16.04.2012

"Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії

Вся інформація про: Ford

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Дуже успішні та не дуже успішні компанії сильно розрізняються між собою в клієнтоорієнтованості і, як наслідок, у рівні задоволеності клієнтів. Дослідження вже кілька років підряд підтверджують головну тенденцію: орієнтація на клієнта - дуже істотний фактор успіху.

"Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії Клієнтоорієнтована компанія не з'являється автоматично після введення системи CRM, яка підвищує ефективність і якість робочих процесів,  для її становлення важливо розвити у співробітників особливе відношення до клієнтів. Усвідомлюючи це, компанія "Віннер Імпортс Україна" продовжує комплексний розвиток свого персоналу. Після навчання консультантів сервісу рівень своєї кваліфікації підвищують фахівці відділу запасних частин. Тренінг проводився за підтримки провідної тренінговой компанії в українському автомобільному бізнесі, "Автоексперт.ін.юей"

У центрі уваги - клієнт

Клієнтоорієнтованість - це стратегія компанії "Віннер Імпортс Україна", яка ставить у центр своєї діяльності клієнта як людину, фокусуючись на вигоді для нього. "Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії Пропоновані продукти та процеси спрямовані на задоволення потреб клієнта. Метою такої філософії є окрилений клієнт. Усе, що не допомагає клієнтові, наприклад, внутрішня бюрократія, нечітка відповідальність, повинно бути переосмислено і якнайшвидше  покращено.

Розпізнай не тільки потреби клієнта, але і його приховані побажання

Хто хоче домогтися на ринку успіху зі своїми продуктами, повинен навчитися розпізнавати навіть приховані побажання клієнта . Яскравим прикладом останнього десятиліття може служити іPhone: радикальна простота в комбінації з найкращою функціональністю дозволили завоювати значну ринкову частку, а величезна кількість частково безкоштовних програм дозволили задовольнити індивідуальні побажання клієнтів. Так само протягом  багатьох років компанія "Віннер Імпортс Україна" намагається навчити своїх дилерів надавати клієнтам більше, ніж просто автомобіль або обслуговування автомобіля.

"Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії Гарний настрій клієнтів - це здоров'я підприємства

Компанія - це організм, здоров'я якого впорядку тільки у тому випадку, якщо в ньому переважає позитивна та продуктивна енергія всіх співробітників. Якщо корозійна енергія окремих співробітників руйнує орієнтовану на клієнта структуру, компанія починає занедужувати. Завдання кожного окремого співробітника - підтримувати здорову форму компанії, а завдання керівництва - створити умови, які допомагають усвідомити важливість такого поводження. Один із корисних інструментів у цьому випадку - тренінги. Правильна організація навчань дозволяє передати співробітникам цінності компанії і прищепити культуру роботи із клієнтом. Згодом, це стає нормою життя й виникає ефект передачі знань наступним поколінням: нові співробітники потрапляють у колектив із сформованим позитивним відношенням до клієнтів і швидко переймають аналогічну форму поводження. 

"Віннер Імпортс Україна": клієнт визначає майбутнє компанії Думай і дій з урахуванням партнерських відносин

Сучасне життя піддається стрімким змінам. Інтернет об'єднав клієнтів, продавців, постачальників і пресу в режимі реального часу. Клієнти спілкуються між собою та оцінюють послуги компанії, яка у свою чергу прагне встановити контакт із клієнтом для конструктивного діалогу. У цьому зв'язку дуже важливо сприймати і клієнтів, і своїх постачальників як партнерів для довгострокового співробітництва.

Покращуйся постійно

Ми живемо в часи, коли екстремально швидко створюється прозорість наших дій. Інформація про якість обслуговування поширюється у всесвітній мережі зі швидкістю світла, у той час, коли справжні цінності компанії, такі як, особисте й довірливе ставлення до клієнта, орієнтована на клієнта структура підприємства, і т.п. з'являються повільно й вимагають постійної уваги. "Ніщо не постійне настільки, як переміни".

Теги: Ford, Віннер Імпортс Україна, тренінги

Читайте також:
Управлять – значит обучать
16.07.2013
Управлять – значит обучать
Від високого ступеня задоволеності клієнта - до фінансового результату
20.09.2012
Від високого ступеня задоволеності клієнта - до фінансового результату
Кращий консультант сервісу Hyundaі 2012
11.08.2012
Кращий консультант сервісу Hyundaі 2012
Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компанії
15.04.2012
Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компанії
Активне приймання: назустріч клієнту
03.10.2011
Активне приймання: назустріч клієнту
 
більше новин »
Коментарі відвідувачів

П'ятдесят нових моделей авто будуть представлені на автошоу в Детройті

П'ятдесят нових моделей авто будуть представлені на автошоу в Детройті

Однією з головних прем'єр Детройтського автошоу стане презентація машини BMW 4 Series. Хоча вона буде представлятися в якості концепту, її вже незабаром можна буде запускати в серійне виробництво.

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Ford модернізує свій американський бестселер F-150

Ford модернізує свій американський бестселер F-150

Уже десятиліття цей автомобіль перебуває у числі лідерів на американському ринку, частенько саме він займає місце №1. І мова при цьому зовсім не про VW Golf, а про легенду американців, Ford F-150.

Наші послуги

Наші послуги

Тренінги, консультації, таємний покупець, CSI, он-лайн тестування....

Топ-10 позашляховиків, які купують у Європі

Топ-10 позашляховиків, які  купують у Європі

У Німеччині за три місяці 2012 року було продано понад 110 000 "м'яких" позашляховиків.

Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компанії

Клієнтоорієнтована комунікація – важливий фактор успіху компанії

Компанія «Віннер Імпортс Україна» постійно дбає як про кваліфікацію своїх співробітників, так і про інтереси клієнтів

Чудова дерев'яна копія Ford '32

Чудова дерев'яна копія Ford '32

Стародавні автомобілі мають разючу привабливість, що змушує захоплюватися ними навіть сучасних людей

Несподіванка: найбільш продаваний автомобіль у світі в 2012 році

Несподіванка: найбільш продаваний автомобіль у світі в 2012 році

Це справжня несподіванка, адже найбільш продаваним автомобілем року став не Фольксваген і навіть не Тойота...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта