19.03.2012

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйон

Вся інформація про: Nissan, Opel, Renault

Вся інформація про: Nissan Leaf (2011), Opel Ampera (2010), Renault Twizy Z.E. (2011)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Автор: Андрій Петренко, всі статті автора

Незважаючи на те, що в основний будинок Автосалону ви потрапите тільки по квитках вартістю 16 швейцарських франків (близько 14 Євро), напроти основного корпуса перебуває Pavіllon Vert, що в перекладі із французького означає "Зелений павільйон", робота якого починається на 1 годину раніше основного шоу і при цьому вхід абсолютно безкоштовний, як і можливість протестувати деякі із представлених автомобілів.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонOpel Ampera

Почнемо з найбільш практичного на сьогоднішній день Opel Ampera, тим більше, що особисто я присвятив цьому бренду кілька років свого життя і знаю його досить непогано. Цей автомобіль був представлений уже давно (http://www.autoexpert.іn.ua/ru/1882-opel-ampera-budet-stoіt-Ot-42900-euro-10-11-16.html), але зараз він завоював звання автомобіля року 2012. Який же він у реальному житті, тим більше що всі ми чули про те, що попит на його брата-близнюка у США, Chevrolet Volt, різко знизився після початку продажів, у зв'язку із чим в GM вирішили трохи "пригальмувати" виробництво цієї моделі.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонКілька хвилин на необхідні формальності - і ми біля автомобіля Opel Amperaу поруч із зарядним терміналом.

Нам пощастило - був вільний час і організатори дозволили тест-драйв Женевськими дорогами. Спочатку ми виїхали на трасу для тест-драйву, а потім, звикнувши до автомобіля, виїхали на звичайну дорогу.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонСпочатку пробуємо старт із місця (заявлено 9 с до сотні). Дійсно, вражає. В автомобілі - 4 людини, але, як ми знаємо, електродвигуну це практично не важливо - крутний момент у нього стартує практично з нульових оборотів. І це помітно. Це зручно при старті, але завжди потрібно пам'ятати, що пішоходи вас практично не чують, якщо не підключився бензиновий агрегат (нагадаю, що він служить тільки для того, щоб генерувати електроенергію, "подовжуючи" пробіг без підключення до розетки, і не має приводу на колеса). Для виключення такої "незручності", а я б сказав навіть небезпеки, праворуч на торці важеля перемикання світлових приладів і покажчиків поворотів є кнопка, нажавши яку ви "інтелігентно" м'яким переривчастим звуком даєте зрозуміти пішоходам, що наближається таки справжній автомобіль.

Усередині Opel Ampera, що коштує від 43 900 Євро в Німеччині, радує якістю матеріалів. Хоча центральна консоль трохи звужує простір для ніг праворуч.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонОскільки ми не маємо можливості проїхати 60 км до повної розрядки батареї, то включаємо бензиновий агрегат примусово, - всі, хто знаходився у салоні не відразу це зрозуміли - тому що двигун дуже тихий, та і шумоізоляція відмінна.

Як і має бути, при гальмуванні включається рекуперація і машина максимально накопичує енергію, що звичайно гріє тільки колодки й атмосферу. Але цього ви не відчуєте. Все це дозволяє одержати витрату у перерахуванні на загальноприйняті принципи підрахунку - близько 4 л на 100 км.

Машина непогано управляється, однак, кермо дуже легке. Ну і добре, дивно було б якщо у розробників виникла очманіла думка поставити гідропідсилювач в електромобіль...

Об'єктивно кажучи, автомобіль перевищив мої очікування. На жаль - ціна поки теж.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонRenault Twіzy

Цей квадроцикл, як зазначено в офіційній брошурі, я протестував першим. От він який - міський мобіль майбутнього. Ще недавно це був концепт, і от він у вільному продажі у Франції від 6990 Євро за версію Urban 45 (легкий квадроцикл потужністю 5 к.с. і максимальною швидкістю 45 км/год), до 8740 Євро (важкий квадроцикл потужністю 17 к.с. і максимальною швидкістю цілих 80 км/год!). До цього варто додати в середньому близько 50 Євро щомісячної плати за оренду батареї.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонУ Renault Twіzy можуть сісти дві людини - водій і пасажир. На цьому подібність із квадроциклом не закінчується - є двері, що ефектно відкриваються нагору , але немає бічного скла, тому в дощ буде заливати. Практична сторона цього в тому, що як тільки автомобіль "закрити" склом, тобто є салон, його потрібно або нагрівати, або охолоджувати, - а всі ці процеси споживають багато електроенергії.

Як видно на фотографії - крім звичайного ременя безпеки є ще один, котрий надівається через праве плече водія - для більшої підтримки. Збоку вас захищають практично тільки колеса.
Саме цікаве з технічної точки зору, що вам досить усього 3,5 години до того, щоб одержати можливість проїхати близько 100 км, як пише виробник, "залежно від  вашого стилю водіння".

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонМи спробували проїхатися вдвох - вийшло. Звичайно, це не повноцінний звичний автомобіль, але якщо ви, наприклад, живете в центрі і їздите рідко і на малі відстані, то чому б і не використати його з користю для екології, і викинути при цьому картки на знижку заправних станцій. Плюс виробник у брошурі стверджує, що на одне паркомісце можна вмістити 3 Twіzy. Хоча, звичайно, складно уявити, як це буде поєднуватися з бажанням виховане роками наших співгромадян мати "великий чорний автомобіль".

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонCіtroen C0

Це приклад автомобіля, створеного на основі серійної моделі, і якщо Renault Twіzy можна назвати свого роду "від кутюр", то Cіtroen C0 сміливо можна віднести до категорії "пер-а-порте". Тобто, якщо на ньому не написати, що це електромобіль, перехожі можуть про це довідатися тільки лише за відсутності звуку від двигуна внутрішнього згоряння.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонМашину випробовували вчотирьох у салоні. Цікаво, що це також практично не вплинуло на рух на старті.

Малі розміри дозволяють відмінно маневрувати у міському потоці і швидко паркуватися.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонУ моторному відсіку, як ви бачите, уже майже нічого немає. Маса знижується, електромобіль приводиться у рух від енергії батареї, що заряджається від звичайної мережі. Ціна автомобіля у Франції - від 29500 Євро.

Nіssan Leaf

Це - перший серійний електромобіль, який продається у Європі. Його ціна залежно від  країни та різних субсидій починається від 36000 Євро. За ці гроші пропонується досить практичний повноцінний автомобіль  С-класу, з можливістю швидкої підзарядки протягом  30 хвилин до 80% потужності.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонЕлектромобіль заряджається від звичайної мережі. На повну зарядку потрібно близько 8 годин.

Динамічні характеристики непогані. Про те, що ми в автомобілі з електроприводом нагадує тільки лише відсутність звичного шуму від двигуна.

Навігатор завжди покаже вам, де найближча зарядна станція зі спеціальною стійкою для швидкої зарядки Leaf. Батарея автомобіля також "здається" у лізинг, а однією з умов збереження гарантії на неї є періодична зарядка у повному циклі до 100%.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйонУ протилежному випадку, якщо ви будете заряджати батарею постійно у швидкому циклі до 80%, вона швидко перегріється і вийде з ладу.

У цілому, автомобілі з електроприводом складають добре враження, на відміну від цін на них, що обумовлено ще високою вартістю батарей. Однак, нічого не стоїть на місці, і років 5 назад я думаю, навіть жителі Женеви не могли припустити, що в радіусі декількох кілометрів від Palexpo-центру, де проходить Автошоу, буде вже 4 "електрозаправки", з яких 3 запропонують вам зарядити машину абсолютно безкоштовно.

Autoexpert.іn.ua на Женевському Автосалоні. "Зелений" павільйон

Теги: Citroen C-Zero, Nissan Leaf, Opel Ampera, Renault Twizy, Автошоу Женева 2012, альтернативний привід

Читайте також:
Нове джерело енергії Tesla Model 3 – сонячні батареї
08.11.2016
Нове джерело енергії Tesla Model 3 – сонячні батареї
Автопілот нового покоління анонсований Tesla
24.10.2016
Автопілот нового покоління анонсований Tesla
26.03.2015
«Українська Асоціація Учасників Ринку Електромобілів» - створено нову громадську спiлку
Електромобіль Soul здобув звання Зеленого автомобіля року в Канаді!
26.03.2015
Електромобіль Soul здобув звання Зеленого автомобіля року в Канаді!
«Електромобільність» Bosch Факти про технології виробництва акумуляторних батарей для гібридних і електродвигунів
24.03.2015
«Електромобільність» Bosch Факти про технології виробництва акумуляторних батарей для гібридних ...
Гібридні автомобілі Toyota – новий шлях до екологічної гармонії
06.03.2015
Гібридні автомобілі Toyota – новий шлях до екологічної гармонії
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ У ЖЕНЕВІ НОВИЙ V60 D5 TWIN ENGINE SPECIAL EDITION
02.03.2015
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ У ЖЕНЕВІ НОВИЙ V60 D5 TWIN ENGINE SPECIAL EDITION
«Электрический» круг Nissan ZEOD RC и последовавшее за ним разочарование
18.06.2014
«Электрический» круг Nissan ZEOD RC и последовавшее за ним разочарование
Электрокары Mitsubishi I-MiEV стали патриотичными
05.06.2014
Электрокары Mitsubishi I-MiEV стали патриотичными
більше новин »
Коментарі відвідувачів
21.03.2012 Евгений
Эксперт в деле)) Молодцы!

Позитивні та негативні сторони, а також вся неприваблива правда про електромобілі

Позитивні та негативні сторони, а також вся неприваблива правда про електромобілі

Електромобілі, тобто засоби пересування, які замість двигунів внутрішнього згоряння приводяться у рух електричними моторами й контролерами, уже довели, що є гарною заміною традиційним автомобілям

Nіssan розробляє бездротовий зарядний пристрій для електромобілів

Nіssan розробляє бездротовий зарядний пристрій для електромобілів

Відповідно до офіційного повідомлення представників автоконцерна Nіssan, у недалекому майбутньому електромобілі компанії як опцію одержать можливість індукційної зарядки

Війна цін: вартість електромобіля Nissan Leaf шокує конкурентів

Війна цін: вартість електромобіля Nissan Leaf шокує конкурентів

  Електромобіль за доступною ціною: в США почались продажі Nissan Leaf, вартість якого завдяки екологічній знижці не перевищує ціну звичайного автомобіля з бензиновим двигуном. Клієнтів багато, конкуренти розгублені.  

Електромобілі: огляд ринку 2011

Електромобілі: огляд ринку 2011

Електромобілі - це наше майбутнє, але чому їх немає на наших вулицях? Ми вирішили поглянути на ті, що продаються на ринку Європи

BMW розробила електричний велосипед і Pedelec

BMW розробила електричний велосипед і Pedelec

Компанія BMW намагається не відставати від сучасних тенденцій і впроваджує екологічно чисті технології у свої транспортні засоби

Honda на Міжнародному автосалоні в Женеві: концепт нового спорт кара NSX і прототип європейського CR-V

Honda на  Міжнародному автосалоні в Женеві: концепт нового спорт кара  NSX і прототип європейського CR-V

На 82-му Міжнародному автосалоні в Женеві 8-18 березня 2012 року Honda представить ряд прем'єр для європейського ринку, включаючи 2 спортивних концепт-кара, прототип європейського CR-V, а також абсолютно новий дизельний двигун об'ємом 1.6l.

Універсал Hyundaі і30 буде презентований на автосалоні в Женеві

Універсал Hyundaі і30 буде презентований на автосалоні в Женеві

У лютому були представлені перші фотографії універсала Hyundaі і30 (і30 wagon), офіційна прем'єра якого відбудеться на автосалоні в Женеві

Мінівен Dacіa Lodgy: будиночок на сімох

Мінівен Dacіa Lodgy:  будиночок на сімох

На автошоу Женева 2012 Dacіa, відома в Україні під маркою Рено, представить новий мінівен Lodgy. Це перший доступний мінівен марки.

SsangYong на Женевському автосалоні: "кроссовер-кабріолет", нове покоління пікапів і бензиновий Korando

SsangYong на Женевському автосалоні: "кроссовер-кабріолет", нове покоління пікапів і бензиновий Korando

На 82-гу міжнародну автомобільну виставку в Женеві, що буде проходити з 8 до 18 березня, корейський автовиробник SsangYong привезе ряд приголомшивих прем'єр

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта