22 питання про коробку-автомат

1. Для чого потрібні додаткові кнопки (перемикачі)? Що таке зимовий режим?

На більшості сучасних автомобілів з автоматичною трансмісією у систему управління закладено декілька варіантів управління перемиканням передач. До них відносяться - економічна, спортивна, зимова і т.п. Економічна програма. Програма налаштована на забезпечення руху з мінімальною витратою палива. Рух автомобіля у цьому випадку має плавний, спокійний характер. Спортивна програма. Ця програма налаштована на максимальне використання потужності двигуна. Автомобіль у цьому випадку розвиває, у порівнянні з економічною програмою, значно більше прискорення. Для реалізації економічної чи спортивної програми на панелі приладів або поряд з важелем вибору діапазону розташована спеціальна кнопка чи перемикач, які у залежності від марки автомобіля можуть мати позначення

  • POWER
  • S
  • SPORT
  • AUTO
  • A/T MODE
  • і т.п. 

Електронні блоки управління практично усіх сучасних автомобілів мають спеціальну програму рушання з місця на слизькій дорозі (зимова програма). Для її активізації також є спеціальна кнопка чи перемикач, якіі можуть мати позначення

  • WINTER
  • W
  • HOLD
  • *
  • і т.п.

У випадку її дії можливі різні алгоритми роботи АКПП, але, як правило, у всіх випадках рушання здійснюється або з другої, або з третьої передачі.

2. Що таке овердрайв (overdrive)? Який з режимів є кращим у міських умовах: драйв чи овердрайв?

Оverdrive у термінології американських автомобілебудівників означає підвищувальна передача. Позначається, зазвичай, як “OD”, або D, або D у кружечку. Підвищувальну передачу рекомендується використовувати для розміреної, економічної їзди на магістралі.

3. Чи можна переключати важіль вибору діапазону на ходу?

Можна, але тільки не в усі положення. Категорично забороняється за руху вперед переводити ВВД у положення “Р” і “R”. В обидва ці положення важіль можна переводити тільки за повного зупинення. Порушення цього правила може призвести до серйозної поломки АКПП. Окрім того, не рекомендується під час руху переводити ВВД у положення “N”, оскільки в цьому випадку втрачається зв'язок коліс із двигуном і різке гальмування може викликати занесення автомобіля. А у всі інші положення ВВД можна спокійно переводити. У деяких випадках це навіть рекомендується робити навмисно. Так переведення ВВД з положення “3″ у положення “2″ підвищить ефективність гальмування двигуном і т.д.

4. Чи варто переводити важіль вибору діапазону в “N” при зупинці біля світлофору?

Варто тільки за тривалих зупинок у міських заторах за спекотної погоди, для зниження тепловиділення та запобігання перегрівання масла у коробці. В інших випадках це робити навіть не рекомендується.

5. Чи потрібно використовувати стоянкові гальма на стоянці, якщо важіль вибору діапазону знаходиться у положенні “P”?

Для надійної фіксації автомобіля на стоянці на відносно рівних ділянках справного механізму блокування вихідного валу АКПП цілком достатньо. Але якщо автомобіль стоїть на схилі, то включення ручних гальм є обов'язковим. Причому першими необхідно затягнути ручні гальма і тільки після цього встановити ВВД у положення “Р”. У цьому випадку Ви позбавляєте додаткового навантаження, пов'язаного із прагненням автомобіля скотитися донизу, механізм блокування вихідного валу АКПП.

6. Як визначити кількість передач в АКПП?

В японських автомобілях чотиришвидкісну АКПП можна впізнати за додатковою кнопкою на ВВД, котра має маркування “OD OFF”, або “Hold”. Якщо такої кнопки немає, то, скоріш за все, АКПП тришвидкісна без підвищувальної передачі. У європейських автомобілях важіль вибору діапазону тришвидкісних АКПП маркується символами PRND21. Чотиришвидкісних - PRND3. П'ятишвидкісних - PRND4… В американських автомобілях про наявність четвертої (іноді п'ятої) підвищувальної передачі говорить символ D у кружечку. Маючи деякий досвід, визначити кількість передач можна й на практиці, слідкуючи за стрілкою тахометра під час розгону автомобіля. Кожне переключення буде супроводжуватися деяким пониженням обертів двигуна. Тільки при цьому, потрібно мати на увазі, що стрілка тахометра таким самим чином реагує й на блокування гідротрансформатора (правда, падіння обертів у цьому випадку буде не таким помітним, як під час переключення передач).

7. Чи можна буксувати на машині з АКПП?

Нічого кримінального під час буксування в АКПП не відбувається. Підвищене тепловиділення у гідротрансформаторі у цьому випадку може бути критичним, якщо система охолдження має низьку ефективність (радіатор охолодження АКПП засмічений продуктами зносу).

8. Як буксирувати автомобіль з АКПП?

У цьому питанні також немає єдиної відповіді. Для деяких автомобілів є дуже жорсткі паспортні обмеження. Наприклад, Jeep Grand Cherokee рекомендують транспортувати тільки на евакуаторі. Дещо простіше у Chrysler`а з переднім приводом. Автомобілі з тришвидкісною АКПП можна буксирувати зі швидкістю 40 км/год на відстань 25 км, а з чотиришвидкісною АКПП - зі швидкістю 72 км/год на відстань до 160 км. І все ж, яка б машина не була, у випадку несправної трансмісії бажаніше евакуатор. Справа у тому, що в АКПП змащування здійснюється примусово, тобто масло підводиться до кожної пари тертя під тиском. Якщо трансмісія несправна, значить, немає впевненості у наявності мастила. Правда, побічно працеспроможність насосу оцінити можна. Треба порівняти рівень масла за заглушеного та працюючого мотору. Якщо рівень не змінюється, про буксирування навіть і не думайте. Буксирування ж здійснюйте з працюючим двигуном і встановленим ВВД у положення “N”. Є ще один спосіб буксирування автомобіля з виведеною з ладу АКПП. Налийте максимально в АКПП мастила, щоб забезпечити хоч якесь змащування усіх її деталей.

9. Чи допускається буксирування причепа автомобілем обладнаним АКПП?

Допускається. Але необхідно пам'ятати, що чим вище навантаження, тим більше виділення тепла у гідротрансформаторі. Якщо ви постійно користуєтесь причепом, подумайте про встановлення додаткового радіатора у систему охолодження АКПП. Окрім того, у випадку тривалого буксирування причепа використання підвищувальної передачі небажане. Краще це робити на діапазонах “3″ чи “2″.

10. Чи потрібно прогрівати АКПП перед початком руху?

Перший час після початку руху рекомендується уникати динамічної їзди, поки мастило в усіх агрегатах не прогрілося до робочої температури. У холодний час року, до початку руху не завадить трішки прогріти мастило в АКПП. Для цього необхідно перемістити ВВД в усі положення, затримуючись у кожному з них на декілька секунд. Потім ввімкніть один з діапазонів руху, чи декілька хвилин втримуйте автомобіль гальмами, двигун при цьому повинен працювати на холостих обертах.

11. У чому основні переваги і недоліки АКПП?

Автоматична трансмісія збільшує комфортність водіння. Відсутність необхідності вибору потрібної передачі і здійснення переключення передач, дозволяє сконцентруватися на водінні, що у складній дорожній ситуації не завадить навіть досвідченому водію. Завдяки наявності гідротрансформатора АКПП створює більш сприятливі умови експлуатації, як для двигуна, так і для ходової частини, що збільшує їх ресурс, а система управління роботою автоматичної трансмісії запобігає виникненню перевантажень двигуна і ходової частини автомобіля через помилки водія. Автомобіль з АКПП обладнаний системою пасивної безпеки, котра не дозволяє завести двигун у положеннях ВВД відмінних від “P” і “N”. А також запобігає самовільному руху автомобіля за стоянки на нерівній площадці, т.я. витягти ключ з замка запалювання можна тільки у положенні ВВД “P”. До недоліків АКПП слід віднести більш низький ККД (через втрати у гідротрансформаторі), ніж у механічній КПП, що збільшує витрату палива. Хоча це не завжди так. Сучасні автоматичні трансмісії у деяких режимах руху дозволяють досягти більш високої економічності у порівнянні з механічними КПП за рахунок підтримання оптимальних обертів двигуна і “інтелектуального” управління блокуванням гідротрансформатора. Інший недолік - дещо гірші динамічні показники розгону автомобіля з АКПП, ніж з механічною КПП за інших рівних умов. Різниця не дуже велика і для основної маси водіїв несуттєва. Ну і, нарешті, автомобіль з АКПП не можна завести інакше як за допомогою стартера. Потрібно відмітити, що переважна кількість водіїв, що мають досвід експлуатації обидвох типів трансмісій, незалежно від рівня достатку і досвіду водіння віддають безперечну перевагу автомобілям з АКПП.

12. Що таке кікдаун (kickdown)?

Якщо під час руху натиснути до кінця педаль управління дросельною заслонкою, то у коробці передач виникне переключення на одну чи дві передачі вниз. Цей режим рекомендується використовувати для отримання більш високих значень прискорення, що буває корисним, наприклад, під час обгону. Зворотнє підвищувальне переключення у цьому випадку може виникнути тільки за досягнення двигуном максимальних обертів. Якщо відпустити педаль управління дросельною заслонкою, то коробка передач перейде у штатний режим роботи. Слід мати на увазі, що на слизькій дорозі під час примусового пониження передачі ведучі колеса можуть почати буксувування, що може призвести до виникнення занесення.

14. Як правильно починати рух автомобіля з АКПП?

Перед початком руху завжди слід натиснути на педаль гальм, перевести ВВД у потрібну позицію, не натискаючи при цьому на педаль управління дросельною заслонкою. ПІсля легкого поштовху можна відпустити педаль гальм і почати рух, діючи для цього на педаль управління дросельною заслонкою.

15. Які існують доступні методи перевірки стану АКПП? Що таке “Stall-Test”?

По-перше, перевірка рівня і якості мастила в АКПП. По-друге, час ввімкнення передачі за переміщення ВВД з “N” у “D” чи “R” не повинно суттєво перевищувати 1 - 1.5 сек. Про ввімкнення передачі можна робити висновок за характерним поштовхом. Зверніть увагу на якість переключень під час обкатування. За переключення передач не повинно бути “ударів”, вібрації і сторонніх шумів. Момент переключення передач не повинен супроводжуватися підвищенням обертів двигуна. Досвідчений водій за поведінкою машини на дорозі може зробити кваліфікований попередній висновок про стан автоматичної трансмісії. Для довідки: Тахо-Трансмішн надає безкоштовні послуги - обкатування автомобіля досвідченим водієм (тест-драйв), читання кодів несправностей та консультації. Ще одним простим методом перевірки стану АКПП є Stall-Test. Суть цього тесту полягає у визначенні обертів двигуна за повністю зупиненого автомобіля і натиснутої до кінця педалі управління дросельною заслонкою. За величиною цих обертів можна зробити висновок про справність деяких елементів АКПП. Одразу ж застережемо, що Stall-Test повинен виконувати досвідчений механік. Інакше Ви самі можете вивести АКПП з ладу. Окрім того, для аналізу працеспроможності АКПП необхідно знати номінальне значення обертів двигуна під час Stall-Testа, без знання котрих цей тест нічого Вам не дасть.

16. Чи можна обійтися без ремонту АКПП, якщо автомобіль іноді не їде?

Власники автомобілів з “електронними” АКПП у випадку відсутності руху сподіваються, що усі проблеми полягають у відмові датчиків, після заміни котрих усе буде добре. Проблеми з датчиками може і є, але як кажуть: “Пізно пити боржомі…”. Справа у тому, що алгоритми управління не передбачають блокування руху у випадку яких-небудь відмов у системі. Навіть якщо від справної АКПП відірвати усі дроти і датчики, автомобіль не втратить можливості рухатися. Не буде хорошої динаміки і переключень передач, але їхати можна. Відсутність руху вперед, або назад, навіть періодична, свідчить про серйозні проблеми вже у механічній частині АКПП, і висновок тільки один - ремонт. Іноді можна почути твердження, що причиною усіх бід може бути забитий масляний фільтр в АКПП. Мов, поміняйте фільтр, два рази поміняйте мастило - і все, проблеми зникнуть. Так не буває. Процес руйнування фрикційних елементів необоротний. Згорівші фрикціони лікуються тільки їх заміною, нове мастило не здатне їх відновити.

17. Чим відрізняються “гідравлічні” і “електронні” АКПП?

Самі АКПП однакові як у першому випадку, так і у другому. Основна відмінність стосується системи управління. Систему управління умовно можна розділити на три частини: формуючу сигнали стану АКПП і органів її управління; аналізуючу і виконавчу. У випадку “гідравлічної” АКПП працеспроможність усіх цих трьох частин забезпечує гідравліка шляхом формування відповідних тисків. У випадку ж електронної АКПП усі сигнали (вхідні та вихідні) формуються електричним шляхом, і тільки в кінці ланцюжка управляючих сигналів використовується гідравліка. Окрім того, для аналізу надходжуваної інформації та прийняття рішення використовується електронний блок управління (комп'ютер). Це дозволяє зробити систему управління АКПП більш гнучкою, що забезпечує недоступні для гідравлічної системи управління режими роботи АКПП.

18. Що таке коди? Чому блимає лампочка “OD OFF”, “Hold”, “S” чи “Check AT”? Чому відсутні переключення передач?

Тут мова піде про автоматичні коробки з електронною системою управління. Роботою “електронних” АКПП керує бортовий трансмісійний комп'ютер, котрий може бути зробленим як у вигляді окремого пристрою, так і бути суміщеним з блоком управління двигуном. У трансмісійний комп'ютер надходять сигнали різних датчиків (швидкості, кута відкриття дросельної заслонки, положення ВВД, температури масла АКПП і т.д.), розташованих як в АКПП, так і поза нею. Він обробляє цю інформацію і на основі її аналізу випускає команди (вихідні сигнали) виконавчим пристроям в АКПП (соленоїдам). Таким чином виникає управління роботою автоматичної коробки передач. Комп'ютер виконує також і іншу функцію - контролю і діагностування несправностей. Для усіх вхідних сигналів є допустимі межі їх зміни. Якщо який-небудь сигнал виходить за допустимі межі, то комп'ютер записує до пам'яті деяку послідовність цифр - код (Diagnostic Trouble Code - DTC), який відповідає цій несправності. Окрім того, комп'ютер контролює опір вихідних кіл (або струми, що протікають ними, що одне і те саме). Для них так само існують допустимі межі, при виході за котрі в пам'ять записується відповідний код несправності. Окрім того, комп'ютер може порівнювати показники датчиків обертів вхідного і вихідного валу АКПП, тим самим контролювати передатне відношення АКПП. Відхилення обчисленого передатного відношення від заданого є ознакою просковзування у фрикційних елементах управління АКПП, що також фіксується відповідними кодами у пам'яті трансмісійного комп'ютера. Нажаль, функція контролю передатних відношень реалізована далеко не у всіх моделях автомобілів. Для читання кодів у пам'яті комп'ютера потребується спеціальне діагностичне обладнання - сканер. Сканер дозволяє не тільки зчитувати коди, але і видаляти їх, а також з його допомогою можна визначити покази різних датчиків системи управління АКПП. Процедуру зчитування і визначення несправностей по кодах часто називають комп'ютерним діагностуванням. Що станеться після того, як в пам'яті трансмісійного комп'ютера з'явиться код несправності? Це визначається алгоритмом програми, за котрою працює комп'ютер. Реакція керуючої системи неоднозначна. За з'явлення одних кодів няких відчутних змін у роботі трансмісії не виникне, а інші коди можуть викликати відсутність переключень передач. Усе залежить від того, у якому контурі системи управління виникнув збій. Одні коди носять інформаційний характер (наприклад, код “від'єднувалася акумуляторна батарея”), а інші призводять до зміни алгоритму роботи системи управління АКПП (наприклад, код “обривання у колі соленоїда”). У випадку виникнення серйозних проблем система управління переходить у режим захисту АКПП. В цього аварійного режиму є різні назви: Limp In, Limp Home, Safe Mode і т.п. Алгоритми роботи системи управління в аварійному режимі багато в чому визначається моделлю АКПП. У деяких випадках система управління припиняє відслідковувати якість переключень, і вони виникають з “ударами”. В інших випадках у коробці вмикається друга чи третя передача, і всі переключення передач заборонені. У деяких автомобілях аварійний режим супроводжується блиманням, або постійною індикацією на панелі приладів одного з сигналів, пов'язаних з роботою АКПП: “Hold”, “S”, “Check AT”, “OD OFF” і т.п. У випадку суміщеного моторно-трансмісійного комп'ютера цим сигналом може бути “Check Engine”, або символ у вигляді контура двигуна. Якщо жоден з цих сигналів на панелі не світиться, то це не означає відсутність в пам'яті комп'ютера кодів несправностей, але якщо сигнал є, то є і коди в пам'яті комп'ютера. Аварійний режим не передбачає експлуатації автомобіля, він слугує тільки для того, щоб добратися до сервісу і усунути несправність. Якщо цього не зробити, то може вийти так, що через незначну, вчасно неусунуту несправність, виходить з ладу вся АКПП. Потрібно мати на увазі, що "електронна” коробка, за суттю - виконавчий пристрій. Проблеми з переключенням передач, погана динаміка, ривки, “удари” можуть бути обумовленими як несправністю самої трансмісії, так і проблемами з провіднею і датчиками, а також несправним трансмісійним комп'ютером. Проблеми у бортовій електроніці призводять до виходу з ладу самої коробки, після ремонту котрої ситуація напевно повториться. І так доти, поки не буде усунута причина несправності електронної частини системи управління, котра не завжди знаходиться у самій АКПП. Як правило, автомобілі, що надходять до ремонту, мають не одну, а цілий комплекс несправностей. Розібратися в цьому клубку проблем допоможе кваліфіковане діагностування. Але не слід очікувати чудес від діагностування, хоча іноді вдається швидко усунути проблему і коробка на очах “оживає”. Можливості діагностування мають об'єктивні обмеження. Комп'ютерне діагностування далеко не рівнозначне для різних типів АКПП. Його можливості можна оцінити, поглянувши на повний список кодів для цієї моделі АКПП. У одних моделей список усіх можливих кодів (а значить і контрольовуваних параметрів) складається з чотирьох пунктів, а інших нараховує півсотні.

19.Що таке адаптивні автоматичні коробки передач?

Знову ж таки, цей термін більше стосується системи управління, а не самої АКПП. Розвиток “електронних” АКПП призвів до з'явлення адаптивних коробок передач. Розроблювані алгоритми управління стають все більш інтелектуальними, що призводить до з'явлення нової якості у тих самих, з механічної точки зору, трансмісіях. Бортовий комп'ютер слідкує за манерою водія керувати автомобілем, підлаштовуючись відповідним чином під неї. Окрім того, в алгоритм роботи такого комп'ютера закладений облік зношування в АКПП фрикційних елементів управління. Все це призводить не тільки до підвищення комфортності поїздки на автомобілі, але і до підвищення його ресурсу і економічності.

20. Що таке Autostick (Steptronic, Tiptronic)?

Це система управління роботою АКПП, у котрій на ряду з автоматичним, передбачений ще й напівавтоматичний режим управління, за якого команду на переключення передачі дає водій, а якість цих переключень забезпечує система управління. В залежності від виробника цей режим має різні назви (Autostick, Steptronic, Tiptronic), реалізується він тільки на автомобілях, які мають електронну систему управління АКПП, і то не на всіх. В автомобілях обладнаних такою системою, ВВД має спеціальне положення, в якому вмикається режим Autostick. Відносно цього положення є два протилежних, не фіксовуваних положення ВВД. Ці положення мають позначення “+”(”Up”) і “-”(”Dn”), відповідно для переключення на більш високу чи більш низьку передачу. Режим Autostick є скоріше напівавтоматичним, ніж ручним, т.я. трансмісійний комп'ютер, не припиняє контролювати дії водія і не дозволить йому, наприклад, рушити з вищої передачі, чи вибрати передачу таким чином, щоб оберти двигуна перевищили допустимі. У іншому ж, повна ілюзія механічної трансмісії. За бажанням водія можна перейти і на звичайний автоматичний режим управління, перевівши ВВД у положення “D”.

21.АКПП взимку.

АКПП, працюють відмінно і вкрай надійні в усі пори року, окрім зими. Декілька порад, щоб не нашкодити АКПП якщо температура нижче 15 град:

1) Треба гріти машину до РОБОЧОЇ! температури. Масляний радіатор коробки і двигуна один і той самий, а коробка від двигуна далі, тому АКПП прогрівається ПІЗНІШЕ.

2) Якщо ж вже дуже поспішаєте, догріти хоча б до 40, а потім під час руху, ввімкнувши 3 передачу і на швидкості не більше 40 км/год до робочої.

3) Перед зимою замініть мастило і фільтр. Якщо цього НЕ робити, у системі управління АКПП є певна кількість клапанів, що складаються з пластмаси і пружин, котрі відкриваються від тиску. За густого мастила тиск вище і пластмаску, якщо ви і дали газу з пробуксовуванням, ламає. Наслідок - пружинка з уламками пластику пролітає далі і заклинює шестерні. Оскільки привідна шестерня ввімкнення/вимкнення також з пластику - вона ламається. Результат - коробка не переключає передачі або вище 2, або швидко перескакує з 2 на 4. Якщо так поїздити - сідають фрикціони і ремонт буде грунтовним. Для тих, хто любить усе робити самотужки - перед зимою зменшіть робочий тиск на півоберти.

Читайте також:
Як розморозити заледенілий автомобіль
14.11.2016
Як розморозити заледенілий автомобіль
5 порад для водіїв взимку
21.12.2015
5 порад для водіїв взимку
Як зробити так, щоб ваш автомобіль не вкрали
17.03.2015
Як зробити так, щоб ваш автомобіль не вкрали
Українські водії все більше віддають перевагу газу замість бензину
12.03.2015
Українські водії все більше віддають перевагу газу замість бензину
В Україні з'явився мобільний посібник з експлуатації автомобілів Nissan
11.03.2015
В Україні з'явився мобільний посібник з експлуатації автомобілів Nissan
Як збільшилися ціни на літню гуму?
11.03.2015
Як збільшилися ціни на літню гуму?
Що слід зробити, щоб ваш акумулятор служив довше?
11.03.2015
Що слід зробити, щоб ваш акумулятор служив довше?
Як зробити так, щоб ваш автомобіль не став легкою здобиччю крадіїв
10.03.2015
Як зробити так, щоб ваш автомобіль не став легкою здобиччю крадіїв
Эксперт про майбутнi ціни на пальне
07.03.2015
Эксперт про майбутнi ціни на пальне
більше новин »
Коментарі відвідувачів
04.04.2015 Александр
коробка автомат, Фокус 2, 1/6 двигатель. Когда включен драйф - едет, а когда первая передача - не едет, в чем проблема, подскажите, пожалуйста.
02.05.2014 пєтя
скажіть будьласка чому після заміни масла в коробці автомат машина незаводиться
11.01.2013 13 регион
нужно ли нажимать кнопку на рычаге при переключение с R на D?

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Корисні поради: 7 правил використання автоматичної КПП

Корисні поради: 7 правил використання автоматичної КПП

Як стверджують знавці, котрі зіштовхувалися з величезною кількістю несправних автоматичних коробок передач (АКПП), більшість поломок і дефектів у них викликано дурістю та лінню власників машин, або, якщо висловлюватися літературно, неправильною експлуатацією і не своєчасним технічним обслуговуванням.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

CVT-варіатор

CVT-варіатор

Безступенева автоматична коробка передач забезпечує чудовий рівень комфорту, ходових якостей і паливної економічності

Як гальмувати по ожеледиці й вивести авто із замету

Як гальмувати по ожеледиці й вивести авто із замету

Денна температура ще хоч якось тримається в плюсі, а ніч уже готовить заморозки, в результаті яких автомобілістів можуть очікувати сюрпризи у вигляді ожеледі

Hyundaі здивує світ 10-ступінчастим автоматом

Hyundaі здивує світ 10-ступінчастим автоматом

У компанії Hyundaі підтвердили інформацію про нову автоматичну коробку передач у десять щаблів

Автоматична КПП [відео]

Автоматична КПП [відео]

Автоматична коробка переключення передач (скорочено авт. КПП чи АКПП) позбавляє водія від необхідності самостійно переключати передачі, що значно збільшує рівень комфорту.

7G-TRONIC

7G-TRONIC

7G-TRONIC – це назва 7-ступеневої планетарної автоматичної коробки переключення передач на автомобілях Mercedes-Benz

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта