14.04.2012

Екологи розкритикували електромобілі

За матеріалами сайту: www.dw-world.de

Greenpeace не бачить в електромобілі перевагЕлектромобіль - це майбутнє! Але дуже далеке. Поки по всіх параметрах виграють двигуни внутрішнього згоряння. До такого висновку прийшли експерти на конгресі журналу auto motor und sport, що відбувся у Штутгарті.

Багато хто вважає, що майбутнє автоіндустрії за електромобілем, екологічно чистим та доступним за ціною для всіх. Його незаперечні переваги - відсутність забруднення атмосфери, безшумність, дешева енергія з розетки. Але практика показує: поки що електромобілі - це іграшка для багатих.

Greenpeace не бачить в електромобілі переваг

Дотепер електромобіль критикували в основному фахівці та рядові споживачі. Він, на їхню думку, непомірно дорогий, а пробіг на одній зарядці занадто малий. Але на конгресі, що організував у Штутгарті журнал auto motor und sport, до критики зненацька приєдналися й екологи.

Автомобільний експерт міжнародної організації Greenpeace Вольфганг Лобек (Wolfgang Lobeck), виступаючи 12 квітня на конгресі, заявив, що в дійсності електромобіль забруднює навколишнє середовище навіть більше, ніж машина із традиційним двигуном внутрішнього згоряння.

Розгадка проста: альтернативні джерела поки забезпечують незначну частину загального обсягу електроенергії, споживаної електромобілями. А теплові електростанції (ТЭЦ) на нафті, газі й особливо на вугіллі  забруднюють навколишнє середовище.

І якщо перерахувати скільки на кожен кілометр шляху електромобіля викидають при роботі ТЭЦ в атмосферу обсяги вуглекислого газу, баланс вийде невтішним - гірше, ніж у самих економічних двигунів внутрішнього згоряння. А акумулятори поки не мають достатню потужність та дорогі настільки, що електромобіль залишається іграшкою для багатих.

Навіть "зелені" роблять ставку на двигуни внутрішнього згоряння

Навіть "зелені" роблять ставку на двигуни внутрішнього згоряння

Штутгарт - столиця федеральної землі Баден-Вюрттемберг і штаб-квартира концерну Daіmler. Тут виробляють Mercedes. А в місті Цуффенхаузен розташувалася штаб-квартира Porsche. Так що майбутнє Баден-Вюрттемберга - автомобіль. А от править тут прем'єр-міністр Вінфрід Кречман (Wіenfrіed Kretschmann), представник партії "зелених".

"Зелені" давно й завзято критикували німецьку автопромисловість за те, що вона нібито проспала самий перспективний напрямок розвитку, занадто мало сил та грошей вкладала в розвиток електромобілів. Але боси німецького автопрома зробили ставку на поліпшення двигунів внутрішнього згоряння. І, схоже, не помилилися.

Кожне нове покоління моторів стає усе компактнішим, а споживання бензину постійно знижується при зростаючій потужності. І можливості тут ще далеко не вичерпані. Тепер і Вінфрід Кречман визнає, що двигуни внутрішнього згоряння будуть домінувати ще довго.

Ще один далеко не до кінця використаний екологічний ресурс - саме автомобільне виробництво. Volkswagen, найбільший європейський авконцерн, має намір у найближчі роки вкласти мільярди євро в переустаткування своїх заводів по всьому світу.

Ціль - до 2018 року на 25 відсотків знизити споживання енергії, кількість відходів і шкідливих викидів. Автолюбителі звичайно не замислюються про це, але приблизно чверть всіх шкідливих викидів за час життя автомобіля виникають не при його експлуатації, а при його виготовленні.

Теги: Greenpeace, екологія, електромобіль

Читайте також:
В Україні офіційно презентували Kia Niro, інноваційний гібридний кросовер
13.02.2017
В Україні офіційно презентували Kia Niro, інноваційний гібридний кросовер
Гібридний кросовер Niro буде презентовано одночасно у всіх дилерських центрах Kia на Київщині
09.02.2017
Гібридний кросовер Niro буде презентовано одночасно у всіх дилерських центрах Kia на Київщині
Ринок електромобілів: підсумки 2016 року
17.01.2017
Ринок електромобілів: підсумки 2016 року
Нове джерело енергії Tesla Model 3 – сонячні батареї
08.11.2016
Нове джерело енергії Tesla Model 3 – сонячні батареї
Автопілот нового покоління анонсований Tesla
24.10.2016
Автопілот нового покоління анонсований Tesla
26.03.2015
«Українська Асоціація Учасників Ринку Електромобілів» - створено нову громадську спiлку
Електромобіль Soul здобув звання Зеленого автомобіля року в Канаді!
26.03.2015
Електромобіль Soul здобув звання Зеленого автомобіля року в Канаді!
«Електромобільність» Bosch Факти про технології виробництва акумуляторних батарей для гібридних і електродвигунів
24.03.2015
«Електромобільність» Bosch Факти про технології виробництва акумуляторних батарей для гібридних ...
Гібридні автомобілі Toyota – новий шлях до екологічної гармонії
06.03.2015
Гібридні автомобілі Toyota – новий шлях до екологічної гармонії
більше новин »
Коментарі відвідувачів
09.09.2012 Вячеслав
Если бы они знали , что для производства 1 л бензина необходимо потратить от 6 до 30 кВт*Ч электроэнергии , на которой можно проехать на электромобиле от 50 до 250 км ,а на 1 л бензина ?
16.04.2012 Саня
Гринпис - продажная контора для искажения общественного мнения и рейдерских захватов вкусных предприятий в крупных масштабах. Они давно сделали ставку на нефтедоллары.

Позитивні та негативні сторони, а також вся неприваблива правда про електромобілі

Позитивні та негативні сторони, а також вся неприваблива правда про електромобілі

Електромобілі, тобто засоби пересування, які замість двигунів внутрішнього згоряння приводяться у рух електричними моторами й контролерами, уже довели, що є гарною заміною традиційним автомобілям

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Майбутнє за екологічним транспортом

Майбутнє за екологічним транспортом

Процес прискорення подолання відстаней ніколи ще не був настільки швидкоплинним, як у минулому столітті. На відміну від покоління наших предків, люди, які живуть у наш час, є більш мобільними

Концепт Alpine Utility Vehicle - автомобіль для гірськолижного курорту

Концепт Alpine Utility Vehicle - автомобіль для гірськолижного курорту

Alpine Utility Vehicle Concept - робота Ганса Н. Стіна (Hans N. Steen) з університету мистецтв у Брауншвейгу. Його основне призначення - робота на гірськолижному курорті.

Peugeot Partner і Citroen Berlingo переходять на електротягу

Peugeot Partner і Citroen Berlingo переходять на електротягу

Французький концерн PSA готується до того, щоб запропонувати свої моделі Peugeot Partner і Citroen Berlingo з електричним приводом

Американська революція: почалися поставки Tesla Model S

Американська революція: почалися поставки Tesla Model S

Виробник електрокарів з Каліфорнії компанія Tesla Motors відкриває нову віху не тільки у своїй, але й у світовій автомобільній історії: перші клієнти вже одержали преміальний електроседан Model S

Перші у світі перегони електрокарів

Перші у світі перегони електрокарів

6 серпня у Великобританії дебютує перший у світі гоночний кубок для електрокарів. У кубку EV Cup буде три класи автомобілів.

Електромобілі: огляд ринку 2011

Електромобілі: огляд ринку 2011

Електромобілі - це наше майбутнє, але чому їх немає на наших вулицях? Ми вирішили поглянути на ті, що продаються на ринку Європи

Автоновинки 2012: Tesla

Автоновинки 2012: Tesla

Tesla перестає бути виробником однієї єдиної моделі, спектр її продукції розширюється.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта