02.11.2012

Нова концепція розподільних валів: більше, ніж економія палива

Подачу повітря в камеру згоряння без перешкод можна порівняти з вільним диханням людини: утруднюється дихання, падає працездатність організму, а для двигуна це значить зменшення потужності. Конструктори двигунів добре знайомі з цією істиною і бачать солідний потенціал у поліпшенні процесу газообміну двигуна. Існуючі системи зміни фаз газорозподілу покликані зробити керування клапанами максимально гнучким, що дозволяє максимально адаптувати двигун до різних режимів роботи.

Cam-in-Cam (CIC)

Система фахівців компанії Mahle одержала назву Cam-іn-Cam (CІ), що можна перевести як "розподільний вал у розподільному валі". Конструкція нагадує собою матрьошку: усередині одного розподільного валу перебуває другий, кулачки якого можуть повертатися щодо першого на 40 градусів.

Подача повітря регулюється відповідно до необхідної потужності двигуна

Головна перевага конструкції: якщо раніше потрібно було управляти впускними й випускними клапанами незалежно, то для цієї мети використовувалися два розподільних вали та відповідно нова голівка блоку циліндрів. Конструкція Cam-іn-Cam дозволяє заощадити простір і легко встановлюється на існуючі двигуни, що спроектовані під один розподільний вал.

Cam-in-Cam (CIC)

Провертання кулачків розподільного валу CІC збільшує діапазон відкриття клапанів, фахівці називають таке явище "довгим" профілем кулачка. Результатом такої технології є більша маса повітря, що надходить у камеру згоряння відповідно до  моменту запалювання. 

Cam-in-Cam (CIC)Cam-in-Cam (CIC)

Стандартне положення кулачків 

Зміщені кулачки 

Вперше система була використана в Dodge Vіper, після цієї прем'єри компанія Mahle форсує поширення своєї технології CІC на турбовані 4-циліндрові двигуни, що цілком відповідає сучасній тенденції зменшення обсягу двигуна без втрати потужності. Правильне використання турбіни дозволяє заощадити паливо, але страждає від горезвісної "турбоями".
Cam-in-Cam (CIC)

Технологія CІC рятує двигун від "турбоями"

Складні технології турбін на кшталт Twіnscroll та  Bіturbo згладжують "турбояму" легко, але дорого. Вся принадність концепції CІC полягає саме в недорогому й ощадливому рішенні. Для зменшення втрат газообміну на високих оборотах довгий проміжок часу, коли випускні клапани відкриті, - це велика перевага. Створюється ефект одночасного відкривання випускних клапанів сусідніх циліндрів. Таке явище називають "перетинанням клапанів".

Cam-in-Cam (CIC)

А от коли мова заходить про низькі обороти, те це явище стає недоліком. Сутність турбоями полягає саме  в тому, що потоки відпрацьованих газів можуть заважати один одному. Тому на низьких оборотах момент відкриття випускних клапанів намагаються зробити максимально коротким.

Cam-in-Cam (CIC)

Механізм CІC дозволяє провернути розподільний вал таким чином, що створюється "короткий" профіль кулачка. В результаті потоки відпрацьованих газів розділяються за рахунок швидкого закривання випускних клапанів діючого циліндра, перш, ніж відкриються клапани наступного робочого циліндру.

Це не лише згладжує турбояму - дослідження показали економію палива на рівні 3 відсотків у порівнянні з фіксованими фазами газорозподілу. Експерти вже пророкують масову появу стурбованих 4-циліндрових двигунів, а це значить прекрасні перспективи для технології CІC.

Теги: CIC, Mahle, технології

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
06.02.2013
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Mercedes-Benz Aero Traіler знижує опір повітря до 20%

Mercedes-Benz Aero Traіler знижує опір повітря до 20%

Компанія Mercedes-Benz розробила новий аэродинамічний трейлер, що дозволяє знизити опір повітря приблизно на 20% і збільшити загальну паливну економічність тягача напівпричепа на 5%. Трейлер був розроблений компанією Mercedes-Benz у співробітництві з Commercіal Vehіcle Desіgn Department.

Камера нічного бачення

Камера нічного бачення

Камера нічного бачення - це візуальне зображення ділянки дороги на дисплеї у темний час доби для розпізнавання перешкод, які не висвітлюють звичайні фари.

BMW представляє концепти i3 та i8

BMW представляє концепти i3 та i8

BMW представила нові образи і деталі концептів i3 та i8, котрі будуть запущені у 2013 і 2014 роках під саб-брендом «i».

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач знаходиться між педаллю гальм та головним гальмівним тандем-циліндром.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

Стоянкові гальма стають електричними

Стоянкові гальма стають електричними

Натиснути на газ, легко відпустити зчеплення і відпустити стоянкове гальмо - можливо, цей кошмар початківця водія назавжди відійде в минуле. У той час як автоматична КПП взяла на себе функцію перемикання, стоянкове гальмо теж поступово стає розумним і електричним. Це дозволяє реалізувати цілий ряд додаткових комфортних функцій.

Керований задній міст [відео]

Керований задній міст [відео]

Головна ідея цього механізму - зробити автомобіль більш керованим. Для цього інженери розробили системи, які дозволяють повертати колеса в зустрічному напрямку при швидкості до 50 км / год, а на більш високій швидкості всі чотири колеса повертаються в одному напрямку для поліпшення стабільності автомобіля, наприклад, під час обгону.

Відкривайте двері сміливо: несподіваний винахід

Відкривайте двері сміливо: несподіваний винахід

Тісні паркування стали щоденністю, а з ними прийшла проблема висадження з автомобіля, адже двері потрібно відкривати максимально обережно. В противному випадку контакт двері з припаркованим поруч автомобілем стає неминучим. Компанія Ford представила винахід, який миттєво викликає питання: чому до цього ніхто не додумався раніше?

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта