15.10.2012

Перше враження від Skoda Rapіd

Вся інформація про: Skoda

Вся інформація про: Skoda Rapid (2012)

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

Skoda Rapid

Цей дизайн залишиться актуальним навіть через декілька років

Головний козир чеської новинки - просторий салон і демократична ціна. Цей коктейль приготовлений, насамперед, для молодих родин. Підтвердженням цьому є і дизайн автомобіля, що, за словами керівника компанії Вінфріда Валанда, (Wіnfrіed Vahland) "є не модним, а класичним".

Skoda Rapid

Валанд вважає, що через кілька років такий дизайн усе ще буде подобаєтись покупцям. "Це вдалий дизайн, мені подобаються гострі контури кузова спереду і позаду. Цей дизайн незабаром стане частиною всього модельного ряду компанії. На теперішній час Rapіd - це перша Skoda у новому образі компанії.

Седан чи хетчбек? Головне, що багажник великий

Skoda Rapid

З першого погляду Rapіd здається компактним седаном з окремим багажником. Не вірте: багажник закривається величезними задніми дверима у стилі хетчбека. Сам багажний відсік має високий і вузький просвіт для завантаження, зате вражає широтою і довжиною підлоги.

Skoda Rapid

Шкода стверджує, що тут без зусиль можна розмістити дві дитячі коляски. Їх у нас під рукою не найшлося, тому ми завантажили дві валізи, які у такому просторі виглядали трохи загубленими. Багажник Рапіда здатний поглинути 550 літрів віртуального багажу, але цей показник можна збільшити до 1 490 літрів, якщо скласти спинки заднього сидіння.

На чому ж зекономили?

Skoda Rapid

Зовні компактний автомобіль здивував комфортом на задньому сидінні: навіть для високих людей тут досить місця і для голови і для колін. Передні сидіння також досить зручні, але страждають короткою подушкою для ніг. Для забезпечення доступної ціни, потрібно десь заощаджувати. Цим "десь" виявилася панель приладів: у торпеді й у середній консолі домінує твердий пластик. Він оброблений досить якісно, а хромовані вставки трохи розганяють тугу від перебору чорного кольору. Кнопочки і перемикачі виконані добірно, так що робоче місце водія виглядає традиційно для Шкоди: акуратно та зрозуміло.

У планах чотири бензинових і два дизельних двигуна

Skoda Rapid

Початок продажів Шкоди Рапід у Європі заплановано на листопад 2012 року. У цей час у її активі будуть чотири бензинових і два дизельних двигуни. Найменьшим бензиновим двигуном є 1.2 MPІ потужністю 75 кінських сил, за ним ідуть 1,2-літрові двигуни TSІ потужністю 85 та 105 кінських сил. Найпотужний на даний момент бензиновий двигун - 1,4-літровий TSІ, його потужність - 122 кінські сили. З дизельних двигунів поки пропонується тільки один - 105-сильний 1.6 TDІ. У січні 2013 року його доповнить ще один дизельний агрегат потужністю 90 кінських сил.

Досить сильний дизель

Skoda Rapid

Компактна Skoda добре почуває себе у комбінації із великим дизельним двигуном. На низьких обертах двигун трохи в'яло набирає швидкість, але коли добирається до середньої зони тахометра, Шкода Рапід починає виправдувати своє "швидке" ім'я. На холостих обертах двигун працює помітно жорстко, а під час руху його гул чітко чутний на задньому плані. Максимальна швидкість 190 км/годину й прискорення до "сотні" за 10,6 секунд не роблять новинку лідером у своєму сегменті, але вона підкуповує низькою витратою палива: 4,4 літри в середньому на 100 кілометрів із заяв компанії Skoda. На практиці витрата палива склала 5,4 літри, але наш шлях при цьому проходив спочатку через просілкові дороги, потім гарна ділянка швидкісної траси та завершився у центрі міста.

Перемикаємо передачі

Skoda Rapid

105-сильний дизель працює тільки у парі з 5-ступінчастою механікою. Працює вона чітко і точно, як ми й очікуємо від перевіреної техніки Фольксваген, але на трасі п'ята передача стає відчутно чутливою й у цей момент дуже хочеться перемкнутися на шосту... Вона доступна тільки для 105-сильного бензинового двигуна. Є у пропозиції і 7-ступінчаста автоматична КПП із подвійним зчепленням, вона доступна тільки для 122-сильного бензинового двигуна та 90-сильного дизельного 1.6 TDІ.

Підвіска

Skoda Rapid

При бажанні на Rapіd можна весело та із задоволенням покататися звивистими просілковими доріжками. Цьому сприяє точне рульове керування із чудовим зворотним зв'язком. На рівних дорогах підвіска поводиться  ідеально, легкі хвилі згладжуються добре, а от поперечні тріщини асфальту проходять у кузов й особливо відчуваються у задній частині салону.

Ціна

Ціну Шкода ретельно приховує до офіційної презентації. Проте, із внутрішніх розмов нам стало відомо, що передбачувана ціна для Європи - 14 000 євро за варіант із двигуном 1.2 MPІ. Ця ціна не включає радіо та кондиціонер.

Теги: Skoda, Skoda Rapid, тест-драйв

Читайте також:
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
Тест-драйв Volkswagen Amarok Canyon: пикап мастер
12.09.2014
Тест-драйв Volkswagen Amarok Canyon: пикап мастер
Volkswagen Cross Caddy: драйв и позитив
22.07.2014
Volkswagen Cross Caddy: драйв и позитив
В Украине прошла серия незабываемых тест-драйвов Mercedes-Benz при поддержке концерна Daimler AG
07.07.2014
В Украине прошла серия незабываемых тест-драйвов Mercedes-Benz при поддержке концерна Daimler AG
Тест-драйв SEAT Leon ST: заряд бодрости
07.07.2014
Тест-драйв SEAT Leon ST: заряд бодрости
Тест-драйв Acura RDX: американский самурай
06.07.2014
Тест-драйв Acura RDX: американский самурай
SEAT Alhambra: семейный шаттл
23.06.2014
SEAT Alhambra: семейный шаттл
Peugeot 2008: кроссовер на французский манер
13.06.2014
Peugeot 2008: кроссовер на французский манер
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Новинки від концерну Volkswagen після 2012 року

Новинки від концерну Volkswagen після 2012 року

Volkswagen - це величезна колекція автомобільних марок, кожна з яких представлена відмінними автомобілями. Наявність такого потенціалу дозволяє реалізувати найсміливіші проекти. Представляємо вам найближче майбутнє німецького гіганта

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

Трійця здібних позашляховиків: свіженький Toyota RAV4 2.2 D-Cat після недавнього рестайлінгу готовий скласти конкуренцію компактним BMW X1 20d x-Drive і Skoda Yeti 2.0 TDI.

Тест нової Skoda Octavia: орієнтація на комфорт

Тест нової Skoda Octavia: орієнтація на комфорт

Skoda оновлює на початку 2013 року свою найважливішу модель - Skoda Octavia. Стали відомі перші враження від новинки.

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Топ-10 позашляховиків, які купують у Європі

Топ-10 позашляховиків, які  купують у Європі

У Німеччині за три місяці 2012 року було продано понад 110 000 "м'яких" позашляховиків.

Audі A8 Hybrіd: економія повинна бути економною

Audі A8 Hybrіd: економія повинна бути економною

Ауді - остання із трійки німецьких преміум-брендів, яка представила гібрид класу "люкс". Пізніше не значить гірше?

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander - 3 новеньких кросовера азіатського походження, здатні відібрати клієнтів у респектабельних європейців. Нас зацікавило одвічне питання - хто з них краще? Для порівняння німці вибрали дизельні версії.

Suzuki Kizashi 4x4: повний привід з максимальною комплектацією

Suzuki Kizashi 4x4: повний привід з максимальною комплектацією

 Suzuki Kizashi з цього моменту пропонують і з повним приводом. Представлений восени 2010 року 4-дверний седан має 178-сильний двигун об'ємом 2,4 л. і продається за ціною 29 900 євро. За додаткові 3 000 євро тепер став доступним і повнопривідний варіант з варіатором CVT, підрульовими пелюстками перемикання і функцією допомоги початку руху з гори. 

Chevrolet Captiva: крутий хлопець із м'яким характером

Chevrolet Captiva: крутий хлопець із м'яким характером

Шевроле Каптива стала свого часу справжньою сенсацією для нашого ринку. Стильна зовнішність та гармонійні пропорції допомогли викликати належну повагу у покупців. За п'ять років на ринку Каптива подорослішала, а світ довкола змінився. Прийшов час переглянути свій вигляд.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта