05.09.2012

Повнопривідні Jaguar XF та XJ із покращеними ходовими характеристиками на будь-яких поверхнях

Вся інформація про: Jaguar

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Нова система повного приводу (AWD) була спеціально розроблена інженерами Jaguar для спортивного седана XF і флагманського XJ, аби покращити їхні ходові якості за несприятливих погодних умов, що супроводжуються погіршенням зчеплення з дорогою. Ця система стала відповіддю на бажання клієнтів володіти Jaguar, в якому фірмова динаміка та керованість поєднувались би з почуттям абсолютної впевненості, яке може гарантувати система повного приводу за складних дорожніх умов.

Розроблена на основі чималого досвіду Jaguar Land Rover в галузі повного приводу, система AWD поєднується з цілком новим бензиновим двигуном V6 3.0 Supercharged потужністю 340 к.с., який серійно комплектується фірмовою системою «Стоп-Старт» та агрегатується із надсучасною восьмиступеневою автоматичною трансмісією від компанії ZF. Новий мотор є ідеальним доповненням нової системи завдяки його високій питомій потужності, яка забезепчує тиху й плавну роботу та впевнений набір потужності незалежно від стану дорожнього покриття.

Аби відчути славетний «ягуарівський драйв», система повного приводу більше орієнтована на задню вісь. 18 місяців складних випробувань за екстремально низьких температур та на різноманітних поверхнях дозволили інженерам досягти бездоганної роботи рульового управління та підвіски. Завдяки подовжньому розташуванню двигуна задня вісь відграє головну роль у роботі повного приводу, а багатодискова муфта у роздавальній коробці спрямовує крутний момент на передню вісь відповідно до коефіцієнту зчеплення з поверхнею та команд водія.

Jaguar

Основна перевага цієї системи полягає у тому, що обидві моделі повністю зберігають динаміку та керованість задньопривідних версій, без найменшої втрати відчуття керма або зворотного зв’язку з дорогою. На сухій поверхні система спрямовує крутний момент переважно на задню вісь та постійно відстежує зчеплення коліс, кут повертання керма і положення педалі акселератора. Завдяки цій інформації електроніка системи миттєво втручається у разі проковзування коліс за рахунок «перекидання» крутного моменту на передню вісь задля покращення тягового зусилля.

Посиленню відчуття впевненості за кермом та підвищенню загального рівня безпеки додатково сприяє поєднання системи повного приводу та системи Jaguar Drive Control. Ця система має зимовий режим (Winter), який передбачає потенційне погіршення зчеплення коліс та ініціює перерозподіл більшої частини крутного моменту на передню вісь. Інтеграція із системою стабілізації (DSC) та системою ABS дозволяє гальмувати кожним колесом окремо і перекидати крутний момент між колесами обох осей, гарантуючи тим самим додатковий рівень безпеки.

Зовнішньою відмінністю між повнопривідними й задньопривідними модифікацями XF та XJ є емблема «3.0 AWD» на кришці багажника. Система AWD доступна для Jaguar XJ зі стандартною та подовженою колісною базою.

Ян Хобан (Ian Hoban), директор з розвитку модельного ряду Jaguar: «Ми особливо пишаємося тим, що наша система повного приводу зберігає усі динамічні якості задньопр ивідних седанів Jaguar з точки зору керованості, інформативності керма та плавності ходу на дорогах із недостатнім зчепленням. Попри збереження усіх переваг повного приводу, моделі XF AWD та XJ AWD як і раніше лишаються джерелом дивовижних емоцій … власне, саме цього ми і прагнули».

Бензиновий двигун V6 3.0 Supercharged (з механічним нагнітачем)

Відчути ефективність нової системи повного приводу дозволяє абсолютно новий бензиновий двигун V6 3.0 Supercharged із цілком алюмінієвою конструкцією. Завдяки надсучасним технологіям він демонструє тиху й плавну роботу та розвиває дивовижну потужність у 340 к.с. при 6500 об/хв. Сприяливим чинником для впровадження повного приводу є вражаючий крутний момент у 450 Нм при 3500-5000 об/хв, причому 400 Нм моменту доступні вже при 2000 об/хв, що забезпечує відмінне тягове зусилля на малих швидкостях.

У новому двигуні використовуються цілком незалежна система регулювання фаз газорозподілу (DIVCT), система безпосереднього впорскування (SGDI), а також змінене положення свічок запалювання, кожна з яких розміщується у чітко визначеному місці камери згоряння, забезпечуючи оптимальну витрату палива. Усі ці переваги, в поєднанні зі ступенем стиснення 10.5:1, збільшують силовий потенціал та покращують економічність нової V-подібної «шістки» у повному діапазоні обертів.

Новітній механічний нагнітач Roots встановлюється у розвалі блоку циліндрів та має електронну систему керування, що дозволяє скоротити споживання палива до вражаючих 20%. Завдяки інноваційній системі балансирних валів, які обертаються у протилежних напрямках, сучасний V6 майже не поступається за рівнем довершеності славнозвісному V8 5.0.

Jaguar

340-сильна версія двигуна V6 3.0 Supercharged працює в парі з восьмиступеневим «автоматом» ZF, розробленим у взаємодії з інженерами Jaguar. Широкий діапазон передатних чисел цієї коробки дозволяє системі AWD повністю використовувати чималу силу двигуна, забезпечуючи при цьому помірне споживання палива та знижений рівень шкідливих викидів. Для перемикання передач в ручному режимі можуть використовуватись підкермові пелюстки.

Покращенню економічності додатково сприяє фірмова автоматика «Стоп-Старт», яка дозволяє заощаджувати до 5% палива у комбінованому циклі. Стартер із подвійним електромагнітним тяговим реле дозволяє перезапускати двигун швидше, ніж водій перенесе ногу з педалі гальма на педаль акселератора.

Компоненти системи повного приводу

Система повного приводу комбінується з восьмиступеневою автоматичною трансмісією, що входить до базової комплектації моделей XF та XJ 2013 модельного року, але модифікована для розміщення роздавальної коробки з активною муфтою, що спрямовує крутний момент на новий передній карданний вал, передній диференціал та повідні вали.

Багатодискова муфта у масляній ванні подає крутний момент на передній карданний вал у відповідності до сигналів блоку керування роздавальною коробкою (TCCM), який відстежує зчеплення коліс та команди водія, розподіляючи крутний момент між осями автомобіля у потрібному співвідношенні.

Для розміщення системи повного приводу на моделях XF та XJ були розроблені нові передній підрамник та поперечина, опори двигуна та випускна система. Система вдало розмістилася разом з передніми повідними валами, які проходять через піддон картера, сприяючи зниженню центру ваги. Блок керування двигуном отримав нові налаштування для ефективної взаємодії з блоком ТССМ, а під капотом для розміщення нової системи були модифіковані паливні контури, шланги, повітрозабірники та випускні колектори. Подібно до задньопривідних моделей, задля покращення акустичного комфорту застосовано новий захист двигуна і тепловий екран з елементами шумоізоляції, що використовуються на трансмісійному тунелі.

Зміни, націлені на збереження базових динамічних якостей Jaguar XF та XJ, торкнулися й ряду інших ключових компонентів. Шланги гідропідсилювача керма високого тиску і нова конструкція передніх поворотних кулаків дозволили досягти прямолінійності та гостроти керма, як і на задньопривідних моделях. Значної модернізації зазнала передня підвіска, в якій використовуються нові пружини, амортизатори та стабілізатор поперечної стійкості. Пружини і амортизатори задньої підвіски також були змінені, а на модель XJ додатково встановлюється новий стабілізатор. В обох моделях було переналаштовано програму керування адаптивними амортизаторами (стандарт для XJ AWD, опція для XF).

Непомітна робота

Головним принципом при розробці системи AWD було те, що жодні умови не повинні були знижувати енергійність руху, динаміку і задоволення від керування. Більш того, моделі XF AWD та XJ AWD мали забезпечувати таку ж саму залученість водія до процесу керування, як і задньопривідні моделі. Для цього інженери Jaguar витратили 18 місяців на тестування системи у самих різних умовах, включаючи замерзлі озера та покриття з різнорідним зчепленням у випробувальному центрі Jaguar Land Rover у Швеції.

Jaguar

Система повного приводу повністю інтегрована з існуючими електронними системами активної безпеки та системами керування динамікою руху, підвищує їхню функціональність та створює надійний комплекс, керований блоком TCCM.

На сухій дорозі система повного приводу прагне зберегти усі динамічні якості задньопривідних моделей за рахунок перерозподілу більшої частини крутного моменту на задню вісь. Виключенням з цього правила є рушання з місця, коли на передню вісь завжди подається обчислений крутний момент, що забезпечує плавне та рівномірне початкове прискорення.

Керує цим процесом елемент попереднього обчислення у складі керівного алгоритму, який прогнозує можливе проковзування коліс та попереджає його за рахунок перерозподілу крутного моменту на передні колеса в якості превентивної міри задля зниження ризику втрати зчеплення з дорогою. Оскільки це активний, а не пасивний метод передачі крутного моменту, вказаний елемент цілком непомітно забезпечує безпеку повного приводу, зберігаючи при цьому динамічні характеристики шасі, притаманні задньопривідним автомобілям.

Система постійно відстежує дорожні умови, положення педалі акселератора і кут повертання керма. У разі виявлення проковзування між передньою та задньою осями блок TCCM автоматично розподіляє крутний момент для компенсації різниці між швидкостями передніх і задніх коліс. Максимальне співвідношення у розподілі крутного моменту між осями становить 50:50.

При роботі у режимі Winter (Зимовий), який обирається за допомогою кнопок Jaguar Drive Control, функція випереджувального контролю працює у посиленому режимі для запобігання проковзуванню коліс. Крім того, електронна система стабілізації постійно відстежує проковзування коліс на кожній осі та використовує антиблокувальну систему (ABS) для вибіркового пригальмовування кожного з чотирьох коліс задля підтримання курсової стійкості.

Система Jaguar Drive Control також пропонує завзятим водіям режим Dynamic (Динамічний), в якому акселератор має більш гостру реакцію, а перемикання передач відбувається швидше та за більш високих обертів. У режимі Dynamic також застосовуються більш жорсткі настройки адаптивних амортизаторів (за наявності системи Adaptive Dynamics), що забезпечує більш чіткі, контрольовані рухи кузова та покращує керованість автомобіля. У режимі Dynamic система повного приводу працює так само, як і у режимі Normal (Стандартний).

Технічні характеристики*

 

XF 3.0 V6 S/C AWD

XJ (SWB) 3.0 V6 S/C AWD

Двигун

V6 3.0 Supercharged

V6 3.0 Supercharged

 

 

 

Робочий об'єм (см3)

2995

2995

Діаметр циліндра / хід поршня, мм

84,5 / 89

84,5 / 89

Максимальна потужність, к.с. / об/хв

340 / 6500

340 / 6500

Максимальна потужність, кВт / об/хв

250 / 6500

250 / 6500

Максимальний крутний момент, фунт-фут / об/хв

332 / 3500-4000

332 / 3500-4000

Максимальний крутний момент, Нм / об/хв

450 / 3500-4000

450 / 3500-4000

Трансмісія

Восьмиступенева автоматична, система повного приводу

Восьмиступенева автоматична, система повного приводу

Інтелектуальна система «Стоп-Старт»

Так

Так

Передатне число головної передачі

2,56:1

2,56:1

Розгін до 100 км/год, с

6,4

6,4

Максимальна швидкість, км/год

250 (обмежена)

250 (обмежена)

Середня витрата палива, л/100 км

9,8

9,8

Викиди CO2, г/км

234

234

*За оцінками виробника

Jaguar

Зимові випробування

Для забезпечення високого рівня розробки і тестування систем повного приводу в моделях XF та XJ команда інженерів використовувала спеціалізований полігон Jaguar Land Rover на кордоні Північного полярного кола. Випробувальний комплекс під містом Арьєплог у Північній Швеції знаходиться у зоні низьких температур, які ніколи не піднімаються вище нуля. Це робить його ідеальним місцем для екстремального тестування експлуатаційних характеристик будь-якого автомобіля.

Випробувальний полігон розташований навколо замерзлого озера (товщина льоду становить близько півметра), що є відмінним і безпечним покриттям для граничних випробувань повнопривідних систем. Спеціально підготовлені гудроновані ділянки з підігрівом дозволяють інженерам оцінювати та адаптувати параметри автомобіля на покриттях із різним коефіцієнтом зчеплення, наприклад, коли колеса на одному боці знаходяться на гудронований дорозі, а колеса на іншому боці – на снігу або на льоду.

За автомобілями ведеться постійне спостереження, навіть під час звичайних поїздок до місцевих магазинів. Тестування ведеться протягом кількох місяців для аналізу цілого ряду умов, від глибокої зими до весняної відлиги.

Теги: Jaguar, Jaguar XF, Jaguar XJ

Читайте також:
Новий PEUGEOT 301:  створений для руху в ногу з часом
24.11.2016
Новий PEUGEOT 301: створений для руху в ногу з часом
Світовий дебют концепту позашляховика Subaru VIZIV-7 на автосалоні в Лос-Анджелесі
21.11.2016
Світовий дебют концепту позашляховика Subaru VIZIV-7 на автосалоні в Лос-Анджелесі
Новий кросовер Honda WR-V.
09.11.2016
Новий кросовер Honda WR-V.
ОНОВЛЕНИЙ MITSUBISHI ASX ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК
07.11.2016
ОНОВЛЕНИЙ MITSUBISHI ASX ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК
Volvo презентував нову версію седана S90
02.11.2016
Volvo презентував нову версію седана S90
Група компаній " АІС " починає прийом замовлень на новий Geely Emgrand 7 FL!
01.11.2016
Група компаній " АІС " починає прийом замовлень на новий Geely Emgrand 7 FL!
В листопаді в Україні буде представлений новий Geely Emgrand 7
28.10.2016
В листопаді в Україні буде представлений новий Geely Emgrand 7
Оновлена Skoda Octavia
27.10.2016
Оновлена Skoda Octavia
Відбулася світова прем'єра Geely Emgrand GL
18.10.2016
Відбулася світова прем'єра Geely Emgrand GL
більше новин »
Коментарі відвідувачів

10 найдорожчих автомобілів у світі

10 найдорожчих автомобілів у світі

Складено рейтинг десятки найдорожчих автомобілів світу, куди увійшли як серійні авто, так і унікальні проекти в єдиному екземплярі.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Чотирилапий комфорт: Jaguar стає повнопривідним

Чотирилапий комфорт: Jaguar стає повнопривідним

У компанії Jaguar починається нова епоха: седани XF та XJ з 2013 року будуть пропонуватися з повним приводом у комбінації із 340-сильним V6

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторами

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторами

У рамках розширення своїх асортиментів на ключових ринках світу на автосалоні в Пекіні компанія Jaguar представила  два додаткових бензинових двигуни - трилітровий V6 з механічним нагнітачем і турбований і4 об'ємом 2,0 л.

Світова прем'єра JAGUAR F-TYPE на Паризькому автосалоні 2012

Світова прем'єра JAGUAR F-TYPE на Паризькому автосалоні 2012

Новий Jaguar F-TYPE цілком відображає повернення бренду до історичних витоків: двомісні автомобілі з відкидним верхом, орієнтовані на динаміку, азарт і захоплюючий драйв. F-TYPE - це продовження найбагатшої спортивної спадщини марки, матеріальне втілення прекрасного, хвилюючого і жаданого автомобіля.

Jaguar оновив моделі XF та XJ

Jaguar оновив моделі XF та XJ

Готуючись до 2013 року, Ягуар модифікував свої моделі XF та XJ. У центрі уваги громадськості виявився в першу чергу новий XF Sportbrake. Компанія вже приймає замовлення на автомобіль, але одержати його можна буде тільки наприкінці  2012 року.

Jaguar оновив моделі XF та XJ

Jaguar оновив моделі XF та XJ

Готуючись до 2013 року, Ягуар модифікував свої моделі XF та XJ. У центрі уваги громадськості виявився у першу чергу новий XF Sportbrake. Компанія вже приймає замовлення на автомобіль, але одержати його можна буде тільки наприкінці  року 2012.

Jaguar представляє новий флагман Jaguar XJ Ultimate

Jaguar представляє новий флагман Jaguar XJ Ultimate

Флагманська модель компанії Jaguar XJ відкриває нові грані  уявлення про Jaguar як про автомобілі з ефектним дизайном і бездоганною якістю виконання. Новий XJ Ultimate додає до цих характеристик інновації і розкіш.

Автоновинки 2012: Jaguar

Автоновинки 2012: Jaguar

Британська кішка починає своє відродження: відразу три стильні новинки будуть представлені найближчим часом.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта