02.03.2012

Як поводитись з автомобілем узимку - поради технічного фахівця

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Компанія "Український автомобільний ассистанс" (UMCA) підвела підсумки зимового автомобільного періоду 2011-2012. З його початку в компанію звернулося близько 4 000 українських автомобілістів із приводу рішення специфічних "зимових" проблем.

Найпоширеніший  прецедент - "замерз двигун". Із цією проблемою зіштовхнулося 62% людей, які звернулися за технічною допомогою. 24% просили поради по розблокуванню замерзлих замків, а близько 8% - не знали як звільнити автомобіль від сніжного та крижаного полону. Інші 6% звернулися з інших зимових питань. Що стосується періодичності, то основна кількість звернень надійшла у січні - лютому 2012.

Як поводитись з автомобілем узимку - поради технічного фахівцяРоман, старший технічний фахівець компанії UMCA, прокоментував ситуацію і дав кілька порад автолюбителям на майбутнє: "Головна проблема українських автомобілістів - не стільки зима, скільки неготовність до неї та бажання вирішувати проблеми у міру їх виникнення. Не полінуєтеся перед настанням холодів заїхати на Ваш автосервіс і пройти сезонне обслуговування - воно необхідно навіть тим, у кого проблем з авто не виникало, або пробіг ледь перевищив 5 тис.км. Адже в умовах морозів, забрудненого повітря і якості нашого палива зношування автомобіля істотно підвищується.

В першу чергу потрібно замінити свічі та масло - на більш рідке, наприклад 5w40 або 0w40, що забезпечує легкий запуск. Дуже важливо змазати замки, петлі, гумки ущільнювачів дверей і деталі підвіски спеціальними незамерзаючими засобами. Також ми рекомендуємо встановлювати на зиму передпусковий обігрівач, що гріє не тільки рідину у двигуні, але й салон.

Заводити машину в мороз потрібно так - спочатку очищаємо повністю від снігу, потім, якщо КПП ручна, вичавлюємо зчеплення, повертаємо ключ на один розподіл і чекаємо перших ознак життя автомобіля. Для дизельного авто цю процедуру потрібно повторити не менш двох разів, дочекатися, поки не згасне індикатор свіч запалювання, і аж тільки потім спробувати заводити. Після цього повертаємо ключ до кінця, але звук стартера слухаємо не більше 20 секунд - інакше він може вийти з ладу від перегрівання.

Якщо мотор не заводиться, перевірте акумулятор - зазвичай першим підводить саме він. Включіть на кілька секунд далеке або ближнє світло - якщо воно тьмяне, значить пристрій "сів". Акумулятор потрібно спочатку відігріти, а потім зарядити спеціальним зарядним пристроєм протягом  6 - 12 годин, залежно від  моделі. Але не забувайте, що знеструмлений автомобіль - легка мішень для зломщиків.

Для тих, хто не може чекати зарядки, є два способи завести замерзлий автомобіль. Перший - "прикурювання" від чужого акумулятора. Цей спосіб небезпечний, і може стати причиною як заміни запобіжників, так і серйозної поломки електронної системи двигуна. Щоб правильно "прикурити", приєднайте червоний дріт до позитивного виходу допоміжного акумулятора, а інший кінець до своєї батареї. Чорний дріт варто з'єднати одним кінцем з негативною клемою допоміжного акумулятора, а інший затиск прикріпити до клеми маси в моторному відсіку. Запустіть двигун допоміжного автомобіля, а через хвилину спробуйте завести свій. Акуратно відєднайте спочатку чорний, а потім червоний дроти.

Другий спосіб - підштовхнути автомобіль. Він не рекомендується для деяких типів двигунів. Якщо протипоказань немає, шукаємо помічників і штовхаємо. Не варто впиратися в пластикові елементи кузова - на морозі вони стають тендітними. Обов'язково перед початком руху проверніть ключ у замку запалювання на 2 розподіли, і зніміть зі стоянкового гальма. Набравши 15 - 20 км/год, включаємо другу передачу і плавно відпускаємо зчеплення, але не до кінця. Як тільки двигун заробить, знімаємо зі швидкості та додаємо газу. Не глушіть автомобіль відразу, він повинен попрацювати  мінімум 15-30 хвилин, бажано в ході.

Якщо ж нічого не допомагає - телефонуйте в ассистанс. Головне - любіть свій автомобіль і доглядайте за ним! Вдалого Вам закінчення зими та з Весною вас!".


UMCA (Ukraіnіan Motor-Car Assіstance, Український автомобільний ассистанс) - українська компанія, яка з 2008 року надає автомобілістам послуги технічної, юридичної та консультаційної підтримки. У її програму АВТОКАРТА входять послуги техдопомоги, евакуації, діагностики, інформаційної, юридичної підтримки й інші вигоди.

Теги: UMCA, ассистанс, сервіс

Читайте також:
Як розморозити заледенілий автомобіль
14.11.2016
Як розморозити заледенілий автомобіль
5 порад для водіїв взимку
21.12.2015
5 порад для водіїв взимку
Як зробити так, щоб ваш автомобіль не вкрали
17.03.2015
Як зробити так, щоб ваш автомобіль не вкрали
Українські водії все більше віддають перевагу газу замість бензину
12.03.2015
Українські водії все більше віддають перевагу газу замість бензину
В Україні з'явився мобільний посібник з експлуатації автомобілів Nissan
11.03.2015
В Україні з'явився мобільний посібник з експлуатації автомобілів Nissan
Як збільшилися ціни на літню гуму?
11.03.2015
Як збільшилися ціни на літню гуму?
Що слід зробити, щоб ваш акумулятор служив довше?
11.03.2015
Що слід зробити, щоб ваш акумулятор служив довше?
Як зробити так, щоб ваш автомобіль не став легкою здобиччю крадіїв
10.03.2015
Як зробити так, щоб ваш автомобіль не став легкою здобиччю крадіїв
Эксперт про майбутнi ціни на пальне
07.03.2015
Эксперт про майбутнi ціни на пальне
більше новин »
Коментарі відвідувачів
10.09.2012 bdbfn
http://autodiezel.ru/ - интернет магазин подогревателей для дизельного топлива и двигателя НОМАКОН ддля любых марок грузовых и легковых автомобилей

Автомобільний ассистанс - "заспокійливе" для автолюбителя

Автомобільний ассистанс - "заспокійливе" для автолюбителя

Новачок-автолюбитель, сідаючи за кермо свого першого авто, мріє щоб ні поломка, ні ДТП, ні надто "працьовиті" інспектори ДАІ не перешкодили його першим крокам у статусі водія

70% українських автомобілістів не знає про незалежний автоассистанс

70% українських автомобілістів не знає про незалежний автоассистанс

За даними компанії "Український автомобільний ассистанс" (UMCA), 70% вітчизняних автолюбителів не знає про послуги незалежного автомобільного ассистанса

Renault Service оголошує про старт весняної акції

Renault Service  оголошує про старт весняної акції

З 1 квітня 2012р. компанія Renault в Україні розпочинає весняну акцію «МИ ПРАЦЮЄМО – ВСЕ ПРАЦЮЄ!» в мережі офіційних СТО Renault

"Хюндай Мотор Україна" анонсує старт сервісної акції

"Хюндай Мотор Україна" анонсує старт сервісної акції

24 жовтня поточного року компанія ТОВ "Хюндай Мотор Україна", офіційний дистриб'ютор автомобілів ТМ HYUNDAІ в Україні, разом з ТМ Shell оголосили старт сервісної акції з символичною назвою "Сервісна акція 2012".

За результатами конкурсу SKODA Service Challenge 2012 названі кращі фахівці післяпродажного обслуговування в Україні

За результатами конкурсу SKODA Service Challenge 2012 названі кращі фахівці післяпродажного обслуговування в Україні

4 грудня 2012 року відбувся фінал всеукраїнського етапу міжнародного конкурсу «SKODA Service Challenge 2012».

Зимові переваги сервісу від Mіtsubіshі Motors

Зимові переваги сервісу від Mіtsubіshі Motors

Компанія "Торговий дім - НІКО", офіційний імпортер Mіtsubіshі Motors в Україні, повідомляє про зниження цін до 20% на кузовні запчастини на весь модельний ряд автомобілів Mіtsubіshі до кінця грудня 2011-го року

Офіційний сервіс Toyota доступний у кредит під 0,01% річних

Офіційний сервіс Toyota доступний у кредит під 0,01% річних

Офіційний дилерський центр Тойота Центр Київ "Автосаміт на Столичному" вдячний Вам за Вашу відданість автомобілю Toyota і радий запропонувати спеціальні умови кредитування на послуги сервісу, запасні частини та додаткове устаткування!

Cіtroеn Essentіal Drіve: нова сервісна послуга

Cіtroеn Essentіal Drіve: нова сервісна послуга

Представництво "Сітроен Україна" пропонує нову послугу для покупців автомобілів Cіtroеn - Cіtroеn Essentіal Drіve

Honda другий рік поспіль посідає перше місце в рейтингу задоволеності клієнтським сервісом

Honda другий рік поспіль посідає перше місце в рейтингу задоволеності клієнтським сервісом

За результатами дослідження Індексу клієнтського сервісу (CSІ), проведеного у Китаї в 2012 році, Honda набрала 905 балів з 1000 можливих. Це означає, що клієнти Honda найбільшою мірою  задоволені післяпродажним обслуговуванням. Опитування другий рік поспіль підтверджує лідерські позиції компанії у сфері клієнтського сервісу.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта