22.02.2012

Subaru XV - всепогодний городянин

Вся інформація про: Subaru

Вся інформація про: Subaru XV (2012)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Автор: Андрій Петренко, всі статті автора

Нам, як завжди, щастить із тест-драйвом Subaru. Торік ми провели тест Subaru Іmpreza XV у лютому в самий сніжний період, і ось недавно Autoexpert.іn.ua одержав можливість протестувати новий автомобіль Subaru XV. Тест-драйв довівся на абсолютно жахливі, з погляду  обивателя, але прекрасні, з погляду  випробувача, погодні умови з максимальною негативною температурою за бортом, снігом та ожеледдю.

Ну що ж, подивимося, яка вона, "Впевненість у русі" Subaru XV?

Зовнішній вигляд

Subaru Іmpreza XVЗовні автомобіль нагадує Outback, при цьому виглядає як типовий міський кроссовер. М'язистий високий передок, фари, які нагадують погляд яструба, - і ви безпомилково упізнаєте Subaru. До того ж, досить рідкий дизайн колісних дисків прекрасно підкреслює індивідуальність цього автомобіля.

Я не любитель описувати відчуття, благо в Subaru дуже багато практичних речей, про які варто обов'язково сказати.

Ручки дверей радують відмінним хватом. У максимальній комплектації в ручках установлені два датчики, один із яких перебуває усередині та визначає факт її "захоплення" вашою рукою. Або не вашою... Ми перевірили, і зрозуміли, що є ймовірність того, що якщо ви перебуваєте поруч із автомобілем із ключем у кишені, хтось інший зможе відкрити автомобіль (правда, тільки водійські двері). Тому, потрібно бути пильним. Закривається ж автомобіль фантастично - ви просто торкаєтесь датчика на ручці зверху (це можна зробити пальцем, і пожартувати, що автомобіль реагує на ваші відбитки).

Subaru Іmpreza XVБічні дзеркала збільшені на 20% і перенесені з передніх стійок на панелі дверей. Це дозволило домогтися практично ідеальної оглядовості без шкоди аеродинаміці (коефіцієнт лобового опору - 0,329), і до автомобіля практично не потрібно звикати.

Показово, що жінка, яка сідає в XV, звикає до нього дуже швидко, хоча зазвичай, із природної обережності, прекрасні дами не поспішають, навідміну від чоловіків, швидко рушати з місця, поки абсолютно не будуть упевнені в тому, що "контролюють процес". Особисто я унікальну оглядовість Subaru XV відчув тоді, коли рухався заднім ходом - так швидко раніше я цього собі не дозволяв. У максимальній комплектації мені допомагала відмінна та знайома із Forester камера заднього виду.

Subaru Іmpreza XVОригінальні задні ліхтарі підкреслюють індивідуальність автомобіля, але більше важливо - кути стикування площин розраховані так, щоб максимально зменшити аеродинамічний опір і знизити витрату палива.

Subaru Іmpreza XV

Салон

Те, за що часто нарікали Subaru, нарешті кардинально змінилося. Мова йде про матеріали салону. Ми зраділи великій кількості м'якого й елегантного пластику. І хоча деякі говорять, що "пластик їздити не заважає", залишимо можливість це підтвердити любителям китайських витворів автомобільного мистецтва.

Subaru Іmpreza XV(синім зазначені м'які елементи)

Крім цього, в автомобілі відмінна шумоізоляція і це дуже виразно виявилося під час тест-драйву. Багато деталей кузова були змінені для досягнення цієї мети з японською практичністю та бажанню вдосконалювання.

Із усього різноманіття інформації, найбільш вражаючою є візуалізація роботи VDC :

Subaru Іmpreza XVКілька добрих слів потрібно сказати про клімат-контроль в кожному автомобілі, що поставляється в Україну. Він іде як одно-, так  і двохзонний, при цьому у найсильніші  морози система працює  відмінно: швидко разморожує салон і підтримує задану температуру.

Багажник, щиро кажучи, замалий, однак спроектований таким чином, що туди легко поміститься як звичайна "міська" поклажа, так і наприклад, дитяча коляска з великими колесами.

Subaru Іmpreza XVОкремо в інтер'єрі відзначу наявність всіх можливих варіантів підключення мультимедійних систем - ви можете підключити свій іPhone, іPod як через Aux, так і через Bluetooth для програвання музики; є USB, можливість підключення телефону через Bluetooth для ведення розмов за кермом. Це безумовно зручно та практично для сучасного міського жителя. Здивувало і порадувало те, що в автомобілі є навігація українською мовою ! Ми перевірили - система не ідеальна, але дозволила знайти більшість запитуваних адрес.

Subaru Іmpreza XVДвигун, трансмісія

Автомобіль буде поставлятися на ринок України з 2 двигунами  FB - 1,6 л. 114 к.с. та 2,0 л. 150 к.с. Клієнти зможуть вибрати між механічною КПП і ланцюговим варіатором CVT. Мені вдалося "обкатати" 2 автомобілі з різними двигунами, але кожний з них був з варіатором. Цікаво, що 2,0-літровий двигун виявився за відчуттями трішки потужнішим 1,6-літрового, але останній - просто вразив у порівнянні з попередньою 1,5. Очевидно, конструкторам вдалося знайти оптимальний баланс між передачею крутного моменту за допомогою безступінчастої трансмісії на систему постійного повного приводу Subaru.

Subaru Іmpreza XVУ комплектаціях із двигуном 1,6 л. із CVT можна вибрати понижену передачу L, а в комплектаціях з 2,0-літровим двигуном із CVT можлива імітація ручного режиму їзди за допомогою подкермових пелюстків перемикання нагору та униз.

Також слід зазначити, що автомобіль практично відразу відгукується на натискання педалі газу - затримки ми не відчули. І, як завжди, в Subaru, ніяких дорікань на заведення та прогрів - у мінус 25 за Цельсієм машина заводилася "з півоберту" і дуже швидко прогрівалася у передній частині салону, хоча у дуже холодну погоду для задніх пасажирів потрібно збільшувати температуру в салоні.  Щітки склоочисника також із підігрівом.

Для всіх користувачів буде приємно довідатися, що згідно даних виробника витрата палива буде в межах від 6,2 до 11,1 л на сотню. До речі, Subaru - рідкісний приклад, коли клієнти відзначають, що витрата в реальних умовах часто буває навіть нижче заявленого і розрахованого відповідно до Європейських стандартів.

Шасі та підвіска

Автомобіль у комплектаціях із двигуном 1,6 л оснащується гідропідсилювачем руля, що приємно відбивається на реакції та можливості "почувати" автомобіль у будь-якій ситуації. 2,0-літрові версії мають електропідсилювач руля, що дозволяє знизити витрату палива.

Багато деталей кузова і шасі полегшали, а стійки передньої підвіски стали оснащуватися пружинами зворотного ходу, що робить автомобіль ще більш стійким у поворотах та інших екстремальних ситуаціях. Моє особисте спостереження - при їзді на полігоні автомобіль був настільки стійкий, що навіть на серйозних поворотах та у заметі у XV практично відсутні крени кузова. І в цих же умовах прекрасно собе проявили сидіння водія та пасажира - вони чудово "тримають" людей різних комплекцій.

Subaru Іmpreza XVЗ огляду  зручності слід зазначити: педалі розташовані таким чином, що дозволяють абсолютно впевнено користуватися ними навіть у великих зимових черевиках. Таке нечасто зустрінеш у міських машинах.

Дуже порадувала "компактність" автомобіля, і це дуже важливо в міських умовах. У поєднанні з оглядовістю це дозволяє дуже впевнено почувати собе у двориках, розвертатися на вузьких дорогах - у всякому разі, я це робив з повною впевненістю в кінцевому результаті.

Безпека

В автомобілі втілені всі сучасні технології як активної, так і пасивної безпеки. Це і посилена "клітка безпеки", система динамічної стабілізації VDC, травмобезпечні педалі та багато чого іншого. Всі це дозволило у 2011 році заслужено впевнено "взяти" 5 зірок NCAP.

На щастя, на відміну від чудової роботи системи VDC, нам не вдалося випробувати системи пасивної безпеки Subaru XV, напевне тому, що машина жодного разу за весь час проведення тест-драйву не дала приводу навіть подумати про них....

P.S. Редакція www.autoexpert.іn.ua висловлює подяку "Субару Україна" за надану можливість і отримане задоволення від тест-драйву.

Теги: Subaru, Subaru XV, тест-драйв

Читайте також:
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
30.06.2017
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
26.06.2017
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Тест Cіtroen DS4 THP 200: симбіоз краси та функціональності

Тест Cіtroen DS4 THP 200: симбіоз краси та функціональності

DS4 - це друга модель Cіtroen із шляхетної лінії DS: свіжий дизайн, всепроникаючий комфорт, шляхетний салон і ціле море задоволення

Subaru Forester – від «лісника» до володаря доріг

Subaru Forester – від «лісника» до володаря доріг

Сьогодні ми розповімо вам про новий Subaru Forester - автомобіль, котрий у різний час отримував різні оцінки від покупців.

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Якщо "пропелер" на капоті BMW уже не викликає подиву, то історія логотипів окремих марок дотепер   залишається загадкою

Спортивні плани Subaru на 2012 рік

Спортивні плани Subaru на 2012 рік

Цього року  компанія Subaru, діючий чемпіон Productіon WRC і ІRC, має намір посилити фінансову підтримку ралійних дисциплін на 20%, а також кинути виклик суперникам у кільцевому чемпіонаті Super GT

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Зимовий Subaru тест-драйв продовжиться на вихідних

Зимовий Subaru тест-драйв продовжиться на вихідних

11-12 лютого київські автолюбителі знову зберуться на "Чайку" й у Чубинському, щоб протестувати автомобілі Subaru і на власному досвіді переконатися в перевагах повного приводу в зимовий період

"Віді Стар Моторз" запрошує на перший в Україні тест-драйв Subaru XV

"Віді Стар Моторз" запрошує на перший в Україні тест-драйв Subaru XV

10-11-го березня офіційний дилер Subaru у Києві "Віді Стар Моторз" (Велика Кільцева, 60) проведе презентацію і тест-драйв нового компактного повнопривідного кроссовера XV.

Subaru WRX піде своєю дорогою

Subaru WRX піде своєю дорогою

Пам'ятаєте пристрасті навколо видалення префікса "Skyline" від GT-R , коли абсолютно новий суперкар дебютував у кінці 2007 року?

Renault Koleos: затишний позашляховик

Renault Koleos:  затишний позашляховик

Франція випускає небагато позашляховиків, але Renault Koleos саме той автомобіль, котрий увібрав французьку різносторонність, комфорт і шарм.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта