28.12.2011

Volkswagen розіграла Caddy серед користувачів Facebook

Вся інформація про: Volkswagen

Вся інформація про: Volkswagen Caddy (2010)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Цей різдвяний подарунок виявився дуже доречним для родини Папенфус, адже зараз подружжя чекає на другу дитину, яка повинна з'явитися на світ у квітні. Коричневий Caddy замінить коляску для трирічної Стін і її нового братика чи сестрички.

«Вимкни комп'ютер і...»: марка Volkswagen Комерційні автомобілі розіграла Caddy серед користувачів Facebook, які очікують поповнення в сім'ї22 травня 2011 року на честь першого дня родини, що тривав у Німеччині, європейський лідер у сфері виробництва малих і середніх комерційних автомобілів, марка Volkswagen Комерційні автомобілі, почала на сторінці в Facebook www.facebook.com/DerCaddy акцію під гаслом «Вимкни комп'ютер і...» . Для того щоб виграти автомобіль, учасникам було запропоновано опублікувати у Facebook свої враження, пов'язані з вагітністю. Щоб скоріше втілити в життя їх бажання мати дитину, серед учасників також були розіграні три ночі в одному з 112 німецьких готелів, що входять до мережі Romantik Hotels.

Серед численних матеріалів, надісланих під час проведення акції, журі відібрало найбільш кумедні та креативні пости 15 пар. Серед цих пар в кінцевому результаті і був розіграний автомобіль. Удача посміхнулася Свену Папенфусу з міста Вагенфельд-бай-Діпхольц і його дружині Клаудії - вони виграли щасливий квиток і тепер радіють новому сімейному автомобілю. «Моя дружина втратила дар мови, коли я повідомив їй про наш виграш», - сміється Свен Папенфус. Він опублікував позитивний тест на вагітність і став фіналістом конкурсу поряд з іншими 14 учасниками, що помістили на сайті, наприклад, ультразвукові зображення своїх спадкоємців або історії про поки ще не народжених малюків.

Caddy - не тільки малий комерційний автомобіль, що відрізняється великим обсягом продажів, але і в 2-дверному семимісцевому варіанті - один з найбільш популярних автомобілів для молодих сімей. «Хоча Caddy і розрахований на сім місць, я все ж планую зупинитися на другій дитині», - каже Клаудіа Папенфус. Не залишилися без призів й інші 14 фіналістів. Їм у подарунок були вручені дитячі крісла. «Акція на Facebook відкриває нові можливості для марки Volkswagen Комерційні автомобілі. Так ми хочемо звернутися до нової цільової аудиторії, а саме - до потенційних покупців, що живуть в соціальних мережах», - говорить Рамзіс Мусса, керівник відділу маркетингу марки Volkswagen Комерційні автомобілі. Зараз у сторінки Caddy в Facebook вже майже 10 000 лайків. У Facebook зареєстровано більше 500 мільйонів користувачів. Це не тільки найбільша соціальна мережа в світі, але і найбільш відвідувана Web-сторінка і третій за величиною Інтернет-сайт Німеччини.

Теги: Caddy, Volkswagen

Читайте також:
Спортивні команди в усьому світі обирають свічки запалювання Bosch
21.02.2017
Спортивні команди в усьому світі обирають свічки запалювання Bosch
У січні концерн Volkswagen передав своїм клієнтам 813 700 автомобілів
20.02.2017
У січні концерн Volkswagen передав своїм клієнтам 813 700 автомобілів
Сітроен АІС Запоріжжя – кращий дилер CITROЕN з продажу автомобілів
16.02.2017
Сітроен АІС Запоріжжя – кращий дилер CITROЕN з продажу автомобілів
Електромотори Bosch: маленькі генератори комфорту та безпеки
16.02.2017
Електромотори Bosch: маленькі генератори комфорту та безпеки
РОЗІГРАШ СЕРТИФІКАТІВ НА РОДИННУ ВЕЧЕРЮ
16.02.2017
РОЗІГРАШ СЕРТИФІКАТІВ НА РОДИННУ ВЕЧЕРЮ
Унікальна лімітована комплектація Subaru Forester 2017 до подвійного ювілею: 100-річчя корпорації Fuji Heavy Industries і 20-річчя моделі
15.02.2017
Унікальна лімітована комплектація Subaru Forester 2017 до подвійного ювілею: 100-річчя ...
Навчальний центр Bosch оновив програму підготовки спеціалістів автосервісу
15.02.2017
Навчальний центр Bosch оновив програму підготовки спеціалістів автосервісу
Любов до чотирьох коліс: автомобільні lovestory
14.02.2017
Любов до чотирьох коліс: автомобільні lovestory
13.02.2017
ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT ЗА 2016 Р.
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Топ-10 позашляховиків, які купують у Європі

Топ-10 позашляховиків, які  купують у Європі

У Німеччині за три місяці 2012 року було продано понад 110 000 "м'яких" позашляховиків.

Війна двигунів. Хто краще?

Війна двигунів. Хто краще?

Згідно з останнім дослідженням німецькі виробники є лідерами з інновацій в області моторної техніки

Як змінювався дизайн VW Golf: ретроспектива у фотографіях

Як змінювався дизайн VW Golf: ретроспектива у фотографіях

Створений у 1974 році дизайнером Джорджіо Джуджаро (Giorgio Giugiaro) VW Golf I став справжнім хітом протягом багатьох поколінь. Пропонуємо вам подивитися ретроспективу розвитку дизайну автомобіля від 1974 по 2012 роки.

Топ-20 найбільш очікуваних прем'єр Женевського автосалону

Топ-20 найбільш очікуваних прем'єр Женевського автосалону

З 3 по 13 березня погляди світової автомобільної громадськості будуть прикуті до найбільшої автовиставки в Європі - "Geneva International Motor Show".

Новинки 2014 року з Німеччини

Новинки 2014 року з Німеччини

Вишукані та стильні новинки 2014 року: Audі A4, Mercedes C-клас, VW Passat і BMW 3 Tourіng

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Volkswagen eT! Concept: дресирований автомобіль

Volkswagen eT! Concept: дресирований автомобіль

Цей концепт розроблений спільно компанією Volkswagen Group Research, німецькою поштою та університетом мистецтва в місті Брауншвайг. eT! Concept - автомобіль, здатний реагувати на команди водія.

П’ять найбажаніших авто для українців

П’ять найбажаніших авто для українців

Після проведеного Інтернет опитування серед українців було визначено п’ятірку найбажаніших автомобілів

Подвійне зчеплення

Подвійне зчеплення

Динамічно, комфортно і при цьому ще й економно – ці властивості, які ще зовсім недавно вважалися несумісними, без особливих проблем об'єднала у собі коробка переключення з подвійним зчепленням.Корні походження цього винаходу пішли з гоночного спорту: на початку 80-х років компанія Porsche шукала можливість скоротити час переключення КПП на своїх гоночних болідах групи С. Це могло стати вирішальним фактором у перегонах, де для перемоги важливими були долі секунди. 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта