28.04.2012

Renault: комерційні результати за 1-й квартал 2012 р.

Вся інформація про: Renault

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Renault: комерційні результати за 1-й квартал 2012 р.Продажі групи Renault у першому кварталі 2012 р. упали на 7,9% і склали 638 498 автомобілів через вкрай ослаблений європейський ринок. На світовому автомобільному ринку, який виріс на 4,6%, Група зберегла позитивну динаміку за межами Європи, збільшивши свою присутність у регіонах Америка, Євразія та Євромед - Африка.

У Європі, де ринок упав на 8,1%, продажі Групи скоротилися на 20,0%, а ринкова частка склала 9,1%. Зниження продажів підсилилося за рахунок скорочення французького ринку в першому кварталі 2012 р. на 19,4%. Торік   у першому кварталі спостерігався стрибок поставок, обумовлений завершенням програми утилізації автомобілів.

Renault займає в Європі третє місце із часткою у 7,6% на ринку легкових і легких комерційних автомобілів. Бренд зберіг своє лідерство на ринку легкого комерційного транспорту із часткою 16,6%.

Бренд Dacіa займає 1,5% ринку легкових і легких комерційних автомобілів, що трохи нижче (-0,1%), ніж у 2011 р.

За межами Європи Група зберегла свою позитивну динаміку, показавши ріст продажів у 12,3% за перший квартал. Продажі за межами Європи досягли 46% від загального обсягу продажів, це на 8% вище, ніж у першому кварталі 2011 р.

У Євразії продажі виросли на 27,5% на ринку, який збільшився на 17,7%. Росія зберегла за собою четверте місце серед найбільших ринків Групи.

В Америці продажі Групи виросли на 14,9% незважаючи на вповільнення росту ринку, який склав 2,4%. Бразилія з Аргентиною входять у першу п'ятірку ринків Групи. У Бразилії, де ринок практично стабільний, продажі Renault збільшилися на 36,5%, а група завоювала ринкову частку в 6,8%.

У регіоні Євромед й Африка продажі збільшилися на 7,6% на стабільному ринку (-0,1%), при цьому різке падіння у 25,4% спостерігалося в Туреччині, що компенсувалося ростом у 39,5% і 13,5% на ринках Алжиру й Марокко (відповідно).

В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні продажі Групи збільшилися на 5,4% на ринку, що виріс на 7,2%.

Виторг в 1-м кварталі по операційних секторах

У першому кварталі 2012 р. виторг Групи досяг 9,535 млрд. євро, що нижче на 8,6%  або 8,4% (без обліку обмінних курсів).

Виторг автомобільного сектора знизився на 9,6% до 9,013 млрд. євро через скорочення продажів. Це зниження на 10,1 пункту обумовлено скороченням продажів Групи в порівнянні з минулим роком і зниженням складських запасів продукції, включаючи -1,2 пункти через зміни в географічному асортименті. Незважаючи на високу конкуренцію у Європі вплив співвідношення асортиментів і ціни був позитивним і склав 2,2 пункти. Вплив валютних операцій практично не позначився та склав -0,2 пункти. -1,5 пункту, які залишилися доводяться на іншу діяльність, включаючи продаж ексклюзивних версій автомобілів, деталей і компонентів силових установок партнерам (-0,8 пункту).

Частка фінансування продажів (RCІ Banque) у виторзі Групи склала 522 млн. євро, що на 12,0% більше у порівнянні з першим кварталом 2011 р. Середня частка непогашених кредитів виросла на 9,2% до 24,0 млрд. євро, незважаючи на скорочення нових кредитних контрактів на 5,8% у порівнянні з минулим роком до 238 500.

Огляд фінансового становища Групи

У першому кварталі 2012 р. Група продовжила свої операції по рефінансуванню. Так RCІ Banque здійснив три випуски облігацій на загальну суму в 1,2 млрд. євро (два випуски на ринку євро й один на ринку швейцарського франка). Крім того, для автомобільного сектора Група випустила облігації на суму в 250 млн. євро й одержала середньострокову позику від Європейського інвестиційного банку в розмірі 180 млн. євро.

На 31 березня 2012 р.:

- Автомобільний сектор мав 3,7 млрд. євро невикористаних засобів у підтверджених кредитних лініях у банківських установах найвищого  рейтингу;

- Вартість наявних в RCІ Banque цінних паперів (невикористаних підтверджених кредитних ліній, прийнятних активів Європейського центрального банку й наявних засобів) становила 6,4 млрд. євро і більш ніж у два рази перевищувала загальну вартість непогашених векселів і депозитних свідчень.

Прогноз

Контрастні тенденції на світових автомобільних ринках і результати Групи за перший квартал відповідають очікуванням. Однак європейський ринок і французький зокрема  виявилися слабкіше, ніж очікувалося. Планується, що падіння на європейському ринку сповільниться у другому кварталі відповідно до  макроекономічних тенденцій та у зв'язку з більш сприятливою базою для порівняння. Група очікує ріст у 4% для світового автомобільного ринку (легкові та легкі комерційні автомобілі) в 2012 р., при цьому на європейському ринку падіння складе 3-4%, а у Франції 7-8%.

Група підтверджує свій план на 2012 р. рік домогтися позитивного потоку вільних коштів  від операційної діяльності в автомобільному секторі з рівнем капіталовкладень і витрат на НДДКР нижче 9% від виторгу.

Консолідований виторг групи Renault

У млн. євро

2011

2012

Зміни 2012/2011

 

1-й квартал

Автомобільний сектор

Фінансування продажів

Всього

 

 

9965

466

10431

 

9013

522

9535

 

9,6%

+ 12,0%

- 8,6%


Теги: Renault, автобізнес, продажі

Читайте також:
Продажи внедорожников и SUV Great Wall бьют рекорды
23.04.2013
Продажи внедорожников и SUV Great Wall бьют рекорды
«НІКО-Україна» - лідер продажів автомобілів Mitsubishi в 2012 році
04.02.2013
«НІКО-Україна» - лідер продажів автомобілів Mitsubishi в 2012 році
Пакет послуг PrecurePro: економія на кожному кілометрі
29.01.2013
Пакет послуг PrecurePro: економія на кожному кілометрі
П'ять авто-прогнозів на 2013 рік
26.01.2013
П'ять авто-прогнозів на 2013 рік
Nissan знижує ціни на електромобіль Nissan LEAF
25.01.2013
Nissan знижує ціни на електромобіль Nissan LEAF
Поліція Китаю пересяде на електромобілі BYD e6
15.01.2013
Поліція Китаю пересяде на електромобілі BYD e6
Компанія «Єврокар» підтвердила дію сертифікату ISO
28.12.2012
Компанія «Єврокар» підтвердила дію сертифікату ISO
Що чекає світовий авторинок у новому році
25.12.2012
Що чекає світовий авторинок у новому році
Авторинок України в листопаді: ТОП-20 з продажів
19.12.2012
Авторинок України в листопаді: ТОП-20 з продажів
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Марка Audi - лідер преміум-сегмента автомобільного ринку України

Марка Audi - лідер преміум-сегмента автомобільного ринку України

Марка з чотирма кільцями знову очолила преміум-сегмент українського автомобільного ринку, випередивши по продажах основних конкурентів.

В 2012 році продажі КІА в Україні зросли на 53%

В 2012 році продажі КІА в Україні зросли на 53%

В 2012 році бренд КІА укріпив свої позиції на автомобільному ринку України: його частка досягла майже 7%

Наші послуги

Наші послуги

Тренінги, консультації, таємний покупець, CSI, он-лайн тестування....

Renault купує АвтоВАЗ: спадкоємці Наполеона знову в Росії

Renault купує АвтоВАЗ: спадкоємці Наполеона знову в Росії

Купівля АвтоВАЗу концерном Renault-Nissan - справа вирішена. Це забезпечить японо-французькому концерну стабільну частку на російському ринку.

HYUNDAI - лідер продажів за підсумками 8-ми місяців 2012 року

HYUNDAI - лідер продажів за підсумками 8-ми місяців 2012 року

Бренд HYUNDAI знову став першим по продажах, про що свідчить статистика за серпень поточного року: 1884 реалізованих автомобіля на території України. Частка марки склала 10,21%, що на 1,11% більше в порівнянні з попереднім місяцем (9,10%).

Renault Service оголошує про старт весняної акції

Renault Service  оголошує про старт весняної акції

З 1 квітня 2012р. компанія Renault в Україні розпочинає весняну акцію «МИ ПРАЦЮЄМО – ВСЕ ПРАЦЮЄ!» в мережі офіційних СТО Renault

SKODA Octavia - беззаперечний лідер продажів українського автомобільного ринку

SKODA Octavia - беззаперечний лідер продажів українського автомобільного ринку

За підсумками 2012 SKODA Octavia - № 1 на українському автомобільному ринку. Модель очолює рейтинг продажів автомобілів в Україні.

Chevrolet: рекордні продажі і зростання на основних світових ринках у 2012 році

Chevrolet: рекордні продажі і зростання на основних світових ринках у 2012 році

Тривала експансія бренду на ринках, що розвиваються, забезпечила GM сумарний обсяг продажів більше 9,2 млн. автомобілів

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Реклама Renault (Dacіa) Duster дуже приваблива: модний позашляховик з надійною технікою Renault за ціною маленького автомобільчика. Але як же виглядає усе замежами телевізора? Представник авторитетного видання http://www.auto-motor-und-sport.de проїхав 50 000 і задокументував усе з німецькою педантичністю...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта