26.04.2012

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторами

Вся інформація про: Jaguar

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

У рамках розширення своїх асортиментів на ключових ринках світу на автосалоні в Пекіні компанія Jaguar представила  два додаткових бензинових двигуни - трилітровий V6 з механічним нагнітачем і турбований і4 об'ємом 2,0 л.

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиМіжнародний бренд-директор Jaguar Cars Адріан Холмарк (Adrіan Hallmark): "Сучасний модельний ряд Jaguar - дуже потужний за останні десятиліття. В основі нашого постійного розвитку лежать два моменти - усвідомлення цінностей бренду і розширення модельного ряду з метою завоювання нових клієнтів на існуючих ринках і  ринках, що розвиваються. Випуск двох додаткових версій наддувних бензинових моторів є невід'ємною частиною цього амбіційного плану".

Бензиновий двигун 3.0 V6 SC був розроблений експертами Jaguar на базі відзначеного безліччю нагород п'ятилітрового V8. Цей цільноалюмінієвий агрегат завоював всесвітнє визнання у всіляких амплуа - від лімузинів з довгою колісною базою до кабріолетів, здатних мчатися зі швидкістю 300 км/год. Трилітровий V6 SC успадкував від V-видної "вісімки" безліч ключових технологій, серед яких - безпосереднє упорскування, керування фазами газорозподілу й алюмінієва конструкція. При цьому він забезпечує цілком порівнянні з атмосферною версією V8 рівні технічної досконалості й продуктивності, але завдяки механічному наддуванню відрізняється помітно збільшеною потужністю та економічністю.

340-сильна модифікація двигуна 3.0 V6 SC із крутним моментом 450 Н•м створює плавну і бездоганну динаміку, що ідеально відповідає характеру седанів Jaguar. У свою чергу, 380-сильна версія із крутним моментом 460 Н•м пропонує відчути саме той щирий трепет, якого можна чекати від нового спорткара F-Type. За своїм силовим потенціалом обидві модифікації 3.0 V6 SC порівнянні з агрегатами більшого об'єму, але при цьому залишаються більш економічними й екологічно чистими.

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиБензиновий турбодвигун 2.0 і4 оснащений цілим рядом передових технологій і здатний розвити неймовірну для своїх розмірів потужність. У моделях XF та XJ він буде встановлюватися подовжньо. Своєю потужністю в 240 к.с. і крутним моментом 320 Н•м новий агрегат зобов'язаний трьом найважливішим інноваціям - низькоінерційному турбокомпресору, безпосередньому упорскуванню палива та регульованих фаз газорозподілу на розподільних валах впускних і випускних клапанів.

Керівник групи з розробки двигунів Jaguar Cars Рон Лі (Ron Lee): "У двигунах 3.0 V6 SC та 2.0 і4 Tі для своєчасної видачі необхідної потужності використовуються інтелектуальні технології наддування, що дозволяє забезпечити ідеальне сполучення еластичності, ефективності та відчуття драйву, властиві всім моторам Jaguar".

Обидва двигуни будуть оснащуватися восьмиступінчатою автоматичною коробкою передач, уперше представленою на деяких моделях Jaguar 2012 модельного року. Її широкий діапазон передаточних чисел забезпечує збалансоване сполучення плавності перемикання, економічності та контролю з боку водія. Двигун 3.0 V6 SC буде також доступний у поєднанні з Інтелектуальною системою "Стоп-Старт" від Jaguar.

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиБензиновий двигун 3.0 V6 з механічним наддуванням

У боротьбі за найвищу ефективність своїх двигунів компанія Jaguar завоювала позицію одного зі світових лідерів в області механічного наддування. У цей час механічний нагнітач максимально ефективно використовується в моделі XKR-S, чий бездоганний 5.0 V8 видає 550 к.с. потужності та 680 Н•м крутного моменту.

Легендарна архітектура цього мотора лягла в основу конструкції нового 3.0 V6 SC, завдяки чому розвиває потужність, яка перевищує вражаючі показники XKR-S. Залежно від  застосування, двигун буде пропонуватися у двох силових виконаннях: версія 380 к.с./460 Н•м буде встановлюватися винятково на новий спорткар F-Type, а версія 340 к.с./450 Н•м поповнить лінійку двигунів для седанів XF і XJ.

Як і V-видна "вісімка", новий V6 із чотирма розподільними валами повністю виготовлений з алюмінію. Легковагий блок циліндрів виготовлений із алюмінія методом лиття під високим тиском. Додаткову твердість конструкції забезпечує блок корінних опор, що кріпиться до блоку циліндрів за допомогою болтів. Голівки блоку із чотирма клапанами на циліндр виготовлені з переробленого алюмінію.

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиРоботу клапанів контролює подвійна незалежна система регулювання фаз газорозподілу (DІVCT), що використовує позитивний і негативний крутний момент, що виникає в результаті переміщення впускних і випускних клапанів. Система регулювання фаз газорозподілу спрацьовує із частотою більше 150 градусів у секунду у всьому діапазоні оборотів з метою оптимізації показників потужності крутного моменту й економічності при будь-якій частоті обертання колінчатого вала.

Чудова реакція та безперервне підвищення потужності стали можливі завдяки застосуванню системи безпосереднього упорскування із спрямованим розпиленням (SGDІ), який подає точну кількість палива в центральну частину камер згоряння під тиском до 150 бар. Протягом  кожного циклу паливо подається кілька разів, забезпечуючи утворення гомогенної паливно-повітряної суміші і, як наслідок, більш повне й ефективне згоряння.

Додаткове підвищення ефективності згоряння забезпечується завдяки використанню чергової інновації: свічки запалювання розташовані у суворо вивіреному положенні стосовно   форсунок і самої камери згоряння. У порівнянні з V-видною "вісімкою" з механічним нагнітачем ступінь стиску збільшилася з 9,5:1 до 10,5:1, що дозволило додатково підвищити економічність і знизити рівень викидів.

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиКлючем до вражаючої потужності й ефективності двигуна 3.0 V6 SC є розташований у розвалі блоку циліндрів механічний нагнітач Roots останнього покоління зі спареними повітрезаборниками. Більш компактний, ніж у V-видній "вісімці", рідинний інтеркулер охолоджує повітря, яке нагнітається, і тим самим сприяє підвищенню потужності й ефективності. Для електронного керування наддувом у двигуні 3.0 V6 SC уперше використовується нове програмне забезпечення блоку керування від компанії Bosch, у результаті чого підвищення ефективності може досягати 20%.

Непорушна інженерна цілісність конструкції двигуна 3.0 V6 SC дозволила досягти збільшення потужності й крутного моменту в його вдосконаленій модифікації, призначеної для моделі F-Type, без внесення яких-небудь змін у конструкцію самого агрегату й навісного устаткування. Показник питомої потужності просунутої версії 3.0 V6 SC є максимальним серед існуючих моторів Jaguar і становить 127 к.с. на літр об'єму. Цього вдалося досягти шляхом тонкого калібрування пропускного клапана механічного нагнітача та дросельної заслінки. У результаті тиск наддування зріс без збільшення рівня шкідливих викидів.

При створенні нового 3.0 V6 SC інженери Jaguar передбачили інноваційну систему обертових у протилежному напрямку передніх і задніх противаг, завдяки якій у плані продуктивності й плавності роботи двигун нічим не поступається своєму восьмициліндровому "старшому братові".

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиГідним доповненням нового мотора є ідеально настроєний інженерами Jaguar восьмиступінчатий "автомат" від компанії ZF. Розширений діапазон передаточних чисел дозволяє повною мірою  використати приголомшливий потенціал двигуна, забезпечуючи при цьому оптимальний рівень економічності й екологічності. Підвищенню ефективності також сприяє оснащення двигуна Інтелектуальною системою "Стоп-Старт" від Jaguar, завдяки якій економія палива в змішаному циклі може досягати 7%. Використовуючи стартер із двома соленоїдами, система перезапускає двигун швидше, ніж водій переставляє ногу з педалі гальма на педаль акселератора. Якщо буде потреба електроніка здатна прискорити повторний запуск двигуна, забезпечивши своєчасне наповнення циліндрів.

Абсолютно на всіх ринках двигун 3.0 V6 SC замінить атмосферну версію п'ятилітрового V8 для моделі Jaguar XF 2013 модельного року. Аналогічна зміна відбудеться і для флагманського XJ 2013, але тільки на більшості ринків. Конкретні показники економічності та рівня викидів для кожної моделі будуть опубліковані для кожного ринку окремо.

Бензиновий двигун 2.0 і4 240 з турбонаддувом

Поява версії 2.0 і4 Tі 240 у лінійці двигунів для седанів XF та XJ покликано забезпечити відповідність посиленим вимогам законодавства й задовольнити постійно зростаючий споживчий попит. У моделях XF і XJ двигун 2.0 і4 Tі 240 буде встановлюватися подовжньо й працювати у парі з такий же восьмиступінчатою АКПП, що і версія 3.0 V6 SC. Знов-таки, широкий діапазон передаточних чисел даної трансмісії дозволить забезпечити максимальну динаміку й ефективність.

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиРозвиваючи 240 к.с. при 5500 об/хв (при найвищій питомій потужності у 120 к.с. на літр об'єму) і 340 Н•м крутного моменту при 1800-4000 об/хв, двигун 2.0 і4 Tі 240 забезпечує плавне збільшення потужності. При сухій масі, що завдяки його компактним габаритам і повністю алюмінієвої конструкції становить усього 138 кг, він є також найлегшим із двигунів Jaguar, які коли-небудь випускалися. Така мала вага сприяє поліпшенню динамічних характеристик і, звичайно ж, забезпечує переваги у плані економічності й рівня викидів.

Двигун 2.0 і4 Tі 240 зберіг всі якості нинішнього Jaguar - потужність, технічна досконалість й енергійний характер. При цьому його продуктивність набагато вище, ніж у двигунів з більшим об'ємом і числом циліндрів, які традиційно були потрібні для досягнення порівнянних рівнів потужності. Приміром, максимальний крутний момент турбованого 2.0 і4 Tі 240 більше, ніж в атмосферного V8 об'ємом 3,2 л, створеного інженерами Jaguar усього десять років тому.

Незважаючи на невеликий обсяг двигуна, низькоінерційний турбокомпресор дволітрового і4 Tі 240 дозволяє розвивати високу питому потужність і крутний момент. Сам турбокомпресор приводиться в дію  відпрацьованими газами, які надходять із легковагого й тонкостінного випускного колектора, що сприяє прискореному прогріву й скороченню шкідливих викидів.

З метою досягнення необхідного рівня потужності використовується система регулювання фаз газорозподілу з ланцюговим приводом, який управляє роботою впускних і випускних клапанів, забезпечуючи поліпшений розподіл крутного моменту, виняткову динаміку при низьких оборотах і відмінні ходові якості.

JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиДвигун, який спочатку створювався для підвищення продуктивності, одержав особливе покриття поршневих кілець і підштовхувачів клапанів, що сприяло додатковому зниженню внутрішнього тертя. Аналогічна ідея лягла в основу рішення про використання технології безпосереднього упорскування з надзвичайно точним керуванням. Протягом  кожного циклу паливо подається кілька разів суворо дозованими порціями, забезпечуючи максимальну ефективність згоряння й потужність при мінімальній витраті палива й рівні викидів.

Традиційні для моторів Jaguar плавність і стійкість роботи досягаються завдяки застосуванню подвійних балансувальних валів, а необхідний рівень технічної досконалості забезпечується шляхом реалізації ряду ключових нововведень. До них відносяться активні опори двигуна, шумопоглинаючий кожух двигуна та високощільна піна для додаткової шумоізоляції.

Початок випуску мотора 2.0 і4 Tі 240 дозволить задовольнити потреби клієнтів на світовому ринку, де в цей час представлені моделі XF і XJ з атмосферним 3.0 AJV6. На зміну даному агрегату і повинен прийти дволітровий і4 Tі 240.
 
JAGUAR розширює лінійку двигунів двома бензиновими турбомоторамиТехнічні характеристики

Бензиновий двигун V6 SC 3.0 340 з механічним нагнітачем
Конфігурація: бензиновий V6, з механічним нагнітачем
Робочий об'єм: 2995 см3
Діаметр циліндра / хід поршня: 84,5/89   мм
Максимальна потужність: 340 к.с. при 6500 об/хв
Максимальний крутний момент: 450 Н•м при 1800-4000 об/хв
Розгін 0-100 км/год: 5,7 с (моделі XF та XJ)*
Максимальна швидкість: 250 км/год (обмежена електронікою, моделі XF та XJ)*

Бензиновий двигун V6 SC 3.0 380 з механічним нагнітачем (тільки для моделі F-Type)
Конфігурація: бензиновий V6, з механічним нагнітачем
Робочий об'єм: 2995 см3
Діаметр циліндра / хід поршня: 84,5/89   мм
Максимальна потужність: 380 к.с. при 6500 об/хв
Максимальний крутний момент: 460 Н•м при 1800-4000 об/хв
Розгін 0-100 км/год: дані відсутні
Максимальна швидкість: дані відсутні

Бензиновий двигун 2.0 і4 240 з турбонаддувом
Конфігурація: чотирициліндровий бензиновий, рядний, з турбонаддувом
Робочий об'єм: 1999 см3
Діаметр циліндра / хід поршня: 87,5/83,1 мм
Максимальна потужність: 240 к.с при 5500 об/хв
Максимальний крутний момент: 340 Н•м  при 1800-4000 об/хв
Розгін 0-100 км/год: 7,5 с (моделі XF та XJ)*
Максимальна швидкість: 240 км/год (моделі XF та XJ)*

*За оцінками виробника. Всі дані дійсні на момент публікації матеріалів.

Примітки

Двигуни 3.0 V6 SC 340/380 та 2.0 і4 Tі 240 доповнять існуючу лінійку двигунів Jaguar, що включає: атмосферний 5.0 V8, 5.0 V8 SC (з механічним нагнітачем), турбодизель 2.2 і4 Td і турбодизель 3.0 V6 Td  з паралельним турбонаддувом.

Версія 2.0 і4 Tі 240 буде доступна для комплектації моделей XF у Європі, Північній Америці, Китаї та на деяких інших ринках світу.

Версією і4 Tі 240 2,0 л будуть оснащуватися моделі XJ, які продаються у Великобританії, Європі, Китаї та на деяких інших ринках.

Версія і4 Tі 340 3,0 л буде пропонуватися для комплектації моделей XF і XJ у Великобританії, Європі, Північній Америці, Китаї та на деяких інших ринках світу.

Теги: Jaguar, Автошоу Пекін 2012, бензиновий двигун, турбодвигун

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
06.02.2013
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
більше новин »
Коментарі відвідувачів

10 найдорожчих автомобілів у світі

10 найдорожчих автомобілів у світі

Складено рейтинг десятки найдорожчих автомобілів світу, куди увійшли як серійні авто, так і унікальні проекти в єдиному екземплярі.

Крутний момент

Крутний момент

Обертальним моментом називають результат множення сили на плече її застосування.

Пряме впорскування в бензиновому двигуні [відео]

Пряме впорскування в бензиновому двигуні [відео]

Пряме впорскування покращує динаміку двигуна і рівномірність його роботи, зменшує витрату палива і створює менший рівень відпрацьованих газів.

Компресор

Компресор

Компресор працює аналогічно до турбонагнітача: він надуває повітря у впускний колектор

Камера згоряння

Камера згоряння

Камерою згоряння на поршневих двигунах називають простір над поршнем, коли він знаходиться у крайній верхній точці. 

Паливний насос

Паливний насос

Паливний насос у сучасних автомобілях знаходиться майже завжди в паливному баці і, як випливає із назви, качає паливо для системи впорскування двигуна.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Світова прем'єра JAGUAR F-TYPE на Паризькому автосалоні 2012

Світова прем'єра JAGUAR F-TYPE на Паризькому автосалоні 2012

Новий Jaguar F-TYPE цілком відображає повернення бренду до історичних витоків: двомісні автомобілі з відкидним верхом, орієнтовані на динаміку, азарт і захоплюючий драйв. F-TYPE - це продовження найбагатшої спортивної спадщини марки, матеріальне втілення прекрасного, хвилюючого і жаданого автомобіля.

FSI [відео]

FSI [відео]

Двигуни FSI (Fuel Stratified Injection - пошарове впорскування палива) перевершують двигуни з впорскуванням бензину у впускний колектор

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта