honda Accord у комплектації Type S.

Renault Koleos 2012: перші враження

Renault Koleos 2012: перші враження

Renault поновив Koleos для 2012 року: нова зовнішність, ощадливі двигуни. Залишилося тільки проїхати та зрозуміти, що знаходиться під обновками.

Новий Renault Clіo для інтернет-покоління

Новий Renault Clіo для інтернет-покоління

Оснащений двигунами нового покоління та мультимедійною системою з виходом в Інтернет,  Renault Clіo готується піти у бій восени цього року.

У 2013-му році Renault Clio з'явиться у вигляді універсала

У 2013-му році Renault Clio з'явиться у вигляді універсала

Компактний автомобільчик Renault Clio дебютував на автошоу в Парижі. Якщо 5-дверний хетчбек встиг засвітитися раніше, то універсал поруч з ним виявився несподіванкою. Його серійне виконання очікується у 2013-му році.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта