04.09.2012

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Нова система освітлення на базі лазерних світлодіодів забезпечує кращу освітленість і безпеку. Група дослідників інституту розробки пристроїв і приладів (IPeG) з німецького університету Лейбніца у Ганновері вже розробили готовий механізм.

Лазерні діоди для автомобільних фар

Вчені встановили розроблені ними лазерні діоди у фари, які світять яскравіше, ніж галогенові або ксенонові фари. Крім того, така фара краще розподіляє світло на дорозі.

Лазерні фари: постійний дальнє світло без засліплення

Легко уникнути ефекту засліплення зустрічного транспорту

У комбінації з камерою для розпізнавання автомобілів система вміє адаптувати напрямок пучка світла. Так, наприклад, фари можуть цілеспрямовано не світити у ті місця, де знаходяться люди, захищаючи їх від засліплення.

Автоматичне розпізнавання небезпеки

"Наша система дозволяє постійно використовувати дальнє світло, без необхідності самостійно вимикати його"​​, - пояснює керівник інституту Роланд Лахмайер (Roland Lachmayer). При відповідному програмуванні система може самостійно розпізнавати небезпечні ситуації, наприклад, повороти. Подібну систему вже представила компанія Opel.

Ще необхідно провести багато тестів

Для того щоб ці фари з майбутнього пішли у серійне виробництво, необхідно виконати ще цілий ряд технічних вимог, щоб виключити ризики впливу лазерної техніки на здоров'я. Крім того, фари повинні бути адаптовані до сильної тряски на дорогах, витримувати весь термін служби автомобіля.

Теги: безпека, будова авто, фари

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
06.02.2013
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Вибираємо фари: галоген, ксенон або світлодіоди?

Вибираємо фари: галоген, ксенон або світлодіоди?

За останнє сторіччя автомобільні фари значно еволюціонували від простих ацетиленових ламп, які застосовували в 1880-х роках до складних систем освітлення.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Диференціал

Диференціал

Механізм, що дозволяє ведучим колесам обертатися з різною швидкістю, називається диференціал.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта