Стоянкові гальма стають електричними

За матеріалами сайту: www.auto-motor-und-sport.de

Електрифікація механічних компонентів

Розвиток автомобіля рухається у бік електрифікації його механічних компонентів. Найбільш явне для водія нововведення останнього часу - зникнення важеля стоянкового гальма і його заміна на кнопку. Дизайнери у захваті, адже у салоні тепер відсутня настільки звична, але погодьтеся не дуже естетична річ, як важіль ручника. Техніки, що працюють над створенням автомобіля, також не в образі, адже відпала потреба прокладати довгі троси до задніх коліс. Чи можна взагалі відмовитися від тросів, залежить від конструкції механізму.

Електричні стоянкові гальма

Оптимальне з точки зору ціни рішення - це розташований посередині між задніми колесами електромеханічний пристрій, пов'язаний короткими тросами з гальмівними механізмами задніх коліс.

Наступний варіант - електрогідравлічн стоянкові гальма стоянкове гальмо. У цій системі звичайні троси замінені на гідравлічні трубки. Самоблокувальна механіка гарантує, що у знеструмленому стані зберігається гальмівне зусилля. Для початку руху гальмо відключається, що за допомогою електроніки легко регулюється.

Електродвигун всередині цього механізму пов'язаний з тросами стоянкового гальма і затягує їх при натисканні на кнопку. Механізм розташовується між задніми колесами

Такі провідні виробники, як Bosch, Continental або TRW форсують вже подальшу розробку, в якій у кожному задньому колесі розміщений електромеханічний активатор - таке рішення є технічно більш складним, але зате економить місце і працює тихіше.

У намаганні зменшити безпружинних мас, розробники гальмівної системи зіткнулися з конфліктом інтересів - необхідно створити велике зусилля, але механізм при цьому повинен бути якомога легший. Найбільш очевидний спосіб - це інтеграція у гальмівний супорт активатора, який, як правило, працює через шпиндель і забезпечує необхідний ефект самоблокування.

Електромотор стоянкового гальма, інтегрований у супорт

Блок управління електричного стоянкового гальма пов'язаний через шину передачі даних CAN з іншими блоками управління, що дозволяє йому отримувати інформацію про те, що відбувається в автомобілі в режимі реального часу. Це дозволяє реалізувати цілий ряд інших комфортних функцій, наприклад, допомога під час початку руху під гірку, яка запобігає відкат автомобіля назад, або самостійна активація стоянкового гальма на автомобілях з автоматичною КПП. Спільна робота з системою ESP дозволяє реалізувати функцію аварійного гальмування.

Цю функцію можна інтегрувати в іншу систему, наприклад у сигналізацію - вона автоматично активує стоянкове гальмо, як тільки водій покине свій автомобіль.

Теги: ESP, TRW, будова авто, гальмівна система, електричний привід, стоянкові гальма, технології

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
06.02.2013
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
більше новин »
Коментарі відвідувачів
10.02.2013 Вячеслав
Сколько стоят электрические тормоза все 3 вида и где их можно заказать-купить

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

ABS

ABS

ABS – це скорочення для антиблокувальної системи. Вона вважається "матір'ю всіх електронних допоміжних систем". Під ABS мається на увазі допоміжна система для гальм, яка запобігає блокуванню (повному зупиненню) коліс під час гальмування.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

RUN FLAT

RUN FLAT

Суть технології полягає в покришці, а саме в посилених спеціальним чином боковинах, які утримують вагу автомобіля навіть у тому випадку, якщо тиск всередині шини рівний нулю. 

Розмір колеса

Розмір колеса

R17 195/65 означає ...

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта