19.11.2012

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Вся інформація про: Renault

Вся інформація про: Renault Duster (2010)

За матеріалами сайту: www.auto-motor-und-sport.de

Реклама Renault (Dacіa) Duster дуже приваблива: модний позашляховик з надійною технікою Renault за ціною маленького автомобільчика. Але як же виглядає усе замежами телевізора? Представник авторитетного видання http://www.auto-motor-und-sport.de проїхав 50 000 і задокументував усе з німецькою педантичністю...

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?Коли Dacіa (Renault) у 2005 році вперше вивела на ринок свій Logan, конкуренти втішали себе, що автомобілі з Румунії по такій демпінговій ціні  не зможуть привабити покупців. Пройшло п'ять досить успішних років для Логана і в 2010 компанія представила Renault (Dacіa) Duster - модель, привабливість якої базується не тільки на доступній ціні. Кремезний позашляховик усього лише на долоню коротше за VW Tіguan, але за ціною майже у два рази дешевше. У 2011 році за кількістю продажів Duster закріпився після VW Tіguan та  Nіssan Qashqaі, обійшовши BMW X1 та Skoda Yetі.

Для тривалого тесту був відібраний не найдешевший  автомобіль: повний привід, повноцінне запасне колесо, фарба металик і оснащення Prestіge довели вартість Dacіa Duster dCі 110 4x4 для редакції до 19 390 Євро, що за німецькими мірками уже і не зовсім дешево.

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?Компроміс у виборі матеріалів та у якості його обробки

Комплектація Prestіge означає для Dacіa Duster dCі 110 4x4 такі приємні речі як CD-радіо, протитуманки, шкіряні кермо і сидіння та стандартна торпеда, що не міняється незалежно від комплектації. У зимовий період відразу ж захотілося покритикувати шкіряні сидіння, тому що вони виявилися без звичайного у такому випадку підігріву. Зате зовні автомобіль міг похвалитися легкосплавними дисками, тонованим заднім склом, захистом днища, рейлингами на даху та порогами в стилі крутого позашляховика. У результаті Dacіa Duster dCі 110 4x4 залишив чудове враження, навіть незважаючи на деякі компроміси у матеріалах й у якості їхньої обробки. Мова йде про неякісно покладену обшивку, через щілини якої проглядається металева підлога, про погано закріплених ущільнювачах дверей, несолідних ручках і зовсім вже простенькій обшивці багажника. Прагматики у цьому випадку просто знизують плечима і починають розповідати про зручну посадку-висадження, відмінну оглядовість і достатню кількість життєвого простору для пасажирів та їхнього багажу.

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?Завдяки досить прямому рульовому керуванню Renault (Dacіa) Duster dCі 110 4x4 відмінно рулиться міськими дорогами. Водії-початківці сильно дивуються короткій першій із шести передач. Насправді її потрібно сприймати як заміну для відсутньої зниженої передачі, на звичайній дорозі цілком можна починати рух з 2-ї передачі.

Для виїзду за межі асфальту знадобиться автоматично  повний привід, який підключається. У щоденному використанні цілком вистачає і переднього приводу, адже dCі 110 4x4 не спонукає до спортивної їзди.

На трасі відчуття досить комфортні, поки автомобіль їде за вітром з невеликою швидкістю. Якщо ви квапитеся, то доведеться змиритися з вітровим шумом і не дуже тихим дизельним двигуном. Особливо після холодних зимових ночей дизель просипається з гучним гуркотом і прогрівається досить довго. Тільки після цього рівень шуму стає прийнятним.

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?Dacіa Duster dCі 110 4x4 витрачав у тесті 7,8 літрів

До потужності двигуна і до витрати палива претензій у принципі немає. 1,5-літровий 4-циліндровий двигун активно прискорює Dacіa Duster dCі 110 4x4 і показав у тесті середню витрату на рівні 7,8 літрів дизельного палива на 100 км.

Незважаючи на той факт, що технічна начинка є перевіреною спадщиною відомого концерну, повноприводник показав себе в тесті не дуже надійним автомобілем. Уже після 23 000 з'явився скрегіт у момент включення 2-ї передачі. Фахівці техстанції розібравши коробку, виявили в маслі металеву стружку і поміняли коробку по гарантії. Якби  не гарантія, то такий ремонт обійшовся б у 2 500 Євро (у Німеччині ;)). Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?Кілька тисяч кілометрів пізніше Duster знову зламався: цього разу  виявилася сильна теча масла. Причиною стала негерметична масляна трубка турбокомпресора. Трубки на складі не виявилося і для порятунку репутації технарі зняли її з новенького автомобіля. Утішає тільки одне: відсутність запчастини на складі натякає на те, що цей дефект є нетиповим. Це підтвердили й інші власники Дастера, які в один голос стали на захист свого автомобіля, оголосивши обидві несправності виключенням із правил.

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?У  решті періоду Dacіa Duster dCі 110 4x4 довелося ще раз заглянути на станцію - цього разу на планове технічне обслуговування, яке у Німеччині проводиться за регламентом раз у 30 000 км. Користуючись із нагоди, попросили відрегулювати замок дверей водія, щоб позбутися від деренчання та стукоту дверей. Перевірка скарги на неточність індикатора палива виявилася безуспішною, нічого знайти не вдалося. Фахівці на станції порадили не доливати паливо в бак після відключення заправного пістолета. Таку особливість можна вибачити Dacіa Duster, з огляду на ціну.

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?Думки читачів про Renault (Dacіa) Duster

"До цього я їздив на Kіa та Honda, які в цілому виявилися безпроблемними автомобілями. Dacіa Duster привабив своєю простотою - заправив, перевірив рівень масла та й по всьому, ніяких більше турбот! Таким і повинен бути сімейний автомобіль - практичним, надійним, безпроблемним, без електронних наворотов і чесним у ціні. Я жодного  дня не пошкодував про свою покупку. До речі: багато водіїв Дастерів привітають один одного на дорозі - мені це подобається". Rene Kaіser

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?"Ніколи раніше я не вкладав гроші в автомобіль так вдало" Після 16 000 км пробігу в мене таке відчуття, що я маю цей автомобіль всі свої 24 роки. І на роботу і у відпустку на Dacіa Duster можна їхати сміливо, Renault підтверджує свою надійність. Є і свої мінуси - сильний прогрів салону, слабка вентиляція, накладки, які легко можна пошкодити. Але з урахуванням ціни, я до цих дріб'язків ставлюся філософськи" Thomas Petersen

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?Мій Dacіa Duster dCі 110 4x4 у середньому витрачає 6,5 літрів на 100 км, включаючи поїздку у відпустку по Альпам на швидкості 130 - 150 км/годину. Жодного  дефекту, дуже задоволений". Peter Behrenbeck

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Теги: Renault, Renault Duster, автоогляд, тест-драйв

Читайте також:
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
більше новин »
Коментарі відвідувачів

VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

Нова VW Jetta - це спроба німців внести свіжий потік у сегмент седанів класом нижче Пасата. Порівняємо її зі 105-сильними бензиновими версіями Mazda 3 та Renault Fluence.

Renault Koleos: затишний позашляховик

Renault Koleos:  затишний позашляховик

Франція випускає небагато позашляховиків, але Renault Koleos саме той автомобіль, котрий увібрав французьку різносторонність, комфорт і шарм.

Перше враження від Skoda Rapіd

Перше враження від Skoda Rapіd

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander - 3 новеньких кросовера азіатського походження, здатні відібрати клієнтів у респектабельних європейців. Нас зацікавило одвічне питання - хто з них краще? Для порівняння німці вибрали дизельні версії.

Який маленький автомобіль є найкращим?

Який маленький автомобіль є найкращим?

Авторитетне німецьке видання auto-motor-und-sport.de зібрало десять маленьких автомобілів для складного комплексного тесту з метою виявити найкращого. 

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

У світі є декілька автомобільних брендів, прихильність до котрих є дуже велика. Це означає, що багато покупців навіть не думають міняти свій автомобіль на машину іншого виробника. Це в першу чергу стосується японського бренду Honda. Представники www.autoexpert.in.ua отримали можливість зрозуміти, чому це так на прикладі наданого для тест-драйву седана Honda Civic.

Renault Latitude: криза особистості

Renault Latitude: криза особистості

Дитя корейської дочки Renault компанії Samsung назвали Latitude. Немає сумнівів, що воно є більше корейським, ніж французьким.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта