24.12.2011

Неймовірно швидкий Porsche Panamera Turbo S 2012

Вся інформація про: Porsche

Вся інформація про: Porsche Panamera Turbo S (2012)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Виконавчий редактор Roger Hart: Цей Porsche Panamera Turbo S 2012 року - дивний з багатьох точок зору автомобіль. Він неймовірно швидкий.

Porsche Panamera Turbo S 2012У режимі  sport-plus, незважаючи на свою вагу у дві з половиною тонни, це - просто божевільна спортивна машина. У режимі comfort він слухняний і спокійний, як п'ятнадцятирічна кішка. Цей    автомобіль, що володіє неймовірною динамікою, має елегантний інтер'єр, у якому прилади мають розташування, як у реактивного винищувача. Але все-таки зовнішній дизайн, завдяки якому ви одержуєте масу задоволення від їзди,  - це те, що ніяк не можна залишити без уваги. Передня частина автомобіля просто відмінна - вона виглядає, як у великого 911. Але задня має такий вигляд, начебто  конструктори не цілком визначилися, яку форму їй додати: автофургона, або автомобіля із   дверима, що відкриваються нагору. Чесно кажучи, я думаю, що варто було б її розширити по типу автофургона.

Я не думаю, що коли-небудь, сидів за кермом автомобіля, керуванням якого я так насолоджувався, і в той же час не міг терпіти його зовнішнього дизайну.

І ще одне: ціна - так само разюча, як і відчуття при водінні. Увесь час, що я провів, управляючи цим автомобілем, я порівнював його з новим BMW M5, на якому поїздив недавно. Конкурент має двигун V8 з паралельно працюючими турбокомпресором, що розвиває потужність 560 к.с., має крутний момент 680 Нм і з'єднаний із семишвидкісною здвоєною коробкою передач. M5 розганяє від 0 до 100 км/годину за 4,4 секунди, а Panamara для цього потрібно 4,8 секунд. На жаль BMW має привід лише на задні колеса, зате й коштує приблизно на 90 000$ менше, ніж Panamera. Я обожнюю відчуття при водінні Porsche, але хіба це коштує вдвічі вищої ціни? До того ж в M5 можуть розміститися п'ять чоловік, а не чотири, як в Porsche.

Porsche Panamera Turbo S 2012Редактор Andrew Stoy: Мені дуже подобається прекрасний автомобіль GT, і що мене вразило в Panamera із самого початку - це те, наскільки зручним і практичним є інтер'єр. Задні пасажири, завдяки достатньому простору для ніг і прекрасному плануванню інтер'єра, почувають себе досить комфортно. Під дверцятами, розташованими зверху в опуклій задній частині кузова, є досить місця для серйозного вантажу. До того ж водій не почуває себе так, начебто він сидить за кермом чогось, що не відповідає стандарту якості Porsche.

А крутний момент... Боже, який крутний момент! Будьте впевнені, що в той момент, коли Ви поставите ногу на педаль, спідометр збожеволіє, а світ здасться Вам розмитим. Це щира насолода! Але що мені дійсно подобається в динаміці керування Panamera, з огляду на його призначення, - при їзді на розумній швидкості виберіть безпечну відкриту ділянку й дайте три чверті дроселя. У цей момент Panamera перетвориться у Ваш персональний реактивний літак: спрацює турбонаддув, трансмісія передасть задану швидкість, і, відчувши легкий поштовх у поперек,  Ви зрозумієте, що меж не існує. Звичайно, це - не небезпечне змагання на повну силу на треку, зате Ви одержите приголомшливі відчуття при їзді.

Мені не подобається ціна, хоча ті, хто купує такий автомобіль, взагалі ж не проти витрачати надзвичайні суми на сріблисту обробку. Але все-таки той факт, що  цей Panamera Turbo S коштує на 120 000$ більше, ніж базова модель Panamera, викликає неприємні відчуття.

Porsche Panamera Turbo S 2012Мої інші претензії стосуються занадто великої кількості "неінтуїтивних" кнопок у салоні й на приладовій консолі зокрема , а також кермового колеса, що не відповідає автомобілю вартістю  майже в 200 000$. Далі, це зовнішній дизайн, який, на мій погляд, більше схожий на витягнуту лімузин-версію Chrysler Crossfіre.

Однак, якщо зовнішні обриси не викликають у Вас неприємних емоцій, у сутності - це чудовий автомобіль.

Редактор Wes Raynal: дозвольте мені сказати прямо: Я не звертаю уваги на зовнішній дизайн Porsche Panamera Turbo S 1012 року. Зовнішній дизайн, так чи інакше, взагалі не вражає мене. Хоча, чесно кажучи, інженери компанії відмінно попрацювали, створивши чотирьохдверний автомобіль, у якому безпомилково вгадується стиль Porsche.

І все-таки Panamera Turbo S викликає в мене змішані почуття. Він швидше найшвидший, і може буквально літати, подібно невеликому реактивному винищувачу, але також може й з надзвичайною легкістю пересуватися в межах міста. Натисніть педаль газу, і авто буде носитися немов по рейках з такою швидкістю, на яку у Вас тільки вистачить духу. Неважливо, яку помилку Ви зробите - автомобіль вибачить усе. Управляти ним - щира насолода.

Porsche Panamera Turbo S 2012На закінчення я скажу, що не вважаю цей Porsche найвищою мірою  комфортабельним. У мене були складності з оглядом зсередини, і, так само, як й Andy, я виявив, що засоби керування в салоні розташовані безглуздо й замудренно.

Мені не вдалося повною мірою  оцінити турбонаддув за вихідні дні. Я катався по місту, а потім зробив 200-кілометрову поїздку по автостраді. Мені не комфортно в автомобілі - я не почував, що повністю володію керуванням, і жахливі пелюсткові перемикачі цього Porsche не особливо допомагали. Загальне враження, мені здається, можна виразити одним словом - незручний.

Потім, ціна: я думаю, що вона не є таким вже важливим фактором на даному рівні, але, якби  це були мої 195 000 доларів, я б зволів Mercedes-Benz S-class, оснащений двигуном AMG, або Mercedes CLS63 AMG. І все-таки, чому цей автомобіль істотно дорожче, ніж 911 Turbo?

Porsche Panamera Turbo S 2012 р.

Базисна ціна: 174 175$

Ціна по проходженню тестів: 194 665$

Привід: 4,8-літровий двигун V8 з паралельно працюючими турбокорпресором, AWD - семишвидкісна, здвоєна, ручна, з послідовним перемиканням передач

Характеристики: 550 к.с при частоті 6 000 об/хв. - 750 Нм при частоті 2 500 об/хв.

Маса повністю заправленого й обладнаного автомобіля: 2 500 кг

Опції: керамічні спортивні гальма Porsche (8 840 $); пакет SportDesіgn, що включає знижений задній гаргрот, спеціально спроектовані капот двигуна, бічні панелі, дифузор й аеродинамічні площини (4 160$); фарбування металлик GT Sіlver (3 140$); елементи висвітлення з вуглецевого волокна на дверних панелях (1 850$); спортивна підвіска, яка адаптується з пакетом Comfort Memory (1 505$); пакет Carbon Іnterіor (995$)

Porsche Panamera Turbo S 2012

Джерело: autoweek.com

Теги: Porsche, Porsche Panamera Turbo S, Новинки 2012, тест-драйв

Читайте також:
Volvo V90 Cross Country незабаром в Україні.
27.02.2017
Volvo V90 Cross Country незабаром в Україні.
ПРЕДСТАВЛЯЄМО RANGE ROVER VELAR
22.02.2017
ПРЕДСТАВЛЯЄМО RANGE ROVER VELAR
СВІТОВА ПРЕМ’ЄРА НОВОГО КОМПАКТНОГО SUV ВІД MITSUBISHI НА ЖЕНЕВСЬКОМУ АВТОСАЛОНІ
26.01.2017
СВІТОВА ПРЕМ’ЄРА НОВОГО КОМПАКТНОГО SUV ВІД MITSUBISHI НА ЖЕНЕВСЬКОМУ АВТОСАЛОНІ
Дебют нового кросовера Subaru XV на Женевському автосалоні
25.01.2017
Дебют нового кросовера Subaru XV на Женевському автосалоні
Subaru презентував оновлені WRX та WRX STI на автосалоні NAIAS’2017 у Детройті
24.01.2017
Subaru презентував оновлені WRX та WRX STI на автосалоні NAIAS’2017 у Детройті
Новий преміальний мінівен PEUGEOT Traveller скоро в Україні
20.01.2017
Новий преміальний мінівен PEUGEOT Traveller скоро в Україні
Дебют Kia Stinger на міжнародному автосалоні в Детройті
16.01.2017
Дебют Kia Stinger на міжнародному автосалоні в Детройті
Стали відомі ціни на Новий PEUGEOT 3008
13.01.2017
Стали відомі ціни на Новий PEUGEOT 3008
В УКРАЇНІ РОЗПОЧАЛИСЯ ПРОДАЖІ  LAND ROVER RANGE ROVER EVOGUE КАБРІОЛЕТ
19.12.2016
В УКРАЇНІ РОЗПОЧАЛИСЯ ПРОДАЖІ LAND ROVER RANGE ROVER EVOGUE КАБРІОЛЕТ
більше новин »
Коментарі відвідувачів
24.12.2011 Андрей
Снобизм "типа-экспертов" так и прет. Аж читать противно. Дай им реактивный самолет с ускорением в 1 секунду до сотни, с салоном из золота - все равно будут выражать недовольство.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Нова Subaru Іmpreza - кращі технології для обраних покупців

Нова Subaru Іmpreza - кращі технології для обраних покупців

Які слова асоціюються у вас із Subaru Іmpreza? Для когось - спорт, для інших - безпека, ще для когось - повний привід

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Перше враження від Skoda Rapіd

Перше враження від Skoda Rapіd

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

Автоновинки 2012: Porsche

Автоновинки 2012: Porsche

Porsche Boxster, Cayman, 911, 918... - одні тільки назви викликають хвилювання у людей, небайдужих до автомобільних технологій. Легендарний виробник спортивних автомобілів цього року  робить ставку не тільки на швидкість, але й економічність приводу

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

Війна двигунів. Хто краще?

Війна двигунів. Хто краще?

Згідно з останнім дослідженням німецькі виробники є лідерами з інновацій в області моторної техніки

BYD G6: свіжий погляд на бізнес-клас

BYD G6: свіжий погляд на бізнес-клас

Вперше познайомитися із седаном BYD G6 українці змогли трохи пізніше його презентації на Пекінському автосалоні. Дебют автомобіля в Україні відбувся в рамках SIA'12 у травні 2012. А зовсім нещодавно автожурналісти отримали ще й можливість випробувати авто в дії на автопробігу, організованому компанією «Автомотив Юроп Корпорейшн».

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта