21.05.2012

Нова Subaru Іmpreza - кращі технології для обраних покупців

Вся інформація про: Subaru

Вся інформація про: Subaru Impreza (2012)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Автор: Андрій Петренко, всі статті автора

Які слова асоціюються у вас із Subaru Іmpreza? Для когось - спорт, для інших - безпека, ще для когось - повний привід. Я не є автомобільним спортсменом, і не можу порівнювати всі покоління цього легендарного автомобіля (крім передостанньої версії 2007 року), однак, після тижня, проведеного з новою Іmpreza, можу із упевненістю сказати, що виробник пішов шляхом створення унікального продукту для більшої кількості потенційних покупців. Ну скажіть, де ще в нашій країні ви знайдете седан з постійним повним приводом і варіатором? А тепер докладніше...

Subaru ImprezaСиловий агрегат

Почнемо із двигунів - це новий двигун FB, об'ємом 2 л і потужністю 150 к.с., відомий з досить успішної в Україні Subaru XV. У ньому було зроблено чимало інновацій, наприклад, зараз - це двигун з довгим ходом поршня (хід поршня 90 мм, діаметра циліндра, 84 мм). Раніше було навпаки (75 і 92 мм відповідно). Це означає, що досягається більш повне згоряння палива в силу геометричних особливостей камери згоряння й елементів поршневої групи. Для потенційних клієнтів це говорить про те, що у результаті двигун не тільки споживає менше палива та викидає менше шкідливих речовин в атмосферу, але й забезпечує більшу вихідну потужність.

Автомобіль комплектується безступінчастим ланцюговим варіатором Lіneartronіc, що на мою думку, відмінно поєднується із 150 сильним опозитним двигуном. У порівнянні з раніше використовуваною 4-ступінчастою АКПП, автомобіль із варіатором швидше рушає з місця та прискорюється, а при плавному русі на великій швидкості споживає менше палива.
Subaru ImprezaЦя компактна трансмісія  має більший діапазон передавальних чисел, ніж інші безступінчасті трансмісії, трансмісії з подвійним зчепленням і будь-які автоматичні трансмісії. Але це все в теорії. На практиці ж, їзда на автомобілі з варіатором має деякі особливості, які необхідно враховувати для одержання максимального задоволення від водіння. По-перше, варіатор не дає можливості виконати пробуксовку, і це добре, особливо у зимових умовах. По-друге, під час обгону, ви повинні нажати педаль газу трохи раніше та не менш, ніж на 20-30% від її повного ходу. У цьому випадку, ви одержуєте повноцінний "сплеск" обертів до максимального значення. Причому, у підлогу, як у випадку зі звичайним автоматом, педаль давити не обов'язково. Також трохи незвичним є характерне "завивання" варіатора при різкому збільшенні обертів і деяке "підвисання" обертів при відпусканні педалі газу, однак ми завжди повинні пам'ятати, що варіатор найбільш оптимально підбирає передавальне число, у силу особливостей своєї конструкції.

Що стосується витрати - на новому автомобілі він склав близько 7 літрів при їзді без різких маневрів та 10,2 л на 100 км при дуже інтенсивній і швидкій їзді. Не забуваємо, що всі автомобілі Subaru відрізняються від інших "однокласників" наявністю постійного повного приводу.

Водій також може скористатися зручними підкермовими пелюстками для емуляції режиму ручного керування крутним моментом, однак ця опція найбільше  підходить для їзди в горах, при гальмуванні двигуном, все-таки основний режим тут при правильному поводженні з варіатором, це "D".

Subaru ImprezaРозміри автомобіля

Як же змінилися розміри автомобіля? Габаритна довжина (4580 мм) і габаритна ширина (1740 мм) залишилися без змін (4580 мм). Висота змінилася значно, від 1475 мм до 1645 мм, це серйозно відчувається у салоні. Наприклад, можливості електрорегулювання координат водійського сидіння дозволяють підняти його дуже високо, що особливо важливо, якщо автомобілем буде управляти, наприклад, невисока жінка. Колісна база залишилася тією ж - 2620, але місця у салоні, особливо позаду стало набагато більше.

Subaru ImprezaОкремо слід зазначити великий багажник, 460 л з повнорозмірним запасним колесом. А якщо врахувати, що задні сидіння складаються у класичній пропорції 60 до 40, то ви одержуєте досить багато місця для перевезення деяких габаритних вантажів.

Subaru ImprezaНезважаючи на низьку посадку водія, сідати у машину, як і виходити з неї, дуже зручно.

Їзда містом та трасою

У міських пробках складно зрозуміти, наскільки автомобіль керований і динамічний, однак для тих, хто буде його використовувати в основному в місті, я б виділив кілька переваг. По-перше, прекрасна оглядовість дозволяє з однієї сторони дуже швидко паркуватися, з іншого боку, досить довгий автомобіль прекрасно маневрує у міському потоці. По-друге, плавний підбор "правильних" оборотів двигуна не дає витрачати занадто багато палива. Ну і по-третє, клімат-контроль дуже швидко охолоджує салон у літню спеку, а в автомобілі із чорними шкіряними сидіннями це дуже важливо.

Subaru ImprezaУ статті про Subaru XV я писав про чудову керованість і відсутність кренів, а тепер уявіть собі те ж саме, тільки із ще більш низьким центром ваги при кліренсі 145 см! Ну і нарешті, де ж іще можна перевірити Subaru, і особливо Іmpreza, як не на трасі. Дорога Київ-Лубни, дозволяє зрозуміти, як машина поводиться  на рівному, передбачуваному покритті. Тут все зрозуміло - їзда плавна, але не "хитка", якщо хочете зекономити - просто увімкніть круїз-контроль, не відволікаючись від дороги, за допомогою кнопок на кермі, і силовий агрегат зробить поїздку максимально економічною.

Але найцікавіше починається після кільцевої у Лубнах, - там ще йде ремонт дороги і багато ділянок з коліями, ямками та іншими нерівностями. І ось, що цікаво: автомобіль із низьким кліренсом, та з 17-дюймовими низькопрофільними шинами, поводиться  на нерівній дорозі практично ідеально. Subaru ImprezaСаме на такій дорозі ви починаєте розуміти, що машина прекрасно управляється і з'являється впевненість, яку складно передати словами. Ні відхилення від траєкторії, ні посмикування, ні ударів по днищу! Мені все-таки вдалося зробити так, щоб нарешті спрацювала VDC - фірмова система динамічної стабілізації Subaru, однак у звичайних умовах улітку водієві дуже складно буде домогтися цього. Активна безпека - на відмінному рівні! Якщо до цього додати прекрасне гальмування без відхилення від траєкторії (це теж плюс системи постійного повного приводу), то машина задовольнить і тих, для кого на першому місці безпека, і тих, хто жадає активної їзди.

Безумовно, такі відмінні їздові характеристики - одна з переваг симетричного постійного повного приводу всіх автомобілів Subaru. НЕзалежно від досвіду та майстерності водія, система постійного повного приводу дозволяє максимально використовувати переваги повного приводу в будь-яких дорожніх умовах. Принцип її дії - розподіл крутного моменту між колесами у співвідношенні 60:40 (передні:задні). У випадку пробуксовки передніх коліс, система збільшує крутний момент, що передається на задні колеса для забезпечення достатнього зчеплення із поверхнею.

У місті та на трасі я звернув увагу на цікаві налаштування електропідсилювача руля. Кермо дуже гостре, машина стабільно іде за поворотами руля на високих швидкостях і дозволяє відмінно маневрувати при паркуванні. На жаль, в автомобілі з технічних причин не була активована інформаційно-розважальна система з камерою заднього виду та навігацією, однак зручне кермо у сукупності з відмінною оглядовістю, дозволяли мені паркувати автомобіль без зайвого стресу, хоча на седанах для мене це завжди було проблемою.

Subaru ImprezaОкремо слід зазначити елементи обробки салону. Це, напевно, найбільша різниця з попередньою моделлю на рівні візуального сприйняття і тактильних відчуттів. М'які матеріали, відмінна добірка деталей, - скрізь відчувається рівень, близький до преміального. Також багато місць для зберігання дріб'язків і зручні підсклянники. Є висувний підлокітник, однак він, на мій погляд, погано фіксується у висунутому положенні, тому що при різкому русі правим ліктем, швидко повертається назад.

У автомобілі чудова шумоізоляція, це наближає Subaru до преміум-сегменту, особливо якщо врахувати відсутність вібрацій і сторонніх шумів від горизонтально-опозитного двигуна в силу його особливостей на холостому ходу. Чимось навіть нагадало електромобілі, які я тестував на автосалоні у Женеві.

Водійські сидіння, як для мене, трохи глибокі, мені так і не вдалося із цим впоратися, однак бічна підтримка дуже гарна, як і можливості регулювань.

Subaru ImprezaСалон, як завжди у Subaru, дуже ергономічний, всі елементи розташовані у безпосередній близькості від відповідної руки або пальця. Мені особисто дуже подобаються зручні ручки перемикання температури та вентилятора із фіксованими положеннями. Це дозволяє не відволікатися від дороги.

Управляти інформаційним дисплеєм інтуїтивно просто, він показує масу корисної, а іноді  й надлишкової інформації. Інформаційно-розважальну систему, як я вже говорив, на жаль, перевірити не вдалося, але за даними виробника, вона точно така ж, як і на  XV.

Subaru ImprezaЗа результатами тест-драйву можна сказати, що конструкторам вдалося створити модель, яка прекрасно почуває себе як у місті, так і на трасі з будь-якою якістю покриття, тобто скрізь по Україні.

Редакція www.autoexpert.іn.ua висловлює подяку "Субару Україна" за надану можливість й отримане задоволення від тест-драйву.

Теги: Subaru, Subaru Impreza, Новинки 2012, тест-драйв

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

2012-й рік виявився щедрим на новинки. Простежити за ними складно, тому ми вирішили допомогти нашим читачам і зібрали всі новинки разом. Всі бренды від "А" до "Я", вибирайте та дізнавайтеся новини першим

Subaru Impreza XV – скільки коштує впевненість?

Subaru Impreza XV – скільки коштує впевненість?

Нещодавно команда www.autoexpert.in.ua отримала можливість протестувати автомобіль Subaru Impreza XV. Нам дуже пощастило - тест проходив протягом тижня, під час котрого погодні умови були просто чудовими для автомобіля з постійним повним приводом - сніг, мороз и ожеледь. 

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Автоновинки 2012: Subaru

Автоновинки 2012: Subaru

Subaru відомий у нашій країні як виробник автомобілів для спортивних екстремалів. Для такої категорії компанія і підготувала модель BRZ

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Спортивні плани Subaru на 2012 рік

Спортивні плани Subaru на 2012 рік

Цього року  компанія Subaru, діючий чемпіон Productіon WRC і ІRC, має намір посилити фінансову підтримку ралійних дисциплін на 20%, а також кинути виклик суперникам у кільцевому чемпіонаті Super GT

Subaru WRX піде своєю дорогою

Subaru WRX піде своєю дорогою

Пам'ятаєте пристрасті навколо видалення префікса "Skyline" від GT-R , коли абсолютно новий суперкар дебютував у кінці 2007 року?

"Віді Стар Моторз" запрошує на перший в Україні тест-драйв Subaru XV

"Віді Стар Моторз" запрошує на перший в Україні тест-драйв Subaru XV

10-11-го березня офіційний дилер Subaru у Києві "Віді Стар Моторз" (Велика Кільцева, 60) проведе презентацію і тест-драйв нового компактного повнопривідного кроссовера XV.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта