22.12.2012

Майбутні технології: проекти систем супутникової навігації

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Технологія

Система супутникової навігації (Sat-Nav) з дисплеєм, що перебуває на рівні голови, і який показує шлях, імовірно, змінить спосіб подачі навігаційної інформації водіям автомобілів. Недавно заснована компанія Makіng Vіrtual Solіd (MVS), яка спеціалізується на технологіях і розташована в San Francіsco, завоювала перший приз в 20 000 євро на European competіtіon (європейському конкурсі) у Мюнхені в жовтні 2011 року.

Майбутні технології: проекти систем супутникової навігаціїСистеми Sat-Nav або GPS, що надають навігаційну інформацію, стали досить стандартним аксесуаром легкових і вантажних автомобілів. Навігаційна база даних згодом  була розширена, і зараз включає не тільки головні дороги й магістралі, але й внутріміські вулиці й провулки. У базу даних також входить й інша важлива інформація, що стосується розташування автозаправних станцій і місць, де можна зупинитися, відпочити, поїсти й т.д.  Більшість систем супутникової навігації оснащено невеликим (від 5 до 8 дюймів) екраном, на якому відображається інформація. Цей дисплей входить у модуль інформації та розваг автомобіля, інтегрований у приладову панель, або прикріплений до неї чи до вітрового скла присосками. Це змушує водія перемикати увагу з дороги на екран. Якщо інформація системи супутникової навігації не відразу йому зрозуміла, він може ненавмисно перестати стежити за дорогою на кілька секунд; - це при тому, що автомобіль усе ще рухається. Виробники Sat-Nav відреагували на цю потенційно небезпечну ситуацію, запропонувавши впровадити голосові повідомлення, але вони заважали б слухати в салоні музику або вести пасажирам бесіду, і тому були відхилені. На деяких автомобілях вищого класу навігаційна інформація, одержувана із супутників, проектується на вітрове скло у вигляді прямокутного вікна.

У новій технології MVS навігаційна інформація проектується у вигляді напівпрозорого 3D-зображення на всю ширину вітрового скла, не відволікаючи водія від дороги.

Що нового?

Водій бачить навігаційну інформацію, одержувану із супутника, у вигляді 3D-зображення, яке накладається на вид дороги за вітровим склом. Напрямокслідування до пункту призначення вказує тонка червона лінія вгорі дисплея вітрового скла. Водій може просто їхати за цією лінією, яка також заздалегідь вказує  повороти, що наближаються. Дисплей показує дорожні знаки, які в реальності часто буває складно розпізнати. Додаткова інформація, яка стосується відстані та часу до пункту призначення, дорожніх заторів, погоди та шляхових умов, висвічується з боків дисплея дороги. Зображення видно навіть при яскравому сонячному світлі.

Майбутні технології: проекти систем супутникової навігаціїЯкі зміни?

Для того, щоб бачити 3D-зображення, спроектоване на вітрове скло, не потрібно ніяких спеціальних окулярів. Дисплей також не має потреби в якомусь спеціальному покритті або  особливому догляді за вітровим склом. При цьому, навіть для 3D-дисплеїв, розташованих на рівні очей у кабінах льотчиків літаків-винищувачів, потрібні були спеціальні окуляри, інтегровані в шоломи екіпажів!

Як це працює?

Образ 3D-карти створюється лазерним променем для того, щоб домогтися немерехтливого зображення, яке оновлюється 60 разів у секунду. Лазерна картинка формується за допомогою поточної навігаційної інформації, зчитувної з GPS. Висока швидкість її відновлення забезпечує стабільне зображення, навіть коли автомобіль хитає угору й униз або водій міняє своє положення. Лазерний промінь управляється електронікою й проектується на вітрове скло через механізм, основою якого є лінзи та дзеркала.

Електронні й оптичні компоненти розташовуються в корпусі, що має габарити 305х220х200 мм, який варто вмонтувати в приладову панель автомобіля для того, щоб домогтися потрібних кутів проекції лазерного променя. Верх приладової дошки перед водієм рекомендується, як одне з можливих місць його розташування. Такі 3D-дисплеї неможливо встановити на існуючі легкові або вантажні автомобілі, тому компанія MVS співробітничає з виробниками автомобілів з метою інтегрувати пристрій у приладову панель моделі на стадії проектування.

Вплив

Дисплей, який перебуває на рівні голови водія, безсумнівно, підвищить рівень комфорту й безпеки при водінні, тому, що водій зможе уважніше стежити за дорогою. Ніяких відомостей відносно вартості поки не повідомляється, втім, фахівці MVS стверджують, що ціна дозволить зробити систему стандартною навіть для недорогих автомобілів. А поки співробітники MVS зробили лише моделювання в лабораторних умовах і випустили демонстраційні ролики; на справжньому автомобілі дисплей випробуваний ще не був.
Від деяких користувачів існуючих систем супутникової навігації надходять скарги на те, що через помилки в навігаційній інформації вони втрачали орієнтування на місцевості. Навіть відомості про пришляхові автозаправні станції й ресторани найчастіше  прив'язані до мережі великих доріг, так що у творців бази даних - непочатий край роботи.

Система MVS також буде залежати від бази даних, і до неї, імовірно, теж будуть деякі претензії щодо точності.

Але, незважаючи ні на що, віртуальний 3D-дисплей, розташований на рівні голови водія, є істотним кроком уперед у розвитку технологій Sat-Nav.

Теги: навігація, технології

Читайте також:
Goodyear обеспечит тишину в салоне за счет снижения уровня шума шин
19.05.2014
Goodyear обеспечит тишину в салоне за счет снижения уровня шума шин
Mercedes F 125: мультимедійні пристрої майбутнього
21.12.2012
Mercedes F 125: мультимедійні пристрої майбутнього
10 автомобільних технологій, без яких ми не можемо обійтися
24.11.2012
10 автомобільних технологій, без яких ми не можемо обійтися
Спортивний годинник Peugeot TP001
11.11.2012
Спортивний годинник Peugeot TP001
Автолюбителі зможуть спланувати комфортний маршрут в Інтернеті
30.10.2012
Автолюбителі зможуть спланувати комфортний маршрут в Інтернеті
Зателефонуй водієві за номером його автомобіля
23.10.2012
Зателефонуй водієві за номером його автомобіля
Sіrі на колесах: Apple проникає в автомобілі
14.10.2012
Sіrі на колесах: Apple проникає в автомобілі
Нові CD-ресівери Pioneer з широкими комутаційними можливостями
09.10.2012
Нові CD-ресівери Pioneer з широкими комутаційними можливостями
Інженери побудували інтерактивні вікна автомобіля
25.09.2012
Інженери побудували інтерактивні вікна автомобіля
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

Mercedes-Benz Aero Traіler знижує опір повітря до 20%

Mercedes-Benz Aero Traіler знижує опір повітря до 20%

Компанія Mercedes-Benz розробила новий аэродинамічний трейлер, що дозволяє знизити опір повітря приблизно на 20% і збільшити загальну паливну економічність тягача напівпричепа на 5%. Трейлер був розроблений компанією Mercedes-Benz у співробітництві з Commercіal Vehіcle Desіgn Department.

Honda розробила нову технологію зварювання сталі та алюмінію

Honda розробила нову технологію зварювання сталі та алюмінію

Завдяки новій технології передній підрамник у серійних автомобілях став жорсткішим і легшим, що знизило витрату палива і поліпшило аеродинаміку

Стоянкові гальма стають електричними

Стоянкові гальма стають електричними

Натиснути на газ, легко відпустити зчеплення і відпустити стоянкове гальмо - можливо, цей кошмар початківця водія назавжди відійде в минуле. У той час як автоматична КПП взяла на себе функцію перемикання, стоянкове гальмо теж поступово стає розумним і електричним. Це дозволяє реалізувати цілий ряд додаткових комфортних функцій.

Диференціал Torsen

Диференціал Torsen

Torsen (Torque Sensing - що відчуває момент) працює як вільний  диференціал , коли на кожне колесо надходить однаковий обертальний момент.

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач знаходиться між педаллю гальм та головним гальмівним тандем-циліндром.

Керований задній міст [відео]

Керований задній міст [відео]

Головна ідея цього механізму - зробити автомобіль більш керованим. Для цього інженери розробили системи, які дозволяють повертати колеса в зустрічному напрямку при швидкості до 50 км / год, а на більш високій швидкості всі чотири колеса повертаються в одному напрямку для поліпшення стабільності автомобіля, наприклад, під час обгону.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта