24.12.2011

Неймовірно швидкий Porsche Panamera Turbo S 2012

Вся інформація про: Porsche

Вся інформація про: Porsche Panamera Turbo S (2012)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Виконавчий редактор Roger Hart: Цей Porsche Panamera Turbo S 2012 року - дивний з багатьох точок зору автомобіль. Він неймовірно швидкий.

Porsche Panamera Turbo S 2012У режимі  sport-plus, незважаючи на свою вагу у дві з половиною тонни, це - просто божевільна спортивна машина. У режимі comfort він слухняний і спокійний, як п'ятнадцятирічна кішка. Цей    автомобіль, що володіє неймовірною динамікою, має елегантний інтер'єр, у якому прилади мають розташування, як у реактивного винищувача. Але все-таки зовнішній дизайн, завдяки якому ви одержуєте масу задоволення від їзди,  - це те, що ніяк не можна залишити без уваги. Передня частина автомобіля просто відмінна - вона виглядає, як у великого 911. Але задня має такий вигляд, начебто  конструктори не цілком визначилися, яку форму їй додати: автофургона, або автомобіля із   дверима, що відкриваються нагору. Чесно кажучи, я думаю, що варто було б її розширити по типу автофургона.

Я не думаю, що коли-небудь, сидів за кермом автомобіля, керуванням якого я так насолоджувався, і в той же час не міг терпіти його зовнішнього дизайну.

І ще одне: ціна - так само разюча, як і відчуття при водінні. Увесь час, що я провів, управляючи цим автомобілем, я порівнював його з новим BMW M5, на якому поїздив недавно. Конкурент має двигун V8 з паралельно працюючими турбокомпресором, що розвиває потужність 560 к.с., має крутний момент 680 Нм і з'єднаний із семишвидкісною здвоєною коробкою передач. M5 розганяє від 0 до 100 км/годину за 4,4 секунди, а Panamara для цього потрібно 4,8 секунд. На жаль BMW має привід лише на задні колеса, зате й коштує приблизно на 90 000$ менше, ніж Panamera. Я обожнюю відчуття при водінні Porsche, але хіба це коштує вдвічі вищої ціни? До того ж в M5 можуть розміститися п'ять чоловік, а не чотири, як в Porsche.

Porsche Panamera Turbo S 2012Редактор Andrew Stoy: Мені дуже подобається прекрасний автомобіль GT, і що мене вразило в Panamera із самого початку - це те, наскільки зручним і практичним є інтер'єр. Задні пасажири, завдяки достатньому простору для ніг і прекрасному плануванню інтер'єра, почувають себе досить комфортно. Під дверцятами, розташованими зверху в опуклій задній частині кузова, є досить місця для серйозного вантажу. До того ж водій не почуває себе так, начебто він сидить за кермом чогось, що не відповідає стандарту якості Porsche.

А крутний момент... Боже, який крутний момент! Будьте впевнені, що в той момент, коли Ви поставите ногу на педаль, спідометр збожеволіє, а світ здасться Вам розмитим. Це щира насолода! Але що мені дійсно подобається в динаміці керування Panamera, з огляду на його призначення, - при їзді на розумній швидкості виберіть безпечну відкриту ділянку й дайте три чверті дроселя. У цей момент Panamera перетвориться у Ваш персональний реактивний літак: спрацює турбонаддув, трансмісія передасть задану швидкість, і, відчувши легкий поштовх у поперек,  Ви зрозумієте, що меж не існує. Звичайно, це - не небезпечне змагання на повну силу на треку, зате Ви одержите приголомшливі відчуття при їзді.

Мені не подобається ціна, хоча ті, хто купує такий автомобіль, взагалі ж не проти витрачати надзвичайні суми на сріблисту обробку. Але все-таки той факт, що  цей Panamera Turbo S коштує на 120 000$ більше, ніж базова модель Panamera, викликає неприємні відчуття.

Porsche Panamera Turbo S 2012Мої інші претензії стосуються занадто великої кількості "неінтуїтивних" кнопок у салоні й на приладовій консолі зокрема , а також кермового колеса, що не відповідає автомобілю вартістю  майже в 200 000$. Далі, це зовнішній дизайн, який, на мій погляд, більше схожий на витягнуту лімузин-версію Chrysler Crossfіre.

Однак, якщо зовнішні обриси не викликають у Вас неприємних емоцій, у сутності - це чудовий автомобіль.

Редактор Wes Raynal: дозвольте мені сказати прямо: Я не звертаю уваги на зовнішній дизайн Porsche Panamera Turbo S 1012 року. Зовнішній дизайн, так чи інакше, взагалі не вражає мене. Хоча, чесно кажучи, інженери компанії відмінно попрацювали, створивши чотирьохдверний автомобіль, у якому безпомилково вгадується стиль Porsche.

І все-таки Panamera Turbo S викликає в мене змішані почуття. Він швидше найшвидший, і може буквально літати, подібно невеликому реактивному винищувачу, але також може й з надзвичайною легкістю пересуватися в межах міста. Натисніть педаль газу, і авто буде носитися немов по рейках з такою швидкістю, на яку у Вас тільки вистачить духу. Неважливо, яку помилку Ви зробите - автомобіль вибачить усе. Управляти ним - щира насолода.

Porsche Panamera Turbo S 2012На закінчення я скажу, що не вважаю цей Porsche найвищою мірою  комфортабельним. У мене були складності з оглядом зсередини, і, так само, як й Andy, я виявив, що засоби керування в салоні розташовані безглуздо й замудренно.

Мені не вдалося повною мірою  оцінити турбонаддув за вихідні дні. Я катався по місту, а потім зробив 200-кілометрову поїздку по автостраді. Мені не комфортно в автомобілі - я не почував, що повністю володію керуванням, і жахливі пелюсткові перемикачі цього Porsche не особливо допомагали. Загальне враження, мені здається, можна виразити одним словом - незручний.

Потім, ціна: я думаю, що вона не є таким вже важливим фактором на даному рівні, але, якби  це були мої 195 000 доларів, я б зволів Mercedes-Benz S-class, оснащений двигуном AMG, або Mercedes CLS63 AMG. І все-таки, чому цей автомобіль істотно дорожче, ніж 911 Turbo?

Porsche Panamera Turbo S 2012 р.

Базисна ціна: 174 175$

Ціна по проходженню тестів: 194 665$

Привід: 4,8-літровий двигун V8 з паралельно працюючими турбокорпресором, AWD - семишвидкісна, здвоєна, ручна, з послідовним перемиканням передач

Характеристики: 550 к.с при частоті 6 000 об/хв. - 750 Нм при частоті 2 500 об/хв.

Маса повністю заправленого й обладнаного автомобіля: 2 500 кг

Опції: керамічні спортивні гальма Porsche (8 840 $); пакет SportDesіgn, що включає знижений задній гаргрот, спеціально спроектовані капот двигуна, бічні панелі, дифузор й аеродинамічні площини (4 160$); фарбування металлик GT Sіlver (3 140$); елементи висвітлення з вуглецевого волокна на дверних панелях (1 850$); спортивна підвіска, яка адаптується з пакетом Comfort Memory (1 505$); пакет Carbon Іnterіor (995$)

Porsche Panamera Turbo S 2012

Джерело: autoweek.com

Теги: Porsche, Porsche Panamera Turbo S, Новинки 2012, тест-драйв

Читайте також:
Новий преміальний мінівен PEUGEOT Traveller скоро в Україні
20.01.2017
Новий преміальний мінівен PEUGEOT Traveller скоро в Україні
Дебют Kia Stinger на міжнародному автосалоні в Детройті
16.01.2017
Дебют Kia Stinger на міжнародному автосалоні в Детройті
Стали відомі ціни на Новий PEUGEOT 3008
13.01.2017
Стали відомі ціни на Новий PEUGEOT 3008
В УКРАЇНІ РОЗПОЧАЛИСЯ ПРОДАЖІ  LAND ROVER RANGE ROVER EVOGUE КАБРІОЛЕТ
19.12.2016
В УКРАЇНІ РОЗПОЧАЛИСЯ ПРОДАЖІ LAND ROVER RANGE ROVER EVOGUE КАБРІОЛЕТ
Opel Grandland X: Новий кросовер компакт-класу
16.12.2016
Opel Grandland X: Новий кросовер компакт-класу
Перемога в номінації «Innovation Award» дісталася новому Nissan Serena.
12.12.2016
Перемога в номінації «Innovation Award» дісталася новому Nissan Serena.
Новий PEUGEOT 301:  створений для руху в ногу з часом
24.11.2016
Новий PEUGEOT 301: створений для руху в ногу з часом
Світовий дебют концепту позашляховика Subaru VIZIV-7 на автосалоні в Лос-Анджелесі
21.11.2016
Світовий дебют концепту позашляховика Subaru VIZIV-7 на автосалоні в Лос-Анджелесі
Новий кросовер Honda WR-V.
09.11.2016
Новий кросовер Honda WR-V.
більше новин »
Коментарі відвідувачів
24.12.2011 Андрей
Снобизм "типа-экспертов" так и прет. Аж читать противно. Дай им реактивный самолет с ускорением в 1 секунду до сотни, с салоном из золота - все равно будут выражать недовольство.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Renault Koleos: затишний позашляховик

Renault Koleos:  затишний позашляховик

Франція випускає небагато позашляховиків, але Renault Koleos саме той автомобіль, котрий увібрав французьку різносторонність, комфорт і шарм.

Демпінг по-російськи: німці протестували Lada Priora

Демпінг по-російськи: німці протестували Lada Priora

Заможні росіяни купують німецькі машини з великою кількістю конячок під капотом. Вибором більшості залишається Lada. Автомобіль готує своєму власникові жорсткі часи за кермом, але все одно залишається по-своєму привабливим. Радянське минуле зобов'язує.

Audі A8 Hybrіd: економія повинна бути економною

Audі A8 Hybrіd: економія повинна бути економною

Ауді - остання із трійки німецьких преміум-брендів, яка представила гібрид класу "люкс". Пізніше не значить гірше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Реклама Renault (Dacіa) Duster дуже приваблива: модний позашляховик з надійною технікою Renault за ціною маленького автомобільчика. Але як же виглядає усе замежами телевізора? Представник авторитетного видання http://www.auto-motor-und-sport.de проїхав 50 000 і задокументував усе з німецькою педантичністю...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта