04.12.2011

Автогалузь Німеччини: рекордний рік позаду – важкі часи попереду

За матеріалами сайту: www.dw-world.de

Різкі зміни очікують німецьку автомобільну галузь. Автомобілебудівники лише недавно впоралися з однією кризою, цей рік вже приніс рекордні продажі. Але найближчим часом знову очікуються болючі втрати.

Голова Спілки німецької автоіндустрії Матіас ВіссманнАвтомобілі "Made in Germany" залишаються хітом продажу. Якщо у складному  2009 році автомобільний експорт дозволив усій німецькій економіці уникнути глибокої кризи, то 2011 рік галузь завершує просто тріумфальними показниками. Оскільки Daimler, BMW, Volkswagen та інші повернули собі колишнє домінування на вітчизняному ринку.

Тим не менше, ситуація є не зовсім безжурною. Восени німці стали відчутно стриманішими у купівлі машин, констатував голова Спілки німецької автоіндустрії Матіас Віссманн.

2011 - рік буму

Це можна вважати першими ознаками того, що великий автомобільний бум  вже позаду, або, як висловився Віссманн: "Ми зменшуємо оберти, але тримаємо темп." Щодо 2011 року він, однак, презентував блискучі показники обсягів виробництва, збуту та ринкових часток. Німецькі виробники цього року збільшили свою частку на ринках в усьому світі – за винятком Латинської Америки. Виробництво легкових авто у Німеччині цього року перетне позначку в 5,9 мільйона.

Це зростання на сім відсотків порівняно з попереднім роком, і, крім того – новий рекорд. Німецькі заводи працюють сьогодні з майже стовідсотковим завантаженням. Відповідним чином це відбивається на зайнятості: 730 тисяч людей працюють безпосередньо на виробництві, це річний приріст на майже 24 тисячі.

Автогалузь Німеччини: рекордний рік позаду – важкі часи попередуГлобальне позиціонування

Попит у світі на німецьке авто залишається стабільно високим. "Порівняно з кризовим 2009 роком експорт легкових автомашин збільшився втричі",- оголосив Віссманн. Причому до єврозони йде менше третини експорту. Ще 30 відсотків надходять до "решти" Європи, включно з Туреччиною та Росією. Кожен сьомий автомобіль, виготовлений у Німеччині, відправляється до Америки, кожен восьмий – до Китаю.

Крім того, виробництво німецьких автомобілів за кордоном вже перевищує вітчизняне. Близько семи мільйонів машин – порівняно з майже шістьма мільйонами, зібраними на заводах в ФРН.
 
Однак автомобільна галузь напружено стежить за європейською борговою кризою. За словами Віссманна, якщо політики не візьмуть фінансові ринки  під контроль, то спад у 2012 році буде значно серйознішим. І його прогноз про те, що виробництво залишиться на рівні 2011 року, швидко стане порожніми словами.

Джерело: www.dw-world.de

Теги: виробництво авто

Читайте також:
Продажи внедорожников и SUV Great Wall бьют рекорды
23.04.2013
Продажи внедорожников и SUV Great Wall бьют рекорды
«НІКО-Україна» - лідер продажів автомобілів Mitsubishi в 2012 році
04.02.2013
«НІКО-Україна» - лідер продажів автомобілів Mitsubishi в 2012 році
Пакет послуг PrecurePro: економія на кожному кілометрі
29.01.2013
Пакет послуг PrecurePro: економія на кожному кілометрі
П'ять авто-прогнозів на 2013 рік
26.01.2013
П'ять авто-прогнозів на 2013 рік
Nissan знижує ціни на електромобіль Nissan LEAF
25.01.2013
Nissan знижує ціни на електромобіль Nissan LEAF
Поліція Китаю пересяде на електромобілі BYD e6
15.01.2013
Поліція Китаю пересяде на електромобілі BYD e6
Компанія «Єврокар» підтвердила дію сертифікату ISO
28.12.2012
Компанія «Єврокар» підтвердила дію сертифікату ISO
Що чекає світовий авторинок у новому році
25.12.2012
Що чекає світовий авторинок у новому році
Авторинок України в листопаді: ТОП-20 з продажів
19.12.2012
Авторинок України в листопаді: ТОП-20 з продажів
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Honda побудує в Росії завод

Honda побудує в Росії завод

Компанія Honda може в майбутньому побудувати в Росії свій завод.

Українські автомобілі перестали купувати

Українські автомобілі перестали купувати

Виробники українських автомобілів стрімко втрачають позиції на внутрішньому ринку. Так за 6 місяців поточного року виробництво легкових автомобілів в Україні скоротилося на 17%, до 37,5 тис.

Nіssan готовий відмовитися від виробництва в Японії через сильну Ієну

Nіssan готовий відмовитися від виробництва в Японії через сильну Ієну

Nіssan Motor Co. поступово перенесе виробництво в Таїланд, Китай і Мексику, щоб послабити негативний вплив сильної ієни на фінансові показники компанії, заявив голова компанії Карлос Гони.

General Motors вкладає гроші в російський автопром

General Motors вкладає гроші в російський автопром

У найближчі роки General Motors планує інвестувати 1 мільярд доларів у російський автопром. Про це повідомив представник компанії Джеймс Бовензі на автосалоні в Детройті

ЗАЗ Forza - секрети виробництва

ЗАЗ Forza - секрети виробництва

17 лютого в Україні стартувало виробництво нового автомобіля 

Автомобільний псевдопатріотизм або як нас позбавляють вибору

Автомобільний псевдопатріотизм або як нас позбавляють вибору

Таки тягне нашу країну вляпатися в історію. Після успішного просування лобістського проекту за назвою "станемо патріотами України за 40% мита на імпортні автомобілі" компанія "Богдан-Моторс" почала терміново шукати з ким би подружити за гроші. Потенційний друг знайдений - це ВАТ "АВТОВАЗ", виробник  автомобілів із сумнівною репутацією.

Автомобілі Skoda в Україні будуть продавати з кузовами власного виробництва

Автомобілі Skoda в Україні будуть продавати з кузовами власного виробництва

На заводі "Еврокар", що збирає Skoda в Україні, запустили цехи, на яких будуть варити й красити кузова. Вже виготовлена пілотна партія кузовів

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта