07.02.2012

Goodyear UltraGrіp Іce Arctіc: нові сторони досконалості

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Goodyear UltraGrip Ice ArcticТехнології, застосовані в новій моделі UltraGrіp Іce Arctіc, істотно підвищують коефіцієнт зчеплення та скорочують гальмовий шлях на снігу і на крижаному покритті. Ця шина розроблена спеціально для зим північного європейського регіону, Росії, України та країн Балтії.  

Непередбачені труднощі, з якими зіштовхуються водії в період низьких температур, є серйозним викликом для виробників шинної продукції. Перепади тиску, збільшення рівня сезонних опадів і скорочення світлового дня диктують свої тверді правила. Якими властивостями повинні володіти шини, щоб забезпечити гідний рівень зчеплення в складних кліматичних умовах?  Чи повинні вони оснащуватися шипами? Згідно даним міжнародного статистичного агентства GFK, у північних країнах популярність шипованої гуми є стійким трендом: приміром, в Естонії 65% автомобілістів у зимовий період пересуваються винятково на шипах; у Швеції цей показник дорівнює 55%; у Фінляндії - 85%. У північних регіонах Росії - від фінських кордонів до Берингової протоки - 75% автомобілів оснащені шипами для оптимального рівня зчеплення. В окремих регіонах України спостерігається схожа тенденція.

UltraGrіp Іce Arctіc: інновації із самого серця

Модель UltraGrіp Іce Arctіc спроектована з урахуванням ряду вимог, продиктованих кліматичними умовами разом з побажаннями споживачів й актуальною ситуацією на ринку. Технологія Multіcontrol Іce зі спрямованими шипами оригінальної конструкції дозволила домогтися рекордних показників стійкості на сніжному покритті та на кризі. Методика заводського кріплення шипів забезпечує підвищену міцність без використання клейової основи; шип залишається на своєму місці й не прокручується навіть у самих екстремальних ситуаціях. Геометрія взаимозачепних блоків оптимізована з метою підвищення керованості на слизькому покритті. Для поліпшення коефіцієнта зчеплення на кризі верхня твердосплавна вставка має гострі грані, які поліпшують контакт із полотном при розгоні. Більш плавні переходи на корпусі шипа відповідають за зчеплення при проходженні поворотів, коли шина є під впливом  бічних навантажень. Як працює UltraGrіp Іce Arctіc у момент гальмування? Широка тилова поверхня шипів вступає в дію при поздовжніх переміщеннях ваги, забезпечуючи короткий гальмовий шлях. Фахівцям європейського дослідницького центра в Люксембурзі вдалося досягти ідеального компромісу в комплексі найважливіших характеристик нової моделі шин, не забувши при цьому про комфортні складові й рівень зовнішнього шуму.

Goodyear UltraGrip Ice ArcticЗагальна конструкція шини й новий подвійний склад також були спроектовані на догоду безпечному водінню й підвищеній керованості в зимових режимах. Протектор має традиційний V-видний ландшафт із гострокутними ламелями й широкими поперечними канавками для оптимального відводу вологи й снігу. При першому контакті із засніженим дорожнім полотном наріжні поверхні зі спеціальними козирками, вибудувані в шаховому порядку, виконують подвійну роль - роль додаткових фрикціонів і хвилерізів - зустрічаючи і розподіляючи сніг по всій площі й виводячи залишки назовні. Динамічна плечова зона допомагає позбуватися від снігу на рівні боковин.         

Оскільки зима, навіть у північних регіонах, - це не тільки сніг і лід, але й вологі ділянки зі змішаним покриттям, фахівці Goodyear внесли відповідні виправлення в конструкцію нової моделі. Для збільшення плями контакту на мокрому полотні глибина протектора UltraGrіp Іce Arctіc була збільшена, щоб протистояти акваплануванню і раціонально використати потенціал крутного моменту автомобіля. На мокрих покриттях, особливо в момент гальмування, важлива присутність силіки в складі гумової суміші - її властивості сприяють оптимальному розподілу тиску на опорну поверхню й підвищують коефіцієнт зчеплення.

Поліпшена керованість і короткий гальмівний шлях багато в чому залежать і від дрібних деталей протектора, які взаємодіють між собою при постійних навантаженнях. Запатентована технологія взаємозачепних блоків Goodyear 3D-BІ дозволила збільшити число ламелів у протекторі шини UltraGrіp Іce Arctіc. Чим більше ламелів - тим краще зчеплення. Більш твердий шар протектора розташований безпосередньо під шаром силіки, щоб забезпечити запас зчеплення під час проходження поворотів. Полегшений каркас шини позначається на економічності й екологічних властивостях.

"Чим північніше ви направляєтеся, тим сильніше випробовуєте необхідність використання шипованих шин, - стверджує Магнус Лорд Аренандер, відповідальний за продукцію Goodyear для північно-європейського регіону. - Коли рівень снігу зашкалює всі мислимі межі, у регіонах з'являються нові дороги, і найчастіше вони проходять по замерзлому озеру або ріці; без шипів там робити нема чого. Нинішня зима довела, що навіть у центральних районах Європи виникають тривожні ситуації. У новій моделі UltraGrіp Arctіc Іce відбиті основні принципи тотальної безпеки, на яких заснована філософія Goodyear, а застосовані технології підносять її на новий рівень".

Теги: Goodyear, шини

Читайте також:
Як вигідно продати своє старе авто?
23.03.2015
Як вигідно продати своє старе авто?
Хто очолив рейтинг найбільш надійних автомобілів?
19.03.2015
Хто очолив рейтинг найбільш надійних автомобілів?
Що можна купити в Україні за тисячу доларів?
13.03.2015
Що можна купити в Україні за тисячу доларів?
MINI представляет эксклюзивный вариант матовой окраски кузова Frozen Black metallic
23.10.2013
MINI представляет эксклюзивный вариант матовой окраски кузова Frozen Black metallic
Автомобили британского бренда MG полюбились украинцам
19.10.2013
Автомобили британского бренда MG полюбились украинцам
Найпрактичніший колір автомобіля
17.10.2013
Найпрактичніший колір автомобіля
Війна двигунів. Хто краще?
13.10.2013
Війна двигунів. Хто краще?
Цифрові автомобільні підсилювачі Pioneer
07.02.2013
Цифрові автомобільні підсилювачі Pioneer
Експерти склали рейтинг найбільш затребуваних позашляховиків в Україні
02.02.2013
Експерти склали рейтинг найбільш затребуваних позашляховиків в Україні
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Купівля автомобіля з пробігом: радимо перевірити...

Купівля автомобіля з пробігом: радимо перевірити...

Купівля б\у автомобіля - це угода, заснована на довірі. Але це зовсім не означає, що Ви купуєте кота в мішку. Мова то в кінці кінців йде про велику суму грошей ... А досвід показує, що доброчесність і розсудливість продавця зникають, як тільки на договорі висохло чорнило. Є привід уважно вивчити автомобіль перед покупкою.

Тест зимових шин 2012: 8 преміум-моделей у порівнянні

Тест зимових шин 2012: 8 преміум-моделей у порівнянні

Вісім шин преміум-класу популярного розміру 205/55 R 16 H пройшли детальний тест. Серед них: новинка Conti TS 850, оновлені моделі Bridgestone, Michelin і Nokian

Характер і причини зношування шин

Характер і причини зношування шин

Огляд шин автомобіля дає Вам можливість отримати інформацію про стан шин і коліс, про особливості використання автомобіля, про його можливі дефекти, а також про стиль водіння.

Нове маркування шин: обирай краще

Нове маркування шин: обирай краще

Починаючи з 1 листопада 2012 р. на території Євросоюзу набуває чинності  новий стандарт маркування всіх легкових і вантажних шин, виготовлених після 1 липня 2012 р.

Чи все Ви знаєте про шини?

Чи все Ви знаєте про шини?

61% молодих водіїв не навчалися водінню у снігопад, і не знають, які потрібні шини в холодну погоду.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта