08.10.2012

Як будуть розвиватися технології запобігання автомобільних катастроф?

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Технологія є потребою нашого часу. Ми оточені технологіями в кожному аспекті нашого життя. Так  чи може автомобіль бути тут виключенням?  іPad, вмонтовані в підголівники сидінь, Інтернет і вбудовані телесистеми - керування авто за допомогою всіх цих високотехнологічних пристроїв є нововведенням.

Як будуть розвиватися технології запобігання автомобільних катастроф?Запобігання автомобільних катастроф

Конструктори розвивають нові технології, які могли б запобігти фатальним зіткненням і численним дрібним дорожнім аваріям. Подібні системи незабаром стануть невід'ємною частиною кожного легкового або вантажного автомобіля, а також будь-якого нового виду дорожнього транспорту. Сьогодні існують різні технології, які забезпечують Вам розваги й комфорт, а також надають засоби для виявлення небезпеки. Є багато засобів, які істотно знижують людські втрати в результаті дорожніх подій, наприклад: обмежники швидкості; ключі, якими не можуть скористатися діти; блокатори керування, що реагують на алкоголь і наркотичні речовини; камери, що засікають автомобілі, які рухаються з перевищенням дозволеної швидкості; системи зв'язку між автомобілями; подушки безпеки наступного покоління; новітня телематика; системи запобігання зіткнень і т.д. Ці технології значно зменшують людські втрати в результаті дорожніх подій. Коли засоби безпеки стануть жосконалими, ми зможемо розцінювати регулярні автомобільні катастрофи як трагічний аспект минулого.

Потреба у змінах

Незважаючи на технології безпеки, доступні на ринку, аварії все-таки  трапляються, тому, що лише мати такі високотехнологічні системи - недостатньо; потрібно також цілий набір навичок безпечного водіння автомобіля. Технологія здатна взаємодіяти з уміннями водія; сама вона не може мати здатність ефективно управляти автомобілем. У багатьох випадках навіть самі передові системи давали збій. Наприклад, інноваційні подушки безпеки. Є ймовірність, що у випадку аварії ця нова подушка може й не врятувати Вас, оскільки існують такі фактори, як її міцність, сила удару при зіткненні й час, необхідний для наповнення подушки повітрям, - все це визначає ефективність даного засобу безпеки. Якщо хоча б один із цих факторів не підтвердить її надійність, можна вважати, що система дала збій. Тому нам потрібні технології, які б не тільки визначали  загрозу, але також і попереджали водія й пасажирів про небезпеку.

Що далі?

1. Autoglass представляє вітрове скло 2020 р.

Autoglass представляє вітрове скло 2020 р.Що нового?

Ще замало часу витрачено на розмірковування про вітрове скло, але хіба не є іронією долі той факт, що ми проводимо більшість часу, дивлячись через нього із салону автомобіля? У випадку з простим вітровим склом, як говориться, завжди є простір для досконалості, тим більше, що воно теж виходить на новий рівень. Співробітники Autoglass задумали нове інформаційне вітрове скло; традиційний "вітровик" тепер поступиться своїм місцем високотехнологічному, на якому будуть висвічуватися всі необхідні дані. Ця інформація буде містити в собі всі важливі функції, такі як музика, паливо, навігація й швидкість.

Що це дасть?

З місця водія видно подавану інформацію, що включає швидкість, паливо, навігацію й музику. Футуристичне вітрове скло буде не тільки висвічувати стрілку, яка вказує напрямок до потенційного пункту призначення, але й попереджати про пішоходів. Очевидно також, що це високотехнологічне вітрове скло не досить "розумне", щоб попередити водія про те, що автомобіль рухається не по тій стороні дороги. Також пророкують, що до 2020 р. п'ятишвидкісна автоматична коробка перемикання передач безповоротно піде в минуле.

2. Сидіння Ford з монітором серцевого ритму

Сидіння Ford з монітором серцевого ритмуЩо нового?

Нове автомобільне сидіння, відмітною рисою якого є монітор, що показує пульс водія, вимірюваний через одяг за допомогою датчиків, прикріплених до спинки сидіння, зараз розробляється компанією Ford. Цей проект є спільною розробкою Іnnovatіon Center у м.Aachen, Ford's European Research and Germany й Rheіnіsch-Westfalіsche Technіsche Hochschule (RWTH) в Achen Unіversіty .

Що це дасть?

Електричні імпульси, породжувані ритмом серця, фіксуються шістьома датчиками, вбудованими в спинку сидіння водія. Одержувані дані можуть бути використані, наприклад, щоб з'ясувати чи є в нього проблеми із серцево-судинною системою або визначити серцевий напад. Як затверджує професор Штефен Леонгардт з RWTH Aachen Unіversіty, завдяки функції виміру ритму серця ця технологія принесе суспільству величезні вигоди: вона обіцяє підвищення рівня безпеки на дорогах і поліпшення здоров'я своїм власникам. Штефен Леонгардт проявив ініціативу перенести в компанію Ford дослідження в області безконтактного виміру ритму серця у дітей, якими він займався в університеті. Щоб  домогтися якісних сигналів при мінімальному контакті зі шкірою, або взагалі без нього, у пристрої використані спеціально розроблена система й ретельно досліджені матеріали.

3. Технологія допомоги водієві BMW

Технологія допомоги водієві BMWЩо нового?

Спроба водія повернути ліворуч, запобігаючи рухові зустрічного транспорту, є самим ризикованим маневром автомобіля. Точність, з якою потрібно його розрахувати, грає в такій ситуації виняткову роль. Компанія BMW почала дорожні випробування технології допомоги водієві (drіver assіstance technology) для автомобілів; вона зможе запобігти зіткненню у випадку, якщо водій зробить яку-небудь потенційно небезпечну помилку. У системі "left hand drіve assіstant." ("помічник лівостороннього водіння") використана комбінація трьох лазерних сканерів. Як тільки пристрій фіксує погрозу, в автоматичному режимі різко спрацьовують гальма, а водія попереджує про небеку звуковими й світловими сигналами.

Що це дасть?

Дорожні покажчики, такі як стрілки повороту ліворуч і кордони смуг руху, розпізнаються камерою, розташованою в нижній частині автомобіля; пристрій показує,  чи перебуває авто на тій смузі, з якої зручний поворот ліворуч. Щоб визначити момент, коли автомобіль виїде на метр із цієї смуги, використовується також GPS. Як тільки система виявлення одержить підтвердження, що водій збирається зробити поворот ліворуч, вона активує лазери, які сканують рух зустрічного транспорту на відстані до 100 метрів уперед. Конструкція системи дозволяє їй спрацьовувати лише при швидкості, близької  до 10 км у годину, що запобігає випадковому гальмуванню, тобто  коли автомобіль не робить поворот ліворуч.

4. Технологія автоматичного керування Mercedes

Технологія автоматичного керування MercedesЩо нового?

Проекти автономних автомобілів також були висунуті інженерами Mercedes-Benz. Компанія розробляє Automated drіvіng systems (системи автоматичного керування) для своїх автомобілів, які випускаються серійно, з метою в підсумку створити кращі технології допомоги водієві. Майбутні системи, що виконують ці функції, зможуть справлятися з більшою кількістю складних ситуацій на дорозі, а також зменшувати небезпеку аварій на небезпечних ділянках дороги, наприклад, перехрестях.

Що це дасть?

Ключові функції, такі, як розгін, гальмування й рульове керування будуть виконувати попередньо запрограмовані автоматичні пристрої. Вони діють подібно бортовому автопілоту й гарантують точність автоматичного керування. Як пропонує компанія, кожний з автомобілів Mercedes може бути обладнаний цією системою для тестування. Компанії-виробники автомобілів можуть випробовувати свою продукцію в екстремальних режимах не наражаючи на небезпеку здоров'я водіїв, які тестують ці авто, за допомогою автоматизації певних ризикованих маневрів. Точність цих автоматичних систем, без сумніву, допоможе інженерам у проведенні найскладніших експериментів.

Теги: безпека, технології

Читайте також:
02.09.2016
Чому треба фіксувати багаж в машині (відео)
21.01.2016
Що таке пасивна безпека автомобіля
Honda Civic отримав найвищий рейтинг безпеки Top Safety Pick+
15.01.2016
Honda Civic отримав найвищий рейтинг безпеки Top Safety Pick+
Кабріолети Opel Cascada, Peugeot 308 CC, Renault Megane CC і Volkswagen Golf Cabrio пройшли краш-тест від ADAC
18.06.2014
Кабріолети Opel Cascada, Peugeot 308 CC, Renault Megane CC і Volkswagen Golf Cabrio пройшли краш-...
Новий KIA Soul отримав 5 зірок за безпеку
07.04.2014
Новий KIA Soul отримав 5 зірок за безпеку
Новый Nissan Qashqai получил 5-звездный рейтинг EuroNCAP
18.03.2014
Новый Nissan Qashqai получил 5-звездный рейтинг EuroNCAP
Nissan Qashqai на «отлично» прошел краш-тесты «Euro NCAP»
03.03.2014
Nissan Qashqai на «отлично» прошел краш-тесты «Euro NCAP»
RAV4 не выдержал на краш-тесте
16.07.2013
RAV4 не выдержал на краш-тесте
Ключевой компонент системы помощи водителю Bosch выпускает миллионный радар
21.06.2013
Ключевой компонент системы помощи водителю Bosch выпускает миллионный радар
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач знаходиться між педаллю гальм та головним гальмівним тандем-циліндром.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Нова концепція розподільних валів: більше, ніж економія палива

Нова концепція розподільних валів: більше, ніж економія палива

Економія - це завіт нашого часу. Нам "повезло" жити в епоху криз  і постійного росту цін на паливо. Така ситуація надихає інженерів на нові розробки, метою яких є боротьба за кожен відсоток палива. Компанія Mahle, що є постачальником автомобільних компонентів для багатьох виробників, розробила цікаву концепцію розподільних валів. Її потенціал не обмежується економією палива.

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Нова система освітлення на базі лазерних світлодіодів забезпечує кращу освітленість і безпеку. Група дослідників інституту розробки пристроїв і приладів (IPeG) з німецького університету Лейбніца у Ганновері вже розробили готовий механізм.

Honda розробила нову технологію зварювання сталі та алюмінію

Honda розробила нову технологію зварювання сталі та алюмінію

Завдяки новій технології передній підрамник у серійних автомобілях став жорсткішим і легшим, що знизило витрату палива і поліпшило аеродинаміку

ABS

ABS

ABS – це скорочення для антиблокувальної системи. Вона вважається "матір'ю всіх електронних допоміжних систем". Під ABS мається на увазі допоміжна система для гальм, яка запобігає блокуванню (повному зупиненню) коліс під час гальмування.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта