02.11.2012

50 років автоматичній мийці автомобілів!

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Кращі ідеї з'являються у спробі вирішити щоденні проблеми: в 1960 архітектори з німецького міста Аугсбург (Augsburg) Гебхард Вайгеле (Gebhard Weіgele) і Йохан Зульцбергер (Johann Sulzberger) помітили, що їхні автомобілі були постійно брудними через часте відвідування будівельних майданчиків.50 років автоматичній мийці автомобілів!У ті часи всі мили свої автомобіля самостійно: заправні станції пропонували тільки приміщення, у яких власники автомобілів за допомогою мочалки й води зі шланга приводили свій автомобіль у порядок. Німецьких архітекторів це не влаштовувало і вони задумалися над автоматизацією процесу. Через два роки вони вирішили поставлене завдання: рівно 50 років тому, 8 серпня 1962 року було подано заявку на патент "автоматизованої мийки для транспортних засобів".

Вода і тирса

Сьогодні Гебхард Вайгеле згадує, що шлях був нелегким: "У той час ми не додумалися до використання щіток, тому спробували обприскувати автомобілі сумішшю води з деревною тирсою. Завдяки абразивному ефекту автомобіль ставав чистим, але тирса погано підходила для таких цілей, тому що разом із брудом вона ставала надзвичайно важкою та й очистити воду для повторного використання було вкрай важко. Тому на наступному етапі ми вже використали коркове борошно. Але виявилося, що воно проникає в усі щілини автомобіля й видалити її відтіля вже було неможливо. У підсумку ми знову повернулися на вихідну позицію.50 років автоматичній мийці автомобілів!

Нові ідеї

Перша повністю автоматична мийка 1962-го року - це система із двома щітками, які пересувалися навколо автомобіля по спеціальних направляючих. У 1963-м року з'явилася нова модель із трьома щітками і на сьогодні ця кількість є найпоширенішою .

Пізніше почалися застосовуватися нові ідеї - з'явилася мийка з інтегрованим сушінням і з мийкою днища. Вайгеле й Зульцбергер заснували підприємство Wesu Gmb (пізніше - Wesumat), яке стало згодом фінансово дуже успішним. Воно займалося продажем мийок і ліцензій. Одним з покупців ліцензії стала Алоїз Нікл (Aloіs Nіckl) і його компанія Kleіndіenst. Він розробив портальну мийку з пересувними щітками, яка в наш час усе ще є найпоширенішою . Компанії Kleіndіenst і Wesumat у 2000 році злилися в компанію WashTec і стали лідером ринку. Гебхард Вайгеле у віці 81 рік мінімум один раз у тиждень миє свій автомобіль в одній із розроблених ним мийок. Це допомагає йому і далі стежити за розвитком техніки.

50 років автоматичній мийці автомобілів!

Теги: історія

Читайте також:
Как менялись светофоры с XIX века до наших дней
05.06.2014
Как менялись светофоры с XIX века до наших дней
Штутгарт – родина автомобиля.
04.06.2014
Штутгарт – родина автомобиля.
Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів
22.05.2014
Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів
Історія еволюції сучасного автомобіля за дві хвилини від Kіа
12.05.2014
Історія еволюції сучасного автомобіля за дві хвилини від Kіа
Citroёn Traction Avant – 80 лет
18.04.2014
Citroёn Traction Avant – 80 лет
Volkswagen Golf празднует 40-летие
31.03.2014
Volkswagen Golf празднует 40-летие
Роджер Креторн, легендарна особистість Land Rover, йде на заслужений відпочинок
28.03.2014
Роджер Креторн, легендарна особистість Land Rover, йде на заслужений відпочинок
10 лет подряд Mitsubishi L200 – лидер продаж в классе SUV Pick-Up
04.03.2014
10 лет подряд Mitsubishi L200 – лидер продаж в классе SUV Pick-Up
Кто изобрел светофор?
13.02.2014
Кто изобрел светофор?
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Як змінювався дизайн VW Golf: ретроспектива у фотографіях

Як змінювався дизайн VW Golf: ретроспектива у фотографіях

Створений у 1974 році дизайнером Джорджіо Джуджаро (Giorgio Giugiaro) VW Golf I став справжнім хітом протягом багатьох поколінь. Пропонуємо вам подивитися ретроспективу розвитку дизайну автомобіля від 1974 по 2012 роки.

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Якщо "пропелер" на капоті BMW уже не викликає подиву, то історія логотипів окремих марок дотепер   залишається загадкою

"Газель" – експлуатація та історія

"Газель" – експлуатація та історія

Автомобілі "ГАЗель" зручні та виключно маневрені, ідеально пристосовані для непростих умов експлуатації. Гама різних модифікацій "ГАЗелей" численна: півторатонні вантажівки зі стандартною чи подовженою базою, фургони і 7-місні автомобілі комбі, автомобілі з ізотермічними та промтоварними фургонами, що мають об'єм вантажного простору від 13 до 18 м3, мікроавтобуси з різним числом пасажирських місць. Автомобілі "ГАЗель" мають задній або повний привід, що дуже важливо для експлуатації в умовах бездоріжжя та суворих російських зим.

LEGENDwagen. Історія успіху Mercedes-Benz G-Class

LEGENDwagen. Історія успіху Mercedes-Benz G-Class

Є автомобілі, які залишилися в історії, є автомобілі які є частиною історії, а є автомобілі, які творять історію. Саме до цьому прайду відноситься автомобіль із грандіозною історією і великим ім'ям Mercedes-Benz G-Class, або Gelandewagen, що в перекладі означає автомобіль підвищеної прохідності.

Легенда радянського і пострадянського автомобілебудування святкує ювілей!

Легенда радянського і пострадянського автомобілебудування святкує ювілей!

Горьковському автомобільному заводу виповнилося 80 років

Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль

Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль

ABS вважається матір'ю всіх асистент-систем. У 1978 система вперше з'явилася як опція в Mercedes S-класу і дуже швидко після цього в BMW 7-ї серії. З початку 90-х ця система отримала вже широке поширення навіть в автомобілях компактного класу, а сьогодні в Європі Вам навряд чи вдасться знайти новий автомобіль без ABS.

Автомобільні затори прийшли до нас із Стародавнього Риму!

Автомобільні затори прийшли до нас із Стародавнього Риму!

Отже, почнемо з того, що саме у Римі виникли перші автомобільні затори. І саме у Римі були введені перші ПДР. Їх автором став сам Цезар! Далі - ще більше. З появою автомобіля затори стали такою ж нагальною проблемою, як і безпека учасників руху.

Ювілейний рік: Позашляховик Mitsubishi Pajero святкує 30-річчя

Ювілейний рік: Позашляховик Mitsubishi Pajero святкує 30-річчя

У 2012 році легендарний позашляховик Mitsubishi Pajero святкує 30-річний ювілей. Ця модель з початку серійного виробництва в 1982 році з'єднала в собі кращі якості, необхідні для позашляхової їзди, такі як виняткова прохідність, витривалість, надійність і керованість, завдяки чому завоювала популярність серед водіїв всього світу. На сьогоднішній день виробляється вже 4-е покоління Mitsubishi Pajero, що користується стабільним попитом у любителів підкорювати дороги і бездоріжжя різної складності.

Світлофору - 100 років!

Світлофору - 100 років!

Дорожній регулятор руху в 2012 році відзначає ювілей. Світлофору - 100

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта