15.04.2012

Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компанії

Вся інформація про: Ford

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Компанія «Віннер Імпортс Україна» постійно дбає як про кваліфікацію своїх співробітників, так і про інтереси клієнтів. Продовжуючи тенденцію до підвищення ефективності роботи з клієнтами, компанія провела тренінг для консультантів відділу сервісу на тему «Клієнтоорієнтована комунікація»

Навчання проводилося за підтримки української тренінгової компанії "Автоексперт.ін.юей"

Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компаніїПід час тренінгу учасники мали змогу зрозуміти важливість спілкування для результативної роботи, осмислити та використовувати спілкування як інструмент у роботі консультанта відділу сервісу, проаналізувати звідки беруться складності у спілкуванні та ознайомитися із принципами позитивного та ефективного спілкування.
Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компаніїКлієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компанії

Також розглядалася робота з рекламаціями, спрямована на те, щоб отримати не просто клієнтів, а клієнтів лояльних та задоволених. Вчасне та зважене реагування на рекламації (претензії або скарги)  дозволяє не лише утримати клієнтів, але й налагодити з ними довгострокові довірливі взаємовідносини.

Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компаніїВиходячи з цього, перед учасниками тренінгу ставилося завдання виробити ефективну модель свого поводження та манери спілкування.

Усвідомлення того, яким чином можна налаштовуватись та вести розмову з клієнтом, аби в кінцевому результаті уникнути потенційного конфлікту або згладити його, є для співробітників компанії «Віннер Імпортс Україна» головною перевагою у конкурентній боротьбі за клієнта на сучасному ринку обслуговування. Отримана інформація і знання будуть  використані у спілкуванні з клієнтом як під час продажу, так  і під час вирішення складних ситуацій на сервісі.

Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компанії«Віннер Імпортс Україна» цінує та закріплює довірливе ставлення до клієнта, відкритість персоналу, своєчасне реагування на побажання замовника та комфортне спілкування.

Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компанії

Теги: Віннер Імпортс Україна, клієнтоорієнтованість, тренінги

Читайте також:
Управлять – значит обучать
16.07.2013
Управлять – значит обучать
Від високого ступеня задоволеності клієнта - до фінансового результату
20.09.2012
Від високого ступеня задоволеності клієнта - до фінансового результату
Кращий консультант сервісу Hyundaі 2012
11.08.2012
Кращий консультант сервісу Hyundaі 2012
"Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії
16.04.2012
"Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії
Активне приймання: назустріч клієнту
03.10.2011
Активне приймання: назустріч клієнту
 
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Від високого ступеня задоволеності клієнта - до фінансового результату

Від високого ступеня задоволеності клієнта - до фінансового результату

Останнім часом  більшість автомобільних імпортерів і автомобільних холдингів інтенсивно намагаються виміряти лояльність клієнтів

Наші послуги

Наші послуги

Тренінги, консультації, таємний покупець, CSI, он-лайн тестування....

"Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії

"Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії

Дуже успішні та не дуже успішні компанії сильно розрізняються між собою в клієнтоорієнтованості і, як наслідок, у рівні задоволеності клієнтів

Названо кращий жіночий автомобіль цього року

Названо кращий жіночий автомобіль цього року

Range Rover Evoque завоював нагороду світового рівня "Жіночий автомобіль року-2012", а також переміг у категорії краща модель сегменту "luxury"

Кращий консультант сервісу Hyundaі 2012

Кращий консультант сервісу Hyundaі 2012

У період з 24 до 25 липня 2012 року, на базі навчального центру представництва Hyundaі Motor Company в Україні відбулася всеукраїнська  олімпіада  "Кращий консультант сервісу  Hyundaі 2012", у якій брали участь 10 кращих фахівців мережі дилерських підприємств організатора заходу  "Хюндай Мотор Україна".

На Рубльовці відкриється Alma Mater BMW

На Рубльовці відкриється Alma Mater BMW

27 серпня 2012 року відбулася церемонія закладки першого каменю центру підготовки персоналу BMW Traіnіng Centre. Перший у Росії навчальний центр BMW відкриє свої двері наприкінці  наступного року. Загальний обсяг первісних інвестицій складе €10 млн, щорічний операційний бюджет центру - €2 млн.

За результатами конкурсу SKODA Service Challenge 2012 названі кращі фахівці післяпродажного обслуговування в Україні

За результатами конкурсу SKODA Service Challenge 2012 названі кращі фахівці післяпродажного обслуговування в Україні

4 грудня 2012 року відбувся фінал всеукраїнського етапу міжнародного конкурсу «SKODA Service Challenge 2012».

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта